Σχολιασμός διαιτησίας
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Γ@ΜΩ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΣΑΣ....ΤΟ ΠΑΜΠΟΡΙΔΗ ΡΕ?????ΤΟ ΚΕΦΤΕΔΑΚΙ ΤΟΝ ΣΦΑΓΕΑ???ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ???ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΑΜΕΣΩΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ...ΘΕΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΣ ΒΑΛΑΝΕ....

Re: Σχολιασμός διαιτησίας
αν αυτο που γραφετε οτι ο παμποβλακας ζηταει εξερεσει απο τα παιχνιδια του ΠΑΟΚ τοτε μας πουλάει πολυ τρελα...
Αυτο που επρεπε να κανει η διοίκηση χρονια τωρα ερχετε και μας το κανει στα μουτρα μας βγαίνοντας απο πανω κιολας....τη να πω.
Αυτο που επρεπε να κανει η διοίκηση χρονια τωρα ερχετε και μας το κανει στα μουτρα μας βγαίνοντας απο πανω κιολας....τη να πω.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106615
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Έχει χοντρύνει πολύ το παιχνίδι στον Ολυμπιακό. Αρχηγός του Α.Σ. έγινε ο Θωμάς Λιακουνάκος!
Έμπορος, αλλά όχι συνηθισμένων εμπορευμάτων!
Έμπορος, αλλά όχι συνηθισμένων εμπορευμάτων!
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Δηλαδή τι πρέπει να σχολιάσουμε τώρα???
Παππάς [(x2)περίπτωση πέναλτι Παπάζογλου με Σέρρες, άπειρα σκληρά μαρκαρίσματα από τους παίκτες της Καβάλας- τραυματισμοί παικτών], Σιδηρόπουλος (περίπτωση πέναλτι Ελ Ζαρ με Ξάνθη), Τσινιάρης (περίπτωση πέναλτι Βιειρίνια με Αρη), Κάκος (περίπτωση πέναλτι Βιειρίνια-κόκκινη στον Τζιμπούρ που δε δίνεται με ΑΕΚ), Παμπορίδης (περίπτωση κόκκινης στον Ντουντού που δε δίνεται-περίπτωση κάρτας στον Μοντέστο που δε δίνεται- περίπτωση πέναλτι στον Σάλπι που δε δίνεται), Μάνδαλος (περίπτωση πέναλτι στον Ατρόμητο που δίνεται ενώ δεν είναι).. Είναι μόνο λίγα από τα ονόματα-περιπτώσεις που πρέπει κι οφείλει η ΠΑΕ να πετύχει, αν όχι τη διαγραφή τους, τουλάχιστον να μην ξανασφυρίξουν την ομάδα μας φέτος.. Κι επειδή πέρυσι απέτυχε να καταφέρει ότι πέτυχε ο πρώτος μπούλης με την αποπομπή και το ξήλωμα του Δαλούκα, στην περίπτωση του Σπάθα, φέτος, υποχρεούται να διασφαλίσει τα συμφέροντα της ομάδας και να ζητήσει την προστασία της από όλα αυτά τα υποκείμενα που είναι ουσιαστικά εντολοδόχοι των αφεντικών τους!
Παππάς [(x2)περίπτωση πέναλτι Παπάζογλου με Σέρρες, άπειρα σκληρά μαρκαρίσματα από τους παίκτες της Καβάλας- τραυματισμοί παικτών], Σιδηρόπουλος (περίπτωση πέναλτι Ελ Ζαρ με Ξάνθη), Τσινιάρης (περίπτωση πέναλτι Βιειρίνια με Αρη), Κάκος (περίπτωση πέναλτι Βιειρίνια-κόκκινη στον Τζιμπούρ που δε δίνεται με ΑΕΚ), Παμπορίδης (περίπτωση κόκκινης στον Ντουντού που δε δίνεται-περίπτωση κάρτας στον Μοντέστο που δε δίνεται- περίπτωση πέναλτι στον Σάλπι που δε δίνεται), Μάνδαλος (περίπτωση πέναλτι στον Ατρόμητο που δίνεται ενώ δεν είναι).. Είναι μόνο λίγα από τα ονόματα-περιπτώσεις που πρέπει κι οφείλει η ΠΑΕ να πετύχει, αν όχι τη διαγραφή τους, τουλάχιστον να μην ξανασφυρίξουν την ομάδα μας φέτος.. Κι επειδή πέρυσι απέτυχε να καταφέρει ότι πέτυχε ο πρώτος μπούλης με την αποπομπή και το ξήλωμα του Δαλούκα, στην περίπτωση του Σπάθα, φέτος, υποχρεούται να διασφαλίσει τα συμφέροντα της ομάδας και να ζητήσει την προστασία της από όλα αυτά τα υποκείμενα που είναι ουσιαστικά εντολοδόχοι των αφεντικών τους!
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ξυλοκόπησαν τον Βαρούχα
Αντιγράφουμε απλά από το dikisports.blogspot.com, που βρήκε την είδηση στο directnews.gr. Δεν την είδαμε πουθενά αλλού, αλλά το ρεπορτάζ εξηγεί και το γιατί...
«Ξυλοκοπήθηκε άγρια από μπράβους και ο πρώην διεθνής διαιτητής Παναγιώτης Βαρούχας!
Το πρωτοφανές αυτό περιστατικό σημειώθηκε χθες και επιχειρείται, από πολλές πλευρές, να κρατηθεί «επτασφράγιστο μυστικό»…
Σύμφωνα με πληροφορίες του directnews.gr, ο κ. Βαρούχας μετέβη με το αυτοκίνητό του μάρκας Mercedes από το Γαλάτσι όπου διαμένει, στην εταιρεία αλουμινίου που διατηρεί επί της οδού Αχιλλέως 52-54, στον Κολωνό. Εκεί τον περίμεναν τέσσερεις άγνωστοι, οι οποίοι οπλοφορούσαν.
Ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους της εταιρείας και επιτέθηκαν στον πρώην διαιτητή, χτυπώντας τον με γροθιές και κλοτσιές σ’ όλο του το σώμα. Αμέσως μετά, οι δράστες έσπευσαν να εξαφανιστούν από το σημείο, με μoτοσυκλέτες.
Το θύμα μόλις συνήλθε από το σοκ, επικοινώνησε με παράγοντες της Super League και της ΕΠΟ, οι οποίοι τον παρότρυναν να μη δώσει δημοσιότητα στο θέμα και ούτε να υποβάλει μήνυση! Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν πήγε στο νοσοκομείο για περίθαλψη, αλλά τον επισκέφτηκε στην εταιρεία ιδιώτης γιατρός, προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες».
paok24
Αντιγράφουμε απλά από το dikisports.blogspot.com, που βρήκε την είδηση στο directnews.gr. Δεν την είδαμε πουθενά αλλού, αλλά το ρεπορτάζ εξηγεί και το γιατί...
«Ξυλοκοπήθηκε άγρια από μπράβους και ο πρώην διεθνής διαιτητής Παναγιώτης Βαρούχας!
Το πρωτοφανές αυτό περιστατικό σημειώθηκε χθες και επιχειρείται, από πολλές πλευρές, να κρατηθεί «επτασφράγιστο μυστικό»…
Σύμφωνα με πληροφορίες του directnews.gr, ο κ. Βαρούχας μετέβη με το αυτοκίνητό του μάρκας Mercedes από το Γαλάτσι όπου διαμένει, στην εταιρεία αλουμινίου που διατηρεί επί της οδού Αχιλλέως 52-54, στον Κολωνό. Εκεί τον περίμεναν τέσσερεις άγνωστοι, οι οποίοι οπλοφορούσαν.
Ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους της εταιρείας και επιτέθηκαν στον πρώην διαιτητή, χτυπώντας τον με γροθιές και κλοτσιές σ’ όλο του το σώμα. Αμέσως μετά, οι δράστες έσπευσαν να εξαφανιστούν από το σημείο, με μoτοσυκλέτες.
Το θύμα μόλις συνήλθε από το σοκ, επικοινώνησε με παράγοντες της Super League και της ΕΠΟ, οι οποίοι τον παρότρυναν να μη δώσει δημοσιότητα στο θέμα και ούτε να υποβάλει μήνυση! Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν πήγε στο νοσοκομείο για περίθαλψη, αλλά τον επισκέφτηκε στην εταιρεία ιδιώτης γιατρός, προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες».
paok24
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Tώρα αν πω "να αγειασουν τα χερια τους" θα μαι κακός...??
υ.γ. μπράβοι, συγκάλυψη.... μα που ναι μπλεγμένος ο "κ.πρόεδρος"....
υ.γ. μπράβοι, συγκάλυψη.... μα που ναι μπλεγμένος ο "κ.πρόεδρος"....
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Kατσε κάτσε ....αυτοί οι 4 γυρίσανε μετά σπίτια τους?
Αυτό ήταν το μεροκάματο δηλαδή?
Εγώ θα περίμενα να κανόνιζαν άλλους 2-3 ....έτσι για να συμπληρωθεί το 8ωρο.
Αυτό ήταν το μεροκάματο δηλαδή?
Εγώ θα περίμενα να κανόνιζαν άλλους 2-3 ....έτσι για να συμπληρωθεί το 8ωρο.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Sera4 έγραψε:
Το θύμα μόλις συνήλθε από το σοκ, επικοινώνησε με παράγοντες της Super League και της ΕΠΟ, οι οποίοι τον παρότρυναν να μη δώσει δημοσιότητα στο θέμα και ούτε να υποβάλει μήνυση! Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν πήγε στο νοσοκομείο για περίθαλψη, αλλά τον επισκέφτηκε στην εταιρεία ιδιώτης γιατρός, προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες».
paok24
ΛΑΜΟΓΙΑ
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Το κακό είναι ότι τα κάνουν άλλοι για δικό τους συμφέρον ενώ έπρεπε εμείς να τα έχουμε κάνει εδώ και πολλά χρόνια!
Αλλά είπαμε χαμηλά την μπάλα...
Αλλά είπαμε χαμηλά την μπάλα...
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Στο θέμα αυτό δεν ελπίζω τίποτα, δε φοβάμαι τίποτα. Το έμαθα το παραμύθι: δυο τρία φαλτσοσφυρίγματα υπέρ να' χαμε να λέγαμε και κυνήγι όπου χρειαστεί.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Αυτό είναι επάγγελμα. Κάνεις την δουλειά σου κάνεις και το κέφι σου.Sera4 έγραψε:Ξυλοκόπησαν τον Βαρούχα
Αντιγράφουμε απλά από το dikisports.blogspot.com, που βρήκε την είδηση στο directnews.gr. Δεν την είδαμε πουθενά αλλού, αλλά το ρεπορτάζ εξηγεί και το γιατί...
«Ξυλοκοπήθηκε άγρια από μπράβους και ο πρώην διεθνής διαιτητής Παναγιώτης Βαρούχας!
Το πρωτοφανές αυτό περιστατικό σημειώθηκε χθες και επιχειρείται, από πολλές πλευρές, να κρατηθεί «επτασφράγιστο μυστικό»…
Σύμφωνα με πληροφορίες του directnews.gr, ο κ. Βαρούχας μετέβη με το αυτοκίνητό του μάρκας Mercedes από το Γαλάτσι όπου διαμένει, στην εταιρεία αλουμινίου που διατηρεί επί της οδού Αχιλλέως 52-54, στον Κολωνό. Εκεί τον περίμεναν τέσσερεις άγνωστοι, οι οποίοι οπλοφορούσαν.
Ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους της εταιρείας και επιτέθηκαν στον πρώην διαιτητή, χτυπώντας τον με γροθιές και κλοτσιές σ’ όλο του το σώμα. Αμέσως μετά, οι δράστες έσπευσαν να εξαφανιστούν από το σημείο, με μoτοσυκλέτες.
Το θύμα μόλις συνήλθε από το σοκ, επικοινώνησε με παράγοντες της Super League και της ΕΠΟ, οι οποίοι τον παρότρυναν να μη δώσει δημοσιότητα στο θέμα και ούτε να υποβάλει μήνυση! Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν πήγε στο νοσοκομείο για περίθαλψη, αλλά τον επισκέφτηκε στην εταιρεία ιδιώτης γιατρός, προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες».
paok24
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Molις είδα το πέναλτυ που δεν έδωσαν χτες στις Σερρες???
ΡΕ ΠΟΣΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ?
Ουστ ρε κοπροσκυλα
ξεφτίλες
ΡΕ ΠΟΣΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ?
Ουστ ρε κοπροσκυλα
ξεφτίλες
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
μονο αυτο!!!
χερι του λαζαριδη μεστην περιοχη του ρουλη, ακυρωθεν γκολ της τριπολης ενω δεν ηταν σε θεση οφσαιτ
και κατι που εγινε στο καβαλα-γαυρος αλλα δεν θυμαμαι
στο δικο μας, δεν δοθηκαν κιτρινες στο 1ο ημιχρονο σε καραμπινατες κλωτσιες απο πισω στον βιερινια
αποτελεσμα;; ξεφυγαν οι χοντροι 10 βαθμους και στο τελος μεχρι τα πλευ ωχ θα ειναι καμια 20αρια απο πανω μας που σημαινει διαδικαστικου χαρακτηρα τα παιχνιδια εκεινα, βασικα θα ειναι μονομαχια 3 για τις θεσεις 3-5..
χερι του λαζαριδη μεστην περιοχη του ρουλη, ακυρωθεν γκολ της τριπολης ενω δεν ηταν σε θεση οφσαιτ
και κατι που εγινε στο καβαλα-γαυρος αλλα δεν θυμαμαι
στο δικο μας, δεν δοθηκαν κιτρινες στο 1ο ημιχρονο σε καραμπινατες κλωτσιες απο πισω στον βιερινια
αποτελεσμα;; ξεφυγαν οι χοντροι 10 βαθμους και στο τελος μεχρι τα πλευ ωχ θα ειναι καμια 20αρια απο πανω μας που σημαινει διαδικαστικου χαρακτηρα τα παιχνιδια εκεινα, βασικα θα ειναι μονομαχια 3 για τις θεσεις 3-5..