Group Stage Europa League
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Group Stage Europa League
δεν θα μας δειξει γιατί αυτή την Πέμπτη θα εχει κλαρίνα live
τι δουλειά εχουμε εμεις εκει;
τι δουλειά εχουμε εμεις εκει;
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Group Stage Europa League
ΑποστόληςΑ έγραψε:Η μοιρασιά είναι 100% ΑΕΚ, και 50-50 Άρης και ΠΑΟΚ.
όπως είπε και ο ταϊγκόν, το ίδιο λέμε.Aureliano Buendia έγραψε: Όσο και να μην θέλουμε να το παραδεχτούμε, η μοιρασιά τους είναι 50% ΑΕΚ, 25% ΠΑΟΚ και 25% Άρης.
Re: Group Stage Europa League
Δηλαδή εμείς δεν θα κάνουμε κλαρίνο... Μακάρι...niks έγραψε:δεν θα μας δειξει γιατί αυτή την Πέμπτη θα εχει κλαρίνα live![]()
τι δουλειά εχουμε εμεις εκει;
Re: Group Stage Europa League
Φυσικά και δεν θα κάνουμε...Με βιγιαρεάλ παίζουμε...όχι με σερρες βόλο και άλλα λιμά... :ugeek:
Re: Group Stage Europa League
Πιστεύω πως θα πάρουμε το 2διπλο.. ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ... οι παίχτες μας δυστυχώς παίζουν μόνο στην Ευρώπη...
οπότε .... θα τρελάνουμε κόσμο στην Ευρώπη και θα τρελαθούμε στην Ελλάδα
οπότε .... θα τρελάνουμε κόσμο στην Ευρώπη και θα τρελαθούμε στην Ελλάδα
Re: Group Stage Europa League
Για εκεί πήγαινε το "άλλα λιμά"gika έγραψε:Είδαμε και με ρούλη και με βάζελο.
Ποια βιγιαρεάλ τώρα,ο ΠΑΟΚ δεν έχει πρόβλημα με τέτοιες ομάδες...
Άσε που είμαστε και 5 χρόνια αήτητοι στα εκτός εδρας ευρωπαϊκά
0-3 με 0-4 το κόβω....(ναι καλά....
Re: Group Stage Europa League
Οταν τελείωσε το ματς και είδα το διαφημιστικό τρέιλερ για το ματς, ΤΡΟΜΑΞΑ
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Group Stage Europa League
3-2-1 γ@μιέται ο αντ1
π@υτανα γ@μιόλα νόβα!
ρε κανείς ΠΑΟΚτσής συνδρομητής σε αυτό το μπ@υρδέλο
π@υτανα γ@μιόλα νόβα!
ρε κανείς ΠΑΟΚτσής συνδρομητής σε αυτό το μπ@υρδέλο
Re: Group Stage Europa League
Καλά ηλίθιοι είναι εκεί στον ΑΝΤ1; Ούτε το συμφέρον τους δεν ξέρουν; Πόσο καθυστερημένοι (εννοώ αργοπορημένοι); Όσο για τη nova, απλώς διαφημίζει αντικειμενικά το παιχνίδι γιατί ως γνωστόν την παρακολουθούν εξίσου οπαδοί του ΠΑΟΚ και της Βιγιαρεάλ.