Μάκης Χάβος
Re: Μάκης Χάβος
και κατι ακομη για τον χαβο. σε αυτο που του βγαζω το καπελο ειναι οτι εχει καταλαβει πως η ομαδα εχει 14 παικτες και παιζει με αυτους. πικρη η αληθεια αλλα ειναι αληθεια. τι να κανουμε τωρα? να παιζουν ενω δεν μπορουν?
οταν θα μπορεσουν θα παιξουν. το ιδιο ισχυει και για τις αλλαγες.
οταν θα μπορεσουν θα παιξουν. το ιδιο ισχυει και για τις αλλαγες.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μάκης Χάβος
Εχεις απολυτο δικιο ΚΟΣ...Μετα απο ολους που μπηκαν χθες συν μαλεζα-λινο-ζουελα(??) οι υπολοιποι δεν εχουν δειξει οτι μπορουν να προσφερουν στον ΠΑΟΚ.Χθες επαιξαν 13 +3=16.Εγω σου τους κανω 18.Θελεις σιγουρα αλλους 2 για να ισορροπησει λιγο το ροστερ...
Re: Μάκης Χάβος
Νομίζω πως αυτό που λέμε όλοι δλδ πως στην Ευρώπη φαίνεται τα καμάρια μας να τα δίνουν όλα σε αντίθεση με το πρωτάθλημα οφείλεται περισσότερο στην διαφορετική προσέγγιση που απαιτείται στις 2 διοργανώσεις.
Στην Ελλάδα με τις μικρομεσαίες ομάδες πρέπει εσύ να κάνεις παιχνίδι και να ανοίξεις άμυνες....ο Δερμιτζάκης πήγε να το κάνει με άγαρμπο τρόπο και απότομα με μιά ομάδα που και δεν μπορεί αλλά και δεν ήξερε να το κάνει καθώς ήταν συνηθισμένη αλλιώς γι' αυτό και τα πολλά άσχημα αποτελέσματα με μικρομεσαίους.
Στην Ευρώπη λόγω ανώτερων ομάδων παίζεις πολύ πιό επιφυλακτικά...έτσι ήρθαν οι 2 νίκες αλλά και η καλή εμφάνιση στην Ισπανία...στο Βέλγιο που παίξαμε πιό ανοιχτά το ματς έγινε ροντέο.
Ο Χάβος προφανώς το κατάλαβε και έκανε το αυτονόητο και ας μην ξεγελάει το 4-4-2 το οποίο δεν σημαίνει ντε και καλά φουλ επίθεση...το οποίο αυτονόητο το είχε καταλάβει και ο Δερμιτζάκης προς το τέλος αλλά λίγο η τύχη, λίγο η μπάλα που τον πήρε από κάτω,δεν......έστω και για το αυτονόητο όμως αξίζει μπράβο στο Χάβο.
Στην Ελλάδα με τις μικρομεσαίες ομάδες πρέπει εσύ να κάνεις παιχνίδι και να ανοίξεις άμυνες....ο Δερμιτζάκης πήγε να το κάνει με άγαρμπο τρόπο και απότομα με μιά ομάδα που και δεν μπορεί αλλά και δεν ήξερε να το κάνει καθώς ήταν συνηθισμένη αλλιώς γι' αυτό και τα πολλά άσχημα αποτελέσματα με μικρομεσαίους.
Στην Ευρώπη λόγω ανώτερων ομάδων παίζεις πολύ πιό επιφυλακτικά...έτσι ήρθαν οι 2 νίκες αλλά και η καλή εμφάνιση στην Ισπανία...στο Βέλγιο που παίξαμε πιό ανοιχτά το ματς έγινε ροντέο.
Ο Χάβος προφανώς το κατάλαβε και έκανε το αυτονόητο και ας μην ξεγελάει το 4-4-2 το οποίο δεν σημαίνει ντε και καλά φουλ επίθεση...το οποίο αυτονόητο το είχε καταλάβει και ο Δερμιτζάκης προς το τέλος αλλά λίγο η τύχη, λίγο η μπάλα που τον πήρε από κάτω,δεν......έστω και για το αυτονόητο όμως αξίζει μπράβο στο Χάβο.
Re: Μάκης Χάβος
Γιατί έχω γράψει κάποια αρνητικά σχόλια για τον κ. Χάβο, για χθές μόνο μπράβο έχω να του πω!!!!
Πολύ καλό στήσιμο και οι αλλαγές (άντε πες τον Ίβιτς σε εκείνο το σημείο δεν θα τον έβγαζε) αλλά ακόμη και η αλλαγή του Filomeno είχε λογική.
Συγχαρητήρια!!!
Πολύ καλό στήσιμο και οι αλλαγές (άντε πες τον Ίβιτς σε εκείνο το σημείο δεν θα τον έβγαζε) αλλά ακόμη και η αλλαγή του Filomeno είχε λογική.
Συγχαρητήρια!!!
Re: Μάκης Χάβος
Παντως φαινεται να "βγαινει" απροσμενα ενα "χαρτι" που ουτε στον ΠΑΟΚ το πιστευαν ,ουτε εμεις το πιστευαμε αλλα νομιζω ουτε και ο ιδιος ο Χαβος...
Δικαια κερδιζει μια θεση στο προπονητικο team της επομενης τριετιας...
Δικαια κερδιζει μια θεση στο προπονητικο team της επομενης τριετιας...
Re: Μάκης Χάβος
+100
Τάχε φτύσει ο Σάλπι όταν έβαλε το Μούσλι.
Που αμέσως μπήκε καλά, έκανε ενέργειες, πήρε το κόρνερ (με μαμάτο κατέβασμα και σούτ) και μπήκε το γκολάκι..
Συμπαγέστατη η ομάδα και αρκετά καλή επιθετικά!
Ειδικά στο 10' με 30' με τις σέντρες και τον Ίβιτς απο πίσω ή σα 2ο φόρ ή να σπάει τη μπάλα είμασταν πολύ επικίνδυνοι.
Μακάρι να επιστρέψει σύντομα ο Σέρβος
Τάχε φτύσει ο Σάλπι όταν έβαλε το Μούσλι.
Που αμέσως μπήκε καλά, έκανε ενέργειες, πήρε το κόρνερ (με μαμάτο κατέβασμα και σούτ) και μπήκε το γκολάκι..
Συμπαγέστατη η ομάδα και αρκετά καλή επιθετικά!
Ειδικά στο 10' με 30' με τις σέντρες και τον Ίβιτς απο πίσω ή σα 2ο φόρ ή να σπάει τη μπάλα είμασταν πολύ επικίνδυνοι.
Μακάρι να επιστρέψει σύντομα ο Σέρβος
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μάκης Χάβος
Όλα καλά με τον Ιωακείμ. Δίνει και τις τελευταίες ευκαιρίες στο Φιλομένο πριν τον σουτάρει.
Re: Μάκης Χάβος
Το να προσγειώσει τους παίκτες (για τον αγώνα στην Καβάλα) ύστερα από 4 σερί νίκες, με την τελευταία απέναντι στους Ισπανούς, είναι ένα θεματάκι.
Ίσως πιο ζόρικο και από το χθεσινό.
Ίσως πιο ζόρικο και από το χθεσινό.
Re: Μάκης Χάβος
Στο θέμα του Ζουέλα, πιστεύω ότι είναι θέμα δεσίματος. Όσες ικανότητες και να έχει ένας παίχτης δεν τον πετάς στην άμυνα ελαφρά τη καρδία. Στο κέντρο της άμυνας, ειδικά του ΠΑΟΚ, παίζει ένα δίδυμο, όχι 2 μεμονωμένοι παίχτες. Όταν ο Ζουέλα γίνει δίδυμο με κάποιον θα παίξει και αυτός είμαι σίγουρος.
Re: Μάκης Χάβος
Αν τον έλεγαν ... "Joaquin Javos" ... κανείς δεν θα έψαχνε προπονητή.
Όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος... προς το παρόν για υπηρεσιακός προπονητής τα πάει περίφημα.
Πιστεύω πως πρέπει να τον αξιοποιήσουμε, είτε πάρουμε προπονητή (ΟΝΟΜΑ) είτε όχι.
Τουλάχιστον αν στραβώσει κάτι, με τον όποιον έρθει... θα ξέρουμε ότι έχουμε κάποιον από πίσω, που νιώθει.
Εμένα πάντως με έχει κερδίσει με το κοουτσάρισμά του και φυσικά... με τα αποτελέσματα.
Όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος... προς το παρόν για υπηρεσιακός προπονητής τα πάει περίφημα.
Πιστεύω πως πρέπει να τον αξιοποιήσουμε, είτε πάρουμε προπονητή (ΟΝΟΜΑ) είτε όχι.
Τουλάχιστον αν στραβώσει κάτι, με τον όποιον έρθει... θα ξέρουμε ότι έχουμε κάποιον από πίσω, που νιώθει.
Εμένα πάντως με έχει κερδίσει με το κοουτσάρισμά του και φυσικά... με τα αποτελέσματα.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Μάκης Χάβος
Το θέμα είναι ότι η ιστορία τήνει προς επανάληψη.
Καλό στήσιμο σε Ευρώπη, άστρο λαμπερό, μέτριες εμφανίσεις εντός συνόρων κλπ. Όταν θα έρθουν δυο άτυχα αποτελέσματα, θα αρχίσουν τα καντήλια, και θα βρεθούμε πάλι σε καταστάσεις όπως εκείνες στις αρχές Οκτωβρίου.
Καλό στήσιμο σε Ευρώπη, άστρο λαμπερό, μέτριες εμφανίσεις εντός συνόρων κλπ. Όταν θα έρθουν δυο άτυχα αποτελέσματα, θα αρχίσουν τα καντήλια, και θα βρεθούμε πάλι σε καταστάσεις όπως εκείνες στις αρχές Οκτωβρίου.
Re: Μάκης Χάβος
Eτσι ακριβως.Ας δουλεψει ως βοηθος διπλα σε καποιον μεγαλο προπονητη και θα ερθει και η ωρα του.Και ο Δερμι επαιξε πολυ καλα με Αζαχ,πηρε ιστορικη προκριση στην Τουρκια...και μετα....yiannisPAOKitalia έγραψε:Το θέμα είναι ότι η ιστορία τήνει προς επανάληψη.
Καλό στήσιμο σε Ευρώπη, άστρο λαμπερό, μέτριες εμφανίσεις εντός συνόρων κλπ. Όταν θα έρθουν δυο άτυχα αποτελέσματα, θα αρχίσουν τα καντήλια, και θα βρεθούμε πάλι σε καταστάσεις όπως εκείνες στις αρχές Οκτωβρίου.
Re: Μάκης Χάβος
Οφείλω να πω ένα μπράβο για τη σοβαρότητα της ομάδας και το φυσιολογικό της στήσιμο.
Για να μην καεί ας μείνει ως βοηθός προπονητή. Και χαμηλά τη μπάλα και ο ίδιος να έχει.
Ωστόσο μη ξεχνάμε ότι ο προκάτοχός του έκανε τόσα λάθη που η ομάδα ήταν τσίρκο.
Πάντως μπράβο του.
Για να μην καεί ας μείνει ως βοηθός προπονητή. Και χαμηλά τη μπάλα και ο ίδιος να έχει.
Ωστόσο μη ξεχνάμε ότι ο προκάτοχός του έκανε τόσα λάθη που η ομάδα ήταν τσίρκο.
Πάντως μπράβο του.