Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
4444
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 03:12
Τοποθεσία: katerini

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από 4444 »

ΚΥΡΙΟΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ
τοσο καιρο αγωνες υπομονη αγαπη στηρηξη ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ
ο προεδρος μας που πηρε ενα καραβι τεραστιο που εμπαζε το εφτιαξε το εβαψε σιγα σιγα το επισκευαζε με την αγαπη και την προσπαθια μας και ρε την τρελα μου γιαυτο τον γουσταρο τον προεδρο ολους αυτους τους αγονες μας δεν τους παρατησε ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ τωρα ηρθε η ωρα το καραβι αυτο να σαλπαρει να παει μακρια και χρειαζομαστε πραγματα σημαντηκα μαζι μας που κοστιζαν και ηταν ακριβα αλλα βρεθηκαν και το καραβι σαλπαρει και θα κανει τρελα ταξιδια στο αγνοστο θα ερθουν και μπορες αλλα εχουμε πλεον τα εργαλια να της αντιμετοπησουμε θα ερθουν ομως και χαρες και θα ειναι πολλες μαγκες
καλο ταξιδι λοιπον και
τακαλυτερα ερχοναι
προερδε σε αυτο το ταξιδη εσυ θα εισαι αρχηγος με σε να γουσταρουμε να ταξιδευουμε παρεα
σε ευχαρηστουμε καλο αγωνα λοιπον
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

με προεδρο παντα τον ζαγορ ........
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Realcon »

4444 έγραψε:ΚΥΡΙΟΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ
τοσο καιρο αγωνες υπομονη αγαπη στηρηξη ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ
ο προεδρος μας που πηρε ενα καραβι τεραστιο που εμπαζε το εφτιαξε το εβαψε σιγα σιγα το επισκευαζε με την αγαπη και την προσπαθια μας και ρε την τρελα μου γιαυτο τον γουσταρο τον προεδρο ολους αυτους τους αγονες μας δεν τους παρατησε ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ τωρα ηρθε η ωρα το καραβι αυτο να σαλπαρει να παει μακρια και χρειαζομαστε πραγματα σημαντηκα μαζι μας που κοστιζαν και ηταν ακριβα αλλα βρεθηκαν και το καραβι σαλπαρει και θα κανει τρελα ταξιδια στο αγνοστο θα ερθουν και μπορες αλλα εχουμε πλεον τα εργαλια να της αντιμετοπησουμε θα ερθουν ομως και χαρες και θα ειναι πολλες μαγκες
καλο ταξιδι λοιπον και
τακαλυτερα ερχοναι
προερδε σε αυτο το ταξιδη εσυ θα εισαι αρχηγος με σε να γουσταρουμε να ταξιδευουμε παρεα
σε ευχαρηστουμε καλο αγωνα λοιπον

+1926
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

Η καθυστερηση στην Γ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ εγινε σκοπιμα,ωστε να κερδιθει χρονος για νεους επενδυτες και τις διαπραγματευσεις...

απλα τα πραγματα ΄)
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Federacion »

4444 έγραψε:ΚΥΡΙΟΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ
τοσο καιρο αγωνες υπομονη αγαπη στηρηξη ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ
ο προεδρος μας που πηρε ενα καραβι τεραστιο που εμπαζε το εφτιαξε το εβαψε σιγα σιγα το επισκευαζε με την αγαπη και την προσπαθια μας και ρε την τρελα μου γιαυτο τον γουσταρο τον προεδρο ολους αυτους τους αγονες μας δεν τους παρατησε ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ τωρα ηρθε η ωρα το καραβι αυτο να σαλπαρει να παει μακρια και χρειαζομαστε πραγματα σημαντηκα μαζι μας που κοστιζαν και ηταν ακριβα αλλα βρεθηκαν και το καραβι σαλπαρει και θα κανει τρελα ταξιδια στο αγνοστο θα ερθουν και μπορες αλλα εχουμε πλεον τα εργαλια να της αντιμετοπησουμε θα ερθουν ομως και χαρες και θα ειναι πολλες μαγκες
καλο ταξιδι λοιπον και
τακαλυτερα ερχοναι
προερδε σε αυτο το ταξιδη εσυ θα εισαι αρχηγος με σε να γουσταρουμε να ταξιδευουμε παρεα
σε ευχαρηστουμε καλο αγωνα λοιπον
μη σαλπάρουμε ακόμη, κρατα μικρό τιμόνι (εεε καλάθι...)
Άβαταρ μέλους
koskir
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 21:17
Τοποθεσία: Πτολεμαϊδα, Δυτική Μακεδονία

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από koskir »

Η διαφαινόμενη εισροή κεφαλαίων (περιπου 6 εκ. σύμφωνα με τα ρεπορταζ) σε πρώτη φάση νομίζω ότι συμβαδίζει με τη συνολικη στάση της διοίκησης μέχρι τώρα. Δηλαδή βήματα μικρά αλλά σταθερά χωρίς φαμφάρες και διατυμπανισμούς (του στύλ μεγαλοεπένδυτής βάζει 50 εκ και φέρνει Μουρίνιο για προπονητη και παικταράδες πολλών εκετομυρίων). Χωρίς πολλά ρίσκα με συνετή διαχείρηση των κεφαλαίων σε όλα τα ανοικτά μέτωπα (χρέη, ολοκλήρωση προπονητικού κέντρου, ενίσχυση της ομάδας). Όπως ταιριάζει με την φιλοσοφία της ομάδας και του λαού. Γιατί εμείς ποτέ δε θελήσαμε να γίνουμε ολυμπιακός ή παναθηναϊκος με όλες τις αμαρτίες που κουβαλάνε.

ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ.

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fuzztone »

Αν υπάρχει κάπου η παρούσα μετοχική σύσταση της ΠΑΕ μετά την ΑΜΚ του Φεβρουαρίου, ας δώσει ένα λινκ.

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι ποσό ΑΜΚ απαιτείται για να φτάσει κάποιος νέος επενδυτής το 67%...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Petm »

6.7 εκ. euro είναι για το 51% οποτε για το 67% θα είναι γύρο στο 8 με 9ek euro. δε θα είναι περισσότερα. εκτος αν πάρει και τις μετοχές του γούμενου που είχαν δεσμευτεί ηθικά οι κατέχοντες τους ότι θα τις δώσουν στον επόμενο επενδυτη αν αυτός βρεθεί οποτε τα λεφτά που χρειάζονται θα είναι λιγότερα. αυτές οι μετοχές του γούμενου που τώρα βρίσκονται αριστερά και δεξιά είναι γύρw στο 18% , με την αύξηση που θα γίνει θα έχουν μια αξια γύρο στο 9%.
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fuzztone »

Αν ισχύει αυτό με τα 6.7εκ που λες, τότε με 0.3 € τη μετοχή σημαίνει ότι αγοράζοντας 22.333.333 μετοχές παίρνεις το 51%. Οι υπόλοιπες 21.457.516 παραμένουν στους προηγούμενους κατόχους, δηλαδή τον Α.Σ. 10%, τους μικρομετόχους, τον Παγώνη κτλ.

Για να φτάσει τώρα στο "μαγικό" 67% θα πρέπει ο επενδυτής να έχει ουσιαστικά διπλάσιο αριθμό μετοχών από τους υπόλοιπους (πάνω από τα 2/3 δηλαδή). Άρα θα πρέπει να βάλει άλλα τόσα (και μάλλον και παραπάνω λόγω υποχρεωτικής συμμετοχής σε κάθε ΑΜΚ του ΑΣ με το 10%).

Με άλλα λόγια, αν είχαν μειωθεί τα χρέη της ΠΑΕ ή είχαν χαριστεί οι προσαυξήσεις και κάποια πρόστιμα όπως γίνεται σήμερα με ΟΛΕΣ τις εταιρείες, τότε θα ήταν πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ να έπαιρνε ένας επενδυτής το 67% γιατί η όποια ΑΜΚ θα αφορούσε ποσά μικρότερα των 13-14 εκ € που απαιτούνται (χωρίς τη συναίνεση της πλειοψηφίας των μετόχων).

Υ.Γ. τα παραπάνω είναι μια πολύ πρόχειρη ανάλυση, επιδέχονται διορθώσεις από κάποιον γνώστη. Κραυγές και αφορισμοί ας λείπουν. Υπάρχουν τα vote down στην κεντρική για αυτό. Εδώ μόνο με στοιχεία και αριθμούς για να ξέρουμε τι μας γίνεται.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από teod1980 »

Όταν κάποιος βάζει ''καθαρά'' συνεχώς χρήματα σε μία Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, τότε πως μπορείς να τον αποτρέψεις;
Ο κόσμος βοήθησε και νομίζω έφτασε ταβάνι με τις δύο αυξήσεις και μάλιστα σε περίοδο ''προ κρίσης'' (και καλά)
και δε νομίζω θα βοηθούσε αρκετά κι άλλο...
Από την άλλη αν του έλεγες ότι οι μετοχές σου έχουν κάποια αξία και δύναμη τότε ίσως να βοηθούσε...
Θα δείξει η όλη φάση, απλά πρέπει να προχωράμε προσεκτικά και σταθερά...
Δυστυχώς ο ΑΣ δεν έχει δείξει και τα καλύτερα δείγματα για να μπορείς να βασιστείς στις σωστές κινήσεις του...Θυμίζω πρωτοσέλιδα εφημερίδων αγκαλιά γού και κάτσα να μιλάνε για τη ''Νέα Τούμπα''... :lol:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Petm »

fuzztone έγραψε:
Για να φτάσει τώρα στο "μαγικό" 67% θα πρέπει ο επενδυτής να έχει ουσιαστικά διπλάσιο αριθμό μετοχών από τους υπόλοιπους (πάνω από τα 2/3 δηλαδή). Άρα θα πρέπει να βάλει άλλα τόσα (και μάλλον και παραπάνω λόγω υποχρεωτικής συμμετοχής σε κάθε ΑΜΚ του ΑΣ με το 10%).

Με άλλα λόγια, αν είχαν μειωθεί τα χρέη της ΠΑΕ ή είχαν χαριστεί οι προσαυξήσεις και κάποια πρόστιμα όπως γίνεται σήμερα με ΟΛΕΣ τις εταιρείες, τότε θα ήταν πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ να έπαιρνε ένας επενδυτής το 67% γιατί η όποια ΑΜΚ θα αφορούσε ποσά μικρότερα των 13-14 εκ € που απαιτούνται (χωρίς τη συναίνεση της πλειοψηφίας των μετόχων).
για το πρώτο που λες fuzz έχεις δίκιο.

για το δεύτερο έχεις απόλυτο δίκιο
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fuzztone »

[youtube]5y9QbPHbYoc[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

μπορεί ο κάτοχος του 51% να ξεκινήσει τη διαδικασία για νέα ΑΜΚ;

αν μπορεί δε νομίζω ότι χρειάζεται να υπάρχουν χρέη, γίνεται νέα ΑΜΚ βάζει ο μεγαλομέτοχος μόνο λεφτά και αυξάνει το ποσοστό του.
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fuzztone »

e8nos έγραψε:εγω αδερφια αποφασισα να κοψω μια δυο εξοδους μου και να βαλω 30 ευρωλακια εψησα και τον αδερφο μου και απο 50 θα βαλει 100 γιατι στην αρχη ηθελε να παρει και μια μπλουζιτσα απο την μπουτικ.τον επεισα τελικα οτι με την αυξηση θα πανε ολα τα λεφτα στην ομαδα και δεν θα παρει κανεις αλλος!συμφωνησε και αυτος και μου λεει<<ενταξει καθε χρονο μπλουζες θα παιρνω?>>

ΟΛΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ Ο ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ Ή ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ!!!
Έψαχνα για λίγη ώρα το ιστορικό των μηνυμάτων στο θέμα της ΑΜΚ...

Πέτυχα το παραπάνω μήνυμα και από τη μια συγκινήθηκα από το αγνό ΠΑΟΚτσήδιλίκι, και από την άλλη εκνευρίστηκα γιατί όλα τα παραπάνω ξεχάστηκαν μονομιάς με το "αραβικό όραμα".

ΟΛΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ...τι ειρωνικό που ακούγεται σήμερα. Και πόσο ειρωνικό θα ακούγεται σε λίγο καιρό έτσι όπως πάνε τα πράγματα.

Φέρτε μας "μνημόνια" και πάρτε μας και την ψυχή.

Εμείς βλέπεις δεν είμαστε ικανοί να φτιάξουμε ένα ζωντανό σωματείο που να είναι υγιές, να έχει αυτάρκεια και να ανεβαίνει σιγά σιγά και με ασφάλεια προς την κορυφή, χωρίς να έχει ανάγκη κανέναν.

ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ...

Όμως, απ' ότι φαίνεται τα χέρια ήταν λαδωμένα...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Kαι το άλλο το ωραίο.. Μοναδικός επενδυτής του ΠΑΟΚ ο Λαός του!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”