6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Γιατρο στην ομαδα πρέπει να τον βάλουμε!!! Θα του λεει ο Μουσλι πονάω στους κουλάκους κ θα απαντάει δεν εχεις ανάγκη παιξεεεε! 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Πρέπει να γίνεται κάποια εκδήλωση στο γήπεδο της Τενερίφης, την 26η Δεκεμβρίου, 17:30 για τον σπουδαίο χαφ (γέννημα της πόλης) Vitolo. ίσως βράβευση από το σύλλογο των φίλων του Βιτόλο.
Κάτι για 3 και 5 € λένε ότι θα έχουν τα εισιτήρια.
Κάτι για 3 και 5 € λένε ότι θα έχουν τα εισιτήρια.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Όχι Βιτολάκο....novito έγραψε:Για ακόμα ένα ματς, ήσουν γίγαντας ρε Βιτολάκο!!
Βιτόλαρος
Το δικό σου παραπέμπει σε κάτι .... μικρό....
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
-Στις 26 Δεκεμβρίου θα σε δούμε να παίζεις στο νησί στη «φιλανθρώπικη συνάντηση των φίλων του Βιτόλο». Τι μήνυμα θέλεις να περάσεις στους οπαδούς που θα έρθουν να το παρακολουθήσουν;
«Δουλεύω τέσσερα χρόνια με κάποιες οργανώσεις για να δίνουμε ένα χέρι βοήθειας ενόψει των Χριστουγέννων και αυτό με κάνει να νιώθω περήφανος για τον εαυτό μου. Η δουλειά μου δίνει το χρόνο να βοηθάω τους συνανθρώπους μου και όσο μπορώ να το κάνω θα το συνεχίζω. Ρωτήστε τον οποιονδήποτε αν ξέρει ανθρώπους που περνούν δύσκολες στιγμές, ανάμεσα τους και πολλά παιδιά και σκεφτείτε τι θα μπορούσαν να είναι οι άνθρωποι που περνούν αυτή την κατάσταση. Ας το απολαύσουμε και ας δώσουμε ένα χέρι βοήθειας στα παιδιά».
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=4790
ο βιονικος παντως δεν ειπε τιποτα για τραυματισμο ή απουσια του απο το φιλικο...
«Δουλεύω τέσσερα χρόνια με κάποιες οργανώσεις για να δίνουμε ένα χέρι βοήθειας ενόψει των Χριστουγέννων και αυτό με κάνει να νιώθω περήφανος για τον εαυτό μου. Η δουλειά μου δίνει το χρόνο να βοηθάω τους συνανθρώπους μου και όσο μπορώ να το κάνω θα το συνεχίζω. Ρωτήστε τον οποιονδήποτε αν ξέρει ανθρώπους που περνούν δύσκολες στιγμές, ανάμεσα τους και πολλά παιδιά και σκεφτείτε τι θα μπορούσαν να είναι οι άνθρωποι που περνούν αυτή την κατάσταση. Ας το απολαύσουμε και ας δώσουμε ένα χέρι βοήθειας στα παιδιά».
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=4790
ο βιονικος παντως δεν ειπε τιποτα για τραυματισμο ή απουσια του απο το φιλικο...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ή δε θα παίξει ο ίδιος ή θα μπει για λίγο ή δε θα τρέξει πάρα πολλά χιλιόμετρα. Το έχει καθιερώσει αυτό και είναι ωραία πρωτοβουλία αλλά δε νομίζω ότι για χάρη της θα διακινδυνεύσει να μείνει και άλλο εκτός γηπέδων.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Kαι μας γιατι δε μας φωναξε?? (κακια ν.1)
υ.γ. Συνάδελφε, μη πάει το νου στο πονηρό... (κακία ν.2)
υ.γ. Συνάδελφε, μη πάει το νου στο πονηρό... (κακία ν.2)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Νομίζω ότι επειδή είχε συμπληρώσει 7 κίτρινες κάρτες και θα έπρεπε να εκτίσει ποινή δύο αγωνιστικών, δηλώθηκε για τα δύο παιχνίδια με Κέρκυρα και ΠΑΣ, που ούτως ή άλλως θα τα έχανε λόγω αρθροσκόπησης.
Λογικά θα παίξει στις 5 Γενάρη, στις Σέρρες. N' est-ce pas?
Λογικά θα παίξει στις 5 Γενάρη, στις Σέρρες. N' est-ce pas?
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
με τα γιάννενα παίζαμε κύπελο. Alors, πιθανότατα το δεύτερο ματς να είναι με Πανσεραικό.
