Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Υποκειμενικό είναι αυτό, οπότε και δύσκολο να σου απαντήσω. Αν έχεις λύσεις/απαντήσεις, ευχαρίστως να τις προτείνεις στο κατάλληλο τόπικ...
Πάντως δεν απάντησες στο που κολλάνε τα παιδιά που ανέφερες...

υ.γ. μπουρδέλο το φόρουμ, ε..? :roll:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Κολλάνε στο γεγονός ότι ποτέ δεν είχαμε εντάσεις σε αυτό το βαθμό! ΠΟΤΕ και είμαι 3 χρόνια εδώ μέσα!
Οσο για το μπουρδέλο, μία βόλτα να κάνεις σε διάφορα σημαντικά τόπικ και το καταλαβαίνεις!!
Μεταγραφολογία, μπουρδέλο σε μία τριλογία μαλακιών 300 σελίδων η καθεμία!
Παπαρολογίες σε διάφορα τόπικ κάποιων ξεχασμένων ονομάτων!
Ελλειψη διάθεσης να συζητήσετε σαν άνθρωποι και χωρίς να βάζετε τα μπλε γραμματάκια μπροστά!
Ο κόσμος έχει ξενερώσει, κι αν δεν λαμβάνετε αυτά τα μηνύματα, τότε εύχομαι να καταλαβαίνετε αυτά που σας στέλνω εγώ! Και δυστυχώς, οσο παραμένει αυτο το κλίμα, τόσο οι αποχωρήσεις θα μεγαλώνουν σε αριθμό!
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

free, ο καθένας μιλάει για λογαριασμό του. "Ο κόσμος" που ξενέρωσε, αποχώρησε, χωρίς να κάνει προτάσεις. Απλά, αποχώρησε. Αν μιλάς για λογαριασμό του "κόσμου", πες το μας να το ξέρουμε.

'Ολοι μας, ανεξαιρέτως, έχουμε γίνει αιτία και αφορμή για να ξενερώσουν άλλα μέλη, αυτό συμβαίνει και την καλύτερη απάντηση κατ'εμέ την έδωσε ο thrix. Άλλοι, έχουμε γίνει και αιτία για να αποχωρήσουν κάποιοι, και αυτό είναι το κακό, αλλά υπάρχει και το χειρότερο, δηλαδή είναι να είσαι αιτία αποχώρησης, και να μην το καταλαβαίνεις. ;)
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Μεταγραφολογία, μπουρδέλο σε μία τριλογία μαλακιών 300 σελίδων η καθεμία!
Το να θεωρείς ένα τόπικ στο οποίο γράφει τριψήφιος αριθμός μελών παπαρολογία, φανερώνει πόσο υποκειμενικό είναι αυτό που γράφεις....
Οσο για το μπουρδέλο, μία βόλτα να κάνεις σε διάφορα σημαντικά τόπικ και το καταλαβαίνεις!!
Για βοήθα λίγο, γιατί είμαστε και λίγο μπούφοι φρινγκ...
Κολλάνε στο γεγονός ότι ποτέ δεν είχαμε εντάσεις σε αυτό το βαθμό!
Δύο εξηγήσεις έτσι στα γρήγορα και γι αυτό...:
-Δεν υπήρχε τόση ελαστικότητα, τα μπαν έπεφταν άμεσα όταν χρειαζόταν, οπότε και δε ξέφευγε το πράμα.
-Το ότι να ναι (μιας και απ το συγκεκριμένο ξεκίνησαν όλα) δεν ήταν το χάλι που ήταν το τελευταίο διάστημα
Ο κόσμος έχει ξενερώσει
Ποιος κόσμος έχει ξενερώσει ρε συ?? Επειδή φύγαν 5 άτομα, εκ των οποίων τα 4 γράφαν ΜΟΝΟ στο ότι να ναι, βγάλαμε το συμπέρασμα ότι έχει ξενερώσει ο κόσμος?? Τα μέλη ξενερώνουν με τις κατινιές που βλέπουν τόσες μέρες για ένα γ@μωτόπικ...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Petm »

novito έγραψε: -Δεν υπήρχε τόση ελαστικότητα, τα μπαν έπεφταν άμεσα όταν χρειαζόταν, οπότε και δε ξέφευγε το πράμα.
.
έτσι ακριβώς
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Eιλικρινά draculation μας γάμησες τη ψυχολογία με το ποστ σου. Αν νέα παιδιά σκέφτονται έτσι, τι να πούμε...
Αυτά για το ιστορικό και το πότε γράφτηκες, αν και δεν έχουν καμμία σημασία, απλως θα τα επιβεβαιωσω.

Λες ότι ήταν όνειρο να γίνεις μοντ....... :shock: :o Αυτό κι αν είναι ασχολίαστο. Λυπάμαι που περιορίζεις τα όνειρα σου τσάκαλε σε κάτι τόσο λίγο... (εκτός κι αν υπάρχει μισθός κι απλά εμένα μ έχουν πιάσει μαλάκα... :mrgreen: :lol: ).

Για το γεγονός ότι ο Sera νόμιζε πως ήσουν κοπελα, δεν είναι και κάτι τόσο τραγικό, αν σκεφτούμε τις "εποχές" του καθενός στο φόρουμ.

Για τα υπόλοιπα που έγραφες, απλώς δε πρόλαβα να τα δω πριν σβήσεις το ποστ σου.... :roll: :?
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Για ψαχτείτε..
Εγω αυτό λέω...
Εγώ, όποιος πρόβλημα από τα μέλη μαζί μου ας μου το πει κατ ιδίαν!!

Εσύ όμως είσαι μοντ κι έχει περισσότερες ευθύνες των πράξεων σου κι όχι μόνο των λεγόμενων σου!
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

free4 έγραψε: Εγω αυτό λέω...
Εγώ, όποιος πρόβλημα από τα ...
εσυ ντε λεει ομως, απλως γκρινιαζει.... ή εγκό ντε καταλαβαίνει... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
draculation
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Σάβ 29 Δεκ 2007, 02:35
Τοποθεσία: Ptolemaida

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από draculation »

Το έσβησα γιατί σίγουρα θα κοροιδεύατε αυτά που γράφω. Και τι σου φάνηκε περίεργο για το πως σκέφτομαι νοβίτο;
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Για όσα πρόλαβα να διαβάσω,απάντησα ;)
Άβαταρ μέλους
draculation
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Σάβ 29 Δεκ 2007, 02:35
Τοποθεσία: Ptolemaida

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από draculation »

"Αν νέα παιδιά σκέφτονται έτσι, τι να πούμε..." Σε αυτό αναφέρομαι
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

novito έγραψε:
free4 έγραψε: Εγω αυτό λέω...
Εγώ, όποιος πρόβλημα από τα ...
εσυ ντε λεει ομως, απλως γκρινιαζει.... ή εγκό ντε καταλαβαίνει... :mrgreen:
Ενδεικτικό του ύφους σου!

"Οποιος εχει πρόβλημα από τα μέλη μαζί μου ας μου το πει κατ ιδίαν!!"
Αυτό εννοούσα!

Κατά τα άλλα, πήγαινε δες το τελευταίο διάστημα πόσοι επισκέπτονται το φόρουμ καθημερινώς και πόσοι πριν από 3 μήνες!

Και μη νομίζεις ότι είναι μόνο αυτοί οι 5, κάνεις τεράστιο λάθος...

XXXXXX... Ασε δε θα πω περισσότερα ονόματα..

Ρωτα έναν προς έναν να σε απαντήσουν...
Και θυμήσου πότε άνοιξε η πόρτα της εξόδου!

Σβήστηκαν τα ονόματα των μελών που χρησιμοποίησες αβίαστα για προσωπικούς σου λόγους....
Αdm. team
Άβαταρ μέλους
draculation
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Σάβ 29 Δεκ 2007, 02:35
Τοποθεσία: Ptolemaida

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από draculation »

Τέλος πάντων. Να χαίρεστε το φόρουμ ΣΑΣ, αφού δεν θέλετε να μας αφήσετε να γίνουμε και εμείς μέρος αυτού.. Καληνύχτα
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ξεφύγαμε εντελώς. Εκτός από επίδοξος αρδ, έγινες και επίδοξος δικηγόρος free? Μόνο που εδώ δεν είναι δικαστήριο..

Κατηγορείς κάποιον ευθέως, ή απλά προσπαθείς να κερδίσεις τις εντυπώσεις?

Αν είναι το πρώτο, πες το! Αν είναι το δεύτερο, πες το και πάλι, για να μην ασχοληθούμε.

Και δε μου λες? Μιλάς στο όνομα όλων αυτών που έγραψες παραπάνω?
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Τελικά εδώ μέσα κατάντησε εφηβικός διαγωνισμός για το ποιος την έχει μεγαλύτερη... Μάχη να κερδίσουμε τις εντυπώσεις μέσα από ανακρίβειες και μίξη άσχετων γεγονότων.
Κατά τα άλλα, πήγαινε δες το τελευταίο διάστημα πόσοι επισκέπτονται το φόρουμ καθημερινώς και πόσοι πριν από 3 μήνες!
Πρωτο φαουλ... Σύμφωνα με το http://www.alexa.com από τον Αύγουστο υπάρχει αύξηση 17,2%
Και για μέλη βέβαια (και όχι απλώς επισκέπτες) δε στέκει αυτό, μιας και με μια πρόχειρη ματια, μόνο τις τελευταίες 24ώρες συνδέθηκαν πάνω από 400...
XXXXXX... Ασε δε θα πω περισσότερα ονόματα..
Τα παιδιά γνωρίζουν ότι μιλάς εκ μέρους τους? Ότι χρησιμοποιείς τα ονόματά τους για να εμπλέξεις τελείως άσχετες καταστάσεις με τη συγκεκριμένη...? Επειδή σίγουρα όχι για την πλειοψηφία, άστο αυτό.... (Παραβαίνει και τους κανόνες του site περί προσωπικών δεδομένων και χρήση αυτών από άλλα μέλη φρεε...)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”