Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1513
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Ετσι ρε!Στην Ημαθια παιζουμε για το θεαμα! :lol:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

τι είναι αυτοί οι 3;
του Δίντσικου τα παιδιά;
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

«Χλομό» μέλλον για Τζεμπούρ

Η Αλγερινή εφημερίδα Le Buteur αναρωτιέται αν στο ματς της ΑΕΚ με τη Λάρισα για το κύπελλο Ελλάδας ο Ραφίκ Τζεμπούρ φόρεσε για τελευταία φορά τη φανέλα της Ενωσης.

Όπως έχει γράψει πολλάκις το gazzetta.gr, το μέλλον του Αλγερινού άσου είναι εξαιρετικά αμφίβολο, την ώρα που και οι συμπατριώτες του γράφουν ότι στην ΑΕΚ εξετάζουν το ενδεχόμενο να τον πουλήσουν τον Ιανουάριο. Φήμες μάλιστα αναφέρουν, τις τελευταίες εβδομάδες, ότι ο Τζεμπούρ έχει συμφωνήσει με ομάδα από την Ελλάδα για να συνεχίσει την καριέρα του.

Η Αλγερινή Le Buteur έγραψε: «Θα πρέπει να περιμένουμε την επανέναρξη του ελληνικού πρωταθλήματος για να δούμε αν ο Τζεμπούρ θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τη φανέλα της ΑΕΚ ή αν θα τον πουλήσει προκειμένου να μαζέψει μερικά χρήματα».

Η ανακοίνωση της 7ης Σεπτεμβρίου περί υπογραφής του συμβολαίου με τον «τρομοκράτη» αποδείχτηκε… φιάσκο. Την πρωτομηνιά-πρωτοχρονιά, Σάββατο 1/1/2011, ο Ραφίκ Τζεμπούρ είναι ελεύθερος να υπογράψει σε οποιαδήποτε ομάδα επιθυμεί, και προφανώς –εκτός του ότι δεν αναμένεται να υπογράψει μέχρι την Παρασκευή 31/12/10– δύσκολα θα συμφωνήσει να πάει σε ομάδα που θα του υποδείξουν οι «κιτρινόμαυροι». Επομένως, το σενάριο να εισέλθουν στα ταμεία του συλλόγου κάποια χρήματα από πώληση του Αλγερινού… δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες.

gazzetta.gr
Κάντε τους ότι μας κάνανε...να μας μισήσουν κι άλλο...δε με νοιάζει
αυτη η ομάδα μας ''έγδυνε'' χωρίς να έχει φράγκα...
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ο Τζιμπούρ έχει σοβαρότατο πρόβλημα στην ωμοπλάτη.
ΑΝ πάει για εγχείρηση είναι και 3 μήνες έξω, δεν ξέρω αν μπορεί να ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

Μιά χαρά θα είναι το καλοκαίρι, αφού ελεύεθερο θα τον τσιμπήσουμε για τότε... ;)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Συμφώνησαν για Μανιάτη

Βαγγέλης Μαρινάκης και Γεράσιμος Βεντούρης τα βρήκαν στη συνάντηση που είχαν για τον Γιάννη Μανιάτη, όμως πριν από τη μεταβίβαση των μετοχών του Πανιωνίου, η οποία θα γίνει την Τρίτη, υπάρχει... απαγορευτικό!



Πολύ κοντά στον Ολυμπιακό βρίσκεται ο Γιάννης Μανιάτης (για το καλοκαίρι), αφού από τη συνάντηση που είχαν Βαγγέλης Μαρινάκης και Γεράσιμος Βεντούρης προέκυψε συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. Οι «κυανέρυθροι» είναι ικανοποιημένοι από τα έμψυχα ανταλλάγματα αλλά και από τα χρήματα που δίνουν οι Πειραιώτες (Μήτρογλου, Μονιάκη και 450-500 χιλ. ευρώ), ωστόσο το θέμα δεν μπορεί να προχωρήσει πριν από την... Τρίτη. Ο λόγος; Δεν έγινε σήμερα η μεταβίβαση των μετοχών στον Ερασιτέχνη Πανιώνιο, κάτι που θα γίνει στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. gazela
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από free4 »

Στην ομάδα της καρδιάς του!!!
Τοροσίδης Νο2!
Άβαταρ μέλους
felix 4
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2010, 13:54

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από felix 4 »

Η υπερασπιστική γραμμή των συλληφθέντων, είναι ότι … συνέλαβαν το 18χρονο, για να τον παραδώσουνε στην αστυνομία… http://www.baladoros.com/nea/4557

αυτα προς απαντηση των γριων..
πουταν@ς γιοι γριες κ αρειανοι
καλυτεροι σας φιλοι οι αστυνομικοι
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από free4 »

balladoros έγραψε:Η υπερασπιστική γραμμή των συλληφθέντων, είναι ότι … συνέλαβαν το 18χρονο, για να τον παραδώσουνε στην αστυνομία…
ΡΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ????????
:shock: :shock: :shock: :shock: :evil: :evil: :evil:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος free4 την Παρ 31 Δεκ 2010, 19:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

ειναι τουλαχιστον ξεφτυλα 25 ατομα να περνουνε ομηρο καποιον στον συνδεσμο τους και να τον χτυπανε
ειναι ζωα απλα....μου θυμισε ενα περιστατικο που παναθηναικοι πηρανε ομηρο εναν γαυρο στο λεοφωρειο τους και τον βασανιζαν μεχρι την λαμια οπου και τον αφησαν ....αυτο ουτε οπαδικη μαγκια ειναι ουτε τιποτε αλλο απλα ειναι
εγκληματικη συμπεριφορα........
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

το αντιθετο ειχε γινει....γαυροι απο συνδεσμο του γαυρου στον βολο τον πηραν στο πουλμαν(λεγεται οτι τον βιασαν κι ολας)γιατι πηγε να τους πεταξει μολοτοφ(μετα απ'αυτο εκλεισε για καιρο κ ο συνδεσμος του γαυρου στον βολο νομιζω...)
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από e8nos »

δν λεγετε φιλε!!!τον βιασαν επειδη εχω φιλους βαζελους οργανωμενους μ λενε οτι εχει χαζεψει!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Ας υποθέσουμε ότι τον κράτησαν για να το πάνε στην αστυνομία. Πρώτον πόσο ρουφ πρέπει να είσαι, δεύτερον πόσο θρασύδειλος, τρίτον γιατί δεν τον πήγαν κατευθείαν στην αστυνομία αντί για το σύνδεσμο, τέταρτο πώς ήξεραν ότι συμμετείχε στα επεισόδια γιατί απ' ό,τι κατάλαβα τον έπιασαν αφού έληξε το ζήτημα. Οι ΠΑΟΚτσήδες αλήθεια οι κακοί οι βάρβαροι γιατί δεν έχουν κάνει ποτέ κάτι τέτοιο;

Γιάννης Ηλιόπουλος λεγόταν αυτός που αναφέρετε. Πήγε να κάψει λεωφορείο Ολυμπιακών, τον έπιασαν και τον κράτησαν στο λεωφορείο. Αν όντως το βίασαν δεν ξέρω αν και με Παναθηναϊκούς που έχω μιλήσει έτσι λένε, το σίγουρο είναι ότι το βασάνισαν (λεπτομέρειες δε χρειάζονται, διαβάζει κόσμος) και τον παράτησαν νομίζοντάς το για νεκρό κι έκτοτε έχει ψυχολογικά προβλήματα. Οι θύτες καταδικάστηκαν, νομίζω μάλιστα ότι ο ένας ανήκε και στον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό. Για να συμπληρωθεί ο εμετός, οι Ολυμπιακοί έβγαλαν σύνθημα για το περιστατικό. "Ηλιόπουλε μπινέ" αρχίζει, η συνέχεια εξυμνεί το "κατόρθωμα" των Ολυμπιακών. Οι ίδιοι που έβριζαν τη μάνα του Γκαρσία και απαιτούν σεβασμό για τους νεκρούς της θύρας7... Δεν τους βάζω όλους τους Ολυμπιακούς στο ίδιο τσουβάλι, απλώς ήταν μια καλή ευκαιρία να θυμηθούμε γιατί ονομάστηκαν επιστήμονες και γιατί οπαδικά είναι ό,τι σιχαμερότερο κι επίσης γιατί είναι μέγιστη προσβολή για τον ΠΑΟΚτσή να τον αποκαλούν "γαύρο του βορρά" διάφοροι καθυστερημένοι.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από free4 »

H απόλυτη ενδεκάδα για το 2010!

Δείτε ποια είναι η κορυφαία ενδεκάδα για την χρονιά που φεύγει σε λίγες ώρες όπως την επιλέξατε εσείς, οι αναγνώστες του Sport24.gr!

To Sport24.gr, η καθημερινή σας αγαπημένη διαδικτυακή αθλητική συνήθεια, έδωσε για ακόμα μία φορά το λόγο σε εσάς! Από τις 20/12/2010 έως τις 27/12/2010 Δεκεμβρίου σας ζήτησε να ψηφίσετε την κορυφαία κατά τη γνώμη σας ενδεκάδα του ελληνικού πρωταθλήματος για το 2010.

Η ανταπόκριση σας ήταν άμεση και εντυπωσιακή με 18.648 άτομα να παίρνουν μέρος στην ψηφοφορία διαλέγοντας μία 11αδα με στυλ... ερυθρόλευκο. Ο Ολυμπιακός εκπροσωπείται σε αυτή με 6 ποδοσφαιριστές ενώ και στον πάγκο ο εκλεκτός σας είναι ο Ερνέστο Βαλβέρδε.

Από εκεί και πέρα Αρης, Πανιώνιος, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκός έχουν από ένα παίκτη στην κορυφαία ενδεκάδα του 2010.

Αυτή είναι η κορυφαία 11αδα όπως την επιλέξατε:

Τερματοφύλακας:

Σηφάκης (ΑΡΗΣ)

Αμυντικοί:

Τοροσίδης (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)
Μέλμπεργκ (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)
Τζαβέλλας (ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ)
Α. Παπαδόπουλος (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)

Μέσοι:

Βιεϊρίνια (ΠΑΟΚ)
Ιμπαγάσα (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)
Σκόκο (ΑΕΚ)
Φετφατζίδης (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)

Επιθετικοί:

Σισέ (ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ)
Μιραλάς (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)

Προπονητής:

Ερνέστο Βαλβέρδε (Ολυμπιακός)

Αναλυτικά σε κάθε θέση:



Τερματοφύλακες:

Σηφάκης 6899 37%
Κωνσταντόπουλος 4062 21.8%
Κρέσιτς 3546 19%
Νικοπολίδης 2087 11.2%
Τζόρβας 1258 6.7%
Ιτάνζ 503 2.7%
Γιακούποβιτς 293 1.6%



Αμυντικοί:

Τοροσίδης 12963 69.5%
Μέλμπεργκ 11162 59.9%
Τζαβέλλας 7960 42.7%
Α.Παπαδόπουλος 6719 36%
Κοντρέρας 5964 32%
Ντουγκλάο 5900 31.6%
Μανωλάς 4410 23.6%
Μανιάτης 3551 19%
Βύντρα 2628 14.1%
Λίνο 2626 14.1%
Λαζαρίδης 2337 12.5%
Νέτο 2185 11.7%
Μπουμσόνγκ 2009 10.8%
Βανγκέλι 1534 8.2%
Σπυρόπουλος 1206 6.5%
Παπάζογλου 1054 5.7%
Σαριέγκι 381 2%

Μέσοι:

Βιεϊρίνια 13949 74.8%
Ιμπαγάσα 9438 50.6%
Σκόκο 9108 48.8%
Φετφατζίδης 5880 31.5%
Βιτόλο 5623 30.2%
Γκαρσία 5270 28.3%
Ριέρα 3769 20.2%
Ντουντού 2362 12.7%
Κουμορτζί 2334 12.5%
Λετο 2302 12.3%
Χριστοδουλόπουλος 2104 11.3%
Νίνης 1916 10.3%
Ζιλμπέρτο Σίλβα 1914 10.3%
Πρίττας 1725 9.3%
Σολτάνι 1593 8.5%
Αμπντούν 1561 8.4%
Ντιέ 1246 6.7%
Λεάλ 1133 6.1%
Γεωργιάδης 823 4.4%
Σίντνεϊ Γκοβού 367 2%
Ρομάνο 172 0.9%

Επιθετικοί:

Σισέ 15095 80.9%
Μιραλάς 13027 69.9%
Ονουάτσι 2675 14.3%
Τζιμπούρ 2491 13.4%
Μουσλίμοβιτς 1447 7.8%
Μπλάνκο 1323 7.1%
Κάμπορα 1236 6.6%

Προπονητές:

Βαλβέρδε 6048 32.4%
Σάντος 5437 29.2%
Κούπερ 5135 27.5%
Χιμένεθ 874 4.7%
Νιόπλιας 795 4.3%
Μπάγεβιτς 220 1.2%
Οκούκα 139 0.7%
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Δηλαδη ο γαυρος εχει 6 απο τους 11καλυτερους παιχτες του πρωταθληματος? :o :o :o :o :shock: :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”