Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 nova1
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
α) Φοβάμαι τον Γκαρσία τους.
β) Φοβάμαι τον Σισέ τους.
γ) Το κυριότερο φοβάμαι τον Βύντρα τους που μας καρφώνει τον τελευταίο καιρό.
δ) Φοβάμαι το έμπειρο κέντρο τους.
α) Γελάω με τα ακραία μπακ τους. Άμα ξυπνήσει ο Βιειρίνια και βελτιωθεί ο Σαλπιγγίδης θα κλαίνε.
β) Κλαίω από τα γέλια για τα σέντερ μπακ τους. Ένας γκούφυ και ένας γκούφη πολυτελείας.
γ) Ο Τζορβάς είναι ότι πρέπει για μας.
δ) Ελπίζω Γκαρσία, Βιτόλο να σβήσουν Κατσουράνη και Καραγκούνη και να τους ακολουθούν συνέχεια γιατί ο ένας σουτάρει κι ο άλλος μπουκάρει στην αντίπαλη περιοχή. Επίσης ελπίζω ο Ίβιτς να μη σβηστεί από τον Ζιλμπέρτο.
β) Φοβάμαι τον Σισέ τους.
γ) Το κυριότερο φοβάμαι τον Βύντρα τους που μας καρφώνει τον τελευταίο καιρό.
δ) Φοβάμαι το έμπειρο κέντρο τους.
α) Γελάω με τα ακραία μπακ τους. Άμα ξυπνήσει ο Βιειρίνια και βελτιωθεί ο Σαλπιγγίδης θα κλαίνε.
β) Κλαίω από τα γέλια για τα σέντερ μπακ τους. Ένας γκούφυ και ένας γκούφη πολυτελείας.
γ) Ο Τζορβάς είναι ότι πρέπει για μας.
δ) Ελπίζω Γκαρσία, Βιτόλο να σβήσουν Κατσουράνη και Καραγκούνη και να τους ακολουθούν συνέχεια γιατί ο ένας σουτάρει κι ο άλλος μπουκάρει στην αντίπαλη περιοχή. Επίσης ελπίζω ο Ίβιτς να μη σβηστεί από τον Ζιλμπέρτο.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
...................Κρέσιτς......................
Μπους..Κοντρερας...Μαλεζάς...Σακελαρίου
..............Γκαρσία...Βιτόλο................
Σαλπιγγίδης........Ίβιτς.............Βιειρίνια
................Μουσλίμοβιτς..................
Μπους..Κοντρερας...Μαλεζάς...Σακελαρίου
..............Γκαρσία...Βιτόλο................
Σαλπιγγίδης........Ίβιτς.............Βιειρίνια
................Μουσλίμοβιτς..................
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Πωπω πολύ ήσυχο το ΟΑΚΑ. Συνήθως είναι τόσο καυτή έδρα. Τζιζ.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΓΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1047
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
αντε παλι τον λουκα κανουμε ηρωα...βασιλαρα αντε να το πεις κτ μετα
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
μάγκες ο κοντρέρας κάθε φορά παίζει έτσι τώρα με έβαλε σε σκέψεις περισσότερο...μιδενικό είναι...μόνο ευρώπη παίζει αυτό που ξέρει. λες και επίτιδες το κάνει..
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
έτσι όπως παίζουμε και μόνοι μας θα το βάζαμε,χωρίς πάθος.....τπτ προς το παρόν
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Ο βασιλάρας μάς νοιάζει τώρα ρε παιδιά; Έχει δρόμο το παιχνίδι.
-
Τριχάχαλος
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Κυρ 03 Οκτ 2010, 23:23
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Δε μας βλέπω καθόλου καλά. Δεν είναι μόνο το γκολ, είναι ότι είμαστε και παντελώς τρύπιοι στην άμυνα.Άντε να δούμε.