Σχολιασμός διαιτησίας

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από moican4 »

Αη Ποντ πρεπει κατανοησει πως καμηλιερης και nabil προβλημα με ελληνικα και αγγλικα.. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Σε μια αποκάλυψη που αναμένεται να προκαλέσει σοκ προέβη η εφημερίδα "Το Ποντίκι", αφού σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, εν ενεργεία διαιτητής "πιάστηκε" στην φάκα του ΣΔΟΕ έχοντας καταθέσεις από κερδισμένα Στοιχήματα κοντά στις 300.000 Ευρώ!



Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το δημοσίευμα, αρκετοί εν ενεργεία διαιτητές είναι κάτι παραπάνω από τυχεροί, καθώς έχουν κερδίσει μεγάλα ποσά στο Στοίχημα, με έναν εξ αυτών να έχει συνολικές καταθέσεις που αγγίζουν τις 300.000 Ευρώ.

Το δημοσίευμα έρχεται σε συνέχεια των όσων έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας και έχουν να κάνουν με τις υποθέσεις γνωστών μάνατζερ, που κρύβουν από την εφορία έσοδα πολλών εκατομμυρίων Ευρώ. Το ΣΔΟΕ έχει ήδη εντοπίσει αρκετούς από αυτούς και δεν αποκλείεται μέσα στις επόμενες ημέρες να έχουμε νέες αποκαλύψεις.

Πιθανό είναι το ενδεχόμενο επίσης να έχουμε κλήσεις από τον Εισαγγελέα Αρείου Πάγου τόσο για τον πρόεδρο της ΕΠΟ κ. Πιλάβιο, όπως και για τον πρόεδρο της SuperLeague κ. Μαρινάκη.



apo sport.24
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gash04 »

Εντυπωσιακά ανθρώπινα λάθη
Περιέχει και διαιτητή Νταλούκα
:ugeek:

http://www.dailymotion.com/video/xeuelg ... from=embed


Κοράκια της ΕΠΟ κυνηγά ο Βασιλιάς
:ugeek:

http://www.soccerplus.gr/article/poioi- ... ton-agonon

Κοράκια προφήτες κυνηγά ο Ράμπο
:ugeek:

http://www.soccerplus.gr/article/en-ene ... p-stoixima


Θεός ΠΑΟΚ πρέπει μάθει κερδίζει κοράκια.
:ugeek:
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από guardian4 »

Τρεις λάθος υποδείξεις σε φάσεις... κλειδιά του αγώνα χρεώνουν στον διαιτητή Μήτσιο οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού, καθώς παρά τη νίκη τους «βράζουν»» με τις αποφάσεις του.


Μετά τη λήξη της αναμέτρησης υπήρχε έντονη δυσφορία για τον ρέφερι της αναμέτρησης. Η πρώτη φάση έχει να κάνει με την αποβολή του Νίνη, καθώς στο «πράσινο στρατόπεδο» θεωρούν πως ποτέ δεν υπήρξε η πρώτη κίτρινη, που ήταν... τραβηγμένη από τα μαλλιά.

Παράλληλα, ζητούν αποβολή του Μανιάτη για ένα τράβηγμα στη μεσαία γραμμή πάνω στον Λέτο, που ο Μήτσιος σωστά άφησε το πλεονέκτημα αλλά δεν τιμώρησε τον διεθνή αμυντικό μέσο, αλλά και ένα πέναλτι του Λάτκα πάνω στον Νίνη.

gazzetta.gr

Νταξει παιδια, απλα αηδια
Δεν εχω να πω κατι αλλο
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από guardian4 »

Παρτε αλλη μια τουλιπα.

Απόλυτα ικανοποιημένος από την εικόνα του Ολυμπιακού ήταν ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Βαγγέλης Μαρινάκης, ο οποίος ξεκαθάρισε πως το ακυρωθέν γκολ του Αστέρα Τρίπολης έπρεπε να μετρήσει!

Ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης σε δηλώσεις του μετά τον αγώνα της ομάδας του με τον Αστέρα Τρίπολης στάθηκε στη δυναμική του κόσμου αλλά και την ποιότητα των παικτών.

Αρχικά δήλωσε: «Είδατε πως με τη βοήθεια του κόσμου ο Ολυμπιακός είναι μια άλλη ομάδα. Έχουμε ένα γεμάτο ρόστερ από ποιοτικούς παίκτες. Έχει μεγάλες δυνατότητες αυτή η ομάδα», ενώ στη συνέχεια, όσον αφορά το ακυρωθέν γκολ του Αστέρα Τρίπολης ήταν ξεκάθαρος λέγοντας: «Έτσι όπως το είδα ήταν πεντακάθαρο το γκολ του Αστέρα».


Ουτε δω σχολιαζω.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Επιστροφή στα περυσινά καμώματα! Εύκολα οι κίτρινες στους παίκτες μας, off-side που κακώς δίνονται και penalty πεντακάθαρο που δεν δίνεται.
Ο διατητής Σιδηρόπουλος κατά τα άλλα ήταν άριστος και μάλιστα έβγαλε δύσκολες φάσεις, γι' αυτό ακριβώς και θεωρώ ότι η αποφασή του στο penalty ήταν ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ αδικία.
Ο Περικλής Βασιλάκης στον ΣΚΑΪ είπε ότι ήταν καθαρό πέναλτυ και ότι κακώς δόθηκε η πρώτη κίτρινη στον Contreras, διότι ναι μεν κάνει πέναλτυ, αλλά πηγαίνει πάνω στην μπάλα και απλά δεν την προλαβαίνει. Δεν σημαίνει πως κάθε πέναλτυ είναι και κάρτα.
Να βγάλει ανακοίνωση η διοίκηση του ΠΑΟΚ, ανάλογη με αυτή του Μαρινάκη.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Ανοίξαμε νωρίς τα τευτέρια...

1) Σιδηρόπουλος (26/9/2010)
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από giapas »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Εύκολα οι κίτρινες στους παίκτες μας, off-side που κακώς δίνονται και penalty πεντακάθαρο που δεν δίνεται.
....
Ο Περικλής Βασιλάκης στον ΣΚΑΪ είπε ότι ήταν καθαρό πέναλτυ και ότι κακώς δόθηκε η πρώτη κίτρινη στον Contreras, διότι ναι μεν κάνει πέναλτυ, αλλά πηγαίνει πάνω στην μπάλα και απλά δεν την προλαβαίνει. Δεν σημαίνει πως κάθε πέναλτυ είναι και κάρτα.
Αποστόλη εγώ τέτοια πέναλτυ ΔΕ ΘΕΛΩ να μου τα δίνουν.
Τέτοια έπαιρνε ο γαύρος με τη παράγκα.

Οσο για το Βασιλάκη...εδώ γελάμε... Ασε ρε Βασιλάκη , αμερόληπτε...άντε από δω , ασχολησου με κανα βρυκόλακα κ άσε το ΠΑΟΚ στην ησυχία του.
Άβαταρ μέλους
makednoss
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Τρί 09 Ιουν 2009, 01:53

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από makednoss »

δεν καταλαβαινω γιατι ασχολουμαστε με τη διαιτησια.εμεις χασαμε .εστω λεω οτι επαιξε λιγο υπερ της ξανθης.ε και τι εγινε δεν ειμαστε συνηθισμενοι σε αυτα?δειτε τα χαλια μας και αφηστε τα πεναλτι ,ετσι κι αλλιως μες το παιχνιδι ειναι και αυτα.τετοιους αγωνες τους κερδιζεις 0-2 στο ημιχρονο και αφηνεις τον καθε σιδηροπουλο να δινει φαουλ κατα μπας και η ξανθη βαλει κανα γκολ.εγω ειμαι ΠΑΟΚ,χιλιες φορες να χανω ετσι παρα να κερδιζω με μουφα διαιτησια.50-50 ειτε στην κοντοβαζαινα ειτε στο καραισκακη τελος.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γιατί ρε Γιάννη τι είχε η πεναλτάρα στον El Zahr; Περνάει τη μπάλα και τον κάνουν σάντουϊτς ο δύο αμυντικοί. Είναι λίγο πιο φανερό από το πέναλτυ που έδωσε εις βάρος μας.
Δεν μιλάω για το σπρώξιμο του Vieirinha, γιατί εκείνο ναι, είναι σαν τα πέναλτυ που κερδίζουν οι Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, που δεν τα θέλει κανείς.
Επαναλαμβάνω ότι ο Σιδηρόπουλος ήταν κοντά στις φάσεις και δεν ξεγελάστηκε από τα δύο θέατρα που ξεγέλασαν εμάς που τα βλέπαμε στην οθόνη. Γενικά έδειξε να είναι αητομάτης, γι' αυτό και πιστέυω ότι ήταν συνειδητή η αδικία εις βάρος μας.
Με τη διαιτησία αχολούμαστε γιατί :
1. Είναι ένα παράγοντας που μπορεί και διαμορφώνει αποτελέσματα
2. Είναι το αντικείμενο του topic.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Τα υπεράνω και τις ψωροπερηφάνειες λέω να τις κόψουμε. Δεν είμαστε τόσο άπλες.
Πέρα από το χάλι μας, δεν θα αφήσουμε τα διαιτητάκια της σούπερ κλίκας να μας πηδήξουν.
Ασε που και ο άλλος με τον Βόλο, ψιλοπερίεργος ήταν.
Στον χθεσινό πάντως, διέκρινες τη κορακίστικη αποφασιστικότητα να μας σκίσει με το παραμικρό. Ούτε σε ένα πλάγιο δεν μας χαρίστηκε.
Άβαταρ μέλους
makednoss
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Τρί 09 Ιουν 2009, 01:53

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από makednoss »

Kolokotronis_4 έγραψε:Τα υπεράνω και τις ψωροπερηφάνειες λέω να τις κόψουμε. Δεν είμαστε τόσο άπλες.
Πέρα από το χάλι μας, δεν θα αφήσουμε τα διαιτητάκια της σούπερ κλίκας να μας πηδήξουν.
Ασε που και ο άλλος με τον Βόλο, ψιλοπερίεργος ήταν.
Στον χθεσινό πάντως, διέκρινες τη κορακίστικη αποφασιστικότητα να μας σκίσει με το παραμικρό. Ούτε σε ένα πλάγιο δεν μας χαρίστηκε.
γιατι περιμενες οτι θα μας αφηναν δλδ?ο περσυνος ΠΑΟΚ ηταν 2 φορες καλυτερος απο καθε ομαδα γιαυτο δεν εδινε δικαιωματα
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Makis4444 »

Η διοικηση δηλωσε οτι εμπιστευεται το Μαρινακη οσον αφορα τη διαιτησια :? .....Δε μου φανηκε πεναλτι η πρωτη φαση με τον Ελ Ζαρ παντως....
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Καλύτερα που δεν μας δόθηκε πέναλτι.

Τρέμω στην ιδέα οτι μπορεί να το χάναμε. :shock:

Ποιος θα έπαιρνε την ευθύνη να το εκτελέσει; :?
Effrem1
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41
Τοποθεσία: Τριανδρια

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Effrem1 »

Η ομάδα είναι τόσο χάλια που δεν μπορείς ουτε γα διαιτησία να μιλήσεις...αλλα ναί χθές μας στέρησαν τουλάχιστον το Χ!και ας μην φαίνετε και δεν μιλώ φυσικά για το πέναλτυ μόνο αλλά και για κάποια οφσάϊντ και κάποιες μικροφάσεις με φάουλ και μία που σου κόβει το ρυθμό καθώς σφυρίζει φάουλ ενώ είχαμε πλεονέκτημα....αυτές οι λεπτομέρειες είναι σημαντικές,εκνευρίζουν τους παίκτες και τον κόσμο!

Και μάλιστα δεν είναι η πρώτη φορά..και στα άλλα παιχνίδια δεν σου δίνουν ούτε τα σπόρια..η διαιτησία θα ξεκινάει πάντα με 60-40...απο κει και πέρα εσύ κάνε τα κουμάντα σου και κέρδισε..αν θέλεις πρωτάθλημα και Είσαι ο ΠΑΟΚ πρέπει να κερδίσεις και εκτός αγωνιστικών χώρων..δυστυχώς..αλλά έτσι είναι.. :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”