Μάκης Χάβος
Re: Μάκης Χάβος
Εγώ πάντως προς το παρρόν τη βλέπω ΑΝΟΔΙΚΗ την ομάδα και ακόμα δεν κάναμε κάποια κακή εμφάνηση.
2 βδομαδούλες τις έχει anyway οπότε ας δούμε πώς θα πάει...
2 βδομαδούλες τις έχει anyway οπότε ας δούμε πώς θα πάει...
Re: Μάκης Χάβος
ακριβως αυτο εννοω..αυτο που για μενα κερδιζει ο χαβος ειναι μια εκτιμηση απο ολους και μια ευκαιρια ΕΑΝ κατσει και παρει σοβαρα το θεμα προπονητικη να εχει αργοτερα μια ευκαιρια.kos έγραψε:να ξεκαθαρισω πρωτα οτι ο χαβος χθες ηταν αριστος. ειναι ομως και αυτο που λεει ο νικος. τα τσογλανια στην ευρωπη τα δινουν ολα. λογικο ειναι βεβαια αλλα η πτωση της αποδοσης στο ελληνικο πρωταθλημα ειναι μεγαλη.niko70 έγραψε:στην ευρώπη το κίνητρο φαίνεται μεγαλύτερο για τους παίκτες
οσο για τον χαβο συμφωνω απολυτα με τον D.A.A.T. ειναι σωστος διαχειριστης. και νομιζω οτι αυτο που θελει να πει ο φιλος μου ο D.A.A.T. ειναι οτι εχει, οπως και εγω, σοβαρο προβληματισμο για το εαν ο χαβος εχει την ικανοτητα να φτιαξει δικη του ομαδα. με βασικους παικτες στην τελευταια τους χρονια βασικους ή στο ροστερ την επομενη χρονια η ομαδα πρεπει να αλλαξει. να γινει επιλογη αρκετων νεων παικτων που θα σηκωσουν το βαρος. μπορει να κανει δικο του συνολο υψηλο επιπεδο ο χαβος? μπορει να κανει σωστη επιλογη παικτων? μπορει να βρει την καταλληλη χημεια?
μπορει να δεσει καινουργιο συνολο? ολα αυτα πιστευω οτι θα καθορισουν τον ΠΑΟΚ των επομενων ετων και αυτος ειναι ο λογος που ψαχνουμε προπονητη 3ετιας. οχι για να διαχειριστει το υπαρχον ροστερ αλλα για να κανει νεα ομαδα 3ετιας.
απο την στιγμη που ο χαβος δεν εχει κανει ποτε στο παρελθον κατι τετοιο νομιζω οτι το ρισκο σε περιπτωση παραμονης του στην ομαδα ειναι τεραστιο.
Re: Μάκης Χάβος
Αν ο Χαβίνιο περάσει την ομάδα στους 32, τότε ή θα κάτσει σαν 1ος προπονητής ή θα φύγει.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μείνει σαν βοηθός του πρπονητή του οποίου θα έχει εξασφαλίσει την αποζημίωση.
Εγώ τουλάχιστον δεν θα το έκανα στην θέση του. (βέβαια, υπάρχει και ο Ζ)
Απεναντίας, θα έχει την δυνατότητα να εξαργυρώση την αξιοπρεπέστατη παρουσία του στον πάγκο μας, στην επόμενη ομάδα του.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μείνει σαν βοηθός του πρπονητή του οποίου θα έχει εξασφαλίσει την αποζημίωση.
Εγώ τουλάχιστον δεν θα το έκανα στην θέση του. (βέβαια, υπάρχει και ο Ζ)
Απεναντίας, θα έχει την δυνατότητα να εξαργυρώση την αξιοπρεπέστατη παρουσία του στον πάγκο μας, στην επόμενη ομάδα του.
Για βοήθα λίγο. Ποιες είναι οι μαλακίες που πληρώνουμε;PARASANDALOS έγραψε:.....κριμα μλκιες πληρνουμε φετος χωρισ λογο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Παρ 05 Νοέμ 2010, 16:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μάκης Χάβος
Ο Άραβας θα τον κρατήσει σαν βοηθό προπονητή, αφού πρώτα τον χρυσώσει. Χαβίνιο- ο πλέον καλοπληρωμένος βοηθός της Ευρώπης.
Άπλες είμαστε...

Άπλες είμαστε...
Re: Μάκης Χάβος
Υπάρχουν λύσεις που "χρυσώνουν το χάπι".
Ας προσλάβουμε τεχνικό σύμβουλο ή μάνατζερ αγωνιστικού τμήματος ή κάτι άλλο.
Δημιουργούμε δηλαδή μια θέση πάνω από του προπονητή αντί να "υποβαθμίσουμε" τον Χάβο πάλι σε βοηθό. Ούτως ή άλλως το βασικό είναι να υπάρχει αρμονική συνεργασία, δε θα κολλήσουμε στους τύπους.
Ας προσλάβουμε τεχνικό σύμβουλο ή μάνατζερ αγωνιστικού τμήματος ή κάτι άλλο.
Δημιουργούμε δηλαδή μια θέση πάνω από του προπονητή αντί να "υποβαθμίσουμε" τον Χάβο πάλι σε βοηθό. Ούτως ή άλλως το βασικό είναι να υπάρχει αρμονική συνεργασία, δε θα κολλήσουμε στους τύπους.
Re: Μάκης Χάβος
Συμφωνω . Αν και ποτε ερθει ο νεος προπονητης θα πρεπει να παραμεινει ο Μακης . Προεχει η αρμονικη συνεργασια . Ενα πραγμα ομως που εχω χαρει με αυτον τον τυπο ειναι οτι σταματησαν οι ηλιθιες δηλωσεις και ανουσιες συνεντευξεις που ακουγαμε σχεδον καθημερινα με τον προηγουμενο .
Ο Μακης τουλαχιστον καθεται το παλευει οπως μπορει , με φιλοτιμο τροπο λεει και 5-10 κουβεντες και τερμα . Πραγματικα το χαιρομαι αυτο το σημειο .
Ο Μακης τουλαχιστον καθεται το παλευει οπως μπορει , με φιλοτιμο τροπο λεει και 5-10 κουβεντες και τερμα . Πραγματικα το χαιρομαι αυτο το σημειο .
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Μάκης Χάβος
Μπραβο Μακη για τη συμβολη σου στη νικη της ομαδας μας!
Για μενα μετρησαν πολυ οι δηλωσεις των παικτων...ειδικα του κοντρερας αλλα κ των υπολοιπων..Τα αποδυτηρια τα χεις κερδισει κ σε παραδεχομαι γιαυτο..
Οσο μεινεις αγορι μου ευχομαι τα καλυτερα για σενα !Ξερω τι παοκτσακι εισαι απ το petit palais....πριν 20 χρονια κ βαλε !!
Για μενα μετρησαν πολυ οι δηλωσεις των παικτων...ειδικα του κοντρερας αλλα κ των υπολοιπων..Τα αποδυτηρια τα χεις κερδισει κ σε παραδεχομαι γιαυτο..
Οσο μεινεις αγορι μου ευχομαι τα καλυτερα για σενα !Ξερω τι παοκτσακι εισαι απ το petit palais....πριν 20 χρονια κ βαλε !!
Re: Μάκης Χάβος
Όσοι βιαστήκατε να τον κράξετε τότε με το σκηνικό "Γκαρσία" αποδεικνύεται σιγά-σιγά ότι ήσασταν λάθος.
Οι παίκτες μιλάνε με πολύ καλά λόγια για αυτόν. Κατάφερε να κερδίσει τα αποδητήρια. Έκοψα τα χατίρια σε κάποιους, ύψωσε το ανάστημα του σε άλλους, έδωσε κάποιες ευκαιρίες σε αυτούς που διαμαρτύρονταν δικαιολογημένα.
Αυτό που βλέπουμε στο γήπεδο και το νομάζουμε.."τύχη" πιστεύω είναι το αποτέλεσμα του καλού κλίματος. Τον Δερμιτζάκη τον θεωρώ καλό προπονητή. Απλά το ότι έχασε τα αποδητήρια έφερε μία κακή αύρα πάνω από την ομάδα...
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΧΑΒΟ!
Οι παίκτες μιλάνε με πολύ καλά λόγια για αυτόν. Κατάφερε να κερδίσει τα αποδητήρια. Έκοψα τα χατίρια σε κάποιους, ύψωσε το ανάστημα του σε άλλους, έδωσε κάποιες ευκαιρίες σε αυτούς που διαμαρτύρονταν δικαιολογημένα.
Αυτό που βλέπουμε στο γήπεδο και το νομάζουμε.."τύχη" πιστεύω είναι το αποτέλεσμα του καλού κλίματος. Τον Δερμιτζάκη τον θεωρώ καλό προπονητή. Απλά το ότι έχασε τα αποδητήρια έφερε μία κακή αύρα πάνω από την ομάδα...
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΧΑΒΟ!
Re: Μάκης Χάβος
Gika μήπως να τσέκαρες δηλώσεις παικτών μετά από τις επιτυχίες με το Δερμιτζάκη προπονητή;
Πόσο πιο ελεύθερα και επιθετικά παίζουν και πόσο τους κατάλαβε ο νέος τεχνικός δίνοντας άλλο χρώμα στην ομάδα;

Πόσο πιο ελεύθερα και επιθετικά παίζουν και πόσο τους κατάλαβε ο νέος τεχνικός δίνοντας άλλο χρώμα στην ομάδα;
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Μάκης Χάβος
Τeod η συνεντευξη του Κοντρερας ,που για μενα εχει πολυ μεγαλο βαρος γιατι ευτος ο παικτης ειναι πολυ Μεγαλος για μενα,δοθηκε πριν τη νικη της Βιγιαρεαλ.....Διαβασες τι ειπε για να μην αναπαραγω? ριξε λιγο προσοχη....
Οσοι τους ξερουν --συχναζαν σε καφε της τουμπας οταν επαιζαν μπαλα στην ομαδα μας (1992 -94 περιπου) μιλουν για τα καλυτερα λογια κ για τους δυο ! Πολυ καλα παιδια....αλλά διαφορετικους χαρακτηρες!
Εγω τους παω κ τους δυο γιατι πανω απ ολα φορεσαν το δικεφαλο στο στηθος..τωρα αν κανουν ή δεν κανουν για προπονητες αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο!
Η συζητηση μας δεν εχει να κανει με το αν θα φερουν νεο προπονητη στον παγκο! Τον Χαβο τον πιστευω πολυ,εχει το χαρισμα οπως δηλωσε ο Μουσλι..αλλα πιστευω οτι πρεπει να παρει εικονες ,εμπειριες ,κ μετα να ειναι ετοιμος για την ομαδα μας...γιατι εκτος απο Μεγαλη ομαδα ειναι και δυσκολη απο πολλες αποψεις!
Οσοι τους ξερουν --συχναζαν σε καφε της τουμπας οταν επαιζαν μπαλα στην ομαδα μας (1992 -94 περιπου) μιλουν για τα καλυτερα λογια κ για τους δυο ! Πολυ καλα παιδια....αλλά διαφορετικους χαρακτηρες!
Εγω τους παω κ τους δυο γιατι πανω απ ολα φορεσαν το δικεφαλο στο στηθος..τωρα αν κανουν ή δεν κανουν για προπονητες αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο!
Η συζητηση μας δεν εχει να κανει με το αν θα φερουν νεο προπονητη στον παγκο! Τον Χαβο τον πιστευω πολυ,εχει το χαρισμα οπως δηλωσε ο Μουσλι..αλλα πιστευω οτι πρεπει να παρει εικονες ,εμπειριες ,κ μετα να ειναι ετοιμος για την ομαδα μας...γιατι εκτος απο Μεγαλη ομαδα ειναι και δυσκολη απο πολλες αποψεις!
Re: Μάκης Χάβος
Δεν είπα για χαρακτήρες εγώ. Μη λες κάτι στο οποίο δεν αναφέρθηκα.
Απάντησα τι λέγανε οι παίκτες και για τον Δερμιτζάκη τουλάχιστον στην αρχή.
Τώρα φυσικά συμμαζεύτηκε η ομάδα μετά το μπάχαλο που παρατηρήθηκε επί Δερμιτζάκη.
Το είπα αυτό.
Απάντησα τι λέγανε οι παίκτες και για τον Δερμιτζάκη τουλάχιστον στην αρχή.
Τώρα φυσικά συμμαζεύτηκε η ομάδα μετά το μπάχαλο που παρατηρήθηκε επί Δερμιτζάκη.
Το είπα αυτό.
Re: Μάκης Χάβος
Φίλε, γιαλαντζί πετιτάκιας είσαι.george aspromayros έγραψε:Ξερω τι παοκτσακι εισαι απ το petit palais....πριν 20 χρονια κ βαλε !!
Ποτέ δεν λέγανε ΤΟ πετίτ αλλά Η πετίτ.
(άσχετο, εγώ ήμουν στον πάνω μαχαλά, στην Καλούα)
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Μάκης Χάβος
χαχαχαχαχα DC τι μου θυμιζεις τωρα!!!
Καλουα...διπλα στη γεφυρα...διπλα στο πατρικο μου!!!
στο πετιτ μονο τα κοκκαλακια μου που δεν αφησα!! Πηγαινα στο 151 οποτε στις κοπανες ηταν πιο κοντα απ το....Καλουα!!!
ασε που ημουν διπλα και στο ΝΑΟ!!!!
προεδρος 15 μελους?? χαχαχαχχαχαχαχ ο ραπτοπουλος!!!!!
α ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
ΑΚΟΥ Η πετιτ...φλωρικο-αδελφιστικο !!!

Καλουα...διπλα στη γεφυρα...διπλα στο πατρικο μου!!!
στο πετιτ μονο τα κοκκαλακια μου που δεν αφησα!! Πηγαινα στο 151 οποτε στις κοπανες ηταν πιο κοντα απ το....Καλουα!!!
προεδρος 15 μελους?? χαχαχαχχαχαχαχ ο ραπτοπουλος!!!!!
α ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
ΑΚΟΥ Η πετιτ...φλωρικο-αδελφιστικο !!!
Re: Μάκης Χάβος
Τον φαλακροκόρακα τον πέτυχα στο δίπλα από το 151, στο γυμνάσιο. Τότε που ήθελε να γίνει τερματοφύλακας.
Η Καλούα είχε (μακράν) τον καλύτερο φραπέ. Εξάλλου, εγώ είχα όβερντος από Ναό λόγω πατρικού και Λυκείου.
Και τώρα που το σκίσαμε στο οφτόπικ, ένα κουιζάκι για τους παλιούς: πως λεγόταν ο χώρος δίπλα από τις 5-6 πριν γίνουν τα σχολεία;
Η Καλούα είχε (μακράν) τον καλύτερο φραπέ. Εξάλλου, εγώ είχα όβερντος από Ναό λόγω πατρικού και Λυκείου.
Και τώρα που το σκίσαμε στο οφτόπικ, ένα κουιζάκι για τους παλιούς: πως λεγόταν ο χώρος δίπλα από τις 5-6 πριν γίνουν τα σχολεία;