Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από georgedoulk »

moican4 έγραψε: Σιγα το τοπικ που εκλεισε δηλ ..

Ειπαμε ,υπαρχουν και αλλα τοπικ ασχετα με τα θεματα του ΠΑΟΚ αλλα ακουγονται σοβαρες αποψεις και συζητησεις..
Αυτό είναι ενα χαρακτηριστικό αποσπασμα απο τα τελευταία ποστ σου.
Αν θεωρείς οτι έχεις δικαίωμα να αποφασίζεις εσύ για το ποιες απόψεις είναι σοβαρές (που είναι ΒΕΒΑΙΟ οτι δεν εχεις) και ποιες συζητήσεις αρμόζουν σε αυτό το σαίτ θα ήθελα να μου αναφέρεις και τα κριτήρια σου.
Είναι υποκρισια και φαρισαϊσμός να δεχόμαστε οτι υπάρχουν τόπικ ασχετα με τον Π.Α.Ο.Κ. αλλα να αρνούμαστε σε κάποιον να έχει ανοικτό ενα τόπικ επειδή δεν μας αρέσουν αυτά που γράφει.

Η ειρωνία, οι χαρακτηρισμοί και η επίδειξη δύναμης απο τους Νοβιτο και Σερα προς σχεδον μια ντουζινα μελη, που τα μισα τουλάχιστον πρέπει να έχουν ποστάρει σε όλα τα ενεργά τόπικ του σαιτ, εμενα προσωπικά με κάνει να ντρεπομαι.

Σιγουρο είναι πως ούτε οικοιοθελώς αποχωρησαν τα μέλη που διαφωνούν, αντίθετα εξαναγκ'αστηκαν σε αποχώρηση, ούτε μεμονωμένο μπορείς να χαρακτηρίσεις ένα περιστατικό για το οποίο έχουν τοποθετηθεί πάνω απο εικοσι άτομα στις τελευταίες είκοσι σελίδες αυτού του τόπικ, ούτε επαρκή αιτιολογία δόθηκε ακόμη για τους λόγους που κλειδώθηκε το επίμαχο τόπικ.

Δάσκαλε, με όλο το σεβασμό, δεν είναι αργά να αναθεωρήσετε τη στάση σας ουτε δείγμα αδυναμίας να ζητησετε συγγνωμη απο τα μέλη που προσβλήθησαν.
Αυτό που τελικά ζητάνε όσοι γράφανε στο συγκεκριμένο τόπικ, είναι ένας χώρος όπου να μπορούν να εκφράζονται
ελεύθερα για ότι τους απασχολεί. Σε τελική αναλυση για όλους μας ο Π.Α.Ο.Κ. είναι ένα μέσο έκφρασης και το όχημα για να ξεφεύγουμε απο τη μιζέρια της καθημερινότητας.


Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μας το στερεί αυτό.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Τη φράση "επίδοξος αρδ" σου την επιστρέφω όπως την εγραψες..
Κράτα αυτά που πιστεύεις για τον εαυτό σου, οκ???

Εγώ δε μιλάω στο όνομα κανενός!
Εγώ κάνω διαπιστώσεις και τονίζω αυτά που βλέπω..

Αν τώρα εσείς συνεχίζετε να τα βλέπετε όλα τόσο ωραία και ρόδινα, σόρρυ, αλλά εμείς δε θέλουμε να φάμε από την πίτα!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

novito έγραψε: Τα παιδιά γνωρίζουν ότι μιλάς εκ μέρους τους? Ότι χρησιμοποιείς τα ονόματά τους για να εμπλέξεις τελείως άσχετες καταστάσεις με τη συγκεκριμένη...? Επειδή σίγουρα όχι για την πλειοψηφία, άστο αυτό.... (Παραβαίνει και τους κανόνες του site περί προσωπικών δεδομένων και χρήση αυτών από άλλα μέλη φρεε...)
Επετρεψε μου να μιλάω γνωρίζοντας κάποια πράγματα..

Εγώ δε μιλάω ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ, ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΝΕΝΟΣ!
Εγώ αυτό που λέω είναι μια διαπίστωση και η αναφορά σε αυτά τα ονόματα είναι εντελώς τυχαία.
Απλά είναι μία διαπίστωση ότι μέλη που κάναμε κάποτε πολύ καλή παρέα και γνωριστήκαμε μέσα από αυτό το σάιτ για κάποιους λόγους (δε θα κάτσω να σε αναλύσω) εχουν αποχωρήσει όλοι!

Βλέπω ότι παρέες που δημιουργούμε εδώ μέσα, όχι απλά χάνονται, αλλά καταστρέφονται!

Αν δε θέλετε να το καταλάβετε τώρα, θα το δείτε στο μέλλον..

Καληνύχτα σας!
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Όλα αυτά τα ωραία που λες (και ταυτόχρονα off topic...) πίστεψε με, δεν έχουν χαθεί... Και φάνηκε στα πρόσφατα εντός έδρας του ΠΑΟΚ.... Ίσως απλώς κάποιοι ή κάποιος να χάθηκε από αυτά.... Γι αυτά όμως δε φταίει το φόρουμ, οι μοντ του ή τα μέλη....

Καληνύχτα.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Η ειρωνία, οι χαρακτηρισμοί και η επίδειξη δύναμης απο τους Νοβιτο και Σερα προς σχεδον μια ντουζινα μελη, που τα μισα τουλάχιστον πρέπει να έχουν ποστάρει σε όλα τα ενεργά τόπικ του σαιτ, εμενα προσωπικά με κάνει να ντρεπομαι.
Ρε συ georgedoulk θέλεις να το ξεκαθαρίσεις λίγο αυτό? Το ρώτησα και μερικές σελίδες πριν, αλλά απάντηση δε πήρα. Διευκρινίσεις και για τα 2 σκέλη. Αφενός για αυτό περί επίδειξης δύναμης (αν πραγματικά το κάναμε, απλώς θα είχαμε μπανάρει ήδη εσένα, τον free και γενικά όποιον απλώς διαφωνούσε) και αφετέρου για το "ντουζινα μελη" (!!) με συμμετοχή "σε όλα τα ενεργά τόπικ του σαιτ" ...
ούτε μεμονωμένο μπορείς να χαρακτηρίσεις ένα περιστατικό για το οποίο έχουν τοποθετηθεί πάνω απο εικοσι άτομα στις τελευταίες είκοσι σελίδες αυτού του τόπικ
Πάνω από είκοσι άτομα γιατί το έχουμε κάνει σαπουνόπερα. Μόνο τους μοντ/αντ που αναγκάζονται να απαντάνε συνέχεια να μετρήσουμε φθάνουμε στα 5-6 άτομα....
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

free4 έγραψε:σόρρυ, αλλά εμείς δε θέλουμε να φάμε από την πίτα!
Μη φας ρε συ free, με το ζόρι? Δε σε υποχρεώνει κανείς.


100 φορές τα ίδια και τα ίδια γράφουμε, και ξαναγράφουμε.

Αδερφέ georgedoulk,

όπως εσύ εξέφρασες τη γνώμη σου για το θέμα, το ίδιο έκανε και ο moican, και ο κάθε moican. O καθένας έχει δικαίωμα να ασκεί κριτική σε απόψεις και ιδέες, όχι σε άτομα, αυτή είναι η έννοια του forum.

Εκτός από τα μέλη που μπινελίκωσαν, όλοι οι υπόλοιποι αποχώρησαν οικειοθελώς. Αν το αρνείσαι, καλείσαι να αποδείξεις το αντίθετο. Πιστόλι στο κεφάλι δε βάλαμε σε κανέναν.

Αυτό που ζητάνε όσοι γράφανε στο συγκεκριμένο topic, δεν ταιριάζει στη φιλοσοφία του forum.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

Κάπου πήρε το μάτι μου κάτι για φαγητό .... για πίτες .... κάτι τετοιο τέλος πάντων ...... :roll:


PS: Get a room.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Zήτα απ τον free που δε θέλει να φάει απ την πίτα... :mrgreen:
DC έγραψε:
PS: Get a room.
Ακριβώς... Οι δακρυβρεχτες ιστοριες και η μαχη των εντυπωσεων τελος:
Επειδή η ιστορία έχει παρατραβήξει, παρακαλώ (λέμε τώρα... ) τα μέλη που ήδη εκφράσανε τη γνώμη τους και δεν έχουν να προσθέσουν κάτι καινούργιο, να μη σπαμμαρουν επαναλαμβάνοντας τα ίδια και τα ίδια. Αυτό δε μειώνει σε καμμία περίπτωσή το δικαίωμα του καθενός να πει τη γνώμη του, απλά περιορίζει το φαινομενο της αδικαιολογητης και κουραστικής επαναληψης...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

DC έγραψε:PS: Get a room.
room ή rum?
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

Αν γίνεται, πάτε στο τσατ να κάνω μάτι.
:)

PS: Εγώ είμαι με τον φρι. Με τον απλό λαό. Με τους πληβείους. Και όχι με την γαλάζια μπουρζουαζία. ΠΑΟΚ είμαι.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Mε τέτοιο avatar, πείθεις...
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από georgedoulk »

Novito για πρώτη και τελευταία φορά θα σου απευθυνω το λόγο.

Για τις ειρωνίες και το πνεύμα που πουλάς δεν χρειάζεται καν να αναφερθώ σε παραδείγματα απο το φόρουμ. Τα τελευταία 4 πόστ σου να διαβάσει κάποιος θα βγάλει ασφαλές συμπέρασμα.
Επειδή εγώ βλέπω τον ελέφαντα κάτω απο το χαλί και δεν το παίζω έξυπνος, σου θυμίζω οτι σε κατηγόρησα ανοικτά οτι η συμπεριφορά σου δεν είναι Παοκτσήδικη. Ο Παοκτσής σιχαίνεται την εξουσία και την πολεμάει, δεν γίνεται ποτέ μανδαρίνος και τυπολάγνος.
Μονο απο μνήμης θα σου αναφέρω τους DimisK, gika, dreamwarrior, eleos, bakunin, kostaff, palok, free4, draculator (mispell?), 8emis, teod, paokintepo και είμαι σιγουρος πως αν γυρίσω να ψάξω τις προηγούμενες σελίδες θα βρώ άλλους τόσους. Επειδή είμαι και γω αρκετό καιρό σε αυτό το φόρουμ, νομίζω οτι δυσκολα θα βρείς πιο ενεργά μέλη του Paokmania. Αν βέβαια εχεις στρώσει καμια παχιά βελέντζα μπορεί πραγματικά να μην φαίνεται ο ελέφαντας.

Γιαννη
Η τελευταία σου φράση είναι ο πρώτος σοβαρός λόγος που ακούω απο μοντ σε όλη αυτή τη κουβέντα. Οχι δικαιολογίες τύπου δεν είναι σοβαρά τόπικ, δεν συζητάνε σοβαρά πραγματα, είναι ασχετα με τον Π.Α.Ο.Κ. , παραβαίνουν τους κανόνες του φόρουμ και πίπες. Στεγνά και αντρίκια. Το φόρουμ είναι κουμάντο μας και εμεις αποφασίσαμε οτι δεν μας αρεσει αυτού του είδους ο χαβαλές και τον κόψαμε.

Λογω επαγγέλματος σου λέω οτι δεν υπάρχει λόγος να ελέγξουμε ποιος φέρει το βάρος απόδειξης. Δεν είμαστε στο ακροατήριο σε φόρουμ είμαστε. Και στο φόρουμ όπως και στη ζωή, όλους μας κρίνει ο χρόνος και ο δρόμος.
Για τον μοϊκανό θα σε παρακαλούσα να μην του στερείς την δυνατότητα να απολογηθεί. Εκτός και αν δεν μπορεί να τα πεί μόνος του, οπότε σε αυτή την περίπτωση μου "κλεβεις" το μεροκάματο.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

novito έγραψε:υ.γ.2: long night.... :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

επειδη κανενας απο τους αντιστασιακους δεν ανεφερε πουθενα το ονομα μου και δεν αναγνωριστηκαν οι αγωνες μου εδω μεσα,δεν θα εχουνε την στηριξη μου
και ανακοινωνω το νεο δικο μου κινημα το οτιναναι-μ-λ 8-)
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Μισό να κάνω καφέ..

Κατ'αρχήν, οι καιροί λένε ότι ο ΠΑΟΚτσής σιχαίνεται και τα forum, αλλά όλοι μας εδώ είμαστε.

Το forum δεν είναι τσανάκι κανενός. Το ότι το διαχειρίζονται κάποιοι, δε σημαίνει ότι το κάνει δικό τους. Τους κανόνες και τους όρους χρήσης, δεν τους έγραψαν αυτοί που σήμερα διαχειρίζονται το forum, αλλά πρέπει να τους διασφαλίζουν. Είτε μας αρέσει, είτε όχι, υπάρχουν κανόνες που πρέπει να τηρούνται, και κάθε μέλος, με την εγγραφή του τους αποδέχεται. Εσύ μπορείς να τους εκλαμβάνεις ως "πίπες", είναι δικαίωμά σου, αρκεί να τις τηρείς τις πίπες.

Κατηγορείς 2 από τους συντονιστές για χουντική συμπεριφορά, για ειρωνία προς άλλα μέλη, για πνεύμα κλπ. Νταξ', καλό ακούγεται, αλλά δεν πείθει. Ο καθένας αντιλαμβάνεται τη χουντική συμπεριφορά και το πνεύμα όπως θέλει, με τα δικά του standars, και με τα δικά του κριτήρια. Εγώ λέω πως προσπαθώ να διασφαλίσω τους κανόνες, εσύ λες ότι είμαι χουντικός. Ποιος έχει δίκιο?

Έχεις κάθε δικαίωμα να λες ότι δε μας αρέσει ο χαβαλές, ότι δε μας αρέσει το avatar του gika, ότι δε μας αρέσει η υπογραφή του nafplio. Κι εγώ λέω ότι είσαι εμπαθής απέναντι στον Moican. Βγαίνει άκρη?

Μπορώ να αρχίσω να αραδιάζω ονόματα μελών που συμφωνούν με το κλείδωμα, και που δεν τους άρεζε το συγκεκριμένο topic, και που που που, και να μπούμε σε μια διαδικασία διαγωνισμού του ποιος την έχει πιο μεγάλη την... ομάδα.

Αλλά δεν έχει νόημα. Το topic θεωρήθηκε "ξεχειλωμένο", και κλειδώθηκε. Σίγουρα η κρίση είναι υποκειμενική, αφού προέρχεται από άτομα και όχι από μηχανήματα.

Εν τέλει, και στο λέω ευθαρσώς, αφού κι εσύ ανοιχτά κατηγόρησες, διακρίνω μια αντιπάθεια προς συγκεκριμένα πρόσωπα. Επιλεκτικά, διακρίνεις μέλη σε "καλά" και "κακά", προς τί?

Επαναλαμβάνω, κριτική ασκούμε σε ιδέες και απόψεις, όχι σε άτομα.


Το να απολογηθεί ο moican, και ο κάθε moican, δεν το καταλαβαίνω, αφού όπως σωστά είπες δεν είμαστε σε ακροατήριο, παρ'όλα αυτά, δεν του στέρησα κανένα δικαίωμα. Απλώς είπα την άποψή μου, αν μου επιτρέπεις. Θα σου απαντήσει και ο ίδιος φαντάζομαι, αλλά σε κάποια πιο λογική ώρα.


ΥΓ: αλληλεγγύη στον αγωνιστί psiristi.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”