Παράπονα για το φόρουμ
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Παράπονα για το Paokmania
Ασε που μπορει να σε τυχει και σε κανενα ματς στην Ιταλια τωρα που θα περασουμε στο γιουροπα λιγκ...

- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Παράπονα για το Paokmania
ΕΕΕΕεεεεεεεεε γιατί το κλείνεται το τόπικ των παιδιώνε ρε?
Τι σας πειράζει να λένε και καμιά μλκ?
Το σκέφτηκατε καλά ρε ιταλέ και νοβιτο?
Αν δεν ξεκαυλώνουν σε κείνο θα κάνουν όλα τα τόπικ ταναπού.
Ο Οτινανισμός θα νικήσει!
Τι σας πειράζει να λένε και καμιά μλκ?
Το σκέφτηκατε καλά ρε ιταλέ και νοβιτο?
Αν δεν ξεκαυλώνουν σε κείνο θα κάνουν όλα τα τόπικ ταναπού.
Ο Οτινανισμός θα νικήσει!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παράπονα για το Paokmania
Ο αυνανισμός θα νικήσει και θα ξεγκαυλώνουν όλοι..
Mπα.. 3/4 ιταλιάνες είναι έξω..sourmenetes έγραψε:Ασε που μπορει να σε τυχει και σε κανενα ματς στην Ιταλια τωρα που θα περασουμε στο γιουροπα λιγκ...![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Παράπονα για το Paokmania
πωωω φαση 32 με γιουβε... 1-0 στην τουμπα και παμε για ρεβανς εκει ... γιαννης-μοντ-ιταλος εχει κανει τα κουμαντα του και σκαμε μυτη 15.000 για πλακα μεσα στους φλωρομακαροναδες που θελουν να μοιαξουν τον μεγαλο ΠΑΟΚ γι αυτο φορανε και ασπρομαυρα... παει να κανει ο ντελ πιερο κορνερ και του πεταμε την μια μαλαματινα μετα την αλλη... και στο 87 ο φιλομενο κανει το 1-1 με αριστερο πλασε και φευγει μεταγραφη στην περουτσια... χαμοσσσσσς
Re: Παράπονα για το Paokmania
ελα, δε θελω μ@λακιες... για πτησεις προς τους αχρηστους μακαροναδες εδώ!! εξπερ γιναμε πλεον...DamoN έγραψε: ... γιαννης-μοντ-ιταλος εχει κανει τα κουμαντα του...
georgedoulk δεν παίζει κάτι τέτοιο να σαι σίγουρος...
Re: Παράπονα για το Paokmania
ανοιξε το τοπικ στα παιδια ρε αλητη...και στο επομενο ποστ θα πω πως θα κανεις εσυ τα κουμαντα σου!
Re: Παράπονα για το Paokmania
DamoN έγραψε:πωωω φαση 32 με γιουβε... 1-0 στην τουμπα και παμε για ρεβανς εκει ... γιαννης-μοντ-ιταλος εχει κανει τα κουμαντα του και σκαμε μυτη 15.000 για πλακα μεσα στους φλωρομακαροναδες που θελουν να μοιαξουν τον μεγαλο ΠΑΟΚ γι αυτο φορανε και ασπρομαυρα... παει να κανει ο ντελ πιερο κορνερ και του πεταμε την μια μαλαματινα μετα την αλλη... και στο 87 ο φιλομενο κανει το 1-1 με αριστερο πλασε και φευγει μεταγραφη στην περουτσια... χαμοσσσσσς
Re: Παράπονα για το Paokmania
Ωραία... Βλέπω ότι υπάρχει αντιπρόσωπος των υπευθύνων μέσα, άρα θα έχω άμεση απάντηση!!!
Χώρια από λοιπούς περιορισμούς και λοιπές λακαμίες, για πείτε μου λίγο ρε αλάνια, τι ειναι για εσας ένα ΠΑΟΚτσηδικο φόρουμ?
Ρωτάω για να μάθω κι εγώ τί είναι, γιατί νομίζω ότι εδώ πλέον ζω κάτι διαφορετικό...
Το ότι είναι ΠΑΟΚτσήδικο φόρουμ δε σημαίνει ότι πρέπει αποκλειστικά και μόνο να συζητάμε εδώ μέσα ΜΟΝΟ όσα έχουν σχέση με τον ΠΑΟΚ! Εδω μέσα είναι μία κοινότητα αρκετών χιλιάδων ενεργών μελών, όπου ο καθένας έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, τα δικά του χούγια και όταν δεν αναφέρεται στον ΠΑΟΚ αρέσκεται στο να μιλάει για τα ενδιαφέροντα του.
Τόσο ο Ζορρό, οσο κι ο Στάλλιονο, υποτίθεται ότι έφτιαξαν ένα σαιτ κι ενεργοποίησαν ένα φόρουμ μετά από πολλές ημέρες δουλειάς για να μπαίνουμε και να γράφουμε αυτα που θέλουμε.. Μετά, δε, κι από την τελευταία αναβάθμιση, δόθηκε η ελευθέρας να ανοίγουν νέα τόπικ δίχως πρόβλημα και δίχως να χρειάζεται να μιλάμε σε υπευθύνους..
Το τόπικ του ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ, όπως θυμούνται αρκετοί εδώ μέσα, είναι το ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ τόπικ του φόρουμ που δεν έχει άμεση σχέση με την ομάδα μας.. Και ο Νοβίτο, θα θυμάται τα μπαν που έτρωγε από τον απαράδεκτο όταν, ακόμη και σε αυτό το τόπικ εμφανίζονταν σαν σπάμμερ..
Η ουσία όμως δεν είναι αυτή. Η ουσία είναι ότι στο συγκεκριμένο τόπικ, που είναι το πιο καθαρό κι αγνό, όπου πολλές φορές λέγονται και πράγματα που είναι πολύ πιο σημαντικά από τις όσες αρλούμπες γράφονται καθημερινώς, συμμετέχουν παιδιά που εάν το κρατήσετε κλειστό, το σάιτ θα χάσει κι άλλα ενεργά μέλη..
Σε μία τεράστια κοινότητα όπως το ΠΑΟΚμάνια, όλοι είναι χρήσιμοι και δε μπορώ να διανοηθώ ότι κάποιος, προτάσσοντας το "εγώ", επιβάλλει το κλείσιμο κάποιου τόπικ επειδή, θυμήθηκε ότι δεν πάει άλλο.. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω ώρες ώρες το απολυταρχικό ύφος κάποιων εδώ μέσα του "αποφασίζω και διατάζω" δίχως μάλιστα να ενημερώσουν κάποιον...
Κι επειδή αυτό είναι πολύ πιο σοβαρό θέμα από όσα φαντάζονται οι συντονιστές του συγκεκριμένου φόρουμ, καλώ κάποιον διαχειριστή, ως έχων το δικαίωμα, να δώσει ο ίδιος εξηγήσεις για τη συγκεκριμένη συμπεριφορά και να μας εξηγήσει αν πράγματι έχουμε το δικαίωμα, σαν ελεύθερα μέλη σε αυτή την κοινότητα, να ανοίγουμε τόπικ και να κρατάμε τον χαρακτήρα τους, δίχως να παρεκτρεπόμαστε και να δημιουργούμε πρόβλημα στο σάιτ..
Κι από την άλλη, θα περιμένω όλους τους μοντ να δώσουν τους πραγματικούς λόγους που αποφάσισαν έτσι απολυταρχικά αυτή την κίνηση, βάζοντας ο καθένας ξεχωριστά το δικό τους "οκ" σε αυτή την κίνηση...
Γιατί πραγματικά δε νομίζω ότι ο Niko 70, o Pegasus ki o PAOK87 είχαν πρόβλημα με τη χρήση του παραπάνω τόπικ... Εύχομαι κι ελπίζω η δημοκρατία να κρατήσει το συγκεκριμένο τόπικ εμφανές και να μην παραποιηθεί από κανέναν, καθώς αν συμβεί αυτό, επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμη διαδικασία!!!
Χώρια από λοιπούς περιορισμούς και λοιπές λακαμίες, για πείτε μου λίγο ρε αλάνια, τι ειναι για εσας ένα ΠΑΟΚτσηδικο φόρουμ?
Ρωτάω για να μάθω κι εγώ τί είναι, γιατί νομίζω ότι εδώ πλέον ζω κάτι διαφορετικό...
Το ότι είναι ΠΑΟΚτσήδικο φόρουμ δε σημαίνει ότι πρέπει αποκλειστικά και μόνο να συζητάμε εδώ μέσα ΜΟΝΟ όσα έχουν σχέση με τον ΠΑΟΚ! Εδω μέσα είναι μία κοινότητα αρκετών χιλιάδων ενεργών μελών, όπου ο καθένας έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, τα δικά του χούγια και όταν δεν αναφέρεται στον ΠΑΟΚ αρέσκεται στο να μιλάει για τα ενδιαφέροντα του.
Τόσο ο Ζορρό, οσο κι ο Στάλλιονο, υποτίθεται ότι έφτιαξαν ένα σαιτ κι ενεργοποίησαν ένα φόρουμ μετά από πολλές ημέρες δουλειάς για να μπαίνουμε και να γράφουμε αυτα που θέλουμε.. Μετά, δε, κι από την τελευταία αναβάθμιση, δόθηκε η ελευθέρας να ανοίγουν νέα τόπικ δίχως πρόβλημα και δίχως να χρειάζεται να μιλάμε σε υπευθύνους..
Το τόπικ του ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ, όπως θυμούνται αρκετοί εδώ μέσα, είναι το ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ τόπικ του φόρουμ που δεν έχει άμεση σχέση με την ομάδα μας.. Και ο Νοβίτο, θα θυμάται τα μπαν που έτρωγε από τον απαράδεκτο όταν, ακόμη και σε αυτό το τόπικ εμφανίζονταν σαν σπάμμερ..
Η ουσία όμως δεν είναι αυτή. Η ουσία είναι ότι στο συγκεκριμένο τόπικ, που είναι το πιο καθαρό κι αγνό, όπου πολλές φορές λέγονται και πράγματα που είναι πολύ πιο σημαντικά από τις όσες αρλούμπες γράφονται καθημερινώς, συμμετέχουν παιδιά που εάν το κρατήσετε κλειστό, το σάιτ θα χάσει κι άλλα ενεργά μέλη..
Σε μία τεράστια κοινότητα όπως το ΠΑΟΚμάνια, όλοι είναι χρήσιμοι και δε μπορώ να διανοηθώ ότι κάποιος, προτάσσοντας το "εγώ", επιβάλλει το κλείσιμο κάποιου τόπικ επειδή, θυμήθηκε ότι δεν πάει άλλο.. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω ώρες ώρες το απολυταρχικό ύφος κάποιων εδώ μέσα του "αποφασίζω και διατάζω" δίχως μάλιστα να ενημερώσουν κάποιον...
Κι επειδή αυτό είναι πολύ πιο σοβαρό θέμα από όσα φαντάζονται οι συντονιστές του συγκεκριμένου φόρουμ, καλώ κάποιον διαχειριστή, ως έχων το δικαίωμα, να δώσει ο ίδιος εξηγήσεις για τη συγκεκριμένη συμπεριφορά και να μας εξηγήσει αν πράγματι έχουμε το δικαίωμα, σαν ελεύθερα μέλη σε αυτή την κοινότητα, να ανοίγουμε τόπικ και να κρατάμε τον χαρακτήρα τους, δίχως να παρεκτρεπόμαστε και να δημιουργούμε πρόβλημα στο σάιτ..
Κι από την άλλη, θα περιμένω όλους τους μοντ να δώσουν τους πραγματικούς λόγους που αποφάσισαν έτσι απολυταρχικά αυτή την κίνηση, βάζοντας ο καθένας ξεχωριστά το δικό τους "οκ" σε αυτή την κίνηση...
Γιατί πραγματικά δε νομίζω ότι ο Niko 70, o Pegasus ki o PAOK87 είχαν πρόβλημα με τη χρήση του παραπάνω τόπικ... Εύχομαι κι ελπίζω η δημοκρατία να κρατήσει το συγκεκριμένο τόπικ εμφανές και να μην παραποιηθεί από κανέναν, καθώς αν συμβεί αυτό, επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμη διαδικασία!!!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παράπονα για το Paokmania
Όλες οι δημοσιεύσεις που αναφέρονται στο συγκεκριμένο ζήτημα, μεταφέρθηκαν στο αντίστοιχο topic.
free αλάνι, και εν μέρει gika. Εξηγήσεις δώθηκαν. Αν δε σας καλύπτουν, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον από τους administrators, ως έχετε το δικαίωμα.
Η απόφαση πάρθηκε από το σύνολο των moderators και όχι από έναν ή δύο, όπως προσπαθείς να προβάλλεις free, κοινώς, δεν είναι προσωπικό κόλλημα του novito, ή δικό μου ή κανενός, αλλά απόφαση της admin team.
To τι είναι και τι εκπροσωπεί και αντιπροσωπεύει το forum του paokmania.gr για τον καθένα είναι εντελώς υποκειμενικό, και ο καθένας το ερμηνεύει με τον δικό του τρόπο.
Ως απάντηση στα χούγια, ας πάρουμε για παράδειγμα ότι εγώ έχω χούι τις τσόντες. Τι σημαίνει αυτό? Ότι μπορώ να ποστάρω αβέρτα video και photos από τσόντες? Και αν μια τσόντα είναι με μαύρο γκόμενο και άσπρη γκόμενα, θεωρείται ασπρόμαυρη, άρα ΠΑΟΚτσήδικη, άρα έχει σχέση με τον ΠΑΟΚ?
Γιατί, η συσχέτιση του "ότι να'ναι" με τον ΠΑΟΚ, είναι όση και η συσχέτιση της παραπάνω τσόντας με τον ΠΑΟΚ. Δηλαδή, καμία!
Επίσης, τα topics δεν είναι whiskies. Η παλαιότητα δεν τα διακρίνει σε περισσότερο ή λιγότερο καλύτερα. Ακόμη, χαρακτηρισμοί όπως "Πράγματα που είναι πολύ πιο σημαντικά" και "αρλούμπες", ερμηνεύονται επίσης υποκειμενικά και σύμφωνα με την κρίση του καθενός.
Για την ελευθερία στη δημιουργία των topics, ήδη έχουμε αντιμετωπίσει πολλά διαφημιστικά-spamming topics που ανοίγονται από διάφορους, ειδικά κατά τις βραδυνές ώρες, και γι'αυτό υπήρχε και η σκέψη-πρόταση να κλειδωθούν τα ανοίγματα, και να ανοίγονται topics μόνο από την admin team έπειτα από πρόταση των μελών, αλλά απορρίφθηκε για να μην περιοριστεί κατά μεγάλο ποσοστό αυτό το δικαίωμα των μελλών. Τούτο όμως, δε σημαίνει ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε να δημιουργεί και από ένα άσχετο topic. Κάποια στιγμή είχε δημιουργηθεί topic με poll που είχε ως τίτλο "ποιο μέλος του forum αντιπαθείτε περισσότερο?" ή κάτι παρόμοιο, ακραίο μεν, αληθές δε.
Το site, καθημερινά φθείρεται και καταναλώνεται, και προχωράει παρακάτω. Αλλά το θέμα μας δεν είναι το site, αλλά το forum. Αν χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα το γεγονός ότι με το κλείδωμα του συγκεκριμένου topic, το forum θα χάσει μέλη, τότε θα μπορούσα να αντεπιχειρηματολογίσω λέγοντας ότι εξ'αιτίας του συγκεκριμένου topic και/ή μελών που ασχολούνται αποκλειστικά με το συγκεκριμένο topic, αποχώρησαν κάποια άλλα μέλη. Αυτό όμως δε μας αφορά, και επιπλέον, θα ζήσουμε είτε με αυτά τα μέλη, είτε χωρίς, όπως ζήσαμε και μετά τις αποχωρήσεις άλλων μελλών που -δυστυχώς- αποχώρησαν, για διάφορους άλλους λόγους.
Το "αποφασίζω και διατάζω", είναι δική σου ερμηνεία, και εκφράζει την προσωπική σου άποψη. Παρ'όλα αυτά, θα μπω στη διαδικασία να σου απαντήσω, και αυτό που θα σου πω αποτελεί την δική μου προσωπική άποψη. Είναι, λοιπόν, το ίδιο απολυταρχικό και χουντικό, να λέει κάποιος "αν το κλείσεις, φεύγω", ή "μην το κλείσεις γιατί θα φύγω". Το forum δεν είναι τσαρδί και τσανάκι κανενός, ούτε οι συντονιστές τσατσάκια ή τσουτσέκια κανενός.
Επανέρχομαι. Δικαίωμα δημιουργίας topic, έχουν όλα τα μέλη, πληρώντας πάντα τους κανόνες και τους όρους χρήσης του forum.
Aντιθέτως, δικαίωμα να απαιτείς την προσωπική άποψη του καθενός, δεν έχεις. Όποιος θέλει, απαντάει. Όποιος δε θέλει, δεν απαντάει. Ενημέρωση επί του προσωπικού, δεν προβλέπεται, ούτε αποτελεί υποχρέωση ή/και δικαίωμα κανενός. Εξ'άλλου, η φράση "admin team", εκφράζει όλους τους moderators, όσον αφορά στο forum. Εξαιρέσεις δεν υπάρχουν, εκτός αν αναφέρονται. Ενδεχωμένως να υπάρχουν περιπτώσεις που τα μέλη της admin team δε συμφωνούν ομόφωνα, σε τέτοιες δε περιπτώσεις, δημοκρατικά, ισχύει η πλειοψηφία, η οποία γίνεται αποδεκτή από όλα τα μέλη της. Ενημερωτικά και χωρίς καμία υποχρέωση να αναφερθώ συγκεκριμένα, τέτοιες περιπτώσεις ελάχιστα συναντώνται, καθώς τα μέλη της admin team εντελώς τυχαίως κινούνται στο ίδιο πνεύμα και στο ίδιο μήκος κύματος.
Αν θέλεις προσωπική απάντηση από κάθε συντονιστή ξεχωριστά, στείλ'του pm.
Επίσης, αν θέτεις υπο αμφισβήτιση τους λόγους για τους οποίους κλειδώθηκε το topic, είναι και πάλι προσωπικό σου πρόβλημα. Οι λόγοι είναι αυτοί που αναφέρθηκαν από τον novito, και εκφράζουν την admin team.
Στην τελευταία παράγραφο, δεν δικαιοδοτούμαι να απαντήσω στο όνομα συγκεκριμένων moderators, παρά στο όνομα ολόκληρης της admin team και των μελών της, όσον αφορά και πάλι στους moderators.
Ειδικότερα, αναφερόμενος στην τελευταία πρόταση της δημοσίευσής σου, θα σου συνέστηνα να διαβάσεις προσεχτικά τους κανόνες και όρους χρήσης του forum, δίνοντας έμφαση στην τρίτη και τέταρτη παράγραφο του προοιμίου. Αν δε σε καλύπτουν και πάλι, τότε μπορείς και έχεις δικαίωμα να απευθυνθείς σε κάποιον από τους administrators.
Ενδεικτικά, παραθέτω ορισμένους από τους κανόνες:
2. Κανόνες Συμμετοχής
2.1 Δικαίωμα συμμετοχής στο φόρουμ του Paokmania.gr/Forum έχουν όλοι οι φίλοι του Π.Α.Ο.Κ. και όχι μόνο, και ο χώρος τους παρέχεται από το Paokmania.gr/Forum για την ανάπτυξη απόψεων γύρω από τον Π.Α.Ο.Κ.
6. Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς
6.4 Οι απαντήσεις σε ήδη υπάρχοντα θέματα συζήτησης είναι ευπρόσδεκτες εφόσον περιέχουν ουσιώδεις και μη παραπλανητικές πληροφορίες. Αν και δεν απαγορεύονται, οι μονολεκτικές ή/ και «μη ολοκληρωμένες» ή/ και «ανούσιες» απαντήσεις καλό θα είναι να αποφεύγονται. Σε περιπτώσεις “spamming” από χρήστες, θα γίνεται σύσταση μέσω pm από τους administrators/moderators και στη συνεχεια σε περίπτωση μη συμμόρφωσης θα ακολουθούνται οι κανονισμοί ποινών.
8. Απαγορεύονται
8.6 Απαγορεύεται το spamming, είτε δημόσια, είτε με προσωπικά μηνύματα, είτε με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, καθώς και [..], χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Administrator.
8.27 Η δημιουργία θεμάτων άσχετων με τον Π.Α.Ο.Κ. εκτός από την περίπτωση που θα υπάρξει συνεννόηση με τον Διαχειριστή.
10. Ενέργειες Διαχειριστών /Συντονιστών
10.3 [..] Αν πιστεύετε ότι δεν έχετε «δικαιωθεί» μπορείτε να ενημερώσετε τον Administrator με PM και αυτός θα εξετάσει το αίτημά σας.
10.5 Κάθε χρήστης έχει το δικαίωμα να εκφράζει τη γνώμη του για τη λειτουργία του Paokmania.gr/Forum καθώς και ενδεχόμενα παράπονά του προς τους moderators, είτε δημόσια είτε με PM. [..].
10.9 Οι moderators και οι administrators του Paokmania.gr έχουν το δικαίωμα να διαγράψουν, χωρίς προειδοποίηση, οποιοδήποτε μήνυμα παραβιάζει τους γενικούς όρους πρόσβασης και χρήσης ή είναι κακόβουλο.
10.10 Στο Paokmania.gr/Forum μπορούν να συζητιούνται όλα τα θέματα που αφορούν την ομάδα. Οι moderators έχουν όμως το δικαίωμα να σβήνουν μηνύματα που είναι άσχετα με το θέμα (ανάλογα και με τη ροή της συζήτησης σε αυτό), [..], όπως και να κλειδώνουν συζητήσεις, το θέμα των οποίων έχει πια εξαντληθεί ή «χάλασε» λόγω προσωπικών αντιπαραθέσεων.
Αυτοί είναι ορισμένοι από τους όρους χρήσης, βάσει των οποίων οι συντονιστές διατηρούν κάθε δικαίωμα να κλειδώσουν/διαγράψουν το εν λόγω θέμα. Μέχρι να αλλάξουν/διαμορφωθούν οι συγκεκριμένοι όροι χρήσης, το topic θα παραμείνει κλειδωμένο, όπως αποφασίστηκε από τους moderators.
Και για όποιον ψάχνει topic του πνεύματος και του στυλ "ότι να'ναι", υπάρχει το chat του paokmania, στο οποίο βέβαια ισχύουν οι ίδιοι κανόνες και όροι χρήσης με το forum. Aν δεν αρκεί το chat του paokmania, τότε ας ρίξει μια ματιά στα παρακάτω links:
-facebook
-zoo
-neolaia
-mad
-grlove
-jokes
-parea
Eίναι όλα δωρεάν, μόνο που σε ορισμένα υπάρχει όριο ηλικίας.
Απορίες?
free αλάνι, και εν μέρει gika. Εξηγήσεις δώθηκαν. Αν δε σας καλύπτουν, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον από τους administrators, ως έχετε το δικαίωμα.
Η απόφαση πάρθηκε από το σύνολο των moderators και όχι από έναν ή δύο, όπως προσπαθείς να προβάλλεις free, κοινώς, δεν είναι προσωπικό κόλλημα του novito, ή δικό μου ή κανενός, αλλά απόφαση της admin team.
To τι είναι και τι εκπροσωπεί και αντιπροσωπεύει το forum του paokmania.gr για τον καθένα είναι εντελώς υποκειμενικό, και ο καθένας το ερμηνεύει με τον δικό του τρόπο.
Ως απάντηση στα χούγια, ας πάρουμε για παράδειγμα ότι εγώ έχω χούι τις τσόντες. Τι σημαίνει αυτό? Ότι μπορώ να ποστάρω αβέρτα video και photos από τσόντες? Και αν μια τσόντα είναι με μαύρο γκόμενο και άσπρη γκόμενα, θεωρείται ασπρόμαυρη, άρα ΠΑΟΚτσήδικη, άρα έχει σχέση με τον ΠΑΟΚ?
Γιατί, η συσχέτιση του "ότι να'ναι" με τον ΠΑΟΚ, είναι όση και η συσχέτιση της παραπάνω τσόντας με τον ΠΑΟΚ. Δηλαδή, καμία!
Επίσης, τα topics δεν είναι whiskies. Η παλαιότητα δεν τα διακρίνει σε περισσότερο ή λιγότερο καλύτερα. Ακόμη, χαρακτηρισμοί όπως "Πράγματα που είναι πολύ πιο σημαντικά" και "αρλούμπες", ερμηνεύονται επίσης υποκειμενικά και σύμφωνα με την κρίση του καθενός.
Για την ελευθερία στη δημιουργία των topics, ήδη έχουμε αντιμετωπίσει πολλά διαφημιστικά-spamming topics που ανοίγονται από διάφορους, ειδικά κατά τις βραδυνές ώρες, και γι'αυτό υπήρχε και η σκέψη-πρόταση να κλειδωθούν τα ανοίγματα, και να ανοίγονται topics μόνο από την admin team έπειτα από πρόταση των μελών, αλλά απορρίφθηκε για να μην περιοριστεί κατά μεγάλο ποσοστό αυτό το δικαίωμα των μελλών. Τούτο όμως, δε σημαίνει ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε να δημιουργεί και από ένα άσχετο topic. Κάποια στιγμή είχε δημιουργηθεί topic με poll που είχε ως τίτλο "ποιο μέλος του forum αντιπαθείτε περισσότερο?" ή κάτι παρόμοιο, ακραίο μεν, αληθές δε.
Το site, καθημερινά φθείρεται και καταναλώνεται, και προχωράει παρακάτω. Αλλά το θέμα μας δεν είναι το site, αλλά το forum. Αν χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα το γεγονός ότι με το κλείδωμα του συγκεκριμένου topic, το forum θα χάσει μέλη, τότε θα μπορούσα να αντεπιχειρηματολογίσω λέγοντας ότι εξ'αιτίας του συγκεκριμένου topic και/ή μελών που ασχολούνται αποκλειστικά με το συγκεκριμένο topic, αποχώρησαν κάποια άλλα μέλη. Αυτό όμως δε μας αφορά, και επιπλέον, θα ζήσουμε είτε με αυτά τα μέλη, είτε χωρίς, όπως ζήσαμε και μετά τις αποχωρήσεις άλλων μελλών που -δυστυχώς- αποχώρησαν, για διάφορους άλλους λόγους.
Το "αποφασίζω και διατάζω", είναι δική σου ερμηνεία, και εκφράζει την προσωπική σου άποψη. Παρ'όλα αυτά, θα μπω στη διαδικασία να σου απαντήσω, και αυτό που θα σου πω αποτελεί την δική μου προσωπική άποψη. Είναι, λοιπόν, το ίδιο απολυταρχικό και χουντικό, να λέει κάποιος "αν το κλείσεις, φεύγω", ή "μην το κλείσεις γιατί θα φύγω". Το forum δεν είναι τσαρδί και τσανάκι κανενός, ούτε οι συντονιστές τσατσάκια ή τσουτσέκια κανενός.
Επανέρχομαι. Δικαίωμα δημιουργίας topic, έχουν όλα τα μέλη, πληρώντας πάντα τους κανόνες και τους όρους χρήσης του forum.
Aντιθέτως, δικαίωμα να απαιτείς την προσωπική άποψη του καθενός, δεν έχεις. Όποιος θέλει, απαντάει. Όποιος δε θέλει, δεν απαντάει. Ενημέρωση επί του προσωπικού, δεν προβλέπεται, ούτε αποτελεί υποχρέωση ή/και δικαίωμα κανενός. Εξ'άλλου, η φράση "admin team", εκφράζει όλους τους moderators, όσον αφορά στο forum. Εξαιρέσεις δεν υπάρχουν, εκτός αν αναφέρονται. Ενδεχωμένως να υπάρχουν περιπτώσεις που τα μέλη της admin team δε συμφωνούν ομόφωνα, σε τέτοιες δε περιπτώσεις, δημοκρατικά, ισχύει η πλειοψηφία, η οποία γίνεται αποδεκτή από όλα τα μέλη της. Ενημερωτικά και χωρίς καμία υποχρέωση να αναφερθώ συγκεκριμένα, τέτοιες περιπτώσεις ελάχιστα συναντώνται, καθώς τα μέλη της admin team εντελώς τυχαίως κινούνται στο ίδιο πνεύμα και στο ίδιο μήκος κύματος.
Αν θέλεις προσωπική απάντηση από κάθε συντονιστή ξεχωριστά, στείλ'του pm.
Επίσης, αν θέτεις υπο αμφισβήτιση τους λόγους για τους οποίους κλειδώθηκε το topic, είναι και πάλι προσωπικό σου πρόβλημα. Οι λόγοι είναι αυτοί που αναφέρθηκαν από τον novito, και εκφράζουν την admin team.
Στην τελευταία παράγραφο, δεν δικαιοδοτούμαι να απαντήσω στο όνομα συγκεκριμένων moderators, παρά στο όνομα ολόκληρης της admin team και των μελών της, όσον αφορά και πάλι στους moderators.
Ειδικότερα, αναφερόμενος στην τελευταία πρόταση της δημοσίευσής σου, θα σου συνέστηνα να διαβάσεις προσεχτικά τους κανόνες και όρους χρήσης του forum, δίνοντας έμφαση στην τρίτη και τέταρτη παράγραφο του προοιμίου. Αν δε σε καλύπτουν και πάλι, τότε μπορείς και έχεις δικαίωμα να απευθυνθείς σε κάποιον από τους administrators.
Ενδεικτικά, παραθέτω ορισμένους από τους κανόνες:
2. Κανόνες Συμμετοχής
2.1 Δικαίωμα συμμετοχής στο φόρουμ του Paokmania.gr/Forum έχουν όλοι οι φίλοι του Π.Α.Ο.Κ. και όχι μόνο, και ο χώρος τους παρέχεται από το Paokmania.gr/Forum για την ανάπτυξη απόψεων γύρω από τον Π.Α.Ο.Κ.
6. Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς
6.4 Οι απαντήσεις σε ήδη υπάρχοντα θέματα συζήτησης είναι ευπρόσδεκτες εφόσον περιέχουν ουσιώδεις και μη παραπλανητικές πληροφορίες. Αν και δεν απαγορεύονται, οι μονολεκτικές ή/ και «μη ολοκληρωμένες» ή/ και «ανούσιες» απαντήσεις καλό θα είναι να αποφεύγονται. Σε περιπτώσεις “spamming” από χρήστες, θα γίνεται σύσταση μέσω pm από τους administrators/moderators και στη συνεχεια σε περίπτωση μη συμμόρφωσης θα ακολουθούνται οι κανονισμοί ποινών.
8. Απαγορεύονται
8.6 Απαγορεύεται το spamming, είτε δημόσια, είτε με προσωπικά μηνύματα, είτε με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, καθώς και [..], χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Administrator.
8.27 Η δημιουργία θεμάτων άσχετων με τον Π.Α.Ο.Κ. εκτός από την περίπτωση που θα υπάρξει συνεννόηση με τον Διαχειριστή.
10. Ενέργειες Διαχειριστών /Συντονιστών
10.3 [..] Αν πιστεύετε ότι δεν έχετε «δικαιωθεί» μπορείτε να ενημερώσετε τον Administrator με PM και αυτός θα εξετάσει το αίτημά σας.
10.5 Κάθε χρήστης έχει το δικαίωμα να εκφράζει τη γνώμη του για τη λειτουργία του Paokmania.gr/Forum καθώς και ενδεχόμενα παράπονά του προς τους moderators, είτε δημόσια είτε με PM. [..].
10.9 Οι moderators και οι administrators του Paokmania.gr έχουν το δικαίωμα να διαγράψουν, χωρίς προειδοποίηση, οποιοδήποτε μήνυμα παραβιάζει τους γενικούς όρους πρόσβασης και χρήσης ή είναι κακόβουλο.
10.10 Στο Paokmania.gr/Forum μπορούν να συζητιούνται όλα τα θέματα που αφορούν την ομάδα. Οι moderators έχουν όμως το δικαίωμα να σβήνουν μηνύματα που είναι άσχετα με το θέμα (ανάλογα και με τη ροή της συζήτησης σε αυτό), [..], όπως και να κλειδώνουν συζητήσεις, το θέμα των οποίων έχει πια εξαντληθεί ή «χάλασε» λόγω προσωπικών αντιπαραθέσεων.
- [list][list][list][list][list]Όροι χρήσης
Αυτοί είναι ορισμένοι από τους όρους χρήσης, βάσει των οποίων οι συντονιστές διατηρούν κάθε δικαίωμα να κλειδώσουν/διαγράψουν το εν λόγω θέμα. Μέχρι να αλλάξουν/διαμορφωθούν οι συγκεκριμένοι όροι χρήσης, το topic θα παραμείνει κλειδωμένο, όπως αποφασίστηκε από τους moderators.
Και για όποιον ψάχνει topic του πνεύματος και του στυλ "ότι να'ναι", υπάρχει το chat του paokmania, στο οποίο βέβαια ισχύουν οι ίδιοι κανόνες και όροι χρήσης με το forum. Aν δεν αρκεί το chat του paokmania, τότε ας ρίξει μια ματιά στα παρακάτω links:
-zoo
-neolaia
-mad
-grlove
-jokes
-parea
Eίναι όλα δωρεάν, μόνο που σε ορισμένα υπάρχει όριο ηλικίας.
Απορίες?
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ταπεινή μου άποψη ότι ο προλαλήσας έχει 100% δίκιο και με έχει καλύψει απόλυτα.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
+++++++ ιταλε δεν χρειαζεται να τα γραψω με καλυψες απολυτα...
το θεμα ειναι οτι το ο,τι να ναι(και εσυ θα το θυμασαι φρι) στην αρχη ειχε ανοιξει με αλλο σκοπο και ειχε καταντησει σαν facebook(twitter κλπ) για 4-5 ατομα που εγραφαν και κρατουσαν το τοπικ...ειχαμε κανει πολλες συζητησεις για πολυ καιρο για αυτο το πραγμα και συνεχως λεγαμε ας το αφησουμε λιγο αλλα απο μια περιοδο και μετα δεν πηγαινε αλλο δυστυχως...
το θεμα ειναι οτι το ο,τι να ναι(και εσυ θα το θυμασαι φρι) στην αρχη ειχε ανοιξει με αλλο σκοπο και ειχε καταντησει σαν facebook(twitter κλπ) για 4-5 ατομα που εγραφαν και κρατουσαν το τοπικ...ειχαμε κανει πολλες συζητησεις για πολυ καιρο για αυτο το πραγμα και συνεχως λεγαμε ας το αφησουμε λιγο αλλα απο μια περιοδο και μετα δεν πηγαινε αλλο δυστυχως...
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Μιας και αναφέρθηκε το όνομά μου, ας πω την άποψή μου:
Πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό. Το paokmania έχει chat κι εκεί μπορεί να συζητηθεί ό,τι θέλουμε. Αν επιθυμείτε να αποθηκεύσετε μια συζήτηση, μπορείτε να το κάνετε πολύ εύκολα. Το να είναι όλες όμως αποθηκευμένες, εκατοντάδων σελίδων νήμα που κανείς δε θα κάτσει να ξεψαχνίσει, το βρίσκω υπερβολή. Αν δεν υπήρχε chat, πιθανότατα θα είχα άλλη γνώμη. Αν δεν υπήρχε η ενότητα "γενική συζήτηση" όπου μπορούμε να ανοίξουμε νήμα με συγκεκριμένο θέμα και όχι "ό,τι να' ναι", πάλι μπορεί να είχα άλλη γνώμη: θα έλεγα "γιατί να μην μπορούμε να μιλάμε κάπου;". Δεν είναι τόσο τρομερή αλλαγή κατά τη γνώμη μου...
Γενικά είμαι της άποψης τα νήματα να κλειδώνονται μετά από καμιά πενήντα σελίδες και αν χρειάζεται να ανοίγει νήμα-συνέχεια γιατί αλλιώς γίνονται ογκώδη και δε διαβάζονται. Δυστυχώς όμως σε κάποια νήματα αυτό πια δε γίνεται. Έχω μια πρόταση αλλά θα τη γράψω στο κατάλληλο νήμα.
Πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό. Το paokmania έχει chat κι εκεί μπορεί να συζητηθεί ό,τι θέλουμε. Αν επιθυμείτε να αποθηκεύσετε μια συζήτηση, μπορείτε να το κάνετε πολύ εύκολα. Το να είναι όλες όμως αποθηκευμένες, εκατοντάδων σελίδων νήμα που κανείς δε θα κάτσει να ξεψαχνίσει, το βρίσκω υπερβολή. Αν δεν υπήρχε chat, πιθανότατα θα είχα άλλη γνώμη. Αν δεν υπήρχε η ενότητα "γενική συζήτηση" όπου μπορούμε να ανοίξουμε νήμα με συγκεκριμένο θέμα και όχι "ό,τι να' ναι", πάλι μπορεί να είχα άλλη γνώμη: θα έλεγα "γιατί να μην μπορούμε να μιλάμε κάπου;". Δεν είναι τόσο τρομερή αλλαγή κατά τη γνώμη μου...
Γενικά είμαι της άποψης τα νήματα να κλειδώνονται μετά από καμιά πενήντα σελίδες και αν χρειάζεται να ανοίγει νήμα-συνέχεια γιατί αλλιώς γίνονται ογκώδη και δε διαβάζονται. Δυστυχώς όμως σε κάποια νήματα αυτό πια δε γίνεται. Έχω μια πρόταση αλλά θα τη γράψω στο κατάλληλο νήμα.
Re: Παράπονα για το Paokmania
[youtube]zl3ROrZql50[/youtube]... επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμη διαδικασία!!!
ρε το Εφακι εγινε πρωτη μουρη εδω μεσα....
υ.γ.
Και ο Νοβίτο, θα θυμάται τα μπαν που έτρωγε από τον απαράδεκτο
ενα ηταν μπρε...
Re: Παράπονα για το Paokmania
Θα διέγραφες για τον ίδιο ακριβώς λόγο τό τόπικ για τις εκλογές, το κοινωνία ώρα μηδέν, τόπικ που αφορούν τη διεθνή οικονομία, το αιγαίο, τα ανέκδοτα και όλα τα σχετικά;yiannisPAOKitalia έγραψε: 2. Κανόνες Συμμετοχής
2.1 Δικαίωμα συμμετοχής στο φόρουμ του Paokmania.gr/Forum έχουν όλοι οι φίλοι του Π.Α.Ο.Κ. και όχι μόνο, και ο χώρος τους παρέχεται από το Paokmania.gr/Forum για την ανάπτυξη απόψεων γύρω από τον Π.Α.Ο.Κ.
Σύμφωνα με τον παραπάνω κανόνα, στον οποίο βασιστήκατε για να το σβήσετε, ΠΡΕΠΕΙ να σβηστούν και όλα τα παραπάνω τόπικ
Άρα
α) ή έχετε κάποιο κόμπλεξ με το Ότι να ναι, ή θέλετε να δείξετε ότι εσείς κάνετε κουμάντο και κλειδώνεται έτσι για πλάκα τόπικ τα οποία τόσοι και τόσοι πέρασαν, και δεν το πείραξαν.
β) ή έχετε σκοπό σύντομα να κλειδώσετε και τα υπόλοιπα τόπικ που δεν ασχολούνται με ΠΑΟΚ.
Αναμένω να δω τις εξελίξεις.
Πάντως είναι πραγματικά κρίμα για το σάιτ.
Μερικά ακόμα ενεργά μέλη -από τα πιο παλιά μέλη του φόρουμ (όχι ότι έχουν παραπάνω δικαιώματα αλλά αν δεν ήταν αυτοί τότε, δεν θα υπήρχε τίποτα σήμερα)- προβλέπω ότι σύντομα θα μας κουνήσουν μαντίλι.
Κρίμα...
ΥΓ: Από εδώ και πέρα ότι θεωρούσα πως έπρεπε να μπει στο Ότι να ναι, φυσικά όπως είναι αναμενόμενο θα μπαίνει στο πιο κατάλληλο από τα ήδη υπάρχοντα τόπικ.. Αν κάτι δεν ταιριάζει απόλυτα κάπου, θα μας βοηθάτε αγαπητοί συντονιστές, μεταφέροντας το εκεί που πρέπει. Μέχρι να προσαρμοστούμε τουλάχιστον...
ΥΓ2 ΚΆΠΟΙΟΣ ΑΝΤΜΙΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!?????