Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

τι σχεση εχει αυτο με αυτο που ειπες?

Οτι να ναι...
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bono »

moican4 έγραψε: Μεχρι να συμβει και αυτο με τον Δερμι, τα λεμε....
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από sidpanos »

ξέφυγε απο το θέμα της η συζήτηση...
αναλύετε οτι σας έρχετε στο μυαλό τωρα...
τα δεδομένα είναι για μένα αυτά...

0-0 με αστέρα...άσχημη εμφάνιση της ομάδας...
θεωρώ πως θα υπάρξει ένα ντεφορμάρισμα κάποιων παιχτών και ευελπιστώ πως σαν σύνολο θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε για να έχουμε τις λιγότερες δυνατές απώλειες..

αυτό θα γίνει γιατί η ομάδα ξεκίνησε νωρίς [συμβαίνει σε όλες τις ομάδες]...
όποιες ξεκίνησαν τώρα,θα έχουν ντεφορμάρισμα γύρω στα χριστούγεννα..

γι'αυτό εφόσων υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις,καλό θα ήταν να χρησιμοποιηθούν σε εντός και εύκολα ματς...ή όπου κρίνει ο προπονητής

κατανοώ οτι έπρεπε να πάρουμε το ματς στην τρίπολη αλλά πρέπει να υπάρχει και ροτέισον...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

Bono έγραψε:..τις περυσινές και τις προπέρσινες γραφικότητες που πολλές φορές με τέτοιες εμφανίσεις παίρναμε τη νίκη είτε με τον Ιβιτς είτε με τον Μπακαγιόκο στο 90' είτε με τις τάπες του Κούτσια είτε με το γόνατο του Παπ και όλα αυτά βαφτιζόταν νίκες με μεγαλειώδεις κινήσεις απ' τον πάγκο,άστες για άλλους....
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από 8emis4 »

Μόλις αρχίσαμε, όλα διορθώνονται και δε θα φέρουμε την καταστροφή. Σκληρή δουλειά και τα κεφαλια μέσα. Αρκετές σαμπάνιες ανοίξαμε, αρκετά video είδαμε με την "άλωση της Πόλης", φτάνει. Φέτος πάμε για πρωτάθλημα, όταν χάνουμε έναν βαθμό έχουμε κηδεία, δε θέλω γελάκια και δεν πειράζει κι έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Θέλω εγωισμό, νεύρο, διπλάσιο πάθος στο επόμενο παιχνίδι.
Παίχτες του ΠΑΟΚ, ξυπνήστε! Αντιλαμβάνεστε ποια φανέλα φοράτε? Αντιλαμβάνεστε ποιος είναι ο φετινός στόχος?
Αίντε παλληκάρια μου, συνεχίζουμε!
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από novito »

Ε ρε κολλημα να συγκρινουμε Σαντος με Δερμιτζακη... κατι που δε στεκει μιας και στον εναν εχεις ενα δειγμα 3 ετών με τεράστια ποικιλία (ρόστερ, αντιπάλους, κλπ) κι ο αλλος τωρα ξεκιναει...

υ.γ. Παντως και με τον Σαντος δε περνουσαμε τρενο απ τον Αστερα... :twisted: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από novito »

Sera4 έγραψε:ο ladymarion πηγε για μπανακι μια μερα......
τι "ο" ρε τανγκαλε?? η σε λεω...
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 97#p212697
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από DimisK »

8emis4 έγραψε:Μόλις αρχίσαμε, όλα διορθώνονται και δε θα φέρουμε την καταστροφή. Σκληρή δουλειά και τα κεφαλια μέσα. Αρκετές σαμπάνιες ανοίξαμε, αρκετά video είδαμε με την "άλωση της Πόλης", φτάνει. Φέτος πάμε για πρωτάθλημα, όταν χάνουμε έναν βαθμό έχουμε κηδεία, δε θέλω γελάκια και δεν πειράζει κι έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Θέλω εγωισμό, νεύρο, διπλάσιο πάθος στο επόμενο παιχνίδι.
Παίχτες του ΠΑΟΚ, ξυπνήστε! Αντιλαμβάνεστε ποια φανέλα φοράτε? Αντιλαμβάνεστε ποιος είναι ο φετινός στόχος?
Αίντε παλληκάρια μου, συνεχίζουμε!
+ άπειρο!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Sera4 »

novito έγραψε:
Sera4 έγραψε:ο ladymarion πηγε για μπανακι μια μερα......
τι "ο" ρε τανγκαλε?? η σε λεω...
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 97#p212697
:mrgreen:
ο και η μαμιεται η παναχαικη...πες το και ετσι ρε μαστορα... :twisted: :twisted:

υγ πωπω το πρωτο μου μπαν ηταν σε γυναικα???τι τζεντλεμαν... :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

ΑΥΤΟΜΠΑΝΑΡΙΣΟΥ ΤΩΡΑ.. :redcard:

Σα δε ντρεπεσαι... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Maximus »

Bono, εχεις δικιο σε αυτο που λες...

Και ζητώ συγνώμη απο τον Μοικαν που δεν προλαβα 5 λεπτα μετά τη ληξη του ματς να γραψω την "μιρλα" μου...Ειχα δουλεια βλεπεις...(να παω στο ΚΑΠΗ)

Παρολα αυτα, το εγραψα οτι δεν μάρεσε η χτεσινη εμφάνιση...Δεν εβγαλα λάδι ουτε τον προπονητη, ουτε κανεναν...

Οπως ξεκίνησα χαλαρά με τον Σάντος και μου αρεσε ο τρόπος δουλείας του και μετά απο πολύ καιρό λέγαμε πολλοί (οχι μονο εγω) τις αντιρρησεις μας, έτσι και με τον Δερμιτζακη... Ο χρόνος θα δειξει...

Και ο μονος λόγος που φαίνεται (γιατί δεν ειναι αληθεια :ugeek: ) οτι ειμαι εμπαθης με τον Σαντος είναι και εν μέρει απο αντιδραση στις περσινες φανφάρες και μεγαλοστομιες, τις "μεγαλειωδεις εμφανισεις", και στον "καλυτερο προπονητη που εκατσε ποτε στον παγκο του ΠΑΟΚ"...

ΥΓ.

Ποτε δεν είπα οτι ξέρω απο ποδοσφαιρο... Αντιθετως συνεχεια το λεω οτι ειμαι αμπαλος του κερατα! :lol:
Άβαταρ μέλους
dizar
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 18:53

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από dizar »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από kotsos »

Ας χαλαρώσουμε λίγο εμείς, ας τσιτωθούν λίγο οι άνθρωποι της ομάδας. Το ότι υπήρξε πλήρης αποδιοργάνωση έπειτα από κουβέντα για τις οφειλές των παικτών είναι δείγμα μικρού συλλόγου. Όπως επίσης τέτοιο δείγμα είναι και τα μεθεόρτια για την πρόκριση στην Πόλη. Σαφώς και όλοι τρελαθήκαμε αλλά ούτε οι τσιγγάνικοι γάμοι δεν κρατάνε τόσο. Δεν ήρθε η καταστροφή προφανώς, αλλά οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές που στην ηλικία που βρίσκονται βγάζουν υπερπολλαπλάσια από συνομήλικούς τους με κύριο χρηματοδότη εμάς πρέπει να σοβαρευτούν άμεσα και να κατέβουν από το κιγκλίδωμα το συντομότερο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Γιάννης Σερέτης



Υ.Γ. Ωρα, λοιπόν, τόσο σύντομα (πιο ωφέλιμο) να αντιληφθούν στον ΠΑΟΚ την... πληρότητα του ρόστερ. Ειδικά στη θέση του φορ, με τους σούπερ γκολτζήδες Φιλομένο - Παπάζογλου είναι... υπερπλήρης, όχι απλώς πλήρης τώρα που λείπει ο Μουσλίμοβιτς και ο Δερμιτζάκης επιμένει να αγκιστρώνει στη δεξιά πτέρυγα τον «Σάλπι». Ωρα να αντιληφθούν τις υπερβολές που ακούστηκαν και γράφτηκαν μετά την ιστορική πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε.

Και να καταλάβουν ότι τα ματς με τους «μικρούς» και τους «μικρομεσαίους» κερδίζονται με... αίμα. Οσο για την αποβολή του Ουντότζι με δεύτερη κίτρινη κάρτα σε 30 δευτερόλεπτα για διαμαρτυρία; Ποδόσφαιρο είναι, συμβαίνουν αυτά. Μια φορά θα ευνοηθείς, κάποια άλλη θα αδικηθείς. Αλλά όταν είσαι ο ΠΑΟΚ και δεν νικάς σε τέτοιου είδους ματς, το πολύ πολύ να φτάσεις στην τρίτη θέση. Διότι το ρόστερ για Ελλάδα - Ευρώπη δεν είναι τόσο ποιοτικό και πλούσιο όσο του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού.
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

1ον) Εχουμε και εναν αθανασιαδη που εχει αποδειξει οτι μυριζεται το γκολ και δεν ειναι καν στην αποστολη

2ον) για ποια ευνοια μιλαει ο κυριος.... εκτος του οτι τν εβρισε το μαρκαρισμα ετσι κι αλλιως ητανε για απευθειας κοκκινη :evil:

8emis4 έγραψε:Μόλις αρχίσαμε, όλα διορθώνονται και δε θα φέρουμε την καταστροφή. Σκληρή δουλειά και τα κεφαλια μέσα. Αρκετές σαμπάνιες ανοίξαμε, αρκετά video είδαμε με την "άλωση της Πόλης", φτάνει. Φέτος πάμε για πρωτάθλημα, όταν χάνουμε έναν βαθμό έχουμε κηδεία, δε θέλω γελάκια και δεν πειράζει κι έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Θέλω εγωισμό, νεύρο, διπλάσιο πάθος στο επόμενο παιχνίδι.
Παίχτες του ΠΑΟΚ, ξυπνήστε! Αντιλαμβάνεστε ποια φανέλα φοράτε? Αντιλαμβάνεστε ποιος είναι ο φετινός στόχος?
Αίντε παλληκάρια μου, συνεχίζουμε!

Αδερφε συμφωνω σε ολα αλλα τζαμπα θα αυτοπαραμυθιαζομαστε οτι υπαρχει πιθανοτητα να μας αφησουν να το παρουμε..... ξεκινησαν τοσο νωρις και τοσο απροκαλυπτα οι σφαγες φετος που....... :?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνων”