Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 nova2

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

φωτακη δεξια ειχε και περσι στα πλει οφ ο σαντος με αεκ να δουμε....προσπαθει να βαλει ενα χαφ ακομα για να παιξουμε με τρεις παλι ουσιαστικα και ισως τονν σαλπι να βοηθαει και δεξια...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από Pegasus »

Μετά τα τελευταία ανεπιτυχή αποτελέσματα με το σύστημα ΠΞΣ 4.2.3.1

αποφασίσαμε να κάνουμε αναβάθμιση του λογισμικού με το σύστημα ΠΞΣ 4.4.2

ώστε να αποφύγουμε ανεπιθύμητα κρασαρίσματα.
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ρε σεις εχει κανεις ασχοληθει με το γεγονος οτι το συστημα απο μονο του δεν μπορει να λειτουργησει? Η ομαδα ειναι ΑΔΟΥΛΕΥΤΗ! Δεν εχει ουτε εναν αυτοματισμο και στηριζεται σε βαθιες μπαλιες και ατομικες προσπαθειες οποτε μην περιμενετε θαυματα σημερα. Εγω ευχομαι να με διαψευσουν πανηγυρικα αλλα δεν μπορω να δω πως θα ξεφυγει απο το Χ αυτο το ματς
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από gate4mitsos »

ΠΑΟΚ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΟΓΟ ΜΗΝ ΤΡΩΣ
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από Falegkos »

κοιτάξτε να μην νικήσετε αυτήν την ομάδα που φετος μπορεί και να πέσει.....
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από Sera4 »

ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΟΥ

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΤΣΑΚΙΡΟΜΑΔΑ

Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από Maximus »

Bono έγραψε:ντέρμπυ ουραγών.
:lol: Μου εχει μεινει απο τοτε που το εγραψε!

Για να δουμε αν αληθευει...
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από slidar »

Κανα Link πεζει?
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

βάλτε ένα γκολ να γίνει της *ουτάνας

ΠΑΟΚΑΡΑ βάλε ένα γκολ
ένα γκοοολ
ένα γκο-ο-ολ.
Άβαταρ μέλους
novitok
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από novitok »

Κανένας τρόπος να βρούμε θέση σε κάποια ταράτσα??? :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από slidar »

slidar έγραψε:Κανα Link πεζει?
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

http://www.ag1tv.info/
εδώ λογικα ο αγώνας...
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

Επιτελους ξυπνησανε!!!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
maikopoulos
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από maikopoulos »

ΑΝΤΑ ΡΕ ΜΟΥΣΛΙΙΙΙΙΙ!!!!
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ - Πανιώνιος 24/10 18:15 novasports2

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

:nairepaok:

GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”