Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Basket League και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από DC »

palok έγραψε:Βέλη από τον Μπουρούση στο κείμενο παραίτησης


Δεν είμαι από κείνους που προσδοκούν μέσα από τον κακώς εννοούμενο συνδικαλισμό να δημιουργήσουν όνομα και να αποκτήσουν κύρος στο χώρο. Αυτό φροντίζω να το κάνω με τις πράξεις μου μέσα στα γήπεδα.


Με εκτίμησηση,
Γιάννης Μπουρούσης"
Από το παραπάνω καταλαβαίνω ότι το παιδί δεν έχει σχέση με τον συνδικαλισμό.
Ούτε καν έχει καταλάβει τι σημαίνει συνδικαλισμός.
Ας παίξει το μπασκετάκι του, ας πάρει την καγιέν του με τα φράγκα του αφεντικού του και ας αφήσει τους αγώνες σε αυτούς που καταλαβαίνουν ότι το παρκέ είναι μόνο η βιτρίνα.
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Δεν πιστευω να περιμενε κανεις σας κατι καλυτερο απο αυτον τον τυπο... :evil:
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από kostasff »

Προσωπικα δεν περίμενα τέτοια κατηφόρα. Δεν τον είχα για τέτοιον. Ούτε περίμενα να σκύψει το κεφάλι ο μητσός με τον σπανούλη.
Άβαταρ μέλους
denis
Δημοσιεύσεις: 694
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 16:24
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από denis »

Προπονήσεις με το Περιστέρι κάνει ο Σάρας γιατί ψάχνει ομάδα στην Ελλάδα.
Θυμάται κανένας τα ποσά που είχαν ακουστεί για το συμβόλαιο που θέλει??
Μήπως η εγχείρηση που έκανε (χωρίς να το ξέρει ο βάζελος) στο γόνατο είναι ύποπτη??
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από DC »

kostasff έγραψε:Προσωπικα δεν περίμενα τέτοια κατηφόρα. Δεν τον είχα για τέτοιον. Ούτε περίμενα να σκύψει το κεφάλι ο μητσός με τον σπανούλη.
"Πολλά τα λεφτά Άρη."
(και δεν τα δίνουν όλοι στο Χαμόγελο του Παιδιού)
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

denis έγραψε:Προπονήσεις με το Περιστέρι κάνει ο Σάρας γιατί ψάχνει ομάδα στην Ελλάδα.
Θυμάται κανένας τα ποσά που είχαν ακουστεί για το συμβόλαιο που θέλει??
Μήπως η εγχείρηση που έκανε (χωρίς να το ξέρει ο βάζελος) στο γόνατο είναι ύποπτη??
κανώτα φέρε saras να μας τρελάνεις όλους!!! είχε ακουστεί για 500 χιλιάρικα αρχικά για βάζελο και του χανε φανεί απίστευτη μείωση. μετά ο ίδιος λέγανε οτι έπεσε στα 200. από ελλάδα προφανώς δε θέλει να φύγει. ή ίσως κάπου κοντά (ιταλία, σερβία?)?
Άβαταρ μέλους
paokmaniak
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 20:25

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από paokmaniak »

Aθηνα θελει ο Σαρας
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

πάντως

Ο Σάκης Καρύδας θα φορέσει και πάλι τη φανέλα του Ηλυσιακού, αφού συμφώνησε με τους "κιτρινόμαυρους" για τη φετινή αγωνιστική περίοδο
http://www.basketblog.gr/Pages/ViewCont ... 58&w=0&m=1
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

αλλάζουν τα δεδομένα από στιγμή σε στιγμή για το σάκη :mrgreen:

Ανάμεσα σε τρεις

Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τρεις ομάδες ενδιαφέρονται να εντάξουν στο δυναμικό τους τον Σάκη Καρύδα. Ο έμπειρος πόιντ γκαρντ έπειτα από ένα σύντομο πέρασμα από την Κύπρο, αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του. Οι τρεις ομάδες ανάμεσα στις οποίες θα επιλέξει είναι ο ΠΑΟΚ, ο Πανιώνιος κι ο Ηλυσιακός.

Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, όπως και αυτή του Ηλυσιακού έχουν καταθέσει επίσημη πρόταση προς τον παίκτη, με αυτή του "δικέφαλου" να είναι χαμηλότερη οικονομικά, όμως στους "ασπρόμαυρους" πιστεύουν πως θα λειτουργήσει υπέρ τους το δέλεαρ της φανέλας. Όσο για τον Πανιώνιο, έπειτα από τον τραυματισμό του ΜακΛίοντ, κατέθεσαν πρόταση δίμηνης συνεργασίας στον Καρύδα, η οποία όμως απορρίφθηκε και σήμερα αναμένεται να υπάρξει νέα πρόταση που να αφορά μέχρι το τέλος της σεζόν.
http://www.basketblog.gr/pages/ViewCont ... 35&w=0&m=1

κοίτα να δεις ρε παιδιά σφάζονται για το παλικάρι μας, το νειάτο των ηλισσίων!!! δεν παίρναμε το Σπιτικό αντί για το σάκη από τα ηλίσσια. μόνο τα σουβλάκια που θα δίναμε καθημερινά θα συμπλήρωναν το μπάτζετ για 3 γκαρντ εύκολα... :mrgreen: :opaokara: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Κοίτα να δεις που το σίριαλ Σάκης Καρύδας θα έχει πολλά επεισόδια.. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από palok »

τέλος το σήριαλ...

Ο Σάκης Καρύδας είναι και επίσημα παίκτης του Ηλυσιακού.
http://www.basketblog.gr/pages/ViewCont ... 30&w=0&m=1
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από free4 »

Φερτε Σάρας λαίμαιιιιιιιιιιιιιιιι
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Ο πσακ είναι ένας σύλλογος που εξυπηρετεί συντεχνιακούς σκοπούς.

Αν τόσο πολύ νοιάζονται για τα δικαιώματα των εργαζομένων, θα περίμενα μια φορά να τους δω σε καμμιά διαδήλώση στους δρόμους να αγωνίζονται μαζί με άλλους εργαζομένους (αυτούς των 400€) για την όλη σκατοκατάσταση.
Αλλά μόνο τον κώλο μας σκεφτόμαστε, εμείς οι προνομιούχοι εργαζόμενοι των χιλιάδων ευρώ, των πανάκριβων αυτοκινήτων και των φωτομοντέλων.

ΡΕ ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ!
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από kostasff »

Ο καθένας αγωνίζεται στον κλάδο του. Είδες υπάλληλο των 400 να διαδηλώνει σε αγώνα άλλου κλάδου?
Και αν κοιτάνε την πάρτη τους, πως εξηγείς τον αγώνα του εκατομμυριούχου Λάζου? Δεν μπορούσε να καθίσει στα αυγά του (εκατομμύρια του)?
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Ναι στις πορείες που συμμετέχω, βλέπω εργάτες δίπλα σε υπαλλήλους και αυτούς δίπλα σε φοιτητές και ανέργους.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Basket League 2011-2012”