Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Sera4 »

8.25 Η διάδοση ψευδών ειδήσεων στο φόρουμ. Ο χρήστης που θα αναφέρει κάποια φήμη που άκουσε ή διάβασε οφείλει να επιβεβαιώνει στους υπόλοιπους ότι το γεγονός είναι απλώς φήμη και δεν προέρχεται από έγκυρες πηγές ή προσωπική πληροφόρηση.

αυτος ηταν ο λογος που σε μπαναρα....αν ηθελα να σου αφαιρεσω το δικαιωμα λογου θα ειχες διαγραφει απο το σαιτ σε μπαναρα 1 μερα για να μπορεσεις να ηρεμησεις και να δεις τα πραγματα πιο ρεαλιστικα...το να μπαινεις μεσα σε ενα φορουμ και να μιλας για παιχτες που καθισαν ουσιαστικα επειδη δεν ηταν πληρωμενοι δεν επιτρεπεται...εδω μεσα ουτε εσπρεσο θα γινουμε ουτε τπτ...ο καθενας ειναι ελευθερος να πει τη γνωμη του ομως μεσα σε ορισμενα πλαισια...δεν μπορει εδω μεσα να γραφονται τετοια πραγματα...σε καλω λοιπον και εγω δημοσια να παραθεσεις τα στοιχεια που τοσο πολυ σου στερησα...και εφοσον γινει αυτο και εγω σου υποσχομαι να προβω στις αναλογες διαδικασιες...εφοσον ομως δε γινει αυτο σε συμβουλευω οταν μπαινεις να γραψεις για την καψουρα σου να σκεφτεσαι πρωτα και μετα να γραφεις...οσο αναφορα τις αποφασεις δεν τις παιρνω μονος μου...φιλικα παντα...αν θες παραπανω αναλυση σε παρακλαω πολυ σε πμ μην το κανουμε μεσημεριανο πανελ εδω μεσα... 8-)
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από joshua »

sera4 δεν υπηρχε κανενας λογος μπαναρισματος και καλο θα ηταν να παραδεχοσουν οτι ενδεχομενως ησουν υπερβολικος πανω στην στενοχωρια του αποτελεσματος παρα να προσπαθεις να το υπερασπιστεις.Δεν υπηρχε καμια διαδοση ψευδης ειδησης.Ειναι δεδομενο οτι ειναι απληρωτοι και οτι το εκαναν θεμα και μαλιστα εντονα, δεν το διεψευσε κανεις, ισα ισα.Τωρα αν καποιος θελει να το εκτιμησει ως αιτια κακης αποδοσης ειναι μια καθαρα προσωπικη εκτιμηση με αρκετη βαση λογικης, που ημαρτον αν για καθε σκεψη (οταν ειναι αρνητικη, γιατι δεν ειδα την ιδια ευαισθησια σε θετικες σκεψεις και εκτιμησεις) θα πρεπει να εχουμε και κρυφη καμερα για αποδεικτικο στοιχειο.Στο ιδιο θεμα αναφερθηκαν και χρηστες οπως ο novito,parasandalos,falegkos,ουτε εκει ειδα την αναλογη ευαισθησια.Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι μεθοδοι μπαναρισματος θα πρεπει να εχουν πολυ πιο σημαντικους λογους.Φιλικα και προς το καλο του forum.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από gash04 »

Έφταιγε χόρτο γλιστερό για κακή απόδοση.
Κουτσονικούλη έκανε πατινάζ δε μπόρεσε σκοράρει.
:ugeek:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Sera4 »

τζοσουα το γεγονος ειναι οτι οι παιχτες ειναι απληρωτοι καποιους μηνες...επισης το γεγονος ειναι οτι διευθετηθηκε το θεμα...το να βγαινεις μετα απο εναν αγωνα και να λες οτι ουσιαστικα η ομαδα-χωρις να εχεις και στοιχεια- εκατσε επειδη ηταν απληρωτη ειναι παραπληροφορηση και κιτρινισμος...εδω μεσα δεν θα καταληξουμε ουτε μετροπολις ουτε λιμπερο...εμενα σκοπος μου ειναι να προστατεψω τη συζητηση και να κρατηθει ενα επιπεδο αν αρχιζε και πυροδοτουνταν τετοιο κλιμα δεν θα μας εσωζε κανεις μεχρι σημερα εδω θα γραφαμε...το φορουμ ειναι κατι το απροσωπο και καποιες φορες δεν ξερεις τους σκοπους με τους οποιους γραφει κατι καποιος...και δεν ημουν ολη μερα μεσα για να δω τι εγραψε ο φαλεγκος κλπ(αν και με μια προχειρη ματια δεν ειδα κανενα τετοιο ποσταρισμα πιθανον να διαγραφηκαν)...και οπως προειπα τις αποφασεις δεν τις παιρνω μονος μου...μην δινετε συνεχεια εδω μεσα οποιος εχει θεμα πμ...


υγ ζητω συγνωμη παντως που δεν καταλαβα οτι ηταν κυρια... 8-)
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bono »

Κατσικονικούλι αμφιβάλλω αν είδε καθόλου τη φάτσα του αντίπαλου τερματά.
υ.γ. είμαι με τη μανδάμ για λόγους αρχής....κάτω η εξουσία 8-)
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από teod1980 »

Τι θα κάνουμε τώρα; Θα χωριστούμε για το ποιος είχε δίκαιο;

υγ. Είμαι με sera4 :P
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bono »

Ο διχασμός πρό των πυλών στο Paokmania :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από teod1980 »

Εδώ μπερδεύουμε τα φύλα των μελών του ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ ο διχασμός θα μας ξεφύγει;

Έχει ξανασυμβεί από ότι θυμάμαι... :oops:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από gash04 »

Ημίθεο Ηρακλή απλήρωτο περισσότερο μαζί μας κορυφή.
Επιχείρημα στερεί αποδείξεων.
Λέιντι πλήρωσε γαμπρό.
Σέρα βοήθησε Λέιντι πλύνει πιάτα 1 μέρα.
Συντονιστές ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ μεγάλοι αλήτες.
:ugeek:
Άβαταρ μέλους
LadyMarion
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ 22 Απρ 2009, 18:14
Τοποθεσία: Τούμπα...μέσα!

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από LadyMarion »

@ Sera 4

Εγώ στη λογική των pm για το συγκεκριμένο περιστατικό δεν μπαίνω. Το θέμα θεωρείτει λήξαν, τουλάχιστον από εμένα, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί εμμένω στα όσα έγραψα ανωτέρω και διαφωνώ με αυτά που έγραψες, ως απάντηση στο post μου. Συνεπώς δεν έχει κανένα νόημα να συνεχίζουμε με pm.

Εν πάση περιπτώσει, για όλα υπάρχει πρώτη φορά, κοινώς το έζησα κι αυτό. Πάντως, θα έχω το νου μου λίγο μαζί σας γιατί αρπάζεστε πολύ εύκολα και ξεχνάτε ότι οφείλετε πρώτα απ’όλα να κάνετε παρατήρησεις στους χρήστες , αν νομίζετε ότι δεν τηρούν τους κανόνες.

Υ.Γ. Παρακαλώ τους υπόλοιπους χρήστες να μην ασχοληθούν περαιτέρω με το θέμα διότι δεν επιθυμώ να σπείρω διχόνοιες.
Άβαταρ μέλους
LadyMarion
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ 22 Απρ 2009, 18:14
Τοποθεσία: Τούμπα...μέσα!

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από LadyMarion »

gash04 έγραψε: Σέρα βοήθησε Λέιντι πλύνει πιάτα 1 μέρα.
Λέιντι έχει πλυντήριο πιάτων για να έχει χρόνο να πηγαίνει γήπεδο. ;)
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από teod1980 »

O Μπαστιά πόσο χρρονών είναι;
Μου έκανε εντύπωση και πέρισυ και φέτος στο ότι στο ένας εναντίον ενός δεν τον περνούσαμε. Βέβαια υπήρχε δυνατό παιχνίδι οπότε κάποια χρήση χεριών περνούσε απαρατήρητη αλλά γενικά μου φάνηκε καλός...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Sera4 »

32 θοδωρη...καλος αλλα πολυ βρωμικος γενικα...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από teod1980 »

Για αυτό και είπα και για την ανοχή στο σκληρό παιχνίδι αλλά και χρήση των χεριών.
ΟΚ απλά περιέργεια...
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από paok87 »

ΕικόναΕικόναΕικόνα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνων”