6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

και γω ενας απο τους λογους που θελω να παιξουμε τσου λου ειναι να δω ποσα χλμ κανει.. :D
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

bane1980 έγραψε:
D.A.A.T. έγραψε:απορω τι σκεφτηκανε οι ανθρωποι της ισπανιας οταν τον αφησαν να ερθει ελλαδα..σπουδαιο χαφ
Από marca.com: (το μεγαλύτερο αθλητικό site της Ισπανίας και εφημερίδα με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία, ακόμα και από πολιτικές... - σχόλιο στο άρθρο του ματς, ένα από τα πολλά ενδιαφέροντα)

"Soy un tinerfeño y estoy feliz por la victoria del PAOK, no por nada en contra del Villarreal, sino por Vitolo, un jugadorazo que se lo llevó el Racing del Tenerife, y en Primera no supieron valorarle. Ahora es uno de los meores jugadores dela liga griega y se hizo un partidazo en la ida en el Madrigal... y nadie dijo nada..., nadie lo nombró, ni siquiera dijeron que era español!!! ánimo Vitolo y Fuerza PAOK! (Ánimo al Vallarreal, que seguro que tambien pasa)"

" Είμαι από την Τενερίφη και είμαι χαρούμενος για τη νίκη του ΠΑΟΚ, όχι τόσο επειδή έγινε ενάντια στη Βιγιαρεάλ, αλλά περισσότερο για το Βιτόλο, ένα παιχταρά, που τον είχε πάρει η Ρασίνγκ από την Τενερίφη, και στην πρώτη εθνική δεν μπόρεσαν / ήξεραν να τον αξιολογήσουν / δώσουν αξία. Τώρα είναι ένας από τους καλύτερους παίκτες του ελληνικού πρωταθλήματος και έκανε τρομερό παιχνίδι στο ταξίδι τους στο Μαδριγάλ...και κανείς δεν είπε τίποτα...κανείς δεν τον ανάφερε, ούτε καν είπαν οτι είναι Ισπανός!!! Πάμε Βιτόλο και Εμπρός ΠΑΟΚ! (Πάμε και Βιγιαρεάλ, γιατί σίγουρα θα περάσει και αυτη)".
σε ευχαριστω φιλε..οποιαδηποτε αλλη αναφορα που βρισκεις θα ειχε ενδιαφερον..προφανως και στην ισπανια κανουν λαθη στην αξιολογηση παικτων..ο κοσμος ομως παντα θυμαται...

ειλικρινα θεωρω πως ο βιτολο εχει θεση στην πριμερα
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Pegasus »

Δηλώσεις Βιτόλο μετά το παιχνίδι:

"Βρουμμμμμμμ".

Προσπαθεί να προσφέρει κι επιθετικά όσο μπορεί. Πέρσι δεν έπαιρνε τόσες πρωτοβουλίες.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο βιτ ειναι απο τους παικτες που μπορουν να παιξουν σε οποιαδηποτε ομαδα με τον ρολο του τρεχαντηριου..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Photis »

D.A.A.T. έγραψε:απορω τι σκεφτηκανε οι ανθρωποι της ισπανιας οταν τον αφησαν να ερθει ελλαδα..σπουδαιο χαφ
Ο Βιτόλο ήταν αρχηγός της 2αθλήτριας παγκόσμιας πρωταθλήτριας Ισπανίας κάνοντας μεγάλο δίδυμο με τον Ινιέστα στο κέντρο.Ο Βιτόλο είναι παίκτης περίπτωση και θα το εξηγήσω.Δεν μπορεί να παίξει ας πούμε στην μπαρτσελόνα γιατί δεν παίζει με 6άρι αλλά με 8άρια...Μπορεί να παίξει σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ παίζει με 6άρι στην Ευρώπη...Το λέω το πιστεύω και ότι θέλετε πέστε μου...Είναι παίκτης ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΚΛΑΣΗΣ!!!Και είμαι ευγνώμων στο φυτώριο που τον έφερε στην Ελλάδα για να τον πάρουμε...
:pano:
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Makis4444 »

Οντως,πολυ σημαντικος ο ρολος του συμπαθεστατου Αρη.....
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Photis έγραψε:
D.A.A.T. έγραψε:απορω τι σκεφτηκανε οι ανθρωποι της ισπανιας οταν τον αφησαν να ερθει ελλαδα..σπουδαιο χαφ
Ο Βιτόλο ήταν αρχηγός της 2αθλήτριας παγκόσμιας πρωταθλήτριας Ισπανίας κάνοντας μεγάλο δίδυμο με τον Ινιέστα στο κέντρο.Ο Βιτόλο είναι παίκτης περίπτωση και θα το εξηγήσω.Δεν μπορεί να παίξει ας πούμε στην μπαρτσελόνα γιατί δεν παίζει με 6άρι αλλά με 8άρια...Μπορεί να παίξει σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ παίζει με 6άρι στην Ευρώπη...Το λέω το πιστεύω και ότι θέλετε πέστε μου...Είναι παίκτης ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΚΛΑΣΗΣ!!!Και είμαι ευγνώμων στο φυτώριο που τον έφερε στην Ελλάδα για να τον πάρουμε...
:pano:
εκτος απο τη μπαρτσα υπαρχουν πολλες καλες ομαδες που παιζουν με 6 στην ισπανια
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Photis »

Φυσικά.Δεν λέω όχι...και λέω με 100% υπευθυνότητα πως ο Βιτόλο παίζει άνετα σε όλες...6άρι!
:pano:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από kos »

Photis έγραψε:Φυσικά.Δεν λέω όχι...και λέω με 100% υπευθυνότητα πως ο Βιτόλο παίζει άνετα σε όλες...6άρι!
:pano:
σταματα ρε γρουσουζη :lol: το ειπες, φτανει.
παντως να ξερεις οτι αυτο που τον αδικησε δεν ειναι οι ισπανοι αλλα η φυση.
ο συνδιασμος του υψους με το οτι δεν κανει παιχνιδι ειναι αυτο που τον κρατησε μακρια απο "μεγαλες" ομαδες.
ακομη και ο οριτζιναλ γκατουζο πριν πιασει στην μιλαν ειχε αναγκαστει να φυγει απο την ιταλια.

δεν ειναι το προβλημα οτι οι ομαδες δεν παιζουν με κοφτη. ολες οι ομαδες εχουν αναγκη απο εναν καλο κοφτη. απλα τον θελουν πιο ψηλο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κιπ ρανινγκ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μακράν το καλύτερο χαφ.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Photis »

Κορυφαίος σήμερα μαζί με τον Αντελίνο...
:pano:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σήμερα είναι του Αγίου Βίκτωρα! Χρόνια πολλά παλικάρι μου, γεμάτα επιτυχίες! Εύχομαι ο Άγιος να σου δίνει φώτιση, γιατί μερικές φορές το μυαλό μοιάζει να σταματάει...
Όταν πήξει το μυαλό θα είσαι το τέλειο χαφ, αν και - φαντάζομαι - δεν θα αγωνίζεσαι πια στην τέλεια ομάδα...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Maximus »

Αφου ευχηθώ και εγω χρονια πολλα να συμπληρωσω: Το μυαλο καποτε πήζει, αλλά το IQ δύσκολα ανεβαινει... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από moican4 »

Του Αγ. Μηνα ειναι...
Τωρα το Βικτωρας πως προκυπτει , αγνωστο.... :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”