Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Basket League και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
denis
Δημοσιεύσεις: 694
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 16:24
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από denis »

Τί έγινε Παλοκ το μυαλό μας είναι ακόμα στην Θεσ/νικη?? Δες λίγο ποιο πάνω :geek:
Ή λέω ή φταίει η ηλικία?? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

μου αρέσει το :evil: :twisted: σημαίνει οτι την έχουμε για μεγάλα πράγματα τη διοίκησή μας :mrgreen: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από kostasff »

Ναι, μας έλειψαν οι διεισδύσεις. Φέτος έχουμε πολύ καλό μακρινό σουτ. Έτσι ο Σούλης προτίμησε να τροφοδοτήσει τον Λάζο και με τα δεδομένα double team που του γίνονται, βρίσκει το ελεύθερο μακρινό σουτ. Δυστυχώς δεν μπήκαν. Θα μου πεις, αφού δεν μας πήγαιναν θα έπρεπε να αλλάξουμε παιχνίδι αλλά ίσως δεν μπορούσαμε. Πολλές φορές κρίνουμε αυτό που βλέπουμε χωρίς να ξέρουμε αν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Δηλαδή το αυτονόητο για μας δεν το βλέπει ο Σούλης?
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

κουβέντα κάνουμε, κάτι μένει πάντα. τα ανοιχτά σουτ είναι μια πρόσκληση από τον αντίπάλο: αν είσαι μάγκας, βάλτα και κέρδισε το παιχνίδι. αλλά πολλές φορές καταλήγουν σε παγίδα...
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από kostasff »

Αυτό φοβάμαι. Από το πες-πες κάτι μένει και στο τέλος σε κάποιους θα μείνει ο καλός Σούλης.
Όσο για τα σουτ, ναι κάποιες φορές και ανάλογα με τον αντίπαλο, ρισκάρεις το μακρινό σουτ. Δεν είναι κακό. Για παράδειγμα ο περσινός ΠΑΟΚ ήταν μια από αυτές τις ομάδες που αξίζει να πάρεις τέτοιο ρίσκο. Ανάλογα και με την πεντάδα που βρίσκεται στο παρκέ.
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από kostasff »

Ο κακός Σούλης ήθελα να γράψω και από το κινητό δεν μπορώ να κάνω τροποποίηση
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Κώστα, τέτοιους κινδύνους στο μπασκετικό φόρουμ δεν διατρέχουμε.
Το περιεχόμενο της συζήτησης εκλαμβάνεται ως έχει χωρίς υπόγειες παραπομπές, χωρίς στρατόπεδα και άλλες παρόμοιες ασθένειες ποδοσφαιρογενών τόπικς.
Κατά τ' άλλα πάντως, ένας προπονητής μπάσκετ καλείται να λάβει πάρα πολλές αποφάσεις στη διάρκεια ενός αγώνα, κάποια λάθη στο διάβασμα του αντιπάλου είναι αναμενόμενα.
Πάντως για τα drives που θα εξέθεταν τη ρακέτα του άρη νέας ελβετίας ή μάλλον για την έλειψή τους, ευθύνονται ίσως και άλλοι παράγοντες.
- Η μη χρησιμοποίηση Ντοζίερ
- Το ότι ο Μάρσλαλ δεν βρήκε τον απαραίτητο ρυθμό με πολλές προσπάθειες γενικα
- Το ότι δεν είχαμε την απαραίτητη ορμή και το ακόλουθο physical toughness για να επιδιώξουμε την επαφή και το δύσβατο δρόμο των διεισδύσεων
Σαν να είμασταν κάπως soft και να καταφεύγαμε σε παιχνίδι χωρίς επαφές.
Ίσως δηλαδή να μην σχετίζεται η απουσία drives με (μη) εντολές από τον πάγκο.
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

+φωνώ. δε χρειάζεται να το επαναλαμβάνουμε αλλά εγώ αν θες θα το πω άλλη μία :mrgreen: : Σούλη ΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ στον ΠΑΟΚ:!!: :opaokara: :pano: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από kostasff »

Ε, ρε eleos που σας χρειάζεται...
Μιας και δεν τους εχω δει από κοντά, οι παίκτες μας (πλην του Λαζου) δεν μου φαίνονται και πολύ του σπρωξίματος.....
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

...ούτε εμένα..
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ-ΑΡΗΣ
Διαιτητές: Χρήστος Χριστοδούλου, Χαράλαμπος Καρακατσούνης, Γιώργος Γεωργιάδης

Δικαιολογημένα είναι τα παράπονα του Ηλυσιακού για την διαιτησία. Ειδικά ο Καρακατσούνης δεν χρησιμοποίησε τα ίδια κριτήρια στις υποδείξεις του στις δυο ρακέτες, ενώ ήταν και ο διαιτητής που δεν είδε το φάουλ στον Κυρίτση στα 10 δευτερόλεπτα πριν το τέλος της παράτασης με την διαφορά στο -3 για τον Άρη. Ο Χριστοδούλου ήταν σωστός συνολικά, ενώ ο Καρακατσούνης περισσότερο και π Γεωργιάδης λιγότερο «προστάτευσαν» τους φιλοξενούμενους.
ΒΑΘΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: 5
http://www.basketnet.gr/main/3/diaitisi ... tisia.html
trelopaoki89
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 00:05

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από trelopaoki89 »

[quote="Aureliano Buendia"]

- Το ότι ο Μάρσλαλ δεν βρήκε τον απαραίτητο ρυθμό με πολλές προσπάθειες γενικα
ισως φταιει οτι 2 λεπτα πριν ληξει η 2η περιοδος γλυστρισε και ψιλογυρισε το ποδι του.εφυγε για τα αποδυτηρια αμεσως και αργησε να επιστρεψει για το ζεσταμα στο οποιο φανηκε να μην παταει καλα το ποδι του.ισως γιαυτο επεσε η αποδοση του στο δευτερο.τεσπα εγω θελω καποιος να μ'εξηγησει τι ειναι αυτο το ranking.το tendex τι εγινε?
ας πουμε το 0,85 τενδεχ, ποιος αριθμος ranking ειναι περιπου,μπας και αρχισω να καταλαβαινω
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

ranking: πόντοι + rebounds + ασσιστ + κοψίματα + κερδισμένα φάουλ + κλεψίματα - χαμένα σουτ - φάουλ - λάθη

π.χ. λάζαρος: 10 πόντοι με (4-4, 0-1, 2-5 άρα -4 χαμένα σούτ, σύνολο 6 λοιπόν) + 9 rebounds + 6 κερδισμένα φάουλ + 2 ασσιστ + 0 κλεψίματα + 0 κοψίματα - 3 φάουλ - 3 λάθη - 0 κοψίματα εις βάρος του σύνολο = 17, τυχαίο δε νομίζω...
:mrgreen: :opaokara: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από joshua »

Παντως δεν το κρυβω οτι ψυλομελαγχολω οταν ακουω τον νιονιο να παιρνει τον βουγιανιτς και τον κολοσσο τον γκολεματς.Ειδικα ο δευτερος ταμαμ ηταν για εμας.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Και οι δυο θα 'ταν μούρλια.
Εκτός αν έχουν προβλήματα τραυματισμών.
Εδώ εγώ μελαγχολώ με Κυρίτση και Καρύδα στου Ζωγράφου...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Basket League 2011-2012”