Εχει κανει καλη δουλεια παντως κυριως στις σχεσεις με τους παικτες και στον τροπο λειτουργιας...
Fernado Xavos μπραβο...
Bono έγραψε:Κανα δυό νίκες και σαν να τον βλέπω μπροστά μου τον καινούριο.
Μaken van Xavoc
Bono έγραψε:Ακολουθεί μιά τριάδα φωτιά-άμα βάλεις και την Βίγια τετράδα-με Καβάλα έξω,κούλα μέσα και γάβρο έξω, οπότε θα φανεί καλύτερα.
Με 4 νίκες (λέμε τώρα) βλέπω το Μάκη καβάλα σε άσπρο άλογο και το Δέρμι να τρώει τα κομποσκοίνια του.
Bono έγραψε: Αλλωστε που ξέρεις?
Ο Θεός του ΠΑΟΚ μπορεί να αποδειχτεί μεγάλος.
και πιο πριν είχε πει στον Τσιρίλο να αφήσει εντελώς την άμυνα και να πάει φουλ μπροστά. Δεν το φοβήθηκε, τόλμησε και του βγήκεLord_GayrosSlayer έγραψε:Μου άρεσε που με το που είδε την αποβολή πέταξε τον Μούσλι μέσα και τους αποτελείωσε.. :ugeek:
Αλλος ο γαυρος περσι, αλλος φετος... Με την Βιγιαρεαλ εκτος εχασες... Καλώς ή κακώς εκτος εδρας παιζουμε και οχι στην Τούμπα, που εχουμε μεγαλυτερη δυναμική και ειλικρινα μπορουμε να νικησουμε τον οποιοδηποτε...PARASANDALOS έγραψε:
κοιτα τον γαβρο περσι τον ειχα πελατη,,,,,,μπορουμε να τους νικησουμε...αν τους παρουμε το κεντρο οπως με την αεκ
καπως ετσι χτιζονται μαχιμε οι πρωταθλητες....εδω νικησα την βιγιαρεαλ ποιο γαβρο ....