Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ΚΥΡΙΟΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ
τοσο καιρο αγωνες υπομονη αγαπη στηρηξη ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ
ο προεδρος μας που πηρε ενα καραβι τεραστιο που εμπαζε το εφτιαξε το εβαψε σιγα σιγα το επισκευαζε με την αγαπη και την προσπαθια μας και ρε την τρελα μου γιαυτο τον γουσταρο τον προεδρο ολους αυτους τους αγονες μας δεν τους παρατησε ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ τωρα ηρθε η ωρα το καραβι αυτο να σαλπαρει να παει μακρια και χρειαζομαστε πραγματα σημαντηκα μαζι μας που κοστιζαν και ηταν ακριβα αλλα βρεθηκαν και το καραβι σαλπαρει και θα κανει τρελα ταξιδια στο αγνοστο θα ερθουν και μπορες αλλα εχουμε πλεον τα εργαλια να της αντιμετοπησουμε θα ερθουν ομως και χαρες και θα ειναι πολλες μαγκες
καλο ταξιδι λοιπον και
τακαλυτερα ερχοναι
προερδε σε αυτο το ταξιδη εσυ θα εισαι αρχηγος με σε να γουσταρουμε να ταξιδευουμε παρεα
σε ευχαρηστουμε καλο αγωνα λοιπον
τοσο καιρο αγωνες υπομονη αγαπη στηρηξη ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ
ο προεδρος μας που πηρε ενα καραβι τεραστιο που εμπαζε το εφτιαξε το εβαψε σιγα σιγα το επισκευαζε με την αγαπη και την προσπαθια μας και ρε την τρελα μου γιαυτο τον γουσταρο τον προεδρο ολους αυτους τους αγονες μας δεν τους παρατησε ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ τωρα ηρθε η ωρα το καραβι αυτο να σαλπαρει να παει μακρια και χρειαζομαστε πραγματα σημαντηκα μαζι μας που κοστιζαν και ηταν ακριβα αλλα βρεθηκαν και το καραβι σαλπαρει και θα κανει τρελα ταξιδια στο αγνοστο θα ερθουν και μπορες αλλα εχουμε πλεον τα εργαλια να της αντιμετοπησουμε θα ερθουν ομως και χαρες και θα ειναι πολλες μαγκες
καλο ταξιδι λοιπον και
τακαλυτερα ερχοναι
προερδε σε αυτο το ταξιδη εσυ θα εισαι αρχηγος με σε να γουσταρουμε να ταξιδευουμε παρεα
σε ευχαρηστουμε καλο αγωνα λοιπον
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
4444 έγραψε:ΚΥΡΙΟΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ
τοσο καιρο αγωνες υπομονη αγαπη στηρηξη ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ
ο προεδρος μας που πηρε ενα καραβι τεραστιο που εμπαζε το εφτιαξε το εβαψε σιγα σιγα το επισκευαζε με την αγαπη και την προσπαθια μας και ρε την τρελα μου γιαυτο τον γουσταρο τον προεδρο ολους αυτους τους αγονες μας δεν τους παρατησε ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ τωρα ηρθε η ωρα το καραβι αυτο να σαλπαρει να παει μακρια και χρειαζομαστε πραγματα σημαντηκα μαζι μας που κοστιζαν και ηταν ακριβα αλλα βρεθηκαν και το καραβι σαλπαρει και θα κανει τρελα ταξιδια στο αγνοστο θα ερθουν και μπορες αλλα εχουμε πλεον τα εργαλια να της αντιμετοπησουμε θα ερθουν ομως και χαρες και θα ειναι πολλες μαγκες
καλο ταξιδι λοιπον και
τακαλυτερα ερχοναι
προερδε σε αυτο το ταξιδη εσυ θα εισαι αρχηγος με σε να γουσταρουμε να ταξιδευουμε παρεα
σε ευχαρηστουμε καλο αγωνα λοιπον
+1926
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Η καθυστερηση στην Γ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ εγινε σκοπιμα,ωστε να κερδιθει χρονος για νεους επενδυτες και τις διαπραγματευσεις...
απλα τα πραγματα ΄)
απλα τα πραγματα ΄)
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
μη σαλπάρουμε ακόμη, κρατα μικρό τιμόνι (εεε καλάθι...)4444 έγραψε:ΚΥΡΙΟΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ
τοσο καιρο αγωνες υπομονη αγαπη στηρηξη ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ
ο προεδρος μας που πηρε ενα καραβι τεραστιο που εμπαζε το εφτιαξε το εβαψε σιγα σιγα το επισκευαζε με την αγαπη και την προσπαθια μας και ρε την τρελα μου γιαυτο τον γουσταρο τον προεδρο ολους αυτους τους αγονες μας δεν τους παρατησε ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ τωρα ηρθε η ωρα το καραβι αυτο να σαλπαρει να παει μακρια και χρειαζομαστε πραγματα σημαντηκα μαζι μας που κοστιζαν και ηταν ακριβα αλλα βρεθηκαν και το καραβι σαλπαρει και θα κανει τρελα ταξιδια στο αγνοστο θα ερθουν και μπορες αλλα εχουμε πλεον τα εργαλια να της αντιμετοπησουμε θα ερθουν ομως και χαρες και θα ειναι πολλες μαγκες
καλο ταξιδι λοιπον και
τακαλυτερα ερχοναι
προερδε σε αυτο το ταξιδη εσυ θα εισαι αρχηγος με σε να γουσταρουμε να ταξιδευουμε παρεα
σε ευχαρηστουμε καλο αγωνα λοιπον
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Η διαφαινόμενη εισροή κεφαλαίων (περιπου 6 εκ. σύμφωνα με τα ρεπορταζ) σε πρώτη φάση νομίζω ότι συμβαδίζει με τη συνολικη στάση της διοίκησης μέχρι τώρα. Δηλαδή βήματα μικρά αλλά σταθερά χωρίς φαμφάρες και διατυμπανισμούς (του στύλ μεγαλοεπένδυτής βάζει 50 εκ και φέρνει Μουρίνιο για προπονητη και παικταράδες πολλών εκετομυρίων). Χωρίς πολλά ρίσκα με συνετή διαχείρηση των κεφαλαίων σε όλα τα ανοικτά μέτωπα (χρέη, ολοκλήρωση προπονητικού κέντρου, ενίσχυση της ομάδας). Όπως ταιριάζει με την φιλοσοφία της ομάδας και του λαού. Γιατί εμείς ποτέ δε θελήσαμε να γίνουμε ολυμπιακός ή παναθηναϊκος με όλες τις αμαρτίες που κουβαλάνε.
ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ.

ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αν υπάρχει κάπου η παρούσα μετοχική σύσταση της ΠΑΕ μετά την ΑΜΚ του Φεβρουαρίου, ας δώσει ένα λινκ.
Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι ποσό ΑΜΚ απαιτείται για να φτάσει κάποιος νέος επενδυτής το 67%...
Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι ποσό ΑΜΚ απαιτείται για να φτάσει κάποιος νέος επενδυτής το 67%...
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
6.7 εκ. euro είναι για το 51% οποτε για το 67% θα είναι γύρο στο 8 με 9ek euro. δε θα είναι περισσότερα. εκτος αν πάρει και τις μετοχές του γούμενου που είχαν δεσμευτεί ηθικά οι κατέχοντες τους ότι θα τις δώσουν στον επόμενο επενδυτη αν αυτός βρεθεί οποτε τα λεφτά που χρειάζονται θα είναι λιγότερα. αυτές οι μετοχές του γούμενου που τώρα βρίσκονται αριστερά και δεξιά είναι γύρw στο 18% , με την αύξηση που θα γίνει θα έχουν μια αξια γύρο στο 9%.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αν ισχύει αυτό με τα 6.7εκ που λες, τότε με 0.3 € τη μετοχή σημαίνει ότι αγοράζοντας 22.333.333 μετοχές παίρνεις το 51%. Οι υπόλοιπες 21.457.516 παραμένουν στους προηγούμενους κατόχους, δηλαδή τον Α.Σ. 10%, τους μικρομετόχους, τον Παγώνη κτλ.
Για να φτάσει τώρα στο "μαγικό" 67% θα πρέπει ο επενδυτής να έχει ουσιαστικά διπλάσιο αριθμό μετοχών από τους υπόλοιπους (πάνω από τα 2/3 δηλαδή). Άρα θα πρέπει να βάλει άλλα τόσα (και μάλλον και παραπάνω λόγω υποχρεωτικής συμμετοχής σε κάθε ΑΜΚ του ΑΣ με το 10%).
Με άλλα λόγια, αν είχαν μειωθεί τα χρέη της ΠΑΕ ή είχαν χαριστεί οι προσαυξήσεις και κάποια πρόστιμα όπως γίνεται σήμερα με ΟΛΕΣ τις εταιρείες, τότε θα ήταν πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ να έπαιρνε ένας επενδυτής το 67% γιατί η όποια ΑΜΚ θα αφορούσε ποσά μικρότερα των 13-14 εκ € που απαιτούνται (χωρίς τη συναίνεση της πλειοψηφίας των μετόχων).
Υ.Γ. τα παραπάνω είναι μια πολύ πρόχειρη ανάλυση, επιδέχονται διορθώσεις από κάποιον γνώστη. Κραυγές και αφορισμοί ας λείπουν. Υπάρχουν τα vote down στην κεντρική για αυτό. Εδώ μόνο με στοιχεία και αριθμούς για να ξέρουμε τι μας γίνεται.
Για να φτάσει τώρα στο "μαγικό" 67% θα πρέπει ο επενδυτής να έχει ουσιαστικά διπλάσιο αριθμό μετοχών από τους υπόλοιπους (πάνω από τα 2/3 δηλαδή). Άρα θα πρέπει να βάλει άλλα τόσα (και μάλλον και παραπάνω λόγω υποχρεωτικής συμμετοχής σε κάθε ΑΜΚ του ΑΣ με το 10%).
Με άλλα λόγια, αν είχαν μειωθεί τα χρέη της ΠΑΕ ή είχαν χαριστεί οι προσαυξήσεις και κάποια πρόστιμα όπως γίνεται σήμερα με ΟΛΕΣ τις εταιρείες, τότε θα ήταν πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ να έπαιρνε ένας επενδυτής το 67% γιατί η όποια ΑΜΚ θα αφορούσε ποσά μικρότερα των 13-14 εκ € που απαιτούνται (χωρίς τη συναίνεση της πλειοψηφίας των μετόχων).
Υ.Γ. τα παραπάνω είναι μια πολύ πρόχειρη ανάλυση, επιδέχονται διορθώσεις από κάποιον γνώστη. Κραυγές και αφορισμοί ας λείπουν. Υπάρχουν τα vote down στην κεντρική για αυτό. Εδώ μόνο με στοιχεία και αριθμούς για να ξέρουμε τι μας γίνεται.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Όταν κάποιος βάζει ''καθαρά'' συνεχώς χρήματα σε μία Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, τότε πως μπορείς να τον αποτρέψεις;
Ο κόσμος βοήθησε και νομίζω έφτασε ταβάνι με τις δύο αυξήσεις και μάλιστα σε περίοδο ''προ κρίσης'' (και καλά)
και δε νομίζω θα βοηθούσε αρκετά κι άλλο...
Από την άλλη αν του έλεγες ότι οι μετοχές σου έχουν κάποια αξία και δύναμη τότε ίσως να βοηθούσε...
Θα δείξει η όλη φάση, απλά πρέπει να προχωράμε προσεκτικά και σταθερά...
Δυστυχώς ο ΑΣ δεν έχει δείξει και τα καλύτερα δείγματα για να μπορείς να βασιστείς στις σωστές κινήσεις του...Θυμίζω πρωτοσέλιδα εφημερίδων αγκαλιά γού και κάτσα να μιλάνε για τη ''Νέα Τούμπα''...
Ο κόσμος βοήθησε και νομίζω έφτασε ταβάνι με τις δύο αυξήσεις και μάλιστα σε περίοδο ''προ κρίσης'' (και καλά)
και δε νομίζω θα βοηθούσε αρκετά κι άλλο...
Από την άλλη αν του έλεγες ότι οι μετοχές σου έχουν κάποια αξία και δύναμη τότε ίσως να βοηθούσε...
Θα δείξει η όλη φάση, απλά πρέπει να προχωράμε προσεκτικά και σταθερά...
Δυστυχώς ο ΑΣ δεν έχει δείξει και τα καλύτερα δείγματα για να μπορείς να βασιστείς στις σωστές κινήσεις του...Θυμίζω πρωτοσέλιδα εφημερίδων αγκαλιά γού και κάτσα να μιλάνε για τη ''Νέα Τούμπα''...
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
για το πρώτο που λες fuzz έχεις δίκιο.fuzztone έγραψε:
Για να φτάσει τώρα στο "μαγικό" 67% θα πρέπει ο επενδυτής να έχει ουσιαστικά διπλάσιο αριθμό μετοχών από τους υπόλοιπους (πάνω από τα 2/3 δηλαδή). Άρα θα πρέπει να βάλει άλλα τόσα (και μάλλον και παραπάνω λόγω υποχρεωτικής συμμετοχής σε κάθε ΑΜΚ του ΑΣ με το 10%).
Με άλλα λόγια, αν είχαν μειωθεί τα χρέη της ΠΑΕ ή είχαν χαριστεί οι προσαυξήσεις και κάποια πρόστιμα όπως γίνεται σήμερα με ΟΛΕΣ τις εταιρείες, τότε θα ήταν πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ να έπαιρνε ένας επενδυτής το 67% γιατί η όποια ΑΜΚ θα αφορούσε ποσά μικρότερα των 13-14 εκ € που απαιτούνται (χωρίς τη συναίνεση της πλειοψηφίας των μετόχων).
για το δεύτερο έχεις απόλυτο δίκιο
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
μπορεί ο κάτοχος του 51% να ξεκινήσει τη διαδικασία για νέα ΑΜΚ;
αν μπορεί δε νομίζω ότι χρειάζεται να υπάρχουν χρέη, γίνεται νέα ΑΜΚ βάζει ο μεγαλομέτοχος μόνο λεφτά και αυξάνει το ποσοστό του.
αν μπορεί δε νομίζω ότι χρειάζεται να υπάρχουν χρέη, γίνεται νέα ΑΜΚ βάζει ο μεγαλομέτοχος μόνο λεφτά και αυξάνει το ποσοστό του.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Έψαχνα για λίγη ώρα το ιστορικό των μηνυμάτων στο θέμα της ΑΜΚ...e8nos έγραψε:εγω αδερφια αποφασισα να κοψω μια δυο εξοδους μου και να βαλω 30 ευρωλακια εψησα και τον αδερφο μου και απο 50 θα βαλει 100 γιατι στην αρχη ηθελε να παρει και μια μπλουζιτσα απο την μπουτικ.τον επεισα τελικα οτι με την αυξηση θα πανε ολα τα λεφτα στην ομαδα και δεν θα παρει κανεις αλλος!συμφωνησε και αυτος και μου λεει<<ενταξει καθε χρονο μπλουζες θα παιρνω?>>
ΟΛΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ Ο ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ Ή ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ!!!
Πέτυχα το παραπάνω μήνυμα και από τη μια συγκινήθηκα από το αγνό ΠΑΟΚτσήδιλίκι, και από την άλλη εκνευρίστηκα γιατί όλα τα παραπάνω ξεχάστηκαν μονομιάς με το "αραβικό όραμα".
ΟΛΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ...τι ειρωνικό που ακούγεται σήμερα. Και πόσο ειρωνικό θα ακούγεται σε λίγο καιρό έτσι όπως πάνε τα πράγματα.
Φέρτε μας "μνημόνια" και πάρτε μας και την ψυχή.
Εμείς βλέπεις δεν είμαστε ικανοί να φτιάξουμε ένα ζωντανό σωματείο που να είναι υγιές, να έχει αυτάρκεια και να ανεβαίνει σιγά σιγά και με ασφάλεια προς την κορυφή, χωρίς να έχει ανάγκη κανέναν.
ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ...
Όμως, απ' ότι φαίνεται τα χέρια ήταν λαδωμένα...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Kαι το άλλο το ωραίο.. Μοναδικός επενδυτής του ΠΑΟΚ ο Λαός του!