Nέος προπονητής (2010-2011)

Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από nyxteridas »

apaikto$ έγραψε:
nyxteridas έγραψε:
Doomlord4 έγραψε: Ποιος Donadoni και κουραφέξαλα.Τον Λεμονή της Ιταλίας θα πάρουμε;Άσε που έτσι ο Cirrilo θα τελειώσει την καριέρα του σε μας και στα 40
Ενώ με τον Άντιτς ο Ίβιτς πότε θα σταματήσει;

Αυτά τα ονόματα έπρεπε να έχουν συζητηθεί το καλοκαίρι, αλλά τότε η διοίκηση ήξερε...
Τότε μάλλον δεν υπήρχαν τα απαραίτητα χρήματα, τα οποία ήρθαν μετά την είσοδο στους ομίλους του Europa League.
E ωραία και γιατί μόλις ήρθανε τα "απαραίτητα χρήματα" δεν στραφήκαμε σε αυτά τα ονόματα(ή παρόμοια) κι ας κρατούσαμε και τον Δερμιτζάκη να μαθαίνει δεν θα τον χαλούσε...
Νομίζω ότι για τους χειρισμούς του καλοκαιριού δεν υπάρχουν δικαιολογίες κι επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά οφείλονται στην απουσία κριτικής. Ελπίζω το πάθημα να μας γίνει μάθημα

ΥΓ: Ο επικρατέστερος των 4 ονομάτων νομίζω ότι είναι ο Gross, μόνο και μόνο για να βγούνε όλες οι εφημερίδες την επόμενη μέρα και να γράψουν "Colpo Grosso ο ΠΑΟΚ" 1.05 στο στοίχημα
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από joshua »

Αντιτς ρε και τον γεναρη ο Ιβιτς βοηθος του.Μην πω οτι θα φερουμε και τον ιλια ιβιτς για τεχνικο διευθηντη. :D
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από paok87 »

nyxteridas έγραψε: ΥΓ: Ο επικρατέστερος των 4 ονομάτων νομίζω ότι είναι ο Gross, μόνο και μόνο για να βγούνε όλες οι εφημερίδες την επόμενη μέρα και να γράψουν "Colpo Grosso ο ΠΑΟΚ" 1.05 στο στοίχημα
και στην πρώτη νίκη: Ελβετικό Ρολόι ο ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από gash04 »

joshua έγραψε:Αντιτς ρε και τον γεναρη ο Ιβιτς βοηθος του.Μην πω οτι θα φερουμε και τον ιλια ιβιτς για τεχνικο διευθηντη. :D

Δεν μπορώ να διαφωνήσω ειδικά τις τελευταίες μέρες έχεις ρέντα
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από apaikto$ »

Νομίζω πως οι περισσότεροι είναι μεταξύ Άντιτς και Γκρος. Λογικά ο Άντιτς υπερέχει εξαιτίας βιογραφικού.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από Lord »

nyxteridas έγραψε:ΥΓ: Ο επικρατέστερος των 4 ονομάτων νομίζω ότι είναι ο Gross, μόνο και μόνο για να βγούνε όλες οι εφημερίδες την επόμενη μέρα και να γράψουν "Colpo Grosso ο ΠΑΟΚ" 1.05 στο στοίχημα
:lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από niks »

και ελβετικό τυρι αν μπαζει η αμυνα

ασε που τα Γερμανικά με Ελβετική προφορά προσφερουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ γελιο
οσοι ξερουν γερμανικά χαμογελάνε ήδη
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από Doomlord4 »

paok87 έγραψε:
nyxteridas έγραψε: ΥΓ: Ο επικρατέστερος των 4 ονομάτων νομίζω ότι είναι ο Gross, μόνο και μόνο για να βγούνε όλες οι εφημερίδες την επόμενη μέρα και να γράψουν "Colpo Grosso ο ΠΑΟΚ" 1.05 στο στοίχημα
και στην πρώτη νίκη: Ελβετικό Ρολόι ο ΠΑΟΚ
H στην πρώτη ήττα:Ελβετικό τυρί η άμυνα
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από Sera4 »

paok87 έγραψε:
nyxteridas έγραψε: ΥΓ: Ο επικρατέστερος των 4 ονομάτων νομίζω ότι είναι ο Gross, μόνο και μόνο για να βγούνε όλες οι εφημερίδες την επόμενη μέρα και να γράψουν "Colpo Grosso ο ΠΑΟΚ" 1.05 στο στοίχημα
και στην πρώτη νίκη: Ελβετικό Ρολόι ο ΠΑΟΚ
+++++++++++

επισης και για παιχτες-μεταγραφες το γεναρη ελβετικοι σουγιαδιες κλπ :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από apaikto$ »

apaikto$ έγραψε:Τότε μάλλον δεν υπήρχαν τα απαραίτητα χρήματα, τα οποία ήρθαν μετά την είσοδο στους ομίλους του Europa League.
nyxteridas έγραψε: E ωραία και γιατί μόλις ήρθανε τα "απαραίτητα χρήματα" δεν στραφήκαμε σε αυτά τα ονόματα(ή παρόμοια) κι ας κρατούσαμε και τον Δερμιτζάκη να μαθαίνει δεν θα τον χαλούσε...
Νομίζω ότι για τους χειρισμούς του καλοκαιριού δεν υπάρχουν δικαιολογίες κι επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά οφείλονται στην απουσία κριτικής. Ελπίζω το πάθημα να μας γίνει μάθημα

ΥΓ: Ο επικρατέστερος των 4 ονομάτων νομίζω ότι είναι ο Gross, μόνο και μόνο για να βγούνε όλες οι εφημερίδες την επόμενη μέρα και να γράψουν "Colpo Grosso ο ΠΑΟΚ" 1.05 στο στοίχημα
Ωραία τα λές και συμφώνω αλλά αν δεν εχεις τα λεφτά δε μπορείς να κοιτάξεις και πολύ ψηλά στη λίστα γιαυτο και κατεφυγες σε μια λύση τύπου Μπερέτα. Αλλιώς δε νομίζω να τίθεται θέμα εξυπνάδας.
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Sera4 έγραψε:
paok87 έγραψε:
nyxteridas έγραψε: ΥΓ: Ο επικρατέστερος των 4 ονομάτων νομίζω ότι είναι ο Gross, μόνο και μόνο για να βγούνε όλες οι εφημερίδες την επόμενη μέρα και να γράψουν "Colpo Grosso ο ΠΑΟΚ" 1.05 στο στοίχημα
και στην πρώτη νίκη: Ελβετικό Ρολόι ο ΠΑΟΚ
+++++++++++

επισης και για παιχτες-μεταγραφες το γεναρη ελβετικοι σουγιαδιες κλπ :lol: :lol:
Και ακομα στηις κακες εμφανισεις "Αυτος δεν ηταν ΠΑΟΚ! Αυτο ηταν Γκροσ-ετο!" :opaokara: :opaokara:
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από nikos123 »

Κατι τετοια λεγαμε και το καλοκαιρι για τον Μπερετα..... και ειδατε τι παθαμε :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από Sera4 »

επισης σε καμια μεγαλη νικη '' γκροσ-ετο για πολυβολα'' απο τη γνωστη ταινια ''κονσερτο για πολυβολα''... :lol: :lol:
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από nikos123 »

Sera4 έγραψε:επισης σε καμια μεγαλη νικη '' γκροσ-ετο για πολυβολα'' απο τη γνωστη ταινια ''κονσερτο για πολυβολα''... :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Nέος προπονητής

Δημοσίευση από diniko80 »

αστεια τα ονοματα ολα, για διαφορετικους λογους
2 προπονητες ο αντιτς κ ο λεγκεν που πλεον ειναι παρελθον ωστοσο υπηρξαν καλοι αλλα ο πρωτος ειανι δασκαλος χωρις φιλοδοξια κ ο 2ος ισως εχει κινητρο να αποδειξει κατι αλλα πετυχε μονο στη λυων του ολα
1 ελβετος που θα γινει σουρωτηρι στα αποδυτηρια κ στα πρωτα χαστουκια φρινγκερσταιλ
και ενα ανεκδοτο...

ΤΕΟ ψαξου
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”