Group Stage Europa League
Re: Group Stage Europa League
To θέμα είναι ότι το τομάρι της δεν είναι για να κόβει βαθμούς... 3 βαθμούς έχει και τους 2 τους πήρε από σένα... 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Group Stage Europa League
Μην ξεχνάς ότι οι Ίβηρες θα πάνε με τη σιγουριά της πρόκρισης, χαλαροί.
Re: Group Stage Europa League
Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα δε μας νοιάζουν διαφορές τερμάτων, άλλα παιχνίδια και ζώδια. Το πράγμα είναι ξεκάθαρο. Με Χ2 περνάμε, με 1 δεν περνάμε. Όπως έγραψα και αλλού, ίσως είναι καλό αυτό και κίνητρο να ΜΗΝ κλειστούμε πίσω εκεί. Καλός προπονητής ο Χαλίλχοζιτς, καλή ομάδα η Ντιναμό, μην τρελαθούμε όμως: στην Τούμπα δεν έδειξαν κάτι ιδιαίτερο απέναντι σε ένα μέτριο ΠΑΟΚ.
Re: Group Stage Europa League
Κι εμείς το ίδιο. Σιγά την έδρα το Ζάγκρεμπ. Αποχή κάνουν οι οργανωμένοι τους.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Group Stage Europa League
To "καλυτερα που εξελιχθηκαν ετσι τα πραγματα διοτι δεν θα κλειστουμε εκει μεσα" ειναι κατι πολύ σχετικό...
Αν το ματς ειναι Χ και ειμαστε περιπου στο 50-60ο λεπτο, εκει να δειτε ποσο ωραια κλεινομαστε!
Τρωμε και ενα γκολακι στο 80φευγα και τρεχα μετα ΠΑΟΚ να ισοφαρισεις... Για αυτο λέω, καλύτερα να ειχαμε την αβαντα του ενος γκολ... Ουτως ή αλλως εκει μεσα θα κλειστουμε οπως και να χει και πολυ φοβαμαι (οπως ειπε και ο Αποστόλης) οτι το μηδεν στην αμυνα δεν θα το γλυτωσουμε...
Αν το ματς ειναι Χ και ειμαστε περιπου στο 50-60ο λεπτο, εκει να δειτε ποσο ωραια κλεινομαστε!
Τρωμε και ενα γκολακι στο 80φευγα και τρεχα μετα ΠΑΟΚ να ισοφαρισεις... Για αυτο λέω, καλύτερα να ειχαμε την αβαντα του ενος γκολ... Ουτως ή αλλως εκει μεσα θα κλειστουμε οπως και να χει και πολυ φοβαμαι (οπως ειπε και ο Αποστόλης) οτι το μηδεν στην αμυνα δεν θα το γλυτωσουμε...
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Group Stage Europa League
με τετοιες εμφανίσεις σαν τη χτεσινη δεν υπάρχει ελπίδα.
η Δυναμο είναι ΧΑΛΑΡΑ καλύτερη ομάδα απο τη Μπρυζ και μου φάνηκε εξαιρετική στην έδρα της.
Οποιος ξανακοιτάξει το ματς Δυναμο-Βιγιαρεαλ θα καταλαβαίνει τι εννοω.
Χρειάζεται να κάνουμε υπέρβαση εαυτόν.
Το αξιζουμε όμως ρε γμτ...
Αλλοιως χρειαζόμαστε σκουληκενια τυχη να περάσουμε.
Τέλος δεν τ λέω αυτά για να γκρινιάξω γιατι παρόλαυτα θέλω ν πιστεύω πως η μπάλα τιμωρεί τους αλαζόνες κ τους αυθάδεις...
η Δυναμο είναι ΧΑΛΑΡΑ καλύτερη ομάδα απο τη Μπρυζ και μου φάνηκε εξαιρετική στην έδρα της.
Οποιος ξανακοιτάξει το ματς Δυναμο-Βιγιαρεαλ θα καταλαβαίνει τι εννοω.
Χρειάζεται να κάνουμε υπέρβαση εαυτόν.
Το αξιζουμε όμως ρε γμτ...
Αλλοιως χρειαζόμαστε σκουληκενια τυχη να περάσουμε.
Τέλος δεν τ λέω αυτά για να γκρινιάξω γιατι παρόλαυτα θέλω ν πιστεύω πως η μπάλα τιμωρεί τους αλαζόνες κ τους αυθάδεις...
Re: Group Stage Europa League
ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΩΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΩΡΑ!ΑποστόληςΑ έγραψε:Villareal: 9 βαθμοί
ΠΑΟΚ : 8 βαθμοί
Dynamo: 7 βαθμοί
Δεν υπάρχει περίπτωση ισοβαθμίας με Δυναμό.
ΥΓ.το θεμα δεν ειναι τι αποτελεσμα πας να υπερασπιστείς
διοτι αν στεκεσαι καλα υπερασπίζεσαι τα πάντα-και νικη φερνεις αν χρειαστεί
αρα σημασια εχει σε τι κατασταση θα ειμαστε τοτε
ΥΓ.2. αυτός ο Μουλαχασάνοβιτς ανοιγει το στομα και δραπετευουν καμμιά 10 λακαμιες μαζί
δεν εμαθε ακόμα οτι η επαρση ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ
Re: Group Stage Europa League
Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρουμε να προκριθούμε στους 32,τα παρακάτω αποτελέσματα και σενάρια είναι αυτά που θα μας βοηθήσουν να είμαστε στους δυνατούς των κληρώσεων:
6η αγωνιστική Europa/Champions League
Λιλ-Γάνδη 1
Λέφσκι Σόφιας-Σπόρτινγκ Λ. Χ
Ζίλινα-Σπαρτάκ Μόσχας 2
Χετάφε-Γιουνγκ Μπόις 1 (+ αποκλεισμός στους 32 για Γιουνγκ Μπόις με 1 ισοπ. 1 ήτττα)
Κοπενγχάγη-ΠΑΟ 2 (Για τους 0,080 βαθμούς)
Άρης και ΑΕΚ σύνολο 6 νίκες για όσο προχωρήσουν( η...12 ισοπαλίες ή συνδιασμός)
(Άσχετα αν δε θέλουμε να προχωρήσει ο Άρης)
Σε όλα τα πρωταθλήματα πλην Αγγλίας και Ισπανίας να υπάρχουν ''μικρές ομάδες'' στις θέσεις τις Ευρώπης
και εκπλήξεις στα κύπελλα τους(Τροπαιούχοι χωρίς ευρωπαϊκούς βαθμούς)
Σύμφωνα με την σημερινή κατάσταση καλό είναι να διατηρηθούν ψηλά οι:
Σε Γερμανία:Μάϊντζ-Ανόβερο-Χοφενχαϊμ
Σε Γαλλία:Μπρεστ-Μονπελιέ
Σε Πορτογαλία:Γκιμαράες-Ακαντέμικα
Σε Βέλγιο: Γκενκ-Γάνδη-Λόκερεν-Μαλίν
Σε Ολλανδία:Γκρονιγκεν-Ρόντα
Σε Τουρκία:Τραμπζονσπόρ-Μπούρσασπορ -Καϊσέρισπορ
κτλ....
Επίσης να μην υπάρξουν εκπλήξεις στα προκριματικά του C.L
και να υπάρξουν στους προκριματικούς του Europa League
Σε περίπτωση που καταφέρουμε να προκριθούμε στους 32,επίσης όλα τα παραπάνω για προοπτική σε καλύτερο γκρουπ δυναμικότητας από το 4ο.
6η αγωνιστική Europa/Champions League
Λιλ-Γάνδη 1
Λέφσκι Σόφιας-Σπόρτινγκ Λ. Χ
Ζίλινα-Σπαρτάκ Μόσχας 2
Χετάφε-Γιουνγκ Μπόις 1 (+ αποκλεισμός στους 32 για Γιουνγκ Μπόις με 1 ισοπ. 1 ήτττα)
Κοπενγχάγη-ΠΑΟ 2 (Για τους 0,080 βαθμούς)
Άρης και ΑΕΚ σύνολο 6 νίκες για όσο προχωρήσουν( η...12 ισοπαλίες ή συνδιασμός)
(Άσχετα αν δε θέλουμε να προχωρήσει ο Άρης)
Σε όλα τα πρωταθλήματα πλην Αγγλίας και Ισπανίας να υπάρχουν ''μικρές ομάδες'' στις θέσεις τις Ευρώπης
και εκπλήξεις στα κύπελλα τους(Τροπαιούχοι χωρίς ευρωπαϊκούς βαθμούς)
Σύμφωνα με την σημερινή κατάσταση καλό είναι να διατηρηθούν ψηλά οι:
Σε Γερμανία:Μάϊντζ-Ανόβερο-Χοφενχαϊμ
Σε Γαλλία:Μπρεστ-Μονπελιέ
Σε Πορτογαλία:Γκιμαράες-Ακαντέμικα
Σε Βέλγιο: Γκενκ-Γάνδη-Λόκερεν-Μαλίν
Σε Ολλανδία:Γκρονιγκεν-Ρόντα
Σε Τουρκία:Τραμπζονσπόρ-Μπούρσασπορ -Καϊσέρισπορ
κτλ....
Επίσης να μην υπάρξουν εκπλήξεις στα προκριματικά του C.L
και να υπάρξουν στους προκριματικούς του Europa League
Σε περίπτωση που καταφέρουμε να προκριθούμε στους 32,επίσης όλα τα παραπάνω για προοπτική σε καλύτερο γκρουπ δυναμικότητας από το 4ο.
- 4NIKOS1986
- Δημοσιεύσεις: 165
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:28
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ
Re: Group Stage Europa League
Εγώ πάντως έχω κλείσει εισιτήρια για Άμστερνταμ για τη φάση των 32. Τζάμπα πλέκουμε σενάρια για το αν θα είμαστε στους ισχυρούς ή όχι. Εξαρτάται από τόσους πολλούς παράγοντες που δε βγαίνει άκρη. Το ότι θα περάσουμε πάντως θεωρώ ότι μας εξασφαλίζει 100% στο θέμα αυτό. Δυο τρεις καλές πορείες ακόμα θέλουμε για να φύγει και αυτή η ντροπή του παρελθόντος. Ακούς εκεί 14.000 πόντοι...
Re: Group Stage Europa League
Προφανώς θέλω να περάσουμε για το πρεστιζ του συλλόγου και γιατί μου κάθετε άσχημα να χάνει ο ΠΑΟΚ.
αλλά μήπως θα ήταν καλύτερα να δώσουμε λίγο έμφαση στο πρωτάθλημα?
μήπως δεν μπορούμε να διαχειριστούμε και την ευρώπη και την ελλάδα με τόσους τραυματίες και απουσίες?
τι προτιμάμε, μια πορεία στην ευρώπη και να μείνουμε 5οι στο πρωτάθλημα? δεν θα ήταν αυτό καταστροφικό για το μέλλον της ομάδας?
Θέλω να πω πως πρέπει πέρα από το σήμερα να κοιτάξουμε και το αύριο και αυτό το ρημάδι το αύριο εξαρτάται καλώς ή κακώς από την πορεία μας στο πρωτάθλημα και όχι στην ευρώπη.
Αυτό που έπρεπε να κάνουμε στην ευρώπη (πρόκριση και καλή πορεία στον όμιλο) το κάναμε.
Από τώρα και μέχρι την άνοιξη πρέπει να στρώσουμε τον κώλο μας κάτω και να νικήσουμε τα απανταχου της χώρας τυριά, λάδια, ξίδια, περιστέρια, χελιδόνια κλπ και να δούμε πως θα γίνει τα τερματίσουμε μέσα στους 3 πρώτους. Ο γαύρος έχει καλή ομάδα αλλά μακάκα προπονητή (κι άστους να λένε) και ο βάζελος έχει γενικά τα χάλια του, είναι ευκαιρία να πάμε καλά.
αλλά μήπως θα ήταν καλύτερα να δώσουμε λίγο έμφαση στο πρωτάθλημα?
μήπως δεν μπορούμε να διαχειριστούμε και την ευρώπη και την ελλάδα με τόσους τραυματίες και απουσίες?
τι προτιμάμε, μια πορεία στην ευρώπη και να μείνουμε 5οι στο πρωτάθλημα? δεν θα ήταν αυτό καταστροφικό για το μέλλον της ομάδας?
Θέλω να πω πως πρέπει πέρα από το σήμερα να κοιτάξουμε και το αύριο και αυτό το ρημάδι το αύριο εξαρτάται καλώς ή κακώς από την πορεία μας στο πρωτάθλημα και όχι στην ευρώπη.
Αυτό που έπρεπε να κάνουμε στην ευρώπη (πρόκριση και καλή πορεία στον όμιλο) το κάναμε.
Από τώρα και μέχρι την άνοιξη πρέπει να στρώσουμε τον κώλο μας κάτω και να νικήσουμε τα απανταχου της χώρας τυριά, λάδια, ξίδια, περιστέρια, χελιδόνια κλπ και να δούμε πως θα γίνει τα τερματίσουμε μέσα στους 3 πρώτους. Ο γαύρος έχει καλή ομάδα αλλά μακάκα προπονητή (κι άστους να λένε) και ο βάζελος έχει γενικά τα χάλια του, είναι ευκαιρία να πάμε καλά.
Re: Group Stage Europa League
Στο πρωτάθλημα είναι πάρα πολύ δύσκολο πια να χτυπήσουμε πρωτιά και από εκεί και πέρα τι δεύτερος τι πέμπτος, στα πλέιωχ κρίνονται όλα. Η Ευρώπη δεν είναι πολλά παιχνίδια. 10 παιχνίδια, έμεινε το ένα. Και τελικό να πάμε, είναι πάνω απ' τα μισά (άλλα 9 για τον τελικό, λέμε τώρα).
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
Να πω κι εγώ κάτις..
Αν κερδίζαμε προχτές την Brugge, υπήρχε περίπτωση να πηγαίναμε αδιάφοροι στο Zagreb?
Όχι, γιατί αν η Dynamo, υποθετικά, μας κέρδιζε 2-0, μας πετούσε έξω, σωστά?
Μικρό το κακό, λοιπόν, εφόσον η Villareal κέρδισε. Έχει αποδειχθεί ότι στα κρίσιμα ματς είμαστε στην τσίτα και δεν γκελάρουμε. Καλύτερα τώρα η γκέλα, και με το αυγό στον κώλο, παρά παραλία και ξώφαλτσο αποκλεισμό.
Πας ψιλιασμένος, παίρνεις το χ2, που έτσι κι αλλιώς γι'αυτό θα πήγαινες ακόμα και αν κέρδιζες προχτές, και τελειώνει το παραμύθι.
Όσο για μας, δηλαδή για όσους -λογικά- παραπονιούνται και λένε "πάλι ρε πούστη με την ψυχή στο στόμα?", νταξ', ΠΑΟΚ είσαι, συνηθισμένα τα βουνά..
Αν κερδίζαμε προχτές την Brugge, υπήρχε περίπτωση να πηγαίναμε αδιάφοροι στο Zagreb?
Όχι, γιατί αν η Dynamo, υποθετικά, μας κέρδιζε 2-0, μας πετούσε έξω, σωστά?
Μικρό το κακό, λοιπόν, εφόσον η Villareal κέρδισε. Έχει αποδειχθεί ότι στα κρίσιμα ματς είμαστε στην τσίτα και δεν γκελάρουμε. Καλύτερα τώρα η γκέλα, και με το αυγό στον κώλο, παρά παραλία και ξώφαλτσο αποκλεισμό.
Πας ψιλιασμένος, παίρνεις το χ2, που έτσι κι αλλιώς γι'αυτό θα πήγαινες ακόμα και αν κέρδιζες προχτές, και τελειώνει το παραμύθι.
Όσο για μας, δηλαδή για όσους -λογικά- παραπονιούνται και λένε "πάλι ρε πούστη με την ψυχή στο στόμα?", νταξ', ΠΑΟΚ είσαι, συνηθισμένα τα βουνά..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Group Stage Europa League
Μέχρι τότε ενδεχομένως να είναι ετοιμοπόλεμος και ο Lino (πέραν του Snau).