Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ αρνήθηκε κι επίσημα την ανταλλαγή εισιτηρίων. Ας δούμε τη θετική πλευρά: τη δεύτερη αγωνιστική θα υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εισιτήρια.
Group Stage Europa League
Re: Group Stage Europa League
Κι εγώ το πιστεύω αυτό, σοβαρά. Ίσως όχι περασμένοι αλλά πρώτοι σίγουρα
Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ αρνήθηκε κι επίσημα την ανταλλαγή εισιτηρίων. Ας δούμε τη θετική πλευρά: τη δεύτερη αγωνιστική θα υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εισιτήρια.
Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ αρνήθηκε κι επίσημα την ανταλλαγή εισιτηρίων. Ας δούμε τη θετική πλευρά: τη δεύτερη αγωνιστική θα υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εισιτήρια.
- emeissaspsirizoume4
- Δημοσιεύσεις: 535
- Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00
Re: Group Stage Europa League
δεν μπορει καμια ντιναμο να αρνηθει να δωσει εισητηρια
------------------------------------------------------------------------------------
http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Dow ... WNLOAD.pdf
14.07 All clubs in the UEFA club competitions must make at least 5% of the total capacity of their stadium available exclusively to visiting supporters, in a segregated, safe area. In addition, visiting clubs are entitled to purchase up to 200 top-category tickets (unless otherwise agreed between the two clubs in question) for their VIP supporters, sponsors, etc. (see Articles 16 and 23 of the UEFA Stadium Infrastructure Regulations and Article 19 of the UEFA Safety and Security Regulations).
------------------------------------------------------------------------------------
ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΣ...

Για άλλη μια φορά το τελευταίο διάστημα, παρατηρήσαμε μια απόπειρα από τους (αλήτες-ρουφιάνους) δημοσιογράφους να περάσουν στον κόσμο κατασκευασμένη άποψη, προεξοφλώντας καταστάσεις και προκαταλαμβάνοντας τον αρνητικά σχετικά με την εκδρομή στο Ζάγκρεμπ για τον αγώνα με την Ντυναμό.
Οι ίδιοι ΑΡΔ που διεδιδαν ότι δεν απασχολεί τον ΠΑΟΚ το (ήδη γνωστό) γεγονός ότι δεν θα ζητήσει εισητήρια η Ντυναμό (οι οπαδοί της οποίας κάνουν αποχή απο όλα τα ματς, εντός και εκτός), και θα πάρει το υποχρεωτικό 5%, οι ίδιοι τώρα που έγινε επίσημο αυτό προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο ότι υπάρχει "άνωθεν εντολή" να μην πάρει ο ΠΑΟΚ τα εισιτήρια που δικαιούται και να στερηθεί η ομάδα τη στήριξη του κόσμου της. Και μάλιστα σε ένα παιχνίδι ιδιαίτερα κρίσιμο από αγωνιστικής πλευράς, καθώς διεξάγεται την τελευταία αγωνιστική των ομίλων και ενδέχεται να κρίνει ακόμα και την πρόκριση της ομάδας.
Μάλιστα, αντίθετα με προηγούμενες ενορχηστρωμένες προσπάθειες πλύσης εγκεφάλου απο τους "αποκλειστικούς" και μη ΑΡΔ, η συγκεκριμένη προσπάθεια είναι μάλλον άσχημα οργανωμένη. Άλλοι γράφουν ότι υπάρχει απαγόρευση της ΟΥΕΦΑ, που στους κανονισμούς της αναφέρει ότι κάθε ομάδα υποχρεούται να δίνει το 5% της έδρας της σε φιλοξενούμενους, και ανάγκασε αυτό το καλοκαίρι την ΠΑΕ να κάνει τα απαραίτητα έργα στην Τούμπα για να διασφαλίσει τις προυποθέσεις φιλοξενίας. Αλλοι πάλι λένε ότι δεν μας δίνει εισιτήρια η Ντυναμό. Φυσικά, επειδή μιλάμε για ευρωπαικές διοργανώσεις και όχι για το Ελλαδιστάν, αυτά είναι παραμύθια, καθώς σε ευρωπαικά ματς δεν κρίνονται οι μετακινήσεις των οπαδών από τις καύλες του κάθε παράγοντα. Το τρίτο σενάριο είναι ότι η ΟΥΕΦΑ θα κάνει επίσημη σύσταση (κάτι που οι ΑΡΔ γνωρίζουν από τα κονέ τους με τα υψηλά κλιμάκια της ομοσπονδίας) να μην γίνει μετακίνηση και η Ντυναμό Ζάγκρεμπ θα συμφωνήσει. Και σε αυτή την περίπτωση ο τελικός λόγος είναι στα χέρια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Μπερδεμένοι λοιπόν οι ΑΡΔ, όπως και μπερδεμένοι είμαστε εμείς με το πως γίνεται να πραγματοποιήθηκε η μετακίνηση μας στην Τουρκία (απείρως επικινδυνότερη για τον ουδέτερο παρατηρητή) και να μην γίνεται αυτή στην Κροατία, υπό το φόβο επεισοδίων με ομάδα που οι οπαδοί της δεν θα είναι καν στο γήπεδο. Άλλωστε, για τους λογιστές-φιλάθλους που μας διαβάζουν, να θυμίσουμε ότι πιθανή τιμωρία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για επεισόδια ισχύει μονάχα σε περίπτωση που αυτά γίνουν εντός γηπέδου και μόνο. Επίσης αν η ΟΥΕΦΑ πιστεύει ότι η Κροατία είναι επικίνδυνο μέρος για τους Ελληνες οπαδούς και αντίστροφα, πως και δεν προέκυψε αντίστοιχος πανικός για απαγορεύσεις και συστάσεις για το ματς της ΑΕΚ με τη Χάιντουκ Σπλιτ, με οπαδούς αντίστοιχης δυναμικότητας με αυτούς της Ντυναμό;
Εκτός και αν η επίσημη ΟΥΕΦΑ (ίσως και ο Πλατινί αυτοπροσώπως) ασχολείται με αδελφοποιήσεις οπαδών και έχει ήδη λίστα ονομάτων των Σέρβων οπαδών της Παρτιζάν που θα είναι στα λεοφωρεία μαζί μας. Παραμύθια για καθυστερημένους που θέλουν να μας πλασάρουν ως γεγονότα. Άραγε γιατί αυτή η πρεμούρα τις τελευταίες μέρες για να μετριασθούν οι αντιδράσεις του κόσμου και να περάσει ως τετελεσμένο γεγονός και αποτέλεσμα "άνωθεν εντολής" η ακύρωση της μετακίνησης; Αυτόβουλα αποφάσισαν οι ΑΡΔ, "αποκλειστικοί" (κυρίως) και μη, ότι δεν πρέπει να πάμε στην Κροατία;
Σε όλη αυτή την κατάσταση συνέβαλλε φυσικά και η σχεδόν πλήρης υποταγή της πλατιάς μάζας του κόσμου σε αυτή την κοροιδία από τους ΑΡΔ. Αντί να είμαστε απόλυτοι στο να διεκδικούμε την αυτονόητη παρουσία μας όπου παίζει η ομάδα μας, αναλωνόμαστε στο να σχολιάζουμε αν συμφέρει ή όχι την ΠΑΕ ή αν μας τιμωρήσει ο νταβάς του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, και να αποδεχόμαστε όχι μόνο ό,τι πει η διοίκηση, αλλά πλέον και ό,τι πει ο κάθε ΑΡΔ. Αυτό βέβαια στα πλαίσια της γενικότερης επανάπαυσης και έλλειψης μαχητικότητας της μάζας του κόσμου τα τελευταία χρόνια, τα αποτελέσματα της οποίας φαίνονται εκτός των άλλων και στη μειωμένη συμμετοχή του κόσμου σε αγώνες, πορείες και κινητοποιήσεις σε σχέση με πριν από 4-5 χρόνια.
Είμαστε οπαδοί του ΠΑΟΚ, ανήκουμε στον πιο οπαδικό λαό του πλανήτη και δεν θα ανεχθούμε την αλλοίωση της ταυτότητας μας που επιτάσσει η "νέα εποχή" και τα νέα ήθη στον ΠΑΟΚ μας. Δεν είμαστε ούτε λογιστές ούτε νομικοί να μας απασχολούν τέτοιου είδους θέματα. Κάποιοι θέλουν να μας μετατρέψουν σε χειροκροτητές και δημοπίθηκους και να ξεχάσουμε ότι η θέση μας είναι στους δρόμους, τα λεωφορεία και τα γήπεδα. Όποιος επιχειρήσει να μας κόψει τις εκδρομές είναι αυτομάτως εχθρός μας και θα τον αντιμετωπίσουμε με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίσαμε στο παρελθόν Λιάνηδες, Ορφανούς και Χρυσοχοίδες. Είτε αυτοί είναι οι γνωστοί ΑΡΔ, είτε προέρχονται (υποτίθεται) μέσα απ' την οικογένεια του ΠΑΟΚ. Ακόμα και αυτοαποκαλούμενους οπαδούς του ΠΑΟΚ, που έχουν μπερδέψει τον οπαδισμό με το ραγιαδιλίκι, τις επιχορηγήσεις του ΟΠΑΠ, τα ραδιόφωνα και το ίντερνετ.
Περιμένουμε απο την ΠΑΕ ΠΑΟΚ να κάνει το αυτονόητο, όπως έκανε και για το ματς με τη Φενέρ στην Τουρκία, να απαιτήσει να πάρουμε τα εισιτήρια που δικαιούμαστε και υποχρεούνται να μας παραχωρήσουν. Αλλά κυρίως περιμένουμε απο το μαχόμενο πυρήνα του ΠΑΟΚ να κάνει το καθήκον του απέναντι στην ιστορία του και να περιφρουρήσει το βασικό του οπαδικό χαρακτηριστικό ανα τις δεκαετίες, τις εκδρομές του.

Υ.Γ. Ο αγώνας για τους 5 αδερφούς μας που κρατούνται παράνομα προφυλακιστέοι δε σταμάτησε και θα είναι μακρύς, επίπονος και πολυέξοδος. Σε λίγες μέρες κυκλοφορούν τα μπλουζάκια για την οικονομική ενίσχυση των αδερφών μας (η αρχή θα γίνει στον αγώνα της ομάδας μας με την Μπριζ στο Βέλγιο με 300 κομμάτια) και ελάχιστο χρέος όλων των ΠΑΟΚτσήδων είναι να τα προμηθευτούν και να βοηθήσουν έτσι οικονομικά το δικαστικό αγώνα των παιδιών.
ΑΔΕΡΦΙΑ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!
http://est1926.blogspot.com/2010/09/blog-post_15.html
------------------------------------------------------------------------------------
http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Dow ... WNLOAD.pdf
14.07 All clubs in the UEFA club competitions must make at least 5% of the total capacity of their stadium available exclusively to visiting supporters, in a segregated, safe area. In addition, visiting clubs are entitled to purchase up to 200 top-category tickets (unless otherwise agreed between the two clubs in question) for their VIP supporters, sponsors, etc. (see Articles 16 and 23 of the UEFA Stadium Infrastructure Regulations and Article 19 of the UEFA Safety and Security Regulations).
------------------------------------------------------------------------------------
ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΣ...

Για άλλη μια φορά το τελευταίο διάστημα, παρατηρήσαμε μια απόπειρα από τους (αλήτες-ρουφιάνους) δημοσιογράφους να περάσουν στον κόσμο κατασκευασμένη άποψη, προεξοφλώντας καταστάσεις και προκαταλαμβάνοντας τον αρνητικά σχετικά με την εκδρομή στο Ζάγκρεμπ για τον αγώνα με την Ντυναμό.
Οι ίδιοι ΑΡΔ που διεδιδαν ότι δεν απασχολεί τον ΠΑΟΚ το (ήδη γνωστό) γεγονός ότι δεν θα ζητήσει εισητήρια η Ντυναμό (οι οπαδοί της οποίας κάνουν αποχή απο όλα τα ματς, εντός και εκτός), και θα πάρει το υποχρεωτικό 5%, οι ίδιοι τώρα που έγινε επίσημο αυτό προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο ότι υπάρχει "άνωθεν εντολή" να μην πάρει ο ΠΑΟΚ τα εισιτήρια που δικαιούται και να στερηθεί η ομάδα τη στήριξη του κόσμου της. Και μάλιστα σε ένα παιχνίδι ιδιαίτερα κρίσιμο από αγωνιστικής πλευράς, καθώς διεξάγεται την τελευταία αγωνιστική των ομίλων και ενδέχεται να κρίνει ακόμα και την πρόκριση της ομάδας.
Μάλιστα, αντίθετα με προηγούμενες ενορχηστρωμένες προσπάθειες πλύσης εγκεφάλου απο τους "αποκλειστικούς" και μη ΑΡΔ, η συγκεκριμένη προσπάθεια είναι μάλλον άσχημα οργανωμένη. Άλλοι γράφουν ότι υπάρχει απαγόρευση της ΟΥΕΦΑ, που στους κανονισμούς της αναφέρει ότι κάθε ομάδα υποχρεούται να δίνει το 5% της έδρας της σε φιλοξενούμενους, και ανάγκασε αυτό το καλοκαίρι την ΠΑΕ να κάνει τα απαραίτητα έργα στην Τούμπα για να διασφαλίσει τις προυποθέσεις φιλοξενίας. Αλλοι πάλι λένε ότι δεν μας δίνει εισιτήρια η Ντυναμό. Φυσικά, επειδή μιλάμε για ευρωπαικές διοργανώσεις και όχι για το Ελλαδιστάν, αυτά είναι παραμύθια, καθώς σε ευρωπαικά ματς δεν κρίνονται οι μετακινήσεις των οπαδών από τις καύλες του κάθε παράγοντα. Το τρίτο σενάριο είναι ότι η ΟΥΕΦΑ θα κάνει επίσημη σύσταση (κάτι που οι ΑΡΔ γνωρίζουν από τα κονέ τους με τα υψηλά κλιμάκια της ομοσπονδίας) να μην γίνει μετακίνηση και η Ντυναμό Ζάγκρεμπ θα συμφωνήσει. Και σε αυτή την περίπτωση ο τελικός λόγος είναι στα χέρια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Μπερδεμένοι λοιπόν οι ΑΡΔ, όπως και μπερδεμένοι είμαστε εμείς με το πως γίνεται να πραγματοποιήθηκε η μετακίνηση μας στην Τουρκία (απείρως επικινδυνότερη για τον ουδέτερο παρατηρητή) και να μην γίνεται αυτή στην Κροατία, υπό το φόβο επεισοδίων με ομάδα που οι οπαδοί της δεν θα είναι καν στο γήπεδο. Άλλωστε, για τους λογιστές-φιλάθλους που μας διαβάζουν, να θυμίσουμε ότι πιθανή τιμωρία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για επεισόδια ισχύει μονάχα σε περίπτωση που αυτά γίνουν εντός γηπέδου και μόνο. Επίσης αν η ΟΥΕΦΑ πιστεύει ότι η Κροατία είναι επικίνδυνο μέρος για τους Ελληνες οπαδούς και αντίστροφα, πως και δεν προέκυψε αντίστοιχος πανικός για απαγορεύσεις και συστάσεις για το ματς της ΑΕΚ με τη Χάιντουκ Σπλιτ, με οπαδούς αντίστοιχης δυναμικότητας με αυτούς της Ντυναμό;
Εκτός και αν η επίσημη ΟΥΕΦΑ (ίσως και ο Πλατινί αυτοπροσώπως) ασχολείται με αδελφοποιήσεις οπαδών και έχει ήδη λίστα ονομάτων των Σέρβων οπαδών της Παρτιζάν που θα είναι στα λεοφωρεία μαζί μας. Παραμύθια για καθυστερημένους που θέλουν να μας πλασάρουν ως γεγονότα. Άραγε γιατί αυτή η πρεμούρα τις τελευταίες μέρες για να μετριασθούν οι αντιδράσεις του κόσμου και να περάσει ως τετελεσμένο γεγονός και αποτέλεσμα "άνωθεν εντολής" η ακύρωση της μετακίνησης; Αυτόβουλα αποφάσισαν οι ΑΡΔ, "αποκλειστικοί" (κυρίως) και μη, ότι δεν πρέπει να πάμε στην Κροατία;
Σε όλη αυτή την κατάσταση συνέβαλλε φυσικά και η σχεδόν πλήρης υποταγή της πλατιάς μάζας του κόσμου σε αυτή την κοροιδία από τους ΑΡΔ. Αντί να είμαστε απόλυτοι στο να διεκδικούμε την αυτονόητη παρουσία μας όπου παίζει η ομάδα μας, αναλωνόμαστε στο να σχολιάζουμε αν συμφέρει ή όχι την ΠΑΕ ή αν μας τιμωρήσει ο νταβάς του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, και να αποδεχόμαστε όχι μόνο ό,τι πει η διοίκηση, αλλά πλέον και ό,τι πει ο κάθε ΑΡΔ. Αυτό βέβαια στα πλαίσια της γενικότερης επανάπαυσης και έλλειψης μαχητικότητας της μάζας του κόσμου τα τελευταία χρόνια, τα αποτελέσματα της οποίας φαίνονται εκτός των άλλων και στη μειωμένη συμμετοχή του κόσμου σε αγώνες, πορείες και κινητοποιήσεις σε σχέση με πριν από 4-5 χρόνια.
Είμαστε οπαδοί του ΠΑΟΚ, ανήκουμε στον πιο οπαδικό λαό του πλανήτη και δεν θα ανεχθούμε την αλλοίωση της ταυτότητας μας που επιτάσσει η "νέα εποχή" και τα νέα ήθη στον ΠΑΟΚ μας. Δεν είμαστε ούτε λογιστές ούτε νομικοί να μας απασχολούν τέτοιου είδους θέματα. Κάποιοι θέλουν να μας μετατρέψουν σε χειροκροτητές και δημοπίθηκους και να ξεχάσουμε ότι η θέση μας είναι στους δρόμους, τα λεωφορεία και τα γήπεδα. Όποιος επιχειρήσει να μας κόψει τις εκδρομές είναι αυτομάτως εχθρός μας και θα τον αντιμετωπίσουμε με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίσαμε στο παρελθόν Λιάνηδες, Ορφανούς και Χρυσοχοίδες. Είτε αυτοί είναι οι γνωστοί ΑΡΔ, είτε προέρχονται (υποτίθεται) μέσα απ' την οικογένεια του ΠΑΟΚ. Ακόμα και αυτοαποκαλούμενους οπαδούς του ΠΑΟΚ, που έχουν μπερδέψει τον οπαδισμό με το ραγιαδιλίκι, τις επιχορηγήσεις του ΟΠΑΠ, τα ραδιόφωνα και το ίντερνετ.
Περιμένουμε απο την ΠΑΕ ΠΑΟΚ να κάνει το αυτονόητο, όπως έκανε και για το ματς με τη Φενέρ στην Τουρκία, να απαιτήσει να πάρουμε τα εισιτήρια που δικαιούμαστε και υποχρεούνται να μας παραχωρήσουν. Αλλά κυρίως περιμένουμε απο το μαχόμενο πυρήνα του ΠΑΟΚ να κάνει το καθήκον του απέναντι στην ιστορία του και να περιφρουρήσει το βασικό του οπαδικό χαρακτηριστικό ανα τις δεκαετίες, τις εκδρομές του.

Υ.Γ. Ο αγώνας για τους 5 αδερφούς μας που κρατούνται παράνομα προφυλακιστέοι δε σταμάτησε και θα είναι μακρύς, επίπονος και πολυέξοδος. Σε λίγες μέρες κυκλοφορούν τα μπλουζάκια για την οικονομική ενίσχυση των αδερφών μας (η αρχή θα γίνει στον αγώνα της ομάδας μας με την Μπριζ στο Βέλγιο με 300 κομμάτια) και ελάχιστο χρέος όλων των ΠΑΟΚτσήδων είναι να τα προμηθευτούν και να βοηθήσουν έτσι οικονομικά το δικαστικό αγώνα των παιδιών.
ΑΔΕΡΦΙΑ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!
http://est1926.blogspot.com/2010/09/blog-post_15.html
Re: Group Stage Europa League
Μπορεί μια χαρά εφόσον υπάρχει σύσταση από την UEFA, μη υποχρεωτική αλλά υπάρχει, που ζητάει κάτι τέτοιο.
Re: Group Stage Europa League
Οι ιθύνοντες της Ευρώπης ας παρατηρήσουν και τα παρακάτω βιντεάκια!!
[youtube]2tW-7bo05pY&feature=related[/youtube]
[youtube]6GknC0OOY48&feature=fvw[/youtube]
[youtube]Lu2zl1I_SNs&feature=related[/youtube]
[youtube]2tW-7bo05pY&feature=related[/youtube]
[youtube]6GknC0OOY48&feature=fvw[/youtube]
[youtube]Lu2zl1I_SNs&feature=related[/youtube]
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Group Stage Europa League
Η κάθε ομάδα δεσμεύεται να διαθέσει το 5% της χωρητικότητας για τους φιλοξενούμενους οπαδούς.
Οπότε, αν ο ΠΑΟΚ ζητήσει εισιτήρια για το Ζάγκρεμπ, η Δυναμό δεν έχει το δικαίωμα να του τα αρνηθεί, αλλά
ενόψει της σύστασης της UEFA και
ενόψει του γεγονότος ότι η Δυναμό δεν θα ζητήσει εισιτήρια για τον αγώνα της Τούμπας (τα οποία φυσικά δεν θα ζητήσει λόγω της αποχής των Bad Blue Boys και του φόβου επεισοδίων από όσους οπαδούς της εν τέλει έρθουν),
μου φαίνεται χλωμό να ζητήσει ο ΠΑΟΚ εισιτήρια.
Δεν νομίζω πως κανένας ΑΡΔ το υπαγόρευσε αυτό στη δίοικηση ή ότι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο από πλευράς τους για να μην πάρουμε εισιτήρια.
Ήμαρτον ,ασχολούμαστε με τον κάθε μαλάκα και του δίνουμε πολύ περισσότερη αξία από όση του αρμόζει.
Οπότε, αν ο ΠΑΟΚ ζητήσει εισιτήρια για το Ζάγκρεμπ, η Δυναμό δεν έχει το δικαίωμα να του τα αρνηθεί, αλλά
ενόψει της σύστασης της UEFA και
ενόψει του γεγονότος ότι η Δυναμό δεν θα ζητήσει εισιτήρια για τον αγώνα της Τούμπας (τα οποία φυσικά δεν θα ζητήσει λόγω της αποχής των Bad Blue Boys και του φόβου επεισοδίων από όσους οπαδούς της εν τέλει έρθουν),
μου φαίνεται χλωμό να ζητήσει ο ΠΑΟΚ εισιτήρια.
Δεν νομίζω πως κανένας ΑΡΔ το υπαγόρευσε αυτό στη δίοικηση ή ότι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο από πλευράς τους για να μην πάρουμε εισιτήρια.
Ήμαρτον ,ασχολούμαστε με τον κάθε μαλάκα και του δίνουμε πολύ περισσότερη αξία από όση του αρμόζει.
Re: Group Stage Europa League
free4 έγραψε:Οι ιθύνοντες της Ευρώπης ας παρατηρήσουν και τα παρακάτω βιντεάκια!!
[youtube]2tW-7bo05pY&feature=related[/youtube]
[youtube]6GknC0OOY48&feature=fvw[/youtube]
[youtube]Lu2zl1I_SNs&feature=related[/youtube]
Ρε σεις στο 2ο βιντεάκι ειδα καλά ή με γελούν τα μάτια μου???
Οι οπαδοί της Φενερ έριχναν πέτρες στους δικούς μας και ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ τους η αστυνομία όχι μόνο δε τους σταμάταγε αλλά μας έριχνε κ καπνογονα ( αυτός ο μαλ@κ@ς με το πιστόλι ) .
Ξεφτιλισμένοι π@υστοτουρκοι
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1513
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Group Stage Europa League
Ντυναμο Ζαγκρεπ-Βιγιαρεαλ 2-0!
Με νικη κοντρα στους κροατες πας πρωτος...
Με νικη κοντρα στους κροατες πας πρωτος...
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Group Stage Europa League
Έχει κανείς εικόνα από το ματς των Κροατών με τους Ισπανούς;
Είδα τα γκολ και τα δύο στην αντεπίθεση , το πρώτο ωραία πάντως αντεπίθεση και το δεύτερο έπειτα από κλέψιμο στο κέντρο.
Ξέρει κανείς πως ήταν το παιχνίδι;
Είδα τα γκολ και τα δύο στην αντεπίθεση , το πρώτο ωραία πάντως αντεπίθεση και το δεύτερο έπειτα από κλέψιμο στο κέντρο.
Ξέρει κανείς πως ήταν το παιχνίδι;
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Group Stage Europa League
Μόνο τα γκολ είδα που προέκυψαν από εξαιρετικές ανεπιθέσεις.
(Εδώ έβαλε γκολ ο Ρουκάβινα, τι να λέμε τώρα...)
Πολύ πιο ευνοϊκά θα ήταν για εμάς αν είχε λήξει διπλό.
Θα έβαζες από κάτω για τα καλά τους Κροάτες από τη δεύτερη αγωνιστική και σε συνδυασμό με την εκτός έδρας ισοπαλία στο Βέλγιο θα πατούσες πολύ γερά στα πόδια σου.
Χωρια που η Βιγιαρεάλ δεν θα πήγαινε και πολύ φουριόζα στα 2 κολλητά ματς, ενώ αντίστοιχα η Δυναμό δεν θα ερχόταν εδώ με το Χ να τη βολεύει τρελά.
Τέλος πάντων, μαγκιά τους τρελή που κέρδισαν, πρέπει οπωσδήποτε να τους πάρουμε σε 2 βδομάδες.
(Εδώ έβαλε γκολ ο Ρουκάβινα, τι να λέμε τώρα...)
Πολύ πιο ευνοϊκά θα ήταν για εμάς αν είχε λήξει διπλό.
Θα έβαζες από κάτω για τα καλά τους Κροάτες από τη δεύτερη αγωνιστική και σε συνδυασμό με την εκτός έδρας ισοπαλία στο Βέλγιο θα πατούσες πολύ γερά στα πόδια σου.
Χωρια που η Βιγιαρεάλ δεν θα πήγαινε και πολύ φουριόζα στα 2 κολλητά ματς, ενώ αντίστοιχα η Δυναμό δεν θα ερχόταν εδώ με το Χ να τη βολεύει τρελά.
Τέλος πάντων, μαγκιά τους τρελή που κέρδισαν, πρέπει οπωσδήποτε να τους πάρουμε σε 2 βδομάδες.
Re: Group Stage Europa League
Αναλυτικά η βαθμολογία:
1. Αγγλία 72.213 (6/7)
2. Ισπανία 67.472 (7/7)
3. Γερμανία 58.603 (6/6)
4. Ιταλία 52.695 (7/7)
5. Γαλλία 46.344 (5/6)
6. Πορτογαλία 37.996 (4/5)
7. Ρωσία 37.374 (4/6)
8. Ουκρανία 37.050 (4/6)
9. Τουρκία 33.450 (2/5)
10. Ολλανδία 32.693 (5/6)
11. Ελλάδα 30.366 (4/5)
12. Δανία 27.750 (2/5)
13. Ρουμανία 24.824 (2/6)
14. Βέλγιο 24.600 (3/5)
15. Σκωτία 23.741 (1/5)
16. Ελβετία 22.100 (3/5)
17. Ισραήλ 21.000 (1/4)
18. Αυστρία 19.700 (2/4)
19. Τσεχία 19.350 (1/4)
20. Κύπρος 18.124 (0/4)
1. Αγγλία 72.213 (6/7)
2. Ισπανία 67.472 (7/7)
3. Γερμανία 58.603 (6/6)
4. Ιταλία 52.695 (7/7)
5. Γαλλία 46.344 (5/6)
6. Πορτογαλία 37.996 (4/5)
7. Ρωσία 37.374 (4/6)
8. Ουκρανία 37.050 (4/6)
9. Τουρκία 33.450 (2/5)
10. Ολλανδία 32.693 (5/6)
11. Ελλάδα 30.366 (4/5)
12. Δανία 27.750 (2/5)
13. Ρουμανία 24.824 (2/6)
14. Βέλγιο 24.600 (3/5)
15. Σκωτία 23.741 (1/5)
16. Ελβετία 22.100 (3/5)
17. Ισραήλ 21.000 (1/4)
18. Αυστρία 19.700 (2/4)
19. Τσεχία 19.350 (1/4)
20. Κύπρος 18.124 (0/4)
Re: Group Stage Europa League
Η Ντόρτμουντ έχει Άγγελο προπονητή μήπως?
Καρπάτι Λίιβ-Ντόρτμουντ 3-4
Κουλούρια
Νάπολι-Ουτρέχτη 0-0
Τα μακαρόνια ήταν για πέταμα
Γιουβέντους-Λεχ Πόζναν 3-3
Θυσία ένα παιδί στον Ααρών
Άρης-Ατλέτικο Μαδρίτης 1-0
Καρπάτι Λίιβ-Ντόρτμουντ 3-4
Κουλούρια
Νάπολι-Ουτρέχτη 0-0
Τα μακαρόνια ήταν για πέταμα
Γιουβέντους-Λεχ Πόζναν 3-3
Θυσία ένα παιδί στον Ααρών
Άρης-Ατλέτικο Μαδρίτης 1-0
Re: Group Stage Europa League
o Ρουκάβινα κάνει οργια τη φετινη χρονιά στη ντιναμο.πολύ καλός παίκτης ενας από τους πολλούς που φεύγουν ως αποτυχημένοι απο τον βαζελο..
Re: Group Stage Europa League
Το θυμάμαι στο ΠΑΟΚ ΠΑΟ 0-1 στα πλέιωχ του 08-09 να χάνει άχαστο tet-a-tet. Θα τους δαγκώσουμε τους Κροάτες λέμε. Και μετά... ΠΞΣ στο Ελ Μαδριγάλ!!
Re: Group Stage Europa League
Στο ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ Μαδριγαλ!!!!!Αλλα......ενα-ενα........ας κοπιασουν πρωτα οι Κροατες....!