Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
απίστευτη παπαριά απ τους αρδ!!! Και σίγουρα δεν είναι τυχαία η (πολλαπλή) αναφορά σε συνδεσμίτες... Ελπίζω μόνο να μην είναι και κατευθυνόμενη..... 
Re: Ζήσης Βρύζας
Σο φάκεν γουάτ;;;;free4 έγραψε: Χθες έκανα την ερώτηση και σήμερα έχουμε το πρώτο δημοσίευμα!
Αυτό κάνει την ερώτησή σου λιγότερο αφελή (αφού ανακυκλώνεις τον Φίλαθλο), διχαστική και προβοκατόρικη;
Δεν το κατάλαβα αυτό φρι. Αυτό που ρώτησες τι ήταν; Δικό σου ή του Φιλάθλου; Ήταν εξυπνάδα; Τι ήταν;
Μπαίνεις μέσα στο μεγαλύτερο ΠΑΟΚσήδικο φόρουμ και ρωτάς αν θέλουμε να αλλάξει ο πρόεδρος;
Εσύ θες το καλό του ΠΑΟΚ τώρα;
Re: Ζήσης Βρύζας
Δεν ειναι διχαστικό..
Βλέπεις πουθενα να γραφω για απομακρυνση Ζαγορ?
Απλα λεω αν μια πιθανη επιστροφη του Βρυζα θα ηταν αποδεκτη!!
Δεν κατάλαβα, υποκινώ πουθενα κάτι κατά του Ζαγορ?
Ισα ισα και στο αρθρο που εγραψα, το λεω ξεκαθαρα ότι συνεχίζουμε όπως είμαστε!
Βλέπεις πουθενα να γραφω για απομακρυνση Ζαγορ?
Απλα λεω αν μια πιθανη επιστροφη του Βρυζα θα ηταν αποδεκτη!!
Δεν κατάλαβα, υποκινώ πουθενα κάτι κατά του Ζαγορ?
Ισα ισα και στο αρθρο που εγραψα, το λεω ξεκαθαρα ότι συνεχίζουμε όπως είμαστε!
Re: Ζήσης Βρύζας
Όταν επιστρέψει τότε θα ανοιχτεί ξανά.
Εως τότε κλειδώνει γιατί αρχίζουμε να βλέπουμε φαντάσματα ώρες ώρες.
Εως τότε κλειδώνει γιατί αρχίζουμε να βλέπουμε φαντάσματα ώρες ώρες.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
το να πάει ο βρυζας στο παο , για πιο λόγο να είναι σφαλιάρα για μας ρε παιδιά δε το καταλαβαίνω? εμενα θα μου κακοφανεί (σε προσωπικό επίπεδο), κύριος γιατί έχει κάνει πρόεδρος στο σωματείο μας. αλλα ως εκεί. αν θέλει (αν λέμε) να πάει να δουλέψει στο βάζελο με γεια του και χαρά του.
ο καθένας τραβάει το δρόμο του στη ζωή....
ο καθένας τραβάει το δρόμο του στη ζωή....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Τετ 01 Ιουν 2011, 18:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Bρε δε $%#$% και ο Βρύζας και η βρύση και η βάνα.
Έχετε πάρει χαμπάρι τι γίνετε στην Ελλάδα?
Να μου πεις φορουμ ΠΑΟΚ είμαστε........αλλά για ξυπνάτε!!!
Διαβάστε τους όρους της 5ης δόσης και κατεβείτε Λευκό Πύργο και Σύνταγμα!!!
Ζήση από τι στιγμή που έφυγες το γυαλί έσπασε.......τέλος .........καλή σταδιοδρομία και μπλα μπλα!!
Έχετε πάρει χαμπάρι τι γίνετε στην Ελλάδα?
Να μου πεις φορουμ ΠΑΟΚ είμαστε........αλλά για ξυπνάτε!!!
Διαβάστε τους όρους της 5ης δόσης και κατεβείτε Λευκό Πύργο και Σύνταγμα!!!
Ζήση από τι στιγμή που έφυγες το γυαλί έσπασε.......τέλος .........καλή σταδιοδρομία και μπλα μπλα!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Όπως έιχαν πει κι οι FF.C
Αν θέλεις να πετύχεις πρέπει να μπορείς να προδώσεις.
Θα φανεί ο Βρύζας τι άνθρωπος είναι. Ούτε αφορισμοί, ούτε τίποτα, βασισμένοι σε φήμες.
Θα φανεί...
Αν θέλεις να πετύχεις πρέπει να μπορείς να προδώσεις.
Θα φανεί ο Βρύζας τι άνθρωπος είναι. Ούτε αφορισμοί, ούτε τίποτα, βασισμένοι σε φήμες.
Θα φανεί...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
άϊντε ξανά μανά το ίδιο γαϊτανάκι.είπαμε ρε ο βρύζας ούτως ή άλλως αποδείχτηκε,όπως κι ο σάντος,ΠΡΟΔΟΤΗΣ και η ιστορία έγραψε (το ξυμφέρον των ερμηνευτών βέλτιστον)
μην το αναμοχλεύουμε το ζήτημα άλλο ...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Τί λέτε ρε σεις...?? Από που κι ως που προδότης ο Ζήσης..??
Είστε βαθιά νυχτωμένοι μου φαίνεται...
Ντροπή και αχαριστία...
Είστε βαθιά νυχτωμένοι μου φαίνεται...
Ντροπή και αχαριστία...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
πες τα ρε parolos γιατι θα τρελλαθουμε με μερικους εδω μεσα...
-
bristol
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ζαγορ πηγαινε κλεισε τον Κατσικα απο την γρια τωρα που επεσε και ασε τον Τσιριλο να βγει στην συνταξη θα ειναι εγκλημα να χαθει αυτος ο παιχτης
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ο μονος που αξιζει κάτι σολτάνι,γκαρσια,λιμα και άλλοι ειναι να χαμε να λεγαμε,θα ειναι μεγαλη κινηση αν γινει έχει προοπτικές το παιδι αλλά με σοβαρο τραυματισμο το τελευταιο εξάμηνο αν θυμαμαι καλα,εκει πρέπει να βασιστουμε δεν θέλει ανοιγματα τέτοια εποχη αλλά πολυ προσοχη στα οικονομικά
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
navigator11 έγραψε:άϊντε ξανά μανά το ίδιο γαϊτανάκι.είπαμε ρε ο βρύζας ούτως ή άλλως αποδείχτηκε,όπως κι ο σάντος,ΠΡΟΔΟΤΗΣ και η ιστορία έγραψε (το ξυμφέρον των ερμηνευτών βέλτιστον)μην το αναμοχλεύουμε το ζήτημα άλλο ...
εικάζω πως το σχόλιό σου δεν αφορά σε μένα,έτσι;;είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ το ότι ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ τους ... "καθαρόαιμους", σουπερίζοντες3 wannabe,συνοπαδούς,που ισοπεδώνουν οποιονδήποτε με το που απομακρύνεται από τον ΠΑΟΚ.ακόμα κι όσους έχουν αποδεδειγμένα προσφέρει.πάντα στο βωμό της προάσπισης της συσπείρωσης και ενότητας του ΠΑΟΚ.με το νού τους ...Parolos έγραψε:Τί λέτε ρε σεις...?? Από που κι ως που προδότης ο Ζήσης..??
Είστε βαθιά νυχτωμένοι μου φαίνεται...
Ντροπή και αχαριστία...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εσύ τι λες ρε πλοηγέ...?? Απλά τους ξανακράζω από κάτω συμπληρώνοντάς σε.. 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
δεν πιστεύω να κάνει τέτοια χοντρομαλκία ο Ζήσης....
θα είναι ασυγχώρητο...αλλά και πάλι δεν το πιστεύω...
θα είναι ασυγχώρητο...αλλά και πάλι δεν το πιστεύω...