Δε θα ειναι κριμα???Θα μου πεις οτι μπορει και να μη γινει τιποτα...Αλλα ειμαστε σιγουροι???
Group Stage Europa League
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Group Stage Europa League
Novito θεωρω οτι ειναι καλυτερα να μην γινει μια εκδρομη απο το να τιμωρηθει η ομαδα αμα γινει κατι στραβο...Σιγουρα κανεις δεν το θελει αλλα εφοσον ειμαστε υποτροποι μας περιμενουν στη γωνια...Φανταζεσαι να περασουμε απο τον ομιλο(που θα περασουμε
) και να ειναι αδεια η Τουμπα???
Δε θα ειναι κριμα???Θα μου πεις οτι μπορει και να μη γινει τιποτα...Αλλα ειμαστε σιγουροι???
Δε θα ειναι κριμα???Θα μου πεις οτι μπορει και να μη γινει τιποτα...Αλλα ειμαστε σιγουροι???
Re: Group Stage Europa League
υπαρχουν καμια 25αρια ομαδες που ειναι λιγο πανω απο εμας και εχουν βγει ηδη εκτος ευρωπης ή δεν επαιξαν φετος.gash04 έγραψε:http://www.contra.gr/Soccer/Europe/289512.html
Αναλυτικό άρθρο τρόπου βαθμολόγησης Ουέφα.
αυτες μπορεις να τις περασεις εαν κανεις νικες στην τουμπα. υπαρχουν και αλλες ομαδες πανω απο εμας που δεν υπαρχει περιπτωση να παιξουν στην ευρωπη την επομενη χρονια (π.χ πορτσμουθ).
εαν περασουμε και απο τον ομιλο θα εχουν κανει ενα σημαντικο βημα για να παιζουμε με μικρες ομαδες στα προκριματικα.
- emeissaspsirizoume4
- Δημοσιεύσεις: 535
- Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00
Re: Group Stage Europa League
Επίσης περιμένουμε από την ΠΑΕ να κάνει το καθήκον της και να ζητήσει ΟΛΑ τα εισιτήρια που μας αναλογούνε για τον αγώνα στο Ζάγκρεμπ με την Ντιναμό γιατί επιβάλλεται να υπάρχει ασπρόμαυρο πέταλο όπου και να παίζει η ομάδα. Λογιστικές αντιλήψεις δεν χωράνε σε τέτοια θέματα.
http://www.paokgate4.gr/nea.asp?neaid=421&mode=4
ΠΑΟΚ = ΕΚΔΡΟΜΕΣ
Ο Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ. Ωραιοκάστρου περιμένει από τη διοίκηση της Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. να υλοποιήσει την υπόσχεση που είχε δώσει στο οπαδικό και συνδεσμιακό μας κίνημα , ότι θα παίρνει το maximum των εισητηρίων που δικαιούται για κάθε εκτός έδρας αγώνα . Έτσι παραβλέπουμε το ανεπίσημο γραφείο τύπου της Π.Α.Ε. , δηλαδή τους δημοσιογράφους , που έντεχνα για ακόμα μία φορά προσπαθούν να περάσουν στο κόσμο την απόφαση ( ? ) . Δεν είμαστε λογιστές , πάνω από όλα είμαστε οπαδοί και ξέρουμε ότι μόνο εμείς μπορούμε να σπρώξουμε την ομάδα στη νίκη μέσα στη Κροατία .Η ομάδα επιβάλλεται να έχει τη στήριξή μας σε όποιο γήπεδο και αν αγωνίζεται .
http://www.paokoreokastro.gr/
http://www.paokgate4.gr/nea.asp?neaid=421&mode=4
ΠΑΟΚ = ΕΚΔΡΟΜΕΣ
Ο Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ. Ωραιοκάστρου περιμένει από τη διοίκηση της Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. να υλοποιήσει την υπόσχεση που είχε δώσει στο οπαδικό και συνδεσμιακό μας κίνημα , ότι θα παίρνει το maximum των εισητηρίων που δικαιούται για κάθε εκτός έδρας αγώνα . Έτσι παραβλέπουμε το ανεπίσημο γραφείο τύπου της Π.Α.Ε. , δηλαδή τους δημοσιογράφους , που έντεχνα για ακόμα μία φορά προσπαθούν να περάσουν στο κόσμο την απόφαση ( ? ) . Δεν είμαστε λογιστές , πάνω από όλα είμαστε οπαδοί και ξέρουμε ότι μόνο εμείς μπορούμε να σπρώξουμε την ομάδα στη νίκη μέσα στη Κροατία .Η ομάδα επιβάλλεται να έχει τη στήριξή μας σε όποιο γήπεδο και αν αγωνίζεται .
http://www.paokoreokastro.gr/
Re: Group Stage Europa League
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ υπενθυμίζει ότι το Σάββατο (25 Σεπτεμβρίου) και την Κυριακή (26Σεπτεμβρίου) θα λειτουργήσουν τα εκδοτήρια της Τούμπας για όσους κατόχους εισιτηρίου διαρκείας, έχασαν τη θέση τους στη θύρα 1 λόγω της UEFA.
Τα εκδοτήρια θα λειτουργούν από τις 10:00 έως τις 15:00.
http://paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode=15CUVP7V4&extLang=
Τα εκδοτήρια θα λειτουργούν από τις 10:00 έως τις 15:00.
http://paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode=15CUVP7V4&extLang=
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Group Stage Europa League
Είναι υποχρεωμένοι να δώσουν. Άλλωστε δεν είναι ματς Α' επικινδυνότητας.
Re: Group Stage Europa League
Iταλέ μην αγχώνεσαι σε λέω.... έχω κλείσει παγκάκι πρώτο τραπέζι πίστα... Απέναντι απ το γήπεδο λαιμαι!!! 
Re: Group Stage Europa League
9.Turkey 33.850 (2/5) 33450
10.Netherlands 33.629 (5/6) 32963
11.Greece 30.766 (4/5) 30366
--------------------------------------------------------------------
26.(-)Panathinaikos 55.153 55.073
31.(-1)Olympiakos Piraeus 50.073
63.(-) aek Athens 27.153 27.073
116.(-1) aris Thessaloniki 14.153 14.073
127.(-) Panionios Gre 11.073
135.(+10)PAOK Thessaloniki 10.653 9.573
----------------------------------------------------------------------
α)Δέκα θέσεις άνοδος ήταν η νίκη με 1-0 επι της ποιο δυνατής Δυναμό Ζάγκρεμπ.
β)Άλλα 140000 Ευρώ το στοίχημα απο τον αγώνα με την Δυναμό Ζάγκρεμπ θα μπει στο ταμείο της ομάδας με το γκολ του Βλ. Ίβιτς μετά τα 70000 απο τον αγώνα με της επίσης ποιο δυνατής Brugge.
γ)Τα παιχνίδια με την Δυναμό Ζάγκρεμπ έχουν μεγάλη σχέση με τα group δυναμικότητας κληρώσεων του χρόνου για Europa League το ίδιο ισχύει και με την πορεία του Άρη.
δ)46 η επίδοση με βαθμούς ανάμεσα σε όλες τις ομάδες σε κάθε Ευρωπαϊκό θεσμό.(Το cl δίνει αρκετούς περισσότερους ως bonus).
10.Netherlands 33.629 (5/6) 32963
11.Greece 30.766 (4/5) 30366
--------------------------------------------------------------------
26.(-)Panathinaikos 55.153 55.073
31.(-1)Olympiakos Piraeus 50.073
63.(-) aek Athens 27.153 27.073
116.(-1) aris Thessaloniki 14.153 14.073
127.(-) Panionios Gre 11.073
135.(+10)PAOK Thessaloniki 10.653 9.573
----------------------------------------------------------------------
α)Δέκα θέσεις άνοδος ήταν η νίκη με 1-0 επι της ποιο δυνατής Δυναμό Ζάγκρεμπ.
β)Άλλα 140000 Ευρώ το στοίχημα απο τον αγώνα με την Δυναμό Ζάγκρεμπ θα μπει στο ταμείο της ομάδας με το γκολ του Βλ. Ίβιτς μετά τα 70000 απο τον αγώνα με της επίσης ποιο δυνατής Brugge.
γ)Τα παιχνίδια με την Δυναμό Ζάγκρεμπ έχουν μεγάλη σχέση με τα group δυναμικότητας κληρώσεων του χρόνου για Europa League το ίδιο ισχύει και με την πορεία του Άρη.
δ)46 η επίδοση με βαθμούς ανάμεσα σε όλες τις ομάδες σε κάθε Ευρωπαϊκό θεσμό.(Το cl δίνει αρκετούς περισσότερους ως bonus).
Re: Group Stage Europa League
ο βαζελος με μηδεν βαθμους στον αγωνιστικο χωρο εχει ηδη παρει περισσοτερους βαθμους απο εμας με την εισοδο στους ομιλους του τσου λου
οπως δειχνει ομως το πραγμα παμε καρφι για ισχυρους σε προκριματικα ουεφα την επομενη χρονια.
μεχρι την θεση 115 του ρουλη μονο 3 ομαδες συνεχιζουν ευρωπη. η Bursaspor που παει χαλια και δυσκολα θα παει απο τσου λου στο ουεφα, η Rapid Wien και η Levski Sofia. με αλλες δυο νικες μπορουμε να ανεβουμε αλλες 12-13 θεσεις, ενω υπαρχουν τουλαχιστον 10 ακομη ομαδες που ειναι πανω απο εμας αλλα του χρονου δεν θα παιξουν ευρωπη (Celta de Vigo, Athletic Bilbao, Racing Santander, Portsmouth FC, Udinese, Newcastle United, Osasuna, Getafe, Blackburn Rovers, Bolton Wanderers, AC Parma).
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2011.html
αρκει να παμε καλα εμεις.....
οπως δειχνει ομως το πραγμα παμε καρφι για ισχυρους σε προκριματικα ουεφα την επομενη χρονια.
μεχρι την θεση 115 του ρουλη μονο 3 ομαδες συνεχιζουν ευρωπη. η Bursaspor που παει χαλια και δυσκολα θα παει απο τσου λου στο ουεφα, η Rapid Wien και η Levski Sofia. με αλλες δυο νικες μπορουμε να ανεβουμε αλλες 12-13 θεσεις, ενω υπαρχουν τουλαχιστον 10 ακομη ομαδες που ειναι πανω απο εμας αλλα του χρονου δεν θα παιξουν ευρωπη (Celta de Vigo, Athletic Bilbao, Racing Santander, Portsmouth FC, Udinese, Newcastle United, Osasuna, Getafe, Blackburn Rovers, Bolton Wanderers, AC Parma).
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2011.html
αρκει να παμε καλα εμεις.....
Re: Group Stage Europa League
Ανεβαίνει ο ΠΑΟΚ
Η νίκη του επί της Ντιναμό Ζάγκρεμπ, οδήγησε τον ΠΑΟΚ στην 1η θέση του ομίλου του, με τις ελπίδες πρόκρισης να έχουν αυξηθεί, αλλά ταυτόχρονα βοήθησε τον ΠΑΟΚ να ανέβει ακόμη περισσότερο στην κατάταξη της ΟΥΕΦΑ, με βάση την οποία οι ομάδες χωρίζονται σε ισχυρές και ανίσχυρες στις κληρώσεις του καλοκαιριού.
Ο ΠΑΟΚ, ο οποίος έχασε τους βαθμούς της σεζόν 2005-06, όταν συμμετείχε στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ (στην κατάταξη μετρά η τελευταία πενταετία), πρέπει να μαζέψει φέτος βαθμούς, για να εξασφαλίσει καλύτερες κληρώσεις το επόμενο καλοκαίρι και να αποφύγει ομάδες όπως ο Άγιαξ ή Φενέρμπαχτσε στους προκριματικούς.
Με τη χθεσινή νίκη του, ο ΠΑΟΚ συγκέντρωσε ήδη 3.840 βαθμούς (οι 840 βαθμοί είναι ο συντελεστής της Ελλάδας, οι υπόλοιποι 3.000 αυτοί, που κέρδισε ο ίδιος), έφτασε συνολικά τους 10.653 βαθμούς κι ανέβηκε στην 135η θέση της κατάταξης της ΟΥΕΦΑ. Πριν το παιχνίδι με τη Ντιναμό, ήταν στην 146η θέση.
Όπως γίνεται αντιληπτό, στα τέσσερα παιχνίδια, που απομένουν στον όμιλο, ο ΠΑΟΚ έχει την ευκαιρία να «σκαρφαλώσει» κι άλλοι στην κατάταξη της ΟΥΕΦΑ και να αυξήσει τους βαθμούς του. Σε περίπτωση πρόκρισης, μάλιστα, κάτι το οποίο είναι μέσα στις δυνατότητές του, είναι βέβαιο, ότι ο ΠΑΟΚ θα εξασφαλίσει τουλάχιστο την παρουσία στους ισχυρούς, στους προκριματικούς γύρους του Γιουρόπα Λιγκ. Για το Τσάμπιονς Λιγκ, τα πράγματα είναι ακόμα δύσκολα.
paok24
Η νίκη του επί της Ντιναμό Ζάγκρεμπ, οδήγησε τον ΠΑΟΚ στην 1η θέση του ομίλου του, με τις ελπίδες πρόκρισης να έχουν αυξηθεί, αλλά ταυτόχρονα βοήθησε τον ΠΑΟΚ να ανέβει ακόμη περισσότερο στην κατάταξη της ΟΥΕΦΑ, με βάση την οποία οι ομάδες χωρίζονται σε ισχυρές και ανίσχυρες στις κληρώσεις του καλοκαιριού.
Ο ΠΑΟΚ, ο οποίος έχασε τους βαθμούς της σεζόν 2005-06, όταν συμμετείχε στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ (στην κατάταξη μετρά η τελευταία πενταετία), πρέπει να μαζέψει φέτος βαθμούς, για να εξασφαλίσει καλύτερες κληρώσεις το επόμενο καλοκαίρι και να αποφύγει ομάδες όπως ο Άγιαξ ή Φενέρμπαχτσε στους προκριματικούς.
Με τη χθεσινή νίκη του, ο ΠΑΟΚ συγκέντρωσε ήδη 3.840 βαθμούς (οι 840 βαθμοί είναι ο συντελεστής της Ελλάδας, οι υπόλοιποι 3.000 αυτοί, που κέρδισε ο ίδιος), έφτασε συνολικά τους 10.653 βαθμούς κι ανέβηκε στην 135η θέση της κατάταξης της ΟΥΕΦΑ. Πριν το παιχνίδι με τη Ντιναμό, ήταν στην 146η θέση.
Όπως γίνεται αντιληπτό, στα τέσσερα παιχνίδια, που απομένουν στον όμιλο, ο ΠΑΟΚ έχει την ευκαιρία να «σκαρφαλώσει» κι άλλοι στην κατάταξη της ΟΥΕΦΑ και να αυξήσει τους βαθμούς του. Σε περίπτωση πρόκρισης, μάλιστα, κάτι το οποίο είναι μέσα στις δυνατότητές του, είναι βέβαιο, ότι ο ΠΑΟΚ θα εξασφαλίσει τουλάχιστο την παρουσία στους ισχυρούς, στους προκριματικούς γύρους του Γιουρόπα Λιγκ. Για το Τσάμπιονς Λιγκ, τα πράγματα είναι ακόμα δύσκολα.
paok24
Re: Group Stage Europa League
Με 2 νίκες στα επόμενα 4 παιχνίδια φτάνουμε τους 15β (15,000)στο UEFA Team Ranking 2011 και κερδίζουμε:
Α)280.000(+) ΕURO
Β)Πρόκριση στους 32 (έχοντας συγκεντρώσει 10β. στον όμιλο)
Γ)ΕυρωπαΙκό γόητρο
Δ)Θέση στους δυνατούς όλων των προκριματικών του Europa League
Ε)Θέση στο 3ο group δυναμικότητας στο Europa League (αν παίξουμε εκεί φυσικά)
Στ)Διατήρηση αυτών των θέσεων για 3-4 χρόνια σίγουρα(+ ότι καλύτερο κάνουμε)
Ζ) + 0,8 β. στο σακούλι της Ελλάδας,αφού η συγκομιδή βαθμών μας συμφέρει περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα!
Η)Αν οι 2 νίκες είναι εκτός έδρας,διατηρούμε το 5ετές αήττητο που έχουμε στην Ευρώπη
Αυτά
Α)280.000(+) ΕURO
Β)Πρόκριση στους 32 (έχοντας συγκεντρώσει 10β. στον όμιλο)
Γ)ΕυρωπαΙκό γόητρο
Δ)Θέση στους δυνατούς όλων των προκριματικών του Europa League
Ε)Θέση στο 3ο group δυναμικότητας στο Europa League (αν παίξουμε εκεί φυσικά)
Στ)Διατήρηση αυτών των θέσεων για 3-4 χρόνια σίγουρα(+ ότι καλύτερο κάνουμε)
Ζ) + 0,8 β. στο σακούλι της Ελλάδας,αφού η συγκομιδή βαθμών μας συμφέρει περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα!
Η)Αν οι 2 νίκες είναι εκτός έδρας,διατηρούμε το 5ετές αήττητο που έχουμε στην Ευρώπη
Αυτά
Re: Group Stage Europa League
εδώ ABALAEA2
Ποιοι απο δω μέσα (εκτός νοβιτο και yiannisPAOKitalia) θα πάνε με τη Βιγιαρεάλ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ποιοι απο δω μέσα (εκτός νοβιτο και yiannisPAOKitalia) θα πάνε με τη Βιγιαρεάλ?