Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7286
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από DC »

Kolokotronis_4 έγραψε:Να σταματήσει η κοροϊδία που λέγεται φόρμουλα 1, και γενικά μηχανοκίνητος "αθλητισμός"!
Τα δις ευρώ και δολλάρια που ξοδεύονται για αυτά τα "λούσα" σε χώρες του τρίτου κόσμου (κίνα, ινδία π.χ.), είναι από τις μεγαλύτερες ξεφτίλες του ανθρώπινου πολιτισμού.
Στο διάολο όλα τα επώνυμα τζάκια, που σκορπάνε χρήματα έτσι για πλάκα για το χόμπι τους.
ΟΚ. Έχεις δίκαιο.
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4349
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από kostasff »

Το ωραίο είναι πως οι περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες πέφτουν στα πόδια της τριτοκοσμικής Κίνας και η Τζάγκουαρ νομίζω πως πέρασε σε τριτοκοσμικά Ινδικά χέρια.....
Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η F1 όπως και τα περισσότερα αθλητικά γεγονότα, φέρνουν χρήματα στις χώρες που τα φιλοξενούν.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από free4 »

Μόνο εμείς έχουμε μυωπία και δεν το βλέπουμε!
Οι τουρκαλάδες από αυτό το πανηγυράκι κάθε χρόνο παίρνουν του κόσμου τα λεφτά από επισκέψεις και χορηγίες μόνο!
DamoN
Δημοσιεύσεις: 5860
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από DamoN »

μαμιεται η φεραρι κ ο ολυμπιακος! χ@σια ταυρου καταπινει μεχρι στιγμης ο ισπανος!!!!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από free4 »

Φέτελ, ο νεότερος πρωταθλητής!

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν αλάνθαστος στο Άμπου Ντάμπι και με μαεστρική οδήγηση έφτασε στην κατάκτηση του τίτλου, όντας ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής (23 χρονών και 134 ημερών) στην F1. Τραγικό λάθος από την Ferrari στα pit, οδήγησε τον Αλόνσο σε έναν καταστροφικό αγώνα. Στις θέσεις 2 και τρία οι Χάμιλτον-Μπάτον.Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, δεν έκανε κανένα λάθος, δεν έδωσε κανένα δικαίωμα αμφισβήτησης και με πέντε νίκες στο πρωτάθλημα έγινε ο πιλότος που διαδέχθηκε τον Τζένσον Μπάτον στην κορυφή της Formula 1. Τα δάκρυα χαράς και συγκίνησης δικαίως έτρεξαν από τα δικά του μάτια. Αξίζει ένα μεγαλοπρεπές μπράβο στον Πετρόβ, που δεν έκανε στην άκρη, να περάσει ο Αλόνσο και δεν αλλοίωσε τα στοιχεία του αγώνα.

Το τελευταίο Grand Prix της χρονιάς ήταν συναρπαστικό από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Αλόνσο ήξερε ότι η τρίτη θέση στην εκκίνηση δεν θα του εξασφάλιζε τον τίτλο, αλλά σαφώς του έδινε ένα προβάδισμα έναντι των αντιπάλων. Ο Φέτελ ήθελε να διατηρήσει την πρωτιά του πάση θυσία, ενώ ο Γουέμπερ από την 5η θέση ήξερε ότι έπρεπε να πιέσει πέρα από τα όριά του.

Τα τελευταία κόκκινα φώτα έσβησαν. Ο Φέτελ έφυγε καλύτερα απ' όλους και κράτησε την πρωτοπορία του, εν αντιθέσει με τον Αλόνσο, ο οποίος είδε τον Μπάτον να τον προσπερνά από το ακάθαρτο μέρος της πίστας και να τον αφήνει τέταρτο.

Ο αγώνα αμέσως πήρε... φωτιά όταν ο Σουμάχερ έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του, σταμάτησε στην πίστα και ο Λιούτσι τον... καβάλησε. Οι δυο πιλότοι αποχαιρέτησαν πρόωρα και άδοξα τον αγώνα, ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας... σήκωσε μανίκια από νωρίς.

Ο Αλόνσο είχε το πάνω χέρι, που στο τέλος τον... έπνιξε

Μετά το ατύχημα η πρώτη δεκάδα είχε διαμορφωθεί ως εξής: Φέτελ, Χάμιλτον, Μπάτον, Αλόνσο, Γουέμπερ, Μάσα, Μπαρικέλο, Ρόσμπεργκ, Κομπαγιάσι και Σούτιλ.

Στον 9ο γύρο, Ο Γουέμπερ έδειξε να έχει πρόβλημα με τα πίσω ελαστικά του, ο Αυστραλός στη συνέχεια μπήκε στα pit, αλλά συνέχισε ο αγώνας να του πηγαίνει στραβά, ενώ είχε βγει στην 16η θέση.

Σε αυτό το σημείο ο Αλόνσο είδε τον έναν υποψήφιο για τον τίτλο να βγαίνει εκτός μάχης. Οι Φέτελ-Χάμιλτον σε αυτό το σημείο πίεζαν ο ένας τον άλλον, ενώ ο Ισπανός πιλότος δεν είχε ανάγκη να βιαστεί μιας και μέχρι εκείνο το σημείο ήταν πρωταθλητής.

Σ τον 17ο γύρο, όμως, τα πράγματα άλλαξαν. Η λάθος εκτίμηση του Ντομενικάλι να βάλει τον πιλότο του για αλλαγή του στοίχισε - όπως αποδείχτηκε - τον τίτλο.

Ο Ισπανός, έκανε κακό χρόνο. Παρόλο που βγήκε στην 12η θέση μπροστά από τον Γουέμπερ, βρήκε μπροστά του το εμπόδιο που λέγεται Βιτάλι Πετρόβ. Ο Ρώσος, ο οποίος ήθελε να αποδείξει ότι αξίζει να είναι και του χρόνου στην Formula 1 αποτέλεσε τον άνθρωπο που στέρησε (σε μεγάλο βαθμό) τον τίτλο από τον Αλόνσο.

Άνοιξε για τον Φέτελ ο δρόμος της δόξας

Το σκοτάδι στην Γιας Μαρίνα δεν τύφλωσε τον Φέτελ, ο οποίος έβλεπε την κορυφή, ως ένα τούνελ γεμάτο με ροδοπέταλα, τα οποία του έστρωνε με ευχαρίστηση ο Πετρόβ.

Ο νεαρός πιλότος της Red Bull, όσο πέρναγε η ώρα είχε μοναδικό αντίπαλο τον... εαυτό του. Σε καμία στροφή δεν έκανε λάθος και οδήγησε εκ του ασφαλούς, μέχρι το τέλος, την ομάδα του στο νταμπλ.

Μέχρι να μπει ο Μπάτον στα pit, ο Φέτελ ήταν 2ος, αλλά στον 39ο γύρο ο μέχρι τότε παγκόσμιος πρωταθλητής δεν είχε μπει για αλλαγή ελαστικών. Μόλις συνέβη κ' αυτό ο Μπάτον έπεσε 4ος και ο Φέτελ επέστρεψε (και τυπικά) στην κορυφή.

Ο αγώνας έκλεισε με τον Γκλοκ να εγκαταλείπει στον 46ο γύρο, τον Αλόνσο να βλέπει την ομάδα (Renault) που κάποτε κατέκτησε μαζί της να της στερεί τον τρίτο τίτλο και τους ανθρώπους της Red Bull να περιμένουν να περάσει την γραμμή του τερματισμού ο Φέτελ για να ξεκινήσουν το πάρτι.

Οι εορτασμοί από τους "κόκκινους ταύρους", μόλις ολοκληρώθηκε ο 55ος γύρος. Ο Χόρνερ έγινε ο νεότερος επικεφαλής που παίρνει τίτλο, βαδίζοντας στο 37ο έτος της ηλικίας του, ενώ ο Φέτελ κατάφερε να πάρει την σκυτάλη και από τον Μπάτον, αλλά και από τον Χάμιλτον σε δύο διαφορετικά πράγματα. Από τον Χάμιλτον το ρεκόρ ηλικίας πρωταθλητή και από τον Μπάτον τον παγκόσμιο τίτλο.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:39:36.837
2. Χάμιλτον, McLaren, +10.1
3. Μπάτον, McLaren, +11.0
4. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +30.7
5. Κούμπιτσα, Renault, +39.0
6. Πετρόφ, Renault, +43.5
7. Αλόνσο, Ferrari, +43.7
8. Γουέμπερ, Red Bull, +44.2
9. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +50.2
10. Μάσα, Ferrari, +50.8
11. Χάιντφελντ, Sauber. +51.5
12. Μπαρικέλο, Williams, +57.6
13. Σούτιλ,Force India, +58.3
14. Κομπαγιάσι, Sauber, +59.5
15. Μπουεμί, Toro Rosso, +1:03.1
16. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1:04.7
17. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
18. Ντι Γκράσι, Virgin, +2 γύροι
19. Σένα, HRT, +2 γύροι
20. Κλιν, HRT, +2 γύροι
21. Τρούλι, Lotus, +4γύροι

Δείτε εδώ την τελική βαθμολογία σε πιλότους και κατασκευαστές.

H βαθμολογία των πιλότων:

Θέση Πιλότος Ομάδες Βαθμοί
1 Φέτελ Red Bull 256
2 Αλόνσο Ferrari 252
3 Γουέμπερ Red Bull 242
4 Χάμιλτον McLaren 240
5 Μπάτον McLaren 214
6 Mάσα Ferrari 144
7 Ρόσμπεργκ Mercedes 142
8 Κούμπιτσα Renault 136
9 Σουμάχερ Mercedes 72
10 Μπαρικέλο Williams 47
11 Σούτιλ Force India 47
12 Κομπαγιάσι Sauber 32

Ακολουθούν: Πετρόβ 27, Χούλκενμπεργκ 22,Λιούτσι 21, Μπουεμί 8, Ντε λα Ρόσα 6, Χάιντφελντ 6, Αλγκερσουάρι 5

Η βαθμολογία στους κατασκευαστές:

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Red Bull 498
2 McLaren 454
3 Ferrari 396
4 Mercedes GP 214
5 Renault 163
6 Williams 69
7 Force India 68
8 ΒΜW Sauber F1 Team 44
9 Τoro Rosso 11
10 Lotus 0
11 HRT F1 Team 0
12 Virgin Racing 0


Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών

Η αυλαία του πρωταθλήματος έπεσε. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στέφθηκε πρωταθλητής στο Άμπου Ντάμπι, εκμεταλλευόμενος τα "δώρα" των Αλόνσο-Γουέμπερ. Τα... έχωσε στον Πετρόβ ο Ισπανός. Δείτε τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών.

Ο Φερνάντο Αλόνσο υπερασπίστηκε την ομάδα του για την απόφασή της να τον βάλει νωρίς στον... χορό των pit stops. Συγκεκριμένα ο Ισπανός τόνισε στο "BBC": "Μετά τον αγώνα είναι πάντα εύκολο να βλέπεις την καλύτερη στρατηγική. Αν δεν είχαμε σταματήσει πιστεύω ότι θα μας περνούσε ο Γουέμπερ, αν σταματούσαμε θα είχαμε τη διαφορά από τον Γουέμπερ, αλλά θα αφήναμε τους Πετρόβ και Ρόσμπεργκ μπροστά, οπότε είναι μια δύσκολη απόφαση.

'Ηταν φανερά ένας δύσκολος αγώνας. Έχασα μια θέση στην εκκίνηση και τότε το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε για πρώτη φορά και οι Πετρόβ, Ρόσμπεργκ μπήκαν μέσα, οπότε... Είχαμε κάποια προβλήματα με τη μαλακή γόμα ελαστικών".

Για τη μάχη του με τον Πετρόβ, σχολίασε: "Μόλις προσπάθησα να τον προσπεράσω υπερασπίστηκε την θέση του σαν να ήταν ο τελευταίος γύρος, στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος, παλεύοντας και οι δύο για τον τίτλο, οπότε ήταν πολύ επιθετικός. Όμως, οδήγησε πολύ καλά, χωρίς λάθη, πιστεύω ότι θα προσπαθήσουμε την επόμενη χρονιά".

Ο Μαρκ Γουέμπερ, αποχαιρέτησε το φετινό πρωτάθλημα από την τρίτη θέση, ενώ στο Άμπου Ντάμπι είδε τον τίτλο να χάνεται αφού σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί στις συνθήκες του αγώνα.

Σε ερώτηση του BBC για τον αν θα παλέψει του χρόνου για τον τίτλο, απάντησε: "Ναι. Συγχαίρω απόλυτα τον 'Σεμπ' για τον παγκόσμιο τίτλο. Υπήρχαν πολλά θετικά φέτος. Αυτό το σαββατοκύριακο δεν φάνηκαν και είναι κρίμα. Δεν είναι άσχημη χρονιά για εμάς, με δύο πρωταθλήματα".

Χάμιλτον: "Ανυπομονώ για του χρόνου"


Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον το μόνο που μπόρεσε να υποσχεθεί, είναι ότι η ομάδα του θα είναι πιο ανταγωνιστική την επόμενη χρονιά.

"Δεν ήταν η πιο θεαματική χρονιά για 'μας, αλλά έχω να δώσω τεράστια συγχαρητήρια στην Red Bull και τον Σεμπάστιαν. Για μας ήταν ένα υπέροχο φινάλε της χρονιάς. Φέτος εγώ και ο Τζένσον πιέσαμε σκληρά. Του χρόνου θα είναι καλύτερα. Ανυπομονώ για την επόμενη χρονιά. Ελπίζω το μονοθέσιο να είναι καλύτερο".

Φέτελ: "Δεν ήξερα τίποτα"

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ παραδέχτηκε στις δηλώσεις του ότι δεν ήξερε αν είναι αυτός ο πρωταθλητής δέκα γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.

"Για να είμαι ειλικρινής δεν ήξερα τίποτα. Απορούσα. Στους τελευταίους δέκα γύρους ο μηχανικός μου (Guillaume Rocquelin) με συμβούλεψε για να κρατήσω το μονοθέσιο ως έχει. Αναρωτήθηκα γιατί είναι τόσο νευρικός.

Σκέφτηκα ότι πρέπει να είμαστε σε καλή θέση, τότε είπε 'μοιάζει καλό', δεν ήξερα τί εννοούσε. Απλά συγκεντρώθηκα στον εαυτό μου και βγήκαν στην ενδοεπικοινωνία, ουρλιάζοντας ότι έχουμε κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο.

Είμαι άφωνος για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω τί θέλετε να πείτε τώρα. Είναι απίστευτο. Πήγα στο κρεβάτι μου και σκεφτόμουν για τον αγώνα, σχετικά με το τί θα μπορεί να συμβεί. Είχα κάποια καλά όνειρα και καλή αίσθηση. Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο για τους αγώνες που θα έπρεπε να έχουμε τερματίσει σε καλύτερη θέση. Ήταν μια έντονη και δύσκολη περίοδος".

σπορτ/οτο 24
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 3732
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Χωρικός »

DC έγραψε:
Kolokotronis_4 έγραψε:Να σταματήσει η κοροϊδία που λέγεται φόρμουλα 1, και γενικά μηχανοκίνητος "αθλητισμός"!
Τα δις ευρώ και δολλάρια που ξοδεύονται για αυτά τα "λούσα" σε χώρες του τρίτου κόσμου (κίνα, ινδία π.χ.), είναι από τις μεγαλύτερες ξεφτίλες του ανθρώπινου πολιτισμού.
Στο διάολο όλα τα επώνυμα τζάκια, που σκορπάνε χρήματα έτσι για πλάκα για το χόμπι τους.
ΟΚ. Έχεις δίκαιο.
κι'εγώ μαζί σας! Και κάτι ακόμα:Ο ΠΑΟΚ συμμετέχει με αθλητή του στην φόρμουλα ένα; άντε κλείστε το τόπικ. :redcard:

κι'όσο θυμάμαι το καυμένο το κρίκετ :cry: άκλαυτο πήγε...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7286
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από DC »

Τι είναι το κρίκετ ρε παιδιά; Αυτό με την μπύρα;
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 3732
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Χωρικός »

έλα ρε! κρίκερ είναι εκείνο... :idea:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7286
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από DC »

Πάντως οι γκαρσόνες ακούνε και στο κρίκετ.
Καρατσεκαρισμένο.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Olorin »

Αν δε σας αρεσει μην το διαβαζετε και μη γραφετε εδω μεσα.
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4349
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από kostasff »

Σωστότατος. ;)
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 3732
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Χωρικός »

να κλείσει να κλείσει να κλείσει! :redcard: :( :( :(
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από free4 »

Του χρόνου είναι η χρονιά του μεγάλου Φελίπε!
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από kotsos »

Με τη φόρμουλα 1 έχω πάψει να ασχολούμαι από το 1999. Από τότε απλώς που και που διαβάζω κανένα νέο και βλέπω καμιά εκκίνηση, κυρίως γιατί μ'αρέσει ο ενθουσιασμός του Πουρναράκη, από τους λίγους δημοσιογράφους ΤΟΣΟ καταρτισμένους με το αντικείμενο που ασχολούνται.

Αν και πάντα μου την έδινε η έννοια του χρήματος στο συγκεκριμένο χώρο, τον οποίο ποτέ δεν το θεώρησα σπορ, φέτος έπεσε ακόμη ένα κάστρο. Πρωταθλήτρια μια ομάδα που ουσιαστικά είναι μόνον ο χορηγός. Μηδενική ιστορία, μηδενική "φανέλα". Πλέον η αξία του οδηγού είναι κατώτερη και από αυτή του μηχανικού. Ο Χάμιλτον που έβγαζε φωτιές, φέτος στα αζήτητα όπως βέβαια και ο περσινός πρωταθλητής.

Υ.Γ.: Η επιστροφή του Σούμι, αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη ξεφτίλα comeback αθλητή παγκοσμίως. Και νόμιζα πως ήταν ο τελευταίος μεγάλος "ρομαντικός" του "αθλήματος".
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7286
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από DC »

Αν και δεν πάω ιδιαίτερα την F1, είσαι κάπως λάθος.
Φέτος ειδικά, μετά την κατάργηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων (abs, antispin) ο οδηγός μετράει σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από άλλες χρονιές.
ΟΚ, δεν είναι MotoGP από πλευράς θεάματος, αλλά φέτος ήταν ένα από τα πιο θεαματικά πρωταθλήματα των τελευταίων 10 ετών. Και το ότι δεν το πήρε μια "φανέλα" είναι στα θετικά.
Τώρα, το αν είναι σπορ, άθλημα ή κάτι άλλο ... γιατί να μην είναι;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”