Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Besuch
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Besuch »

Ετσι ακριβως...και στην περιπτωση ρουλη (τους λες για την ομαδα τους κ σου απαντουν «σε κερδισα κ ειμαι ικανοποιημενος»), κ για γρια τα ιδια ισχυουν τωραπου βαδιζει στα βηματα τους - κατστε να δειτε τι θα ακουσουμε πριν τομεταξυ μας - αλλα κ απο αεκ που μπροστα στη φθορα ψαχνει επιβεβαιωση σε μεμονωμενα ματς κ οταν δεν ερχεται τις φταιει παντα κατι. Αν δεν υπαρχει υγεια τετοια θα βλεπεις! Θελω να πιστευω οτι εμεις ξεφευγουμε σιγα-σιγα απο αυτη τη νοοτροπια. Τουλαχιστον στο κομματι της διοικησης κ σε ενα μεγαλο ποσοστο του κοσμου.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από paok87 »

paok87 έγραψε:Απο τις 23/08 έχει ξεκινησει η νεα χρονια για τον ΑΣΤΕΡΑ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ.
Στο δημοτικό γυμναστηριο της φιλοθεης μαζεύτηκαν 18 παιχτες, οπου και ξεκινησανε την προετοιμασια τους για την νεα ποδοσφαιρικη χρονια.
Ακολουθεί το βασικό στάδιο προετοιμασίας σε γνωστό σαλέ της Ελβετίας. :lol:
Λιγες απουσιες, νεα προσωπα αλλα και παλιοι γνωριμοι βρεθηκαν ξανα μαζι για να παιξουνε την μπαλιτσα τους στην ομαδα που αγαπησαν.
Η προετοιμασια θα συνεχιστει μεχρι μεθαύριο και μετα θα γινουν τα πρωτα φιλικα με Τριφυλλιακό, Αφοβο, Αθηναΐδα, Παπαγο και Πηγασο.

Προπονητής συνέχιζει για ακομα μια φορα να ειναι ο Μιχάλης Λώλος
Εικόνα

[youtube]-D22aINiitc[/youtube]

Αστέρα ολεο ολεό οτι θελω λεω λεω
Αστέρα ολεο ολέο μακρια σου καταρρεω
Εισαι στη ζωη μου Αστεράρα η αρχή
ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗ
Ουσία που με κάνει τρελλά παρανοικό
ΣΑΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ
Θέλω να ξεφύγω απο σένα δε μπορώ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Εικόνα
:cry: :cry: :cry: :cry:
RIP Μιχάλη Λώλο.
:cry: :cry: :cry: :cry:


Αντιο Γιγαντα

Σημερα 16/11 ολοι μας θρηνουμε την απωλεια του

ΓΙΓΑΝΤΑ ΜΙΧΑΛΗ ΛΩΛΟΥ

Ο Μιχάλης διετέλεσε για πάνω από 50 χρόνια παίχτης και προπονητής της

ομάδας που αγαπάμε και υπηρξε εξέχουσα φιγούρα της γειτονιάς των Εξαρχείων!

Σύσσωμος ο κοσμος του Αστερα θρηνεί την απωλεια του Μιχαλη και εύχεται ας ειναι ελαφρυ το χώμα που θα τον σκεπάσει

Η κηδεία θα πραγματοποιηθεί την πέμπτη στο Α’ νεκροταφείο Αθηνών και ώρα 3 μμ.

ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ,ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΠΑΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

http://asteras1928.wordpress.com/2010/1 ... %84%CE%B1/
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

Τουρισμός και στο Ηράκλειο…

Ο λόγος για τον Ρικάρντο Ματίας Βερόν, ο οποίος και φέτος στο Ηράκλειο είναι μία από τα ίδια.

«Αυτός είναι εντελώς αδιάφορος…» λένε στο Ηράκλειο και μας θυμίζουν ότι βλέπαμε το τελευταίο διάστημα του Αργεντινού και στην Τούμπα.

Τότε που όλοι (απέξω) αναρωτιόνταν γιατί δεν παίζει ο Βερόν. Τον οποίο τον έχει πάρει η κάτω βόλτα και φυσικά γυαλίζει τον πάγκο του ΟΦΗ στον οποίο επίσης δεν παίζει

paok24

καλοχωνευτος :twisted:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Rizla »

Bono έγραψε:Ετσι είναι αυτά....3 χρόνια μεσ' στο παραμύθι ζούνε.
Πρόπερσι μας φλόμωσαν με τις παπαριές του Σκόρδα "παίζουμε το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα αλλά οι άλλοι μας παίζουν σκληρά"
Μετά ήρθαν οι κατασκηνώσεις στο αεροδρόμιο για να υποδεχτούν τα αστέρια τα οποία θα φεύγανε μετά από 6 μήνες απ' το ίδιο αεροδρόμιο και μόνοι τους
Πέρυσι παραμυθιαζότανε όλη τη χρονιά με το όνειρο της κούπας που παρέμεινε όνειρο για μιά χρονιά ακόμα και της "μεγαλύτερης οπαδικής μετακίνησης"
Και φέτος με το μεγάλο προπονητή που έχουν.
Το όνειρο του Κυπέλου τελείωσε νωρίς φέτος στα Τρίκαλα,τελειώνει και ο Κούπερ και μαζί τελειώνουν και τα παραμύθια της Χαλιμάς.
Κάθε σκουλήκι μπορεί να επιστρέψει στην τρύπα του.
Eισαι τρομερα κυνικος. :ugeek:
Αν πεσουν για 3η φορα το κριμα στο λαιμο σου... :twisted:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

παλι μβπ ηταν ο γκοβου....στη νυχτερινη διασκεδαση :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Shady20 »

Rizla έγραψε:
Bono έγραψε:Ετσι είναι αυτά....3 χρόνια μεσ' στο παραμύθι ζούνε.
Πρόπερσι μας φλόμωσαν με τις παπαριές του Σκόρδα "παίζουμε το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα αλλά οι άλλοι μας παίζουν σκληρά"
Μετά ήρθαν οι κατασκηνώσεις στο αεροδρόμιο για να υποδεχτούν τα αστέρια τα οποία θα φεύγανε μετά από 6 μήνες απ' το ίδιο αεροδρόμιο και μόνοι τους
Πέρυσι παραμυθιαζότανε όλη τη χρονιά με το όνειρο της κούπας που παρέμεινε όνειρο για μιά χρονιά ακόμα και της "μεγαλύτερης οπαδικής μετακίνησης"
Και φέτος με το μεγάλο προπονητή που έχουν.
Το όνειρο του Κυπέλου τελείωσε νωρίς φέτος στα Τρίκαλα,τελειώνει και ο Κούπερ και μαζί τελειώνουν και τα παραμύθια της Χαλιμάς.
Κάθε σκουλήκι μπορεί να επιστρέψει στην τρύπα του.
Eισαι τρομερα κυνικος. :ugeek:
Αν πεσουν για 3η φορα το κριμα στο λαιμο σου... :twisted:
Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!Συμπληρώνουν όντως 7 χρόνια....Τυχαίο???Δεν νομίζω.....
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Lord »

MANIAKOS έγραψε:να αφησουν και το ζεσουαλντο για μας

Ακριβώς.. 8-) :mrgreen: :opaokara: :opaokara: :pano:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9666
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

-τι θέση παίζει ο Γκοβού;

-μπαρ χαφ.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από novito »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Shady20 έγραψε:
Rizla έγραψε:
Bono έγραψε:Ετσι είναι αυτά....3 χρόνια μεσ' στο παραμύθι ζούνε.
Πρόπερσι μας φλόμωσαν με τις παπαριές του Σκόρδα "παίζουμε το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα αλλά οι άλλοι μας παίζουν σκληρά"
Μετά ήρθαν οι κατασκηνώσεις στο αεροδρόμιο για να υποδεχτούν τα αστέρια τα οποία θα φεύγανε μετά από 6 μήνες απ' το ίδιο αεροδρόμιο και μόνοι τους
Πέρυσι παραμυθιαζότανε όλη τη χρονιά με το όνειρο της κούπας που παρέμεινε όνειρο για μιά χρονιά ακόμα και της "μεγαλύτερης οπαδικής μετακίνησης"
Και φέτος με το μεγάλο προπονητή που έχουν.
Το όνειρο του Κυπέλου τελείωσε νωρίς φέτος στα Τρίκαλα,τελειώνει και ο Κούπερ και μαζί τελειώνουν και τα παραμύθια της Χαλιμάς.
Κάθε σκουλήκι μπορεί να επιστρέψει στην τρύπα του.
Eισαι τρομερα κυνικος. :ugeek:
Αν πεσουν για 3η φορα το κριμα στο λαιμο σου... :twisted:
Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!Συμπληρώνουν όντως 7 χρόνια....Τυχαίο???Δεν νομίζω.....
1997 και 2005 οι 2 υποβιβασμοί, οπότε υπομονή μέχρι το καλακαίρι του σωτήριου έτους 2013, αν φυσικά δεν έχει μεσολαβήσει η μέρα Αρμαγεδδών, η καταστροφή του πλανήτη και τα λοιπά, είναι υπό αίρεση ο προκαθορισμένος υποβιβασμός λοιπόν.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από free4 »

«Συμφώνησε με τον ΠΑΟ ο Φερέιρα»

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα θα είναι-εκτός σοβαρού απροόπτου-ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού. Ο μάνατζερ του Πορτογάλου τεχνικού, Ζόρζε Μέντες, δήλωσε στο πρακτορείο «Lusa» πως ο πελάτης του συμφώνησε σε όλα με τους «πράσινους» μετά τη συνάντηση που είχε με τους Κώστα Αντωνίου και Κάρλος Φρέιτας και θα υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας ενάμιση χρόνου.

Όπως αναφέρει σύσσωμος ο πορτογαλικός Τύπος, τις επόμενες ώρες θα ανακοινωθεί η πρόσληψη του 64χρονου προπονητή, ο οποίος στις 2 Νοεμβρίου απολύθηκε από τον πάγκο της Μάλαγα, ενώ τις επόμενες ημέρες θα βρίσκεται στην Αθήνα για να πιάσει δουλειά. Πάντως στον αγώνα του Σαββάτου με την Καβάλα, πιθανώς και την επόμενη Τετάρτη απέναντι στην Μπαρτσελόνα, στον πάγκο θα βρίσκεται ο Γιάτσεκ Γκμοχ.

Ο Φερέιρα ήταν εξ αρχής η πρώτη επιλογή των ανθρώπων του Παναθηναϊκού και ο Κάρλος Φρέιτας, που τον γνωρίζει πολύ καλά από την Πορτογαλία, προσυπέγραψε την πρόσληψή του. Ο πολύπειρος τεχνικός έχει δουλέψει σε πολλές ομάδες στην Πορτογαλία, «έφτιαξε» το όνομά του με την Μπράγκα από το 2003 μέχρι το 2006 κι εν συνεχεία ανέλαβε την Πόρτο με την οποία μέχρι πέρυσι κατέκτησε τρία πρωταθλήματα και δύο Κύπελλα.

http://www.sport-fm.gr/article/303842
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

Ο Μάκης Ψωμιάδης στον Πανιώνιο μέσω άλλου επιχειρηματία;
Ρε σεις ο Μάκαρος δεν φαίνεται πουθενά όμως και έτσι έχει 2 ομάδες...
Ελλάδα είσαι ρε φίλε.... :lol:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Maximus »

Θα πέσει το στησιμο του στησίματος...
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Bono »

Τέλος ο Παράσχος!
Φαίνεται πως η κατάσταση στον Πανιώνιο έχει ξεφύγει τελείως. Ο Γιώργος Παράσχος μετά από οκτώ ολόκληρες ημέρες στη τεχνική ηγεσία των Νεοσμυρνιωτών, αποτελεί παρελθόν!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Αυτός ο Παράσχος δεν προλαβαίνει φέτος να ξεπακετάρει.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

:lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”