Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αν και πολυ προωρο θα μ αρεσε ο μπλανκο ως αντι φιλομενο και οχι ανι μουσλι....
-
Dimg4
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μακαρι Μπλανκο... Ποιος θα μαντεψει πρωτος το ποτε θα βαλει η γατα ενδιαφερον μας για Μπλανκο>???
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ονομα δεν ξερω,ξερω ομως οτι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ χρειαζομαστε ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΜΕΣΟ τον γεναρη!κλασης,που θα αφησει σε αρκετα παιχνιδια στον παγκο εναν εκ των βιτολο-γκαρσια ...
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Δυο λεξεις μονο τοτε...Michael Essien!
και ενα ετοιμο φορ που να τα παστελωνει---> Klaas-Jan Huntelaar.(εχει παρει την κατιουσα και ειναι πιο φθηνος απο Higuain,- θα δωσουμε πολλα για Εσσιεν...)
Περα απο την πλακα ναι χρειαζομαστε ΣΙΓΟΥΡΑ αμυντικογενη μεσο...
και ενα ετοιμο φορ που να τα παστελωνει---> Klaas-Jan Huntelaar.(εχει παρει την κατιουσα και ειναι πιο φθηνος απο Higuain,- θα δωσουμε πολλα για Εσσιεν...)
Περα απο την πλακα ναι χρειαζομαστε ΣΙΓΟΥΡΑ αμυντικογενη μεσο...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Εσιέν δεν είχε έρθει να δοκιμαστεί αλλά τον είχαμε απορρίψει??
Ή ήταν άλλος??
Ή ήταν άλλος??
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Δε νομιζω να ειμαστε τόσο ανοητοι....Αλλα να μου πεις ειχαμε προτιμησει Βολτεζο απο Νικολαιδη! 
-
Dimg4
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ΕΡΧΕΤΑΙΙΙΙΙΙΙ
"Ψάχνεται ο Σορλέν"
Όταν ο Ολιβιέ Σορλέν συζήτησε με τον Θοδωρή Ζαγοράκη για τη λύση του συμβολαίου του με τον ΠΑΟΚ επικαλέστηκε οικογενειακούς λόγους. «Αφού οι λόγοι είναι οικογενειακοί, ο ΠΑΟΚ θα έχει ανοιχτή την πόρτα του εφόσον θελήσεις να επιστρέψεις» είπε ο πρόεδρος, αναγνωρίζοντας την προσφορά του μέχρι την ημέρα που έφυγε για το Εβιάν.
Ο Ολιβιέ Σορλέν, μάλλον έχει μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που άκουσε τη γυναίκα του και αποχώρησε για τον Γαλλικό Βορρά.
Ο Γάλλος, επικοινωνεί συχνά – πυκνά με τους φίλους του στη Θεσσαλονίκη για να μάθει τι γίνεται με τον ΠΑΟΚ, ενώ πρόσφατα επικοινώνησε και με άνθρωπο της ομάδας για να μάθει αν ισχύει η τότε τοποθέτηση του Θοδωρή Ζαγοράκη περί ανοιχτής πόρτας.
Η αλήθεια είναι πως ο Σορλέν έχει … ξενερώσει, αγωνιζόμενος σε μία ομάδα πολύ χαμηλού επιπέδου και θέλει να επιστρέψει στην ομάδα τον ερχόμενο Γενάρη. Το πρόβλημα, εστιάζεται στο σπίτι του και στη γυναίκα του, η οποία δεν θέλει ούτε να ακούει για Ελλάδα.
Α
υτή τη στιγμή ο Γάλλος προσπαθεί να βρει σπίτι στο Εβιάν, έχει προεισπράξει κάποια χρήματα μέχρι τον Γενάρη, αλλά αγωνιζόμενος σε μία ομάδα που δέχτηκε τρία γκολ σε 23 λεπτά στον αγώνα με τη Ντιζόν, δεν αισθάνεται καλά.
Αν συνεχιστεί η ακραία αυτή κατάσταση για την καριέρα του Γάλλου, δεν αποκλείεται ακόμη και αυτός να πει τη φράση «θα σε στείλω στη μάνα σου και θα πάω στη Ελλάδα», έτσι ώστε να βρει μία φόρμουλα για να επανέρθει σε ένα επίπεδο που αξίζει να αγωνίζεται σύμφωνα με την ποιότητά του.
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=2561
"Ψάχνεται ο Σορλέν"
Όταν ο Ολιβιέ Σορλέν συζήτησε με τον Θοδωρή Ζαγοράκη για τη λύση του συμβολαίου του με τον ΠΑΟΚ επικαλέστηκε οικογενειακούς λόγους. «Αφού οι λόγοι είναι οικογενειακοί, ο ΠΑΟΚ θα έχει ανοιχτή την πόρτα του εφόσον θελήσεις να επιστρέψεις» είπε ο πρόεδρος, αναγνωρίζοντας την προσφορά του μέχρι την ημέρα που έφυγε για το Εβιάν.
Ο Ολιβιέ Σορλέν, μάλλον έχει μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που άκουσε τη γυναίκα του και αποχώρησε για τον Γαλλικό Βορρά.
Ο Γάλλος, επικοινωνεί συχνά – πυκνά με τους φίλους του στη Θεσσαλονίκη για να μάθει τι γίνεται με τον ΠΑΟΚ, ενώ πρόσφατα επικοινώνησε και με άνθρωπο της ομάδας για να μάθει αν ισχύει η τότε τοποθέτηση του Θοδωρή Ζαγοράκη περί ανοιχτής πόρτας.
Η αλήθεια είναι πως ο Σορλέν έχει … ξενερώσει, αγωνιζόμενος σε μία ομάδα πολύ χαμηλού επιπέδου και θέλει να επιστρέψει στην ομάδα τον ερχόμενο Γενάρη. Το πρόβλημα, εστιάζεται στο σπίτι του και στη γυναίκα του, η οποία δεν θέλει ούτε να ακούει για Ελλάδα.
Α
υτή τη στιγμή ο Γάλλος προσπαθεί να βρει σπίτι στο Εβιάν, έχει προεισπράξει κάποια χρήματα μέχρι τον Γενάρη, αλλά αγωνιζόμενος σε μία ομάδα που δέχτηκε τρία γκολ σε 23 λεπτά στον αγώνα με τη Ντιζόν, δεν αισθάνεται καλά.
Αν συνεχιστεί η ακραία αυτή κατάσταση για την καριέρα του Γάλλου, δεν αποκλείεται ακόμη και αυτός να πει τη φράση «θα σε στείλω στη μάνα σου και θα πάω στη Ελλάδα», έτσι ώστε να βρει μία φόρμουλα για να επανέρθει σε ένα επίπεδο που αξίζει να αγωνίζεται σύμφωνα με την ποιότητά του.
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=2561
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αγριεψε ο Ολιβιε!!! Εγινε και αυτος ανδρας τυπου "γυναικααααααα, παντοφλες!!!". Ακους εκει θα σε παρατησω στη μανα σου και θα παω στην Ελλαδα...
Ολιβιε να ξερεις οτι η πορτα του ΠΑΟΚ ειναι ανοιχτη για εσενα και αν αποφασισεις να ερθεις θα εχεις στα σιγουρα την συμπαρασταση μας!
Ολιβιε να ξερεις οτι η πορτα του ΠΑΟΚ ειναι ανοιχτη για εσενα και αν αποφασισεις να ερθεις θα εχεις στα σιγουρα την συμπαρασταση μας!
-
Dimg4
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ελα μωρε Σορλεν πως κανεις ετσι? Εδω εφαγες την αλλη φορα 3 γκολ σε 8 λεπτα οποτε τωρα βελτιωθηκε η κατασταση σου! χαχαχαχχα
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Καλος παικτης ο Σορλιν,καλυπτε πολλα κενα και το κενο του ειναι εμφανες στην ομαδα αλλα με τα 425.000 που κοστιζε και πλεον με πληρη την γραμμη στα εξτρεμ μπορουμε να βρουμε ενα χαφ αξονα που να ταιριαζει καλητερα στις απαιτησεις μας και να εχει καλητερα στοιχεια απο τον Σορλιν αφου πλεον δεν ψαχνουμε ''πασπαρτου'' αλλα εχουμε συγκεκριμενες αναγκες.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Περίοδος 98-99 η 99-00 δεν θυμάμε καλά και σε μια προπόνηση του ΠΑΟΚ εμφανίζονται για δοκιμή δυο αφρικανοί που αγωνίζονταν σε ομάδα της Β εθνικής στην Γαλλία αν δεν κάνω λάθος στην Γκινγκάμπ(κάπως έτσι) η την Μπαστιά μέσα σε μια προπόνηση ο τότε προπονητής Ντούσαν Μπάγεβιτς τους απέριψε και τους δυο η πορεία των νεαρών τότε αφρικανών ειναι γνωστή ανα τον κόσμο τα ονοματά τους Μικαέλ Εσσιέν και Ντιντιέ Ντρογκμπά(για τον δεύτερο διατηρώ κάποιες αμφιβολίες αν ισχύει οτι δοκιμάστηκε)Lord_GayrosSlayer έγραψε:Ο Εσιέν δεν είχε έρθει να δοκιμαστεί αλλά τον είχαμε απορρίψει??
Ή ήταν άλλος??
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
άντε ρε μ@λάκ@ μουνίκακα ξεκόλα γύρνα πίσω και ρίξ την διαζύγιο!
Sorry Jesus Μου!
:ugeek:
Sorry Jesus Μου!
:ugeek:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
και σου υποσχομαστε οτι στο νεο σου συμβολαιο θα υπαρχει ορος που θα λεει οτι δεν προκειται να μεινεις χωρις γυναικα....
