Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
στο βινετο βλεπουμε τον ελευθεροπουλο να πεταει τη μπαλα πλαγια...και ομως μετα τα σκουληκια το παιξανε κανονικα... :ugeek:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
..... κι ο Πούσκας !Bono έγραψε:Δε λες καλά που συχωρέθηκε ο Λάκης Πετρόπουλος.
Μπορούμε όμως να ελπίζουμε σε μονομαχίες Γκαρσία-Καλιντζάκη. ΑΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΧΑ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Άντε θα το πω...
Ξέρετε τι έγινε τελευταία φορά που ήταν ο Γκμοχ προπονητής στον ΠΑΟ;
Πρωτάθλημα...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο Κούπερ θα πάρει και τον Γιάννη μαζί του στον βάζελο, ή θα πάει μόνος του?
Ψηφίστε:
α) Θα πάει μόνος
β) Θα πάνε και οι δυο μαζί
γ) Θα πάνε και οι δυο μαζί, και θα πάρουν μαζί και τον Κόκε για παρτενέρ του Σισέ
δ) Θα πάνε και οι δυο, θα πάρουν μαζί τον Κόκε, θα πάρουν και τον Λάμπρο για εφημερίδα
edit: thx maniac
Ψηφίστε:
α) Θα πάει μόνος
β) Θα πάνε και οι δυο μαζί
γ) Θα πάνε και οι δυο μαζί, και θα πάρουν μαζί και τον Κόκε για παρτενέρ του Σισέ
δ) Θα πάνε και οι δυο, θα πάρουν μαζί τον Κόκε, θα πάρουν και τον Λάμπρο για εφημερίδα
edit: thx maniac
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Κακοήθειες. Συντονιστείτε όλοι κλαψα φμ να πάρετε γραμμή να ξέρετε τι να λέτε αύριο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ετσι είναι αυτά....3 χρόνια μεσ' στο παραμύθι ζούνε.
Πρόπερσι μας φλόμωσαν με τις παπαριές του Σκόρδα "παίζουμε το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα αλλά οι άλλοι μας παίζουν σκληρά"
Μετά ήρθαν οι κατασκηνώσεις στο αεροδρόμιο για να υποδεχτούν τα αστέρια τα οποία θα φεύγανε μετά από 6 μήνες απ' το ίδιο αεροδρόμιο και μόνοι τους
Πέρυσι παραμυθιαζότανε όλη τη χρονιά με το όνειρο της κούπας που παρέμεινε όνειρο για μιά χρονιά ακόμα και της "μεγαλύτερης οπαδικής μετακίνησης"
Και φέτος με το μεγάλο προπονητή που έχουν.
Το όνειρο του Κυπέλου τελείωσε νωρίς φέτος στα Τρίκαλα,τελειώνει και ο Κούπερ και μαζί τελειώνουν και τα παραμύθια της Χαλιμάς.
Κάθε σκουλήκι μπορεί να επιστρέψει στην τρύπα του.
Πρόπερσι μας φλόμωσαν με τις παπαριές του Σκόρδα "παίζουμε το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα αλλά οι άλλοι μας παίζουν σκληρά"
Μετά ήρθαν οι κατασκηνώσεις στο αεροδρόμιο για να υποδεχτούν τα αστέρια τα οποία θα φεύγανε μετά από 6 μήνες απ' το ίδιο αεροδρόμιο και μόνοι τους
Πέρυσι παραμυθιαζότανε όλη τη χρονιά με το όνειρο της κούπας που παρέμεινε όνειρο για μιά χρονιά ακόμα και της "μεγαλύτερης οπαδικής μετακίνησης"
Και φέτος με το μεγάλο προπονητή που έχουν.
Το όνειρο του Κυπέλου τελείωσε νωρίς φέτος στα Τρίκαλα,τελειώνει και ο Κούπερ και μαζί τελειώνουν και τα παραμύθια της Χαλιμάς.
Κάθε σκουλήκι μπορεί να επιστρέψει στην τρύπα του.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21314
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
κ που εισαστε ακομα.η κατρακυλα εχει πολυυυυυυυυ δρομο ακομα λεμε ...
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
γιάννη μου αίσχος. ούτε μια κόκκινη στους αντιπαλους. δε παίζεται στα ίσια το πρωτάθλημα. πέρσι παίξαμε στα μισά παιχνίδια με παίκτη παραπάνω και φέτος τίποτε. ντροπή στο βασσάρα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πάντως ο Αρης έδειξε για άλλη μια φορά γιατί είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ομάδα από το ΠΑΟΚ.... Η νοοτροπία
Εξηγούμαι.... Μας κερδίσανε και μετά έπιασαν πάτο. Αντί η νίκη να τους δώσει ώθηση για ακόμα καλύτερη συνέχεια , τους "άδειασε" ψυχολογικά...κάνανε το χρέος του , ένιωσαν ότι έπιασαν ταβάνι. Και μετά αρχίσανε οι φάπες...Να δούμε και πότε θα τελειώσουν βέβαια.....
Μου θυμίζουν ΠΑΟΚ άλλων εποχών...με προβληματικά βλαχονοοτροπία του στυλ...να κερδίσω το γαύρο κ το βάζελο ...κ μετά τρώγαμε κάτι ξενερώματα με τους και καλά μικρούς.
Ευτυχώς κατά τη διάρκεια της προηγούμενης τριετίας βγάλαμε από πάνω μας αυτή τη νοοτροπία...Πλέον , σε επίπεδο νοοτροπίας , προσεγγίζουμε πάρα πολύ το γαυροβάζελο ... και βέβαια απέχουμε έτη φωτός από ρούλη και κούλα.
Αυτή είναι η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ της αγίας τριάδας που είχαμε στην ομάδα μας.
Με προίκα αυτή τη νοοτροπία μπορούμε να επιτύχουμε πολλά πράγματα...
Και για να επανέλθω στο ρούλη .... αυτή είναι η διαφορά μας ...εσείς είστε εκεί που ήμουνα εγώ πριν πολλά χρόνια... η δικιά σας ακμη ( λέμε τώρα ) είναι ισοδύναμη με τα δικά μου ΜΑΥΡΑ χρόνια.
Αυτό δείχνει τη διαφορά μας ως ομάδα και ως οργανισμού γενικότερα.
Ουτε κραυγές , ούτε π@@τσες , ούτε τίποτα.
Απλά επιχειρήματα.
Εξηγούμαι.... Μας κερδίσανε και μετά έπιασαν πάτο. Αντί η νίκη να τους δώσει ώθηση για ακόμα καλύτερη συνέχεια , τους "άδειασε" ψυχολογικά...κάνανε το χρέος του , ένιωσαν ότι έπιασαν ταβάνι. Και μετά αρχίσανε οι φάπες...Να δούμε και πότε θα τελειώσουν βέβαια.....
Μου θυμίζουν ΠΑΟΚ άλλων εποχών...με προβληματικά βλαχονοοτροπία του στυλ...να κερδίσω το γαύρο κ το βάζελο ...κ μετά τρώγαμε κάτι ξενερώματα με τους και καλά μικρούς.
Ευτυχώς κατά τη διάρκεια της προηγούμενης τριετίας βγάλαμε από πάνω μας αυτή τη νοοτροπία...Πλέον , σε επίπεδο νοοτροπίας , προσεγγίζουμε πάρα πολύ το γαυροβάζελο ... και βέβαια απέχουμε έτη φωτός από ρούλη και κούλα.
Αυτή είναι η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ της αγίας τριάδας που είχαμε στην ομάδα μας.
Με προίκα αυτή τη νοοτροπία μπορούμε να επιτύχουμε πολλά πράγματα...
Και για να επανέλθω στο ρούλη .... αυτή είναι η διαφορά μας ...εσείς είστε εκεί που ήμουνα εγώ πριν πολλά χρόνια... η δικιά σας ακμη ( λέμε τώρα ) είναι ισοδύναμη με τα δικά μου ΜΑΥΡΑ χρόνια.
Αυτό δείχνει τη διαφορά μας ως ομάδα και ως οργανισμού γενικότερα.
Ουτε κραυγές , ούτε π@@τσες , ούτε τίποτα.
Απλά επιχειρήματα.