Σχολιασμός διαιτησίας
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Με τις μαγκιές που έκανε ο Μαρινάκης δεν θα περνούσε πιό αποφασιστική εικόνα αλλά η εικόνα πως πέρασε η απαίτηση του χοντρού.Αρα μάλλον το αντίθετο...
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Δεν σας το χω πει , αλλά είμαι διαιτητής!Ναι αλήθεια λέω
και σφυρίζω σε ερασιτεχνικές κατηγορίες. Έχω να πω από την πείρα μου στον κύκλο των διαιτητών και από αυτά που βλέπω γενικότερα, οτί για να προχωρήσεις και να παίξεις στις εθνικές κατηγορίες , πόσο μάλλον στην ά εθνική, πρέπει να έχεις γλώσσα από την Ορεστιάδα μέχρι τα Χανιά, να κάνεις άπειρα ξενύχτια στα μπαρ και στα διάφορα "καφενεία", βραδιές στα σκυλάδικα με έξοδα ενώσεων ή συνδέσμων διαιτητών, ''σεμινάρια" σε πολυτελή παραθαλάσσια ξενοδοχεία, και γενικότερα να έχεις πουλήσει την ψυχή σου από την 'γ εθνική ακόμα. Σίγουρα υπάρχουν και διαιτητές που δεν είναι έτσι , αλλά θεωρώ οτί είναι εξαίρεση. Αυτά δεν τα λέω από πίκρα ή ζήλια επειδή δεν έπαιξα ποτέ σε εθνική κατηγορία, αφού ήταν επιλογή μου γιατί λόγω της δουλειάς μου δεν μπορούσα να ασχοληθώ σοβαρότερα.Μην περιμένετε αγάπη για το ποδόσφαιρο , δικαιοσύνη , και φαιρ πλευ, αυτά έχουν πεθάνει στο μυαλό του διαιτητή από την 'γ εθνική ακόμα...Ξαναλέω οτί θέλω να πιστεύω πως υπάρχουν και εξαιρέσεις...
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Αη Ποντ γνωρίζει διαιτητή Γ εθνική.
Φέτος θα είναι Β Εθνική.
Διαιτητής έχει πει ίδια με Χωρικό.
Λεφτά διαιτητή πολύ καλά.
:ugeek:
Φέτος θα είναι Β Εθνική.
Διαιτητής έχει πει ίδια με Χωρικό.
Λεφτά διαιτητή πολύ καλά.
:ugeek:
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Έτσι υπάρχει η πρόφαση ότι έφυγε μόνος του. Αν έκανε κινήσεις και τον έδιωχνε φανερά ο Μαρινάκης, θα έδειχνε ότι περνάει το δικό του και θα έστελνε μήνυμα προς όλους. Τελοσπάντων, δε νομίζω ότι θα μάθουμε ποτέ με σιγουριά.Bono έγραψε:Με τις μαγκιές που έκανε ο Μαρινάκης δεν θα περνούσε πιό αποφασιστική εικόνα αλλά η εικόνα πως πέρασε η απαίτηση του χοντρού.Αρα μάλλον το αντίθετο...
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Δυστυχώς, του πέρασε του Μαρινάκη, που μας είπε ότι η διαιτησία του Δαλούκα ήταν κίνδυνος για το ποδόσφαιρο και την Ελλάδα (sic)!
Αφού συμπληρώσω ότι ο Δαλούξ ήταν ο μόνος που μας έπαιζε φίφτι - φίφτι στα ντέρμπι, θα εκφράσω κι εγώ την απορία μου για την παραίτησή του αλλά κυρίως για το τι θα ακολουθήσει... Άβυσσος τα μυστικά της παράγκας κι έχουμε να δούμε πολλά έργα ακόμα...
Αφού συμπληρώσω ότι ο Δαλούξ ήταν ο μόνος που μας έπαιζε φίφτι - φίφτι στα ντέρμπι, θα εκφράσω κι εγώ την απορία μου για την παραίτησή του αλλά κυρίως για το τι θα ακολουθήσει... Άβυσσος τα μυστικά της παράγκας κι έχουμε να δούμε πολλά έργα ακόμα...
- toursounidis
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιούλ 2009, 19:15
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Εγω πιστευω οτι παραιτηθηκε μονος του και απο μενα μπραβο του.Εβγαλε τον εαυτο του απο τα σκ@τα ο ανθρωπος.
Απλα χασαμε τον καλυτερο ελληνα διαιτητη σημερα
Απλα χασαμε τον καλυτερο ελληνα διαιτητη σημερα
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Αη Ποντ επιβεβαιώνει λόγια Μπόνους.Bono έγραψε:Θα μου επιτρέψετε να μη φάω αμάσητο πως ο Δαλούκας παραιτήθηκε αλλά μάλλον τον παραίτησαν και αυτό μάλλον για να μη φανεί πως πέρασε η θέληση του Μαρινάκη.
Άκουσε σε συχνότητα Αθήνας ότι ζητήθηκε να παραιτηθεί.
:ugeek:
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Καλή δύναμη παλικάρι μου, Χωρικέ! Μια που τώρα - επιτέλους - θα έρθει η πολυπόθητη κάθαρση στο ποδόσφαιρο, αρχής γενομένης από την καθαίρεση του Δαλούκα, ίσως σε δούμε και σε ανώτερες κατηγορίες (!!)
Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς άνθρωπος στον πλανήτη που να μην πιστεύει ότι με μπροστάρηδες τους "καθαρούς" επιχειρηματίες Πατέρα και Μαρινάκη θα έρθει "άσπρη μέρα και για μας"! Ότι θα αποκτήσουμε επιτέλους καθαρό ποδόσφαιρο και ότι πρωταθλητής θα αναδεικνύεται ο πιο άξιος!
Εκτιμώ τις "αγνές προθέσεις" αυτών που μας διοικούν, όπως κι αυτών που διοικούν το Ελληινκό ποδόσφαιρο...
ΥΓ: Επειδή ο Δαλούκας δεν έδωσε πέναλτυ εις βάρος μας μην τον βγάλουμε και καλό διαιτητή...ΕΛΕΟΣ!
Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς άνθρωπος στον πλανήτη που να μην πιστεύει ότι με μπροστάρηδες τους "καθαρούς" επιχειρηματίες Πατέρα και Μαρινάκη θα έρθει "άσπρη μέρα και για μας"! Ότι θα αποκτήσουμε επιτέλους καθαρό ποδόσφαιρο και ότι πρωταθλητής θα αναδεικνύεται ο πιο άξιος!
Εκτιμώ τις "αγνές προθέσεις" αυτών που μας διοικούν, όπως κι αυτών που διοικούν το Ελληινκό ποδόσφαιρο...
ΥΓ: Επειδή ο Δαλούκας δεν έδωσε πέναλτυ εις βάρος μας μην τον βγάλουμε και καλό διαιτητή...ΕΛΕΟΣ!
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Πραγματικα,τα ειπες ολα.......Bono έγραψε:Θα μου επιτρέψετε να μη φάω αμάσητο πως ο Δαλούκας παραιτήθηκε αλλά μάλλον τον παραίτησαν και αυτό μάλλον για να μη φανεί πως πέρασε η θέληση του Μαρινάκη.
Ούτως ή άλλως έγινε αυτό που ήθελε ο γάβρος και για έναν διατητή που πέρυσι τον ευνόησε στο ματς με την κούλα(με το χέρι του Μέλμπέργκ που δεν είδε),για ένα ματς μόλις στη 2η αγωνιστική και που δεν τους αφορούσε άμεσα αλλά έμμεσα.
Τώρα συγκρίσεις με την περίπτωση Σπάθα που μας γάμησε στην κυριολεξία και στο ματς με το ρούλη αλλά και στον α' γύρο με τον βάζελο και μας στέρησε το πρωτάθλημα καλύτερα να μην κάνουμε γιατί θα μας πιάσει μελαγχολία.
Εμείς είμαστε χορτάτοι από τίτλους και υπεράνω....
υ.γ. αν δεν φαγωθεί ο Σπάθας θα είμαστε πολύ κατώτεροι των περιστάσεων για ακόμα μία φορά και νομίζω πως έστω και καθυστερημένα τώρα είναι η κατάλληλη ώρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis4444 την Παρ 17 Σεπ 2010, 17:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Η συνεδρίαση του Δ.Σ. της Superleague φέρνει ηρεμία στο ελληνικό ποδόσφαιρο. «Οι τόνοι πέφτουν. Θα δείξουμε τον καλό εαυτό μας», τόνισε χαρακτηριστικά ο Βαγγέλης Μαρινάκης, αλλά ξεκαθάρισε: «Η αποχώρηση Δαλούκα είναι νέα αρχή. Οποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του θα πηγαίνει σπίτι του».
Στη διάρκεια της συνεδρίασης, έγινε η εισήγηση από τον Νικόλα Πατέρα για να πέσουν οι τόνοι, ενώ όταν κάποιοι επεσήμαναν στον Βαγγέλη Μαρινάκη ότι ήταν υπερβολικός στη δήλωση «έγινε έγκλημα κατά της Ελλάδας», μετά το τέλος του αγώνα Αρης - Παναθηναϊκός, επεσήμανε: «Μπορεί να έκανα λάθος, αλλά είχα εκνευριστεί γι' αυτό το είπα».
Πάντως, ο Νικόλας Πατέρας σχολίασε τις δηλώσεις Μαρινάκη: «Αν τα έλεγε ο Κόκκαλης αυτά που ειπώθηκαν, θα είχαμε πόλεμο. Αλλά τα είπε ο Μαρινάκης, που τον ξέρω καλά και του έχω εμπιστοσύνη». Αμέσως ήρθε η αντίδραση από τον Γιάννη Μώραλη, ο οποίος επεσήμανε: «Τι εννοείτε δηλαδή κ. Πατέρα; Ότι ο Κόκκαλης είναι απατεώνας;» Και ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού απάντησε: «Δεν είπα ότι είναι απατεώνας. Άλλο, όμως, ο Κόκκαλης και άλλο ο Μαρινάκης που τον ξέρω καλά. Άλλωστε δεν ήρθα εδώ για να μιλήσω για πέτσινα πρωταθλήματα».
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης πρότεινε να αναλάβει ο κ. Πατέρας εκπρόσωπος της διοργανώτριας στην ΕΠΟ, καθώς ο Γιάννης Βεκρής προσφέρθηκε να παραιτηθεί, αλλά ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού απέρριψε την πρόταση. «Υπάρχει ο κ. Βεκρής που είναι άξιος, κάνει καλά τη δουλειά του. Ευχαριστώ τον κ. Μαρινάκη αλλά δεν το δέχομαι», απάντησε ο πρόεδρος της «πράσινης» ΠΑΕ.
Παράλληλα, αποφασίστηκε να γίνει επαφή με τον ΟΠΑΠ για τις ρήτρες βίας στα συμβόλαια χορηγιών, ενώ στελεχώθηκε η πειθαρχική επιτροπή με δύο συνταξιούχους δικαστές (Κρουκίνας, Ντόκας) και έναν δικηγόρο (Στεφανάκης).
«Είχαμε συζήτηση και για τη διαιτησία σήμερα. Πιστεύουμε ότι μετά την παραίτηση του κ. Δαλούκα θα κάνουμε μια καινούρια αρχή με την ελληνική διαιτησία.
Για μας είναι πολύ σημαντικό το ελληνικό ποδόσφαιρο να αναβαθμιστεί και το προϊόν να γίνει όσο καλύτερο γίνεται και θα συμβάλουμε όλοι σε αυτή την κατεύθυνση και οι μεγάλες και οι μικρές ομάδες», τόνισε μετά το τέλος του Δ.Σ. ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Και πρόσθεσε: «Όπως είπα και στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, για μένα είναι πολύ σημαντικό όταν γίνεται ο ορισμός των διαιτητών να μη μας απασχολεί καθόλου και να τον μαθαίνουμε στο γήπεδο. Όταν φτάσουμε στο σημείο να γίνει αυτό, θα έχουμε κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Οι τόνοι πέφτουν και περιμένουμε να δούμε καλό θέαμα στο γήπεδο».
Για το αν η αποχώρηση Δαλούκα αποτελεί νίκη του Μαρινάκη ή ένα νέο ξεκίνημα, ξεκαθάρισε: «Είναι νέα αρχή».
Για το αν συμφωνεί με τη δήλωση του Νικόλα Πατέρα, κατά την αποχώρησή του, ότι «το ποδόσφαιρο είναι τυχερό που έχει εμένα και τον κ. Μαρινάκη», σχολίασε: «Θα το δούμε στην πορεία, παιδιά».
Για το τι θα γίνει αν την Κυριακή υπάρξει νέο λάθος από διαιτητή: «Αν οποιοσδήποτε διαιτητής κάνει τα ίδια λάθη θα μιλήσω με τον ίδιο τρόπο. Αυτό τα λέει όλα. Αν τυχόν χρειάζεται να φύγουν και άλλοι για να διορθωθούν τα κακώς κείμενα θα το πράξουμε.
Πρακτικά όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του θα πηγαίνει σπίτι του».
Για το τι περιμένει από τη συνάντηση με την ΕΠΟ, τόνισε: «Για να τελειώνουμε με τις δηλώσεις, και εγώ και ο κ. Πιλάβιος και όλοι μας πρέπει να συμβάλουμε στην αναβάθμιση του ποδοσφαίρου. Θα δείξουμε τον καλό μας εαυτό και θα πράξουμε ανάλογα».
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Σταύρος Αδαμίδης, επεσήμανε: «Δεσμευθήκαμε εγώ, ο κ. Πατέρας και ο κ. Μαρινάκης να ρίξουμε τους τόνους και να γίνει άμεσα μια συνάντηση ανάμεσα στην ΕΠΟ, την Superleague και όλες τις ομάδες».
«Τυχερό με μένα και Μαρινάκη»
Περίπου μία ώρα πριν την ολοκλήρωση της συνεδρίασης, ο Νικόλας Πατέρας αποχώρησε και τόνισε ότι τα πάντα κυλούν με καλό τρόπο, με καθοριστική συμβολή τη δική του και του Βαγγέλη Μαρινάκη.
«Το ποδόσφαιρο είναι τυχερό που έχει εμένα και τον κ. Μαρινάκη», ήταν η μόνη ατάκα που είπε ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός κατά την έξοδό του από τα γραφεία, μετά από περισσότερες από δύο ώρες συνεδρίασης.
Όταν ρωτήθηκε αν πλέον όλα είναι καλά για τη διαιτησία, έκανε ένα νεύμα βάσει του οποίου όλα είναι σε καλό δρόμο, μετά την έκρυθμη κατάσταση που δημιουργήθηκε τις τελευταίες μέρες.
Οσο για το λόγω της αποχώρησής του από τη συνεδρίαση ενώ αυτή είναι ακόμα σε εξέλιξη, τόνισε: «Πάω στην Παιανία να συγχαρώ τα παιδιά».
σέντρα γκολ.
Μάλιστα...μοίρασαν το 50-50 μεταξύ τους τα 2 βόδια.
Αλλά έχω μία απορία...οι δυό τους συνεδρίαζαν ή υπήρχαν και άλλοι??
Γιατί δε βλέπω καμμία αναφορά σε κανέναν άλλο.
Και αν υπήρχαν τους επιτράπηκε να χειροκροτήσουν ή τους το ξέκοψαν και αυτό??
Από τη στιγμή που ανέλαβαν να βάλουν τάξη στη διαιτησία ο βάζελος με το γάβρο εν μέσω γενικού ύπνου απ' όλους τους υπόλοιπους(του ΠΑΟΚ συμπεριλαμβανομένου) τα κλάματα εκ των υστέρων και οι δηλώσεις α λα Χαριλάου "τους πιστέψαμε και μας εξαπάτησαν" θα είναι το λιγότερο αφελείς....
Στη διάρκεια της συνεδρίασης, έγινε η εισήγηση από τον Νικόλα Πατέρα για να πέσουν οι τόνοι, ενώ όταν κάποιοι επεσήμαναν στον Βαγγέλη Μαρινάκη ότι ήταν υπερβολικός στη δήλωση «έγινε έγκλημα κατά της Ελλάδας», μετά το τέλος του αγώνα Αρης - Παναθηναϊκός, επεσήμανε: «Μπορεί να έκανα λάθος, αλλά είχα εκνευριστεί γι' αυτό το είπα».
Πάντως, ο Νικόλας Πατέρας σχολίασε τις δηλώσεις Μαρινάκη: «Αν τα έλεγε ο Κόκκαλης αυτά που ειπώθηκαν, θα είχαμε πόλεμο. Αλλά τα είπε ο Μαρινάκης, που τον ξέρω καλά και του έχω εμπιστοσύνη». Αμέσως ήρθε η αντίδραση από τον Γιάννη Μώραλη, ο οποίος επεσήμανε: «Τι εννοείτε δηλαδή κ. Πατέρα; Ότι ο Κόκκαλης είναι απατεώνας;» Και ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού απάντησε: «Δεν είπα ότι είναι απατεώνας. Άλλο, όμως, ο Κόκκαλης και άλλο ο Μαρινάκης που τον ξέρω καλά. Άλλωστε δεν ήρθα εδώ για να μιλήσω για πέτσινα πρωταθλήματα».
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης πρότεινε να αναλάβει ο κ. Πατέρας εκπρόσωπος της διοργανώτριας στην ΕΠΟ, καθώς ο Γιάννης Βεκρής προσφέρθηκε να παραιτηθεί, αλλά ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού απέρριψε την πρόταση. «Υπάρχει ο κ. Βεκρής που είναι άξιος, κάνει καλά τη δουλειά του. Ευχαριστώ τον κ. Μαρινάκη αλλά δεν το δέχομαι», απάντησε ο πρόεδρος της «πράσινης» ΠΑΕ.
Παράλληλα, αποφασίστηκε να γίνει επαφή με τον ΟΠΑΠ για τις ρήτρες βίας στα συμβόλαια χορηγιών, ενώ στελεχώθηκε η πειθαρχική επιτροπή με δύο συνταξιούχους δικαστές (Κρουκίνας, Ντόκας) και έναν δικηγόρο (Στεφανάκης).
«Είχαμε συζήτηση και για τη διαιτησία σήμερα. Πιστεύουμε ότι μετά την παραίτηση του κ. Δαλούκα θα κάνουμε μια καινούρια αρχή με την ελληνική διαιτησία.
Για μας είναι πολύ σημαντικό το ελληνικό ποδόσφαιρο να αναβαθμιστεί και το προϊόν να γίνει όσο καλύτερο γίνεται και θα συμβάλουμε όλοι σε αυτή την κατεύθυνση και οι μεγάλες και οι μικρές ομάδες», τόνισε μετά το τέλος του Δ.Σ. ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Και πρόσθεσε: «Όπως είπα και στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, για μένα είναι πολύ σημαντικό όταν γίνεται ο ορισμός των διαιτητών να μη μας απασχολεί καθόλου και να τον μαθαίνουμε στο γήπεδο. Όταν φτάσουμε στο σημείο να γίνει αυτό, θα έχουμε κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Οι τόνοι πέφτουν και περιμένουμε να δούμε καλό θέαμα στο γήπεδο».
Για το αν η αποχώρηση Δαλούκα αποτελεί νίκη του Μαρινάκη ή ένα νέο ξεκίνημα, ξεκαθάρισε: «Είναι νέα αρχή».
Για το αν συμφωνεί με τη δήλωση του Νικόλα Πατέρα, κατά την αποχώρησή του, ότι «το ποδόσφαιρο είναι τυχερό που έχει εμένα και τον κ. Μαρινάκη», σχολίασε: «Θα το δούμε στην πορεία, παιδιά».
Για το τι θα γίνει αν την Κυριακή υπάρξει νέο λάθος από διαιτητή: «Αν οποιοσδήποτε διαιτητής κάνει τα ίδια λάθη θα μιλήσω με τον ίδιο τρόπο. Αυτό τα λέει όλα. Αν τυχόν χρειάζεται να φύγουν και άλλοι για να διορθωθούν τα κακώς κείμενα θα το πράξουμε.
Πρακτικά όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του θα πηγαίνει σπίτι του».
Για το τι περιμένει από τη συνάντηση με την ΕΠΟ, τόνισε: «Για να τελειώνουμε με τις δηλώσεις, και εγώ και ο κ. Πιλάβιος και όλοι μας πρέπει να συμβάλουμε στην αναβάθμιση του ποδοσφαίρου. Θα δείξουμε τον καλό μας εαυτό και θα πράξουμε ανάλογα».
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Σταύρος Αδαμίδης, επεσήμανε: «Δεσμευθήκαμε εγώ, ο κ. Πατέρας και ο κ. Μαρινάκης να ρίξουμε τους τόνους και να γίνει άμεσα μια συνάντηση ανάμεσα στην ΕΠΟ, την Superleague και όλες τις ομάδες».
«Τυχερό με μένα και Μαρινάκη»
Περίπου μία ώρα πριν την ολοκλήρωση της συνεδρίασης, ο Νικόλας Πατέρας αποχώρησε και τόνισε ότι τα πάντα κυλούν με καλό τρόπο, με καθοριστική συμβολή τη δική του και του Βαγγέλη Μαρινάκη.
«Το ποδόσφαιρο είναι τυχερό που έχει εμένα και τον κ. Μαρινάκη», ήταν η μόνη ατάκα που είπε ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός κατά την έξοδό του από τα γραφεία, μετά από περισσότερες από δύο ώρες συνεδρίασης.
Όταν ρωτήθηκε αν πλέον όλα είναι καλά για τη διαιτησία, έκανε ένα νεύμα βάσει του οποίου όλα είναι σε καλό δρόμο, μετά την έκρυθμη κατάσταση που δημιουργήθηκε τις τελευταίες μέρες.
Οσο για το λόγω της αποχώρησής του από τη συνεδρίαση ενώ αυτή είναι ακόμα σε εξέλιξη, τόνισε: «Πάω στην Παιανία να συγχαρώ τα παιδιά».
σέντρα γκολ.
Μάλιστα...μοίρασαν το 50-50 μεταξύ τους τα 2 βόδια.
Αλλά έχω μία απορία...οι δυό τους συνεδρίαζαν ή υπήρχαν και άλλοι??
Γιατί δε βλέπω καμμία αναφορά σε κανέναν άλλο.
Και αν υπήρχαν τους επιτράπηκε να χειροκροτήσουν ή τους το ξέκοψαν και αυτό??
Από τη στιγμή που ανέλαβαν να βάλουν τάξη στη διαιτησία ο βάζελος με το γάβρο εν μέσω γενικού ύπνου απ' όλους τους υπόλοιπους(του ΠΑΟΚ συμπεριλαμβανομένου) τα κλάματα εκ των υστέρων και οι δηλώσεις α λα Χαριλάου "τους πιστέψαμε και μας εξαπάτησαν" θα είναι το λιγότερο αφελείς....
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
το όνειρό μου πάντα ήταν να παίξω διαιτητής γαύρος -ΠΑΟΚ στο Καραισκάκι, να τα κάνω πουτάνα και να κερδίσουμε 0-5 με 5 πέναλτυΑποστόληςΑ έγραψε:Καλή δύναμη παλικάρι μου, Χωρικέ! Μια που τώρα - επιτέλους - θα έρθει η πολυπόθητη κάθαρση στο ποδόσφαιρο, αρχής γενομένης από την καθαίρεση του Δαλούκα, ίσως σε δούμε και σε ανώτερες κατηγορίες (!!)
Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς άνθρωπος στον πλανήτη που να μην πιστεύει ότι με μπροστάρηδες τους "καθαρούς" επιχειρηματίες Πατέρα και Μαρινάκη θα έρθει "άσπρη μέρα και για μας"! Ότι θα αποκτήσουμε επιτέλους καθαρό ποδόσφαιρο και ότι πρωταθλητής θα αναδεικνύεται ο πιο άξιος!
Εκτιμώ τις "αγνές προθέσεις" αυτών που μας διοικούν, όπως κι αυτών που διοικούν το Ελληινκό ποδόσφαιρο...
ΥΓ: Επειδή ο Δαλούκας δεν έδωσε πέναλτυ εις βάρος μας μην τον βγάλουμε και καλό διαιτητή...ΕΛΕΟΣ!
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Κανεις λαθος νομιζω..ο Δαλουκας ειναι ο καλυτερος διατητης στην Ελλαδα εκ εδω κ δυο χρονια το μονο λαθος που εχει κανεις ειναι αυτο το πεναλτυ το Σαββατο ψαξε δες το.Μας επαιξε σχεδον ολα τα ντερμπι με 50-50 κ μεσα στην Αθηνα κ εδω.Περσυ σφυριξε τελικο Τσαμπιονς Λιγκ νεων..ηταν ο μονος διαιτητης στην Σουπα λιγκ που σφυραγε οτι εβλεπε κ αυτο δεν αρεσε στους μερνακοπατεροβαγαινοκοκκαλιδαρδινογιαννηδες γι'αυτο των εκαψαν τον περιμεναν πολυ καιρο στη γωνια κ βρικα την ευκαιρια..κ μειν μου πειτε οτι ο βαζελος τον ηθελε γιατι αν τον ηθελε θα τον εσωζε οπως τον σπαθαρη τον κουκουλακη τον κακο τον καλοπουλο που εχουν κανει πολυ μεγαλυτερα οργια απο τον Δαλουκα.ΑποστόληςΑ έγραψε:Καλή δύναμη παλικάρι μου, Χωρικέ! Μια που τώρα - επιτέλους - θα έρθει η πολυπόθητη κάθαρση στο ποδόσφαιρο, αρχής γενομένης από την καθαίρεση του Δαλούκα, ίσως σε δούμε και σε ανώτερες κατηγορίες (!!)
Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς άνθρωπος στον πλανήτη που να μην πιστεύει ότι με μπροστάρηδες τους "καθαρούς" επιχειρηματίες Πατέρα και Μαρινάκη θα έρθει "άσπρη μέρα και για μας"! Ότι θα αποκτήσουμε επιτέλους καθαρό ποδόσφαιρο και ότι πρωταθλητής θα αναδεικνύεται ο πιο άξιος!
Εκτιμώ τις "αγνές προθέσεις" αυτών που μας διοικούν, όπως κι αυτών που διοικούν το Ελληινκό ποδόσφαιρο...
ΥΓ: Επειδή ο Δαλούκας δεν έδωσε πέναλτυ εις βάρος μας μην τον βγάλουμε και καλό διαιτητή...ΕΛΕΟΣ!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Παλικάρι μου σέβομαι την άποψή σου. Η δική μου είναι ότι μας έπαιξε από 60-40 έως 70-30. Θυμάμαι τις κίτρινες κάρτες που προκλητικά δεν έδειξε σ' αυτούς, αλλά τις έδειξε πολύ εύκολα σ' εμάς. Τα φάουλ που τους έδινε σε αστείες φάσεις, ώστε να τους δίνει επιπλέον επιθέσεις, κόβοντάς τες από εμάς.
Και - επιτέλους - ένας διαιτητής του 50-50 δίνει ΚΑΠΟΤΕ και κάτι ευνοϊκό προς την άλλη πλευρά...
Ο Χωρικός τα είπε πολύ ωραία. Τα αφιερώνω σε όσους έχουν αυταπάτες περι καλών διαιτησιών και όμορφων κόσμων, αγγελικά πλασμένων.
Ας δούμε λίγο και την καθημερινότητά μας. Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο πολλή σήψη βλέπω τριγύρω μου. Αυτοί που ανταμοίβονται είναι μόνον οι διεφθαρμένοι, οι ανήθικοι και χυδαίοι. Οι άλλοι σταλαπατιούνται, διώκονται, εξαφανίζονται. Και στην πολιτική σκηνή (όπυο κυριαρχεί η μπόχα και η δυσωδία) φοβάμαι πως οδηγούμαστε σε δικτατορικές καταστάσεις. Όπως περίπου τα είχε προβλέψει ο George Orwell το 1948 στο περίφημο βιβλίο του με τίτλο: "1984".
Όταν φτάνουμε στο σημείο να λέει ο Πατέρας πως ευτυχώς υπάρχουμε εγώ και ο Μαρινάκης για το Ελληνικό ποδόσφαιρο, δηλαδή να μην τηρούν πλέον οι άνθρωποι αυτοί ΟΥΤΕ τα προσχήματα, είναι πρόδηλο ότι θα οδηγηθούμε σε άθλιες καταστάσεις. Ο Θεός να βάλει το χέρι Του.
Και - επιτέλους - ένας διαιτητής του 50-50 δίνει ΚΑΠΟΤΕ και κάτι ευνοϊκό προς την άλλη πλευρά...
Ο Χωρικός τα είπε πολύ ωραία. Τα αφιερώνω σε όσους έχουν αυταπάτες περι καλών διαιτησιών και όμορφων κόσμων, αγγελικά πλασμένων.
Ας δούμε λίγο και την καθημερινότητά μας. Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο πολλή σήψη βλέπω τριγύρω μου. Αυτοί που ανταμοίβονται είναι μόνον οι διεφθαρμένοι, οι ανήθικοι και χυδαίοι. Οι άλλοι σταλαπατιούνται, διώκονται, εξαφανίζονται. Και στην πολιτική σκηνή (όπυο κυριαρχεί η μπόχα και η δυσωδία) φοβάμαι πως οδηγούμαστε σε δικτατορικές καταστάσεις. Όπως περίπου τα είχε προβλέψει ο George Orwell το 1948 στο περίφημο βιβλίο του με τίτλο: "1984".
Όταν φτάνουμε στο σημείο να λέει ο Πατέρας πως ευτυχώς υπάρχουμε εγώ και ο Μαρινάκης για το Ελληνικό ποδόσφαιρο, δηλαδή να μην τηρούν πλέον οι άνθρωποι αυτοί ΟΥΤΕ τα προσχήματα, είναι πρόδηλο ότι θα οδηγηθούμε σε άθλιες καταστάσεις. Ο Θεός να βάλει το χέρι Του.