Μάκης Χάβος

kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από kos »

και κατι ακομη για τον χαβο. σε αυτο που του βγαζω το καπελο ειναι οτι εχει καταλαβει πως η ομαδα εχει 14 παικτες και παιζει με αυτους. πικρη η αληθεια αλλα ειναι αληθεια. τι να κανουμε τωρα? να παιζουν ενω δεν μπορουν?
οταν θα μπορεσουν θα παιξουν. το ιδιο ισχυει και για τις αλλαγες.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εχεις απολυτο δικιο ΚΟΣ...Μετα απο ολους που μπηκαν χθες συν μαλεζα-λινο-ζουελα(??) οι υπολοιποι δεν εχουν δειξει οτι μπορουν να προσφερουν στον ΠΑΟΚ.Χθες επαιξαν 13 +3=16.Εγω σου τους κανω 18.Θελεις σιγουρα αλλους 2 για να ισορροπησει λιγο το ροστερ...
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Bono »

Νομίζω πως αυτό που λέμε όλοι δλδ πως στην Ευρώπη φαίνεται τα καμάρια μας να τα δίνουν όλα σε αντίθεση με το πρωτάθλημα οφείλεται περισσότερο στην διαφορετική προσέγγιση που απαιτείται στις 2 διοργανώσεις.
Στην Ελλάδα με τις μικρομεσαίες ομάδες πρέπει εσύ να κάνεις παιχνίδι και να ανοίξεις άμυνες....ο Δερμιτζάκης πήγε να το κάνει με άγαρμπο τρόπο και απότομα με μιά ομάδα που και δεν μπορεί αλλά και δεν ήξερε να το κάνει καθώς ήταν συνηθισμένη αλλιώς γι' αυτό και τα πολλά άσχημα αποτελέσματα με μικρομεσαίους.
Στην Ευρώπη λόγω ανώτερων ομάδων παίζεις πολύ πιό επιφυλακτικά...έτσι ήρθαν οι 2 νίκες αλλά και η καλή εμφάνιση στην Ισπανία...στο Βέλγιο που παίξαμε πιό ανοιχτά το ματς έγινε ροντέο.

Ο Χάβος προφανώς το κατάλαβε και έκανε το αυτονόητο και ας μην ξεγελάει το 4-4-2 το οποίο δεν σημαίνει ντε και καλά φουλ επίθεση...το οποίο αυτονόητο το είχε καταλάβει και ο Δερμιτζάκης προς το τέλος αλλά λίγο η τύχη, λίγο η μπάλα που τον πήρε από κάτω,δεν......έστω και για το αυτονόητο όμως αξίζει μπράβο στο Χάβο.
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Shady20 »

Γιατί έχω γράψει κάποια αρνητικά σχόλια για τον κ. Χάβο, για χθές μόνο μπράβο έχω να του πω!!!!

Πολύ καλό στήσιμο και οι αλλαγές (άντε πες τον Ίβιτς σε εκείνο το σημείο δεν θα τον έβγαζε) αλλά ακόμη και η αλλαγή του Filomeno είχε λογική.

Συγχαρητήρια!!!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από moican4 »

Παντως φαινεται να "βγαινει" απροσμενα ενα "χαρτι" που ουτε στον ΠΑΟΚ το πιστευαν ,ουτε εμεις το πιστευαμε αλλα νομιζω ουτε και ο ιδιος ο Χαβος...
Δικαια κερδιζει μια θεση στο προπονητικο team της επομενης τριετιας...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από eleos »

+100
Τάχε φτύσει ο Σάλπι όταν έβαλε το Μούσλι.
Που αμέσως μπήκε καλά, έκανε ενέργειες, πήρε το κόρνερ (με μαμάτο κατέβασμα και σούτ) και μπήκε το γκολάκι..

Συμπαγέστατη η ομάδα και αρκετά καλή επιθετικά!
Ειδικά στο 10' με 30' με τις σέντρες και τον Ίβιτς απο πίσω ή σα 2ο φόρ ή να σπάει τη μπάλα είμασταν πολύ επικίνδυνοι.

Μακάρι να επιστρέψει σύντομα ο Σέρβος :?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όλα καλά με τον Ιωακείμ. Δίνει και τις τελευταίες ευκαιρίες στο Φιλομένο πριν τον σουτάρει.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Makis4444 »

Αξιζει ενα μπραβο και ο Χαβος.......
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από DC »

Το να προσγειώσει τους παίκτες (για τον αγώνα στην Καβάλα) ύστερα από 4 σερί νίκες, με την τελευταία απέναντι στους Ισπανούς, είναι ένα θεματάκι.
Ίσως πιο ζόρικο και από το χθεσινό.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Στο θέμα του Ζουέλα, πιστεύω ότι είναι θέμα δεσίματος. Όσες ικανότητες και να έχει ένας παίχτης δεν τον πετάς στην άμυνα ελαφρά τη καρδία. Στο κέντρο της άμυνας, ειδικά του ΠΑΟΚ, παίζει ένα δίδυμο, όχι 2 μεμονωμένοι παίχτες. Όταν ο Ζουέλα γίνει δίδυμο με κάποιον θα παίξει και αυτός είμαι σίγουρος.
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Zorro4 »

Αν τον έλεγαν ... "Joaquin Javos" ... κανείς δεν θα έψαχνε προπονητή.

Όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος... προς το παρόν για υπηρεσιακός προπονητής τα πάει περίφημα.
Πιστεύω πως πρέπει να τον αξιοποιήσουμε, είτε πάρουμε προπονητή (ΟΝΟΜΑ) είτε όχι.
Τουλάχιστον αν στραβώσει κάτι, με τον όποιον έρθει... θα ξέρουμε ότι έχουμε κάποιον από πίσω, που νιώθει.

Εμένα πάντως με έχει κερδίσει με το κοουτσάρισμά του και φυσικά... με τα αποτελέσματα.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Το θέμα είναι ότι η ιστορία τήνει προς επανάληψη.

Καλό στήσιμο σε Ευρώπη, άστρο λαμπερό, μέτριες εμφανίσεις εντός συνόρων κλπ. Όταν θα έρθουν δυο άτυχα αποτελέσματα, θα αρχίσουν τα καντήλια, και θα βρεθούμε πάλι σε καταστάσεις όπως εκείνες στις αρχές Οκτωβρίου.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

γι αυτο προπονητη για να μην καει και η δικη του προσπαθεια..
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από adam04 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Το θέμα είναι ότι η ιστορία τήνει προς επανάληψη.

Καλό στήσιμο σε Ευρώπη, άστρο λαμπερό, μέτριες εμφανίσεις εντός συνόρων κλπ. Όταν θα έρθουν δυο άτυχα αποτελέσματα, θα αρχίσουν τα καντήλια, και θα βρεθούμε πάλι σε καταστάσεις όπως εκείνες στις αρχές Οκτωβρίου.
Eτσι ακριβως.Ας δουλεψει ως βοηθος διπλα σε καποιον μεγαλο προπονητη και θα ερθει και η ωρα του.Και ο Δερμι επαιξε πολυ καλα με Αζαχ,πηρε ιστορικη προκριση στην Τουρκια...και μετα....
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από teod1980 »

Οφείλω να πω ένα μπράβο για τη σοβαρότητα της ομάδας και το φυσιολογικό της στήσιμο.
Για να μην καεί ας μείνει ως βοηθός προπονητή. Και χαμηλά τη μπάλα και ο ίδιος να έχει.
Ωστόσο μη ξεχνάμε ότι ο προκάτοχός του έκανε τόσα λάθη που η ομάδα ήταν τσίρκο.
Πάντως μπράβο του.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”