E ωραία και γιατί μόλις ήρθανε τα "απαραίτητα χρήματα" δεν στραφήκαμε σε αυτά τα ονόματα(ή παρόμοια) κι ας κρατούσαμε και τον Δερμιτζάκη να μαθαίνει δεν θα τον χαλούσε...apaikto$ έγραψε:Τότε μάλλον δεν υπήρχαν τα απαραίτητα χρήματα, τα οποία ήρθαν μετά την είσοδο στους ομίλους του Europa League.nyxteridas έγραψε:Ενώ με τον Άντιτς ο Ίβιτς πότε θα σταματήσει;Doomlord4 έγραψε: Ποιος Donadoni και κουραφέξαλα.Τον Λεμονή της Ιταλίας θα πάρουμε;Άσε που έτσι ο Cirrilo θα τελειώσει την καριέρα του σε μας και στα 40
Αυτά τα ονόματα έπρεπε να έχουν συζητηθεί το καλοκαίρι, αλλά τότε η διοίκηση ήξερε...
Νομίζω ότι για τους χειρισμούς του καλοκαιριού δεν υπάρχουν δικαιολογίες κι επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά οφείλονται στην απουσία κριτικής. Ελπίζω το πάθημα να μας γίνει μάθημα
ΥΓ: Ο επικρατέστερος των 4 ονομάτων νομίζω ότι είναι ο Gross, μόνο και μόνο για να βγούνε όλες οι εφημερίδες την επόμενη μέρα και να γράψουν "Colpo Grosso ο ΠΑΟΚ" 1.05 στο στοίχημα