λες να μας κάτσει η κλήρωση Θεέ μου (ΠΑΟΚ)..ε ρε γλέντια..!
..αλλά μάλλον δεν παίζει το σενάριο να τους τύχουμε. Γμτ !
Πλακα κανεις?paok_athens_g4 έγραψε:[youtube]zrQhVqPbMi4[/youtube]
κ μετα λεμε οτι δεν εχει λαο ο ρουλης.........![]()
:lol
να ποιοι κανουν κουμαντο στον βολο
jpower73 έγραψε:ΤΡΕΛΟ ΠΑΟΚΙ Ο ΤΥΠΟΣ...
[youtube]9ZNjRspEeJk[/youtube]