Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από gika »

α) Φοβάμαι τον Γκαρσία τους.
β) Φοβάμαι τον Σισέ τους.
γ) Το κυριότερο φοβάμαι τον Βύντρα τους που μας καρφώνει τον τελευταίο καιρό.
δ) Φοβάμαι το έμπειρο κέντρο τους.

α) Γελάω με τα ακραία μπακ τους. Άμα ξυπνήσει ο Βιειρίνια και βελτιωθεί ο Σαλπιγγίδης θα κλαίνε.
β) Κλαίω από τα γέλια για τα σέντερ μπακ τους. Ένας γκούφυ και ένας γκούφη πολυτελείας.
γ) Ο Τζορβάς είναι ότι πρέπει για μας.
δ) Ελπίζω Γκαρσία, Βιτόλο να σβήσουν Κατσουράνη και Καραγκούνη και να τους ακολουθούν συνέχεια γιατί ο ένας σουτάρει κι ο άλλος μπουκάρει στην αντίπαλη περιοχή. Επίσης ελπίζω ο Ίβιτς να μη σβηστεί από τον Ζιλμπέρτο.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από gika »

...................Κρέσιτς......................
Μπους..Κοντρερας...Μαλεζάς...Σακελαρίου
..............Γκαρσία...Βιτόλο................
Σαλπιγγίδης........Ίβιτς.............Βιειρίνια
................Μουσλίμοβιτς..................
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Pegasus »

Αθήνα γ@μημένη, Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Sera4 »

ΑΘΗΝΑ Γ@ΜΙΟΛΑ Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Pegasus »

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:

Πωπω πολύ ήσυχο το ΟΑΚΑ. Συνήθως είναι τόσο καυτή έδρα. Τζιζ.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από cronos »

ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΓΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από PaokArxis »

ένα λινκ που να μην κολάει υπάρχει??
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Pegasus »

Πρέπει να πάρει πάσες ο Βιερίνια.
deathmassious
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από deathmassious »

Θα τρελαθούμε τελείως.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αντε παλι τον λουκα κανουμε ηρωα...βασιλαρα αντε να το πεις κτ μετα
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από PaokArxis »

μάγκες ο κοντρέρας κάθε φορά παίζει έτσι τώρα με έβαλε σε σκέψεις περισσότερο...μιδενικό είναι...μόνο ευρώπη παίζει αυτό που ξέρει. λες και επίτιδες το κάνει..
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από cristiano4 »

έτσι όπως παίζουμε και μόνοι μας θα το βάζαμε,χωρίς πάθος.....τπτ προς το παρόν
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Pegasus »

Ο βασιλάρας μάς νοιάζει τώρα ρε παιδιά; Έχει δρόμο το παιχνίδι.
Τριχάχαλος
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Κυρ 03 Οκτ 2010, 23:23

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Τριχάχαλος »

Δε μας βλέπω καθόλου καλά. Δεν είναι μόνο το γκολ, είναι ότι είμαστε και παντελώς τρύπιοι στην άμυνα.Άντε να δούμε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”