Από το παραπάνω καταλαβαίνω ότι το παιδί δεν έχει σχέση με τον συνδικαλισμό.palok έγραψε:Βέλη από τον Μπουρούση στο κείμενο παραίτησης
Δεν είμαι από κείνους που προσδοκούν μέσα από τον κακώς εννοούμενο συνδικαλισμό να δημιουργήσουν όνομα και να αποκτήσουν κύρος στο χώρο. Αυτό φροντίζω να το κάνω με τις πράξεις μου μέσα στα γήπεδα.
Με εκτίμησηση,
Γιάννης Μπουρούσης"
Ούτε καν έχει καταλάβει τι σημαίνει συνδικαλισμός.
Ας παίξει το μπασκετάκι του, ας πάρει την καγιέν του με τα φράγκα του αφεντικού του και ας αφήσει τους αγώνες σε αυτούς που καταλαβαίνουν ότι το παρκέ είναι μόνο η βιτρίνα.