xaχαχαχα. έτσι, μα πρόκειται γαι συμπαιγνία σου λέω!!!! το κακό με τον ρούλη είναι οτι μέχρις στιγμής αποδίδοντας μετριότατα εκτός, δεν χάνει βαθμούς με τίποτα. για να δούμε.
PS: με tucker-ταπούτο στο 4-5 έχουνε στα 3 ματς (τον γαύρο δεν τον υπολογίζω): 25-19, 16-10 και 30-20 βολές (με τον γκάλη, σόρρυ σλούκα να εκτελεί 13 βολές σε ματς που πήγε στην παράταση). τυχαίο? δε νομίζω...
PS2: Tάσος μαγουλάς στο contra.gr: "Δεν περίμενε το διαιτητικό τρίο Χριστοδούλου, Καρακατσούνη, Γεωργιάδη ότι θα έχει τόσο δύσκολη αποστολή, εμφανίστηκε εκτός τόπου και χρόνου και τα έκανε θάλασσα επιτρέποντας στον Ηλυσιακό να αισθάνεται περισσότερο αδικημένος."
http://www.contra.gr/Basketball/Hellas/ ... 97160.html