
Παράπονα για το φόρουμ
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Αχ, αυτή η προσπάθεια για δημιουργία εντυπώσεων... Να σαι καλά Νίκο που είπες κάτι τόσο διαφορετικό με επιχειρήματα και με αποδείξεις.... Υπόδειγμα για μοντ.... Αντίθετα με κάτι άλλους.... 

Re: Παράπονα για το φόρουμ
Να και ενα καλο που προεκυψε απο το κλεισιμο του Ο,τι να 'ναι......Στηριξη στον Ψειριστη!!!!!!!!emeissaspsirizoume4 έγραψε:επειδη κανενας απο τους αντιστασιακους δεν ανεφερε πουθενα το ονομα μου και δεν αναγνωριστηκαν οι αγωνες μου εδω μεσα,δεν θα εχουνε την στηριξη μου
και ανακοινωνω το νεο δικο μου κινημα το οτιναναι-μ-λ
Re: Παράπονα για το φόρουμ
ΟΥΑΟΥ!!!!
Μετά απο 1 βδομάδα στη ναφθαλίνη επιστρέφω....
Παράπονο: Όταν banάρετε κάποιον, κάντε τον κόπο να στείλετε ένα mail ή να γράψετε για πόσο θα παραμείνει banned.
ειδικά αφού έχει στείλει 3 mails...
ΥΓ:Θενκς νοβιτο
Μετά απο 1 βδομάδα στη ναφθαλίνη επιστρέφω....
Παράπονο: Όταν banάρετε κάποιον, κάντε τον κόπο να στείλετε ένα mail ή να γράψετε για πόσο θα παραμείνει banned.
ειδικά αφού έχει στείλει 3 mails...
ΥΓ:Θενκς νοβιτο
Re: Παράπονα για το φόρουμ
μολις χαρακτηρίστηκες φιλοχουντικός να ξες....eleos έγραψε:...
ΥΓ:Θενκς νοβιτο

Re: Παράπονα για το φόρουμ
μπορει καποιος απο τους admins να ενεργοποισει την εφαρμογη tapatalk για τo foroum?Είναι δωρεαν και διευκολύνει ολους εμας που μπαινουμε και απο smartphones να κανουμε πιο ευκολη τη ζωη μας
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Είναι δυνατόν τη σήμερον ημέρα να μην υπάρχει ενα thread μαγειρικής
Πρέπει να συμβαδίζουμε με τις επιταγές των καιρών ! :ugeek:
Πρέπει να συμβαδίζουμε με τις επιταγές των καιρών ! :ugeek:
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Done...
Γαύρος λεμονάτος
Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να βάλετε στο φούρνο σχεδόν όλα τα ψάρια και γίνονται το ίδιο νόστιμα.
+ στις Συνταγές μου
+ στη λίστα μου
Στείλτο με e-mail
Δώσε βαθμό ή σχόλιο
Προσωπικό σημείωμα
Ανέβασε φωτογραφία
Συστατικά
1 κιλό γαύρο
3 σκελίδες σκόρδο
χυμός από 1 λεμόνι
1 κ.σ. ρίγανη
1/2 φλ. ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι
Οδηγίες
Πλένουμε το γαύρο και αφαιρούμε το κεφάλι και το κόκαλο (αν θέλουμε).
Τον απλώνουμε σε ένα ταψί και ρίχνουμε όλα τα υλικά, απλώνοντάς τα ομοιόμορφα.
Τοποθετούμε το ταψί μας στον φούρνο που έχουμε ήδη προθερμάνει και αφήνουμε τον γαύρο να ψηθεί για λίγο.
Διαβάστε περισότερο: Γαύρος λεμονάτος http://www.sintagespareas.gr/sintages/g ... z19Kam5HuX
Λαγός Στιφάδο
Μερίδες: -
Θερμίδες: - ανά μερίδα
Υλικά:
1 Λαγός ή κουνέλι περίπου 3 κιλά
Ξίδι
3 κιλά κρεμμυδάκια βολβοί
1 1/2 κούπας λάδι
Αλάτι
3 φύλλα δάφνης
6-8 κόκκοι μπαχάρι
6-8 κόκκοι μαύρο πιπέρι
800 γραμμάρια ντομάτες περασμένες από σίτα
3-4 σκελίδες σκόρδο
----- Για τη μαρινάτα
1/4 κούπας ξίδι
4 φύλλα δάφνης
20 κόκκοι μαύρο πιπέρι
10 κόκκοι μπαχάρι
5 σκελίδες σκόρδο
Τρόπος παρασκευής
Πλύντε καλά τον λαγό και ξεπλύνετε τον με ξίδι. Κόωτε τον σε μερίδες. Ετοιμάστε τη μαρινάτα και βάλτε τα κομμάτια του λαγού μέσα σ'αυτή. Αφήστε τα στη μαρινάτα, στο ψυγείο 2 έως 6 ημέρες. Για να καθαρίστε ευκολότερα τα κρεμμυδάκια, βουτήξτε τα σε νερό που βράζει και αφήστε τα να σταθούν περίπου 30 λεπτά. Σοτάρετέ τα λίγα λίγα στο λάδι και στραγγίστε τα. Στο ίδιο λάδι σοτάρετε τα κομμάτια του λαγού, αφού τα βγάλετε από τη μαρινάτα και τα στραγγίσετε. Περάστε τη μαρινάτα από σουρωτήρι και ρίξτε την στην κατσαρόλα με τον λαγό. Ρίξτε αλάτι, πιπέρι, τη δάφνη, το μπαχάρι, το πιπέρι και τη ντομάτα. Σκεπάστε και βράστε τον λαγό για 15 λεπτά. Προσθέστε τα κρεμμυδάκια και το σκόρδο και συνεχίστε το βράσιμο, ώσπου να μαλακώσουν τα κρεμμυδάκια και να δέσει η σάλτσα. Εάν τα κρεμμυδάκια μαλακώσουν πριν δέσει η σάλτσα, στραγγίστε τη σε μια κατσαρόλα και συμπυκνώστε την. Όταν δέσει, ρίξτε την στην κατσαρόλα με το στιφάδο. Βάλτε τα κομμάτια του λαγού στο κέντρο μιας μεγάλης πιατέλας και αραδιάστε τριγύρω τα κρεμμυδάκια. Σερβίρετε το στιφάδο ζεστό. Όσο περισσέψει, φυλάξτε το στο ψυγείο. Τη δεύτερη μέρα είναι ακόμη πιο νόστιμη.
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ
Γαύρος λεμονάτος
Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να βάλετε στο φούρνο σχεδόν όλα τα ψάρια και γίνονται το ίδιο νόστιμα.
+ στις Συνταγές μου
+ στη λίστα μου
Στείλτο με e-mail
Δώσε βαθμό ή σχόλιο
Προσωπικό σημείωμα
Ανέβασε φωτογραφία
Συστατικά
1 κιλό γαύρο
3 σκελίδες σκόρδο
χυμός από 1 λεμόνι
1 κ.σ. ρίγανη
1/2 φλ. ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι
Οδηγίες
Πλένουμε το γαύρο και αφαιρούμε το κεφάλι και το κόκαλο (αν θέλουμε).
Τον απλώνουμε σε ένα ταψί και ρίχνουμε όλα τα υλικά, απλώνοντάς τα ομοιόμορφα.
Τοποθετούμε το ταψί μας στον φούρνο που έχουμε ήδη προθερμάνει και αφήνουμε τον γαύρο να ψηθεί για λίγο.
Διαβάστε περισότερο: Γαύρος λεμονάτος http://www.sintagespareas.gr/sintages/g ... z19Kam5HuX
Λαγός Στιφάδο
Μερίδες: -
Θερμίδες: - ανά μερίδα
Υλικά:
1 Λαγός ή κουνέλι περίπου 3 κιλά
Ξίδι
3 κιλά κρεμμυδάκια βολβοί
1 1/2 κούπας λάδι
Αλάτι
3 φύλλα δάφνης
6-8 κόκκοι μπαχάρι
6-8 κόκκοι μαύρο πιπέρι
800 γραμμάρια ντομάτες περασμένες από σίτα
3-4 σκελίδες σκόρδο
----- Για τη μαρινάτα
1/4 κούπας ξίδι
4 φύλλα δάφνης
20 κόκκοι μαύρο πιπέρι
10 κόκκοι μπαχάρι
5 σκελίδες σκόρδο
Τρόπος παρασκευής
Πλύντε καλά τον λαγό και ξεπλύνετε τον με ξίδι. Κόωτε τον σε μερίδες. Ετοιμάστε τη μαρινάτα και βάλτε τα κομμάτια του λαγού μέσα σ'αυτή. Αφήστε τα στη μαρινάτα, στο ψυγείο 2 έως 6 ημέρες. Για να καθαρίστε ευκολότερα τα κρεμμυδάκια, βουτήξτε τα σε νερό που βράζει και αφήστε τα να σταθούν περίπου 30 λεπτά. Σοτάρετέ τα λίγα λίγα στο λάδι και στραγγίστε τα. Στο ίδιο λάδι σοτάρετε τα κομμάτια του λαγού, αφού τα βγάλετε από τη μαρινάτα και τα στραγγίσετε. Περάστε τη μαρινάτα από σουρωτήρι και ρίξτε την στην κατσαρόλα με τον λαγό. Ρίξτε αλάτι, πιπέρι, τη δάφνη, το μπαχάρι, το πιπέρι και τη ντομάτα. Σκεπάστε και βράστε τον λαγό για 15 λεπτά. Προσθέστε τα κρεμμυδάκια και το σκόρδο και συνεχίστε το βράσιμο, ώσπου να μαλακώσουν τα κρεμμυδάκια και να δέσει η σάλτσα. Εάν τα κρεμμυδάκια μαλακώσουν πριν δέσει η σάλτσα, στραγγίστε τη σε μια κατσαρόλα και συμπυκνώστε την. Όταν δέσει, ρίξτε την στην κατσαρόλα με το στιφάδο. Βάλτε τα κομμάτια του λαγού στο κέντρο μιας μεγάλης πιατέλας και αραδιάστε τριγύρω τα κρεμμυδάκια. Σερβίρετε το στιφάδο ζεστό. Όσο περισσέψει, φυλάξτε το στο ψυγείο. Τη δεύτερη μέρα είναι ακόμη πιο νόστιμη.
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Εδώ και πολλές μέρες δεν μου έρχεται ενημερωτικό mail σε σημείο που ο Παλοκ νόμιζε πως την έκανα κ εγώ από το μπάσκετ

Re: Παράπονα για το φόρουμ
Το site "baladoros.com" δεν το ήξερα. Το έμαθα πριν από καμιά εικοσαριά μέρες ψάχνοντας κάτι στο google και από κάποια άρθρα που δημοσιεύτηκαν στο παρόν φόρουμ από άλλους συμμετέχοντες.
Σήμερα μπήκα για πρώτη φορά στην αρχική του σελίδα. Και βλέπω το παρακάτω:

Uploaded with ImageShack.us
Πρωτοσέλιδο εφάμιλλο των αθλητικών σκορδονέων!
Και αναρωτιέμαι: Υπάρχει ΠΑΟΚτσής που εμπιστεύεται τέτοιο βόθρο;
Προτείνω λοιπόν στους συμφορουμίτες και τους μοδεράτορες:
Ή όπου βλέπουμε "baladoros.com", σβήνουμε τη δημοσίευση και το όνομα του site, για να σταματήσουμε να το διαφημίζουμε και να ησυχάσουμε και λίγο.
Ή από αύριο θα αρχίσω να βάζω κι εγώ "ειδήσεις" και "πρωκτοσέλιδα" από "Αθλητικά Νέα", "Πρωταθλητή", "Derby" και τα συναφή.
Σήμερα μπήκα για πρώτη φορά στην αρχική του σελίδα. Και βλέπω το παρακάτω:

Uploaded with ImageShack.us
Πρωτοσέλιδο εφάμιλλο των αθλητικών σκορδονέων!
Και αναρωτιέμαι: Υπάρχει ΠΑΟΚτσής που εμπιστεύεται τέτοιο βόθρο;
Προτείνω λοιπόν στους συμφορουμίτες και τους μοδεράτορες:
Ή όπου βλέπουμε "baladoros.com", σβήνουμε τη δημοσίευση και το όνομα του site, για να σταματήσουμε να το διαφημίζουμε και να ησυχάσουμε και λίγο.
Ή από αύριο θα αρχίσω να βάζω κι εγώ "ειδήσεις" και "πρωκτοσέλιδα" από "Αθλητικά Νέα", "Πρωταθλητή", "Derby" και τα συναφή.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Τον ψιλοπήρε ο σέρβερας σήμερα ή τον προετοιμάζετε για τον φόρτο των επόμενων δύο αγώνων;