Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 nova1
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1047
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Ο ΝΙΟΠΛΙΑΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΒΟΗΘΑΕΙMANIAKOS έγραψε:δε βλεπω πως θα βαλουμε γκολ πλην τυχης,....
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Κατοχή μεν έχουμε
αλλα δεν παίζουμε γρηγορα και έξυπνα με τη μπάλα
και σε αυτό παίζει ρολο σίγουρα η απώλεια του σόρλεv
αλλα δεν παίζουμε γρηγορα και έξυπνα με τη μπάλα
και σε αυτό παίζει ρολο σίγουρα η απώλεια του σόρλεv
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Κάποια στιγμή να τελειώσει και το ανέκδοτο με το Βιεϊρίνια να σουτάρει στημένα...
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Ο καθένας κάνει ότι θέλει. Παίρνει μπάλα το μαλακισμένο στη γραμμή και αντί για σέντρα πάει απευθείας. Λες και δεν έχουν δουλέψει τίποτα στην προπόνηση!!
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Γιατί όχι?
Υπάρχει μήπως κανα σχέδιο να τα βαράει άλλος??
Υπάρχει μήπως κανα σχέδιο να τα βαράει άλλος??
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
ευτυχώς έχασε ο νιώνιος και η ξανθούλα...
να γκελάρει κι ο ατρόμητος με τις Σέρρες και είμαστε καλά...

να γκελάρει κι ο ατρόμητος με τις Σέρρες και είμαστε καλά...
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Η περσινή χρονιά ήταν μια γλυκιά παρένθεση.
BACK TO BASICS.
BACK TO BASICS.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
αντε γεια ρε σας βαρεθηκα.......δεν ξερω τι θα γινει αλλα κπ στοπ στον κατηφορ να μπει
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ