Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από tsou »

Μετά από μεγάλη αϋπνία κάθησα και είδα ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ξανά το ματς στην Τρίπολη και μετά από επίπονη σκέψη και ανάλυση κατέληξα οτί MVP του χθεσινού ματς με διαφορά από τον δεύτερο ήταν ο ΓΙΑΣΕΡ.

ΥΓ:Το σπριντ που κάνει για την φανέλα που σκίστηκε, είναι ο ορισμός της έκφρασης ''ΑΡΡΩΣΤΟΣ για τον ΠΑΟΚ.''
Γελάει όλο το γήπεδο, χειροκροτάει ειρωνικά, τον δείχνουν οι κάμερες, γελάει ο σχολιαστής αλλά αυτός εκεί, τροχάδην σαν μικρό παιδί που του πήραν το γλυκό, στα @ρχίδια του η εικόνα του προς τα έξω, για το καλό του ΠΑΟΚ.
Κάποιοι παίκτες καλό θα ήταν να παραδειγματιστούν από τον 50-60 χρονο ΓΙΑΣΕΡ. :evil:
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Makis4444 »

Απαραδεκτη,αψυχη εμφανιση.......Μονο ο Γκαρσια,ο Βιτολο και ο Κρεσιτς επαιξαν σχετικα καλα...Ιδιαιτερα υπερβολικη η κοκκινη καρτα που εφαγε ο Αστερας....Συνεχιζουμε......
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis4444 την Κυρ 12 Σεπ 2010, 09:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από kos »

lamosas έγραψε: * Σε συζήτηση μεταξύ Ελλήνων παικτών σχολιάστηκε το γεγονός ότι και σε αυτόν τον αγώνα ξεκίνησαν μόνο πέντε Έλληνες.
αυτο ισως πρεπει να μπει στο τοπικ στου δερμιτζακη να το βλεπουν οσοι αντιδρουν στην κριτικη που κανουν οπαδοι.
αυτη ειναι η εμπιστοσυνη των παικτων στον προπονητη και στις επιλογες του. αυτο ειναι το κριτιριο που εχουν οι παικτες της ομαδας για τον καταρτισμο της 11αδας.

με αυτα τα μυαλα δεν παμε πουθενα. εμεις θελουμε να παιζουν οι αξιοι, εσεις θελετε να παιζετε οι ελληνες.

ΥΓ. δεν ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβει κανεις για ποιους παικτες εγινε η συζητηση. ποσοι ειναι οι ελληνες που θα μπορουσαν να παιξουν και δεν επαιξαν????

ΥΓ. υπαρχει ενα λαθος. δυο ελληνες ξεκινησαν και αλλοι δυο μπηκαν στην διαρκεια του αγωνα. η ουσια ομως δεν αλλαζει.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Σου λέει, με Έλληνα προπονητή θα περιμέναμε να πάρουμε περισσότερες ευκαιρίες... Δεν τους αδικώ, αλλά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Κάπου είχε εκφραστεί ανησυχία ότι οι παίκτες μας, εν όψη ευρωπαικών υποχρεώσεων, ίσως αντιμετωπίσουν "χαλαρά" τα μάτς εντός συνόρων... λέτε να παρακολουθήσαμε κάτι τέτοιο χθές;
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

Maximus έγραψε:
moican4 έγραψε:
Maximus έγραψε:
Αυτα τα ελεγε μονο ο Σαντος...
Οπως και εσυ ελεγες "Η ομαδα δεν εχει δουλεψει επιθετικα συστηματα....Η ΑΕΚ επαιζε με 9 παιχτες και οι δικοι μας εκαναν σεντρες...Τι και ποιος φταιει...για πειτε...."

http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 59#p180159

Δε μας ειπες τωρα ποιος φταιει που επαιζε με 10 παικτες απο το 52 και οχι με την κουλα αλλα με τον αστερα, αλλα ξεχασα εσυ εμεινες αποσβολωμενος απο το επιθετικο ποδοσφαιρο που παιζει η ομαδα απο την πρωτη στιγμη αφου εβγαλε απο πανω της τον "μανδυα" του Σαντος...
Φτανει με το παραμυθακι σας...
Well done my friend!

Περίμενες εναγωνίως ένα κακό παιχνίδι για να βγεις να μας κράξεις,να τονισεις με μπλε γραμματα τι λεγαμε και εντέλει να δικαιώσεις το είδωλο σου...

Βιάστηκες όμως και σου διαφευγουν δύο πράγματα...

Α) Σχολίασα τις υποτιθεμενες "δηλώσεις" που εγραψε ο Olorin και όχι τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας... Ενας λογικός προπονητής που πάει για πρωτάθλημα, μετά απο την σημερινή εμφάνιση, θα δήλωνε ότι είναι προβληματισμένος και δυσαρεστημένος... Όπως και τελικά έπραξε ο Δερμιτζακης...

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο όμως, εσεις νομίζατε ότι στον πάγκο κάθεται...κάποιος άλλος, ο οποίος θα δήλωνε ότι είναι ευχαριστημένος που εφυγε με τον βαθμό της ισοπαλίας και κρατησε το μηδεν στην άμυνα... Οχι ομως ο Δερμιτζάκης...

Β) Η ομάδα έχει παίξει 6 ματς μεχρι τώρα, απο τα οποία μόνο στο τελευταίο παρουσίασε τετοια εικόνα... Δεν είναι κάτι μόνιμο δηλαδη... Όλοι δικαιουνται μια κακη παρενθεση!

Αν θυμάσαι καλά, τον Σάντος αρχίσαμε να τον κράζουμε όταν η ομαδα επί σειρα παιχνιδιών και σε διάστημα μηνών έδειχνε τις συγκεκριμένες αδυναμίες...Όχι από το πρώτο ματς... Αν γινει το ιδιο και με τον Δερμιτζακη, τοτε το ξανασυζηταμε...

-Δεν είναι κανείς τρελός για να πει ότι η ομαδα έπαιξε καλά χτες... Εννοείται αυτό... Αδικαιολογητα πραγματα, ειδικα οταν ο αντιπαλος παιζει με 10...

Καμια ακριβως γωνια..
Τα ιδια που δηλωνες επι Σαντος με τις ιδιες συνθηκες σε ενα παιχνιδι ,τα ιδια ακριβως εβαλα ...
Για το χθεσινο ομως παλι δεν μιλας..
Εξακολουθεις να αναφερεσαι στον Σαντος ο οποιος ας δηλωνε οτι μαλκια ηθελε αλλα στο τελος σε "κωλοτουλουμπιασε" .. .

Τωρα θυμηθηκες να μου πεις οτι εχει παιξει μονο 6 ματς ο Δερμιτζακης...
Καλα εσυ δεν ελεγες απο το δευτερο παιχνιδι "τι επιθετικα που παιζει, και πως αλλαξε η φιλοσοφια της ομαδας" και εκανες και copy paste δηλωσεις παικτων ..?
Θελεις να τα βρω και αυτα.?
Τωρα ξαφνικα "ολοι δικαιουται μια κακη παρενθεση"..

Μαξιμε ,επειδη λες οτι ξερεις απο μπαλα , οσους επιθετικους και να βαλει ενας προπονητης αμα ΔΕΝ υπαρχει πλανο επιθετικο και τροπος για να διασπασεις τις αντιπαλες αμυνες , δεν θα βαλεις ποτε γκολ ακομα και να παιζεις με "καφενεια"...

Αν ηταν ο Σαντος χθες θα ησουν ολο χλευασμο και ειρωνεια αλλα τωρα αλλο λογια να αγαπιομαστε... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από gash04 »

tsou έγραψε:Μετά από μεγάλη αϋπνία κάθησα και είδα ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ξανά το ματς στην Τρίπολη και μετά από επίπονη σκέψη και ανάλυση κατέληξα οτί MVP του χθεσινού ματς με διαφορά από τον δεύτερο ήταν ο ΓΙΑΣΕΡ.

ΥΓ:Το σπριντ που κάνει για την φανέλα που σκίστηκε, είναι ο ορισμός της έκφρασης ''ΑΡΡΩΣΤΟΣ για τον ΠΑΟΚ.''
Γελάει όλο το γήπεδο, χειροκροτάει ειρωνικά, τον δείχνουν οι κάμερες, γελάει ο σχολιαστής αλλά αυτός εκεί, τροχάδην σαν μικρό παιδί που του πήραν το γλυκό, στα @ρχίδια του η εικόνα του προς τα έξω, για το καλό του ΠΑΟΚ.
Κάποιοι παίκτες καλό θα ήταν να παραδειγματιστούν από τον 50-60 χρονο ΓΙΑΣΕΡ. :evil:

Γιασέρ μεγάλος παίχτης.
Ποιο γρήγορος απο Ίβιτς.
:ugeek:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Sera4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από paoki_sweden »

That Giaser is faster than Ivic is the only sure thing
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από novito »

Sera4 έγραψε:αφηστε τις μ@λακιες με πληρωμες...για χαβαλε κατεβηκαν νομιζαν οτι θα παιξουν με κανενα καφενε και να κρατησουν δυναμεις για την πεμπτη και οταν κατεβαινεις με τετοια ψυχολογια δεν πας πουθενα...ε...
Sera και γω δε θελω να το σκεφτομαι για τις πληρωμες, αλλα οσο πιο πολυ το ακουγα στη Τουμπα χθες, τοσο πιο πιθανο φανταζε. Δυο φορες ειδαμε τοσο χαλια ΠΑΟΚ, και τις 2 ειχαν προηγηθει ψιθυροι για τα οικονομικα... Σιγουρα κανεις μας δε θελει να το πιστεψει, αλλα πρεπει να το χουμε στην ακρη του μυαλου μας. Και για να μην παρεξηγηθει δε λεω σε καμμια περιπτωση οτι δε παιξαν επειδη ηταν απληρωτοι. Και σε προηγουμενα ματς ηταν (οπως γινεται σε ΟΛΕΣ τις ομαδες του πρωταθληματος) και παιξαν μια χαρα. Κολλαω περισσοτερο στο γεγονος της δημοσιοποιησης του θεματος... :roll:
moican4 έγραψε:...
Εγω προτεινω να ξεκαβαλησει οχι μονο η ομαδα αλλα και εμεις γιατι "ξεφυγαμε"...
...
+1000. Κατεβαιναμε με μια απιστευτη επαρση λες και ξαφνικα η ομαδα μας εγινε Μπαρτσελονα. Κλασσικος ΠΑΟΚτσης βεβαια..

Απο κει και περα αρκετα καλος ο Κρεσιτς, ενω καπως καλοι Μπουσαϊντι και Γκαρσια (κατα διαστηματα βεβαια), Βιερινια, Φιλομένο και Ίβιτς εντελώς εκτός κλίματος, κάτι που φάνηκε απ τη μηδενική ανάπτυξη.

υ.γ. Γιασέρ είσαι μεγάλο αλάνι ρε συ!!
υ.γ.2: Μετά το ματς είχε μια πορεία ... Αλλά εσείς στα τέτοια σας... Εδώ να κάνουμε τους λογιστές-προπονητές-δημοσιογράφους.... :evil:
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bono »

Μάξιμε όταν η ομάδα παρουσιάζει αυτήν την εικόνα άμοιρος ευθυνών δεν είναι ούτε ο προπονητής ούτε κανείς...τις περυσινές και τις προπέρσινες γραφικότητες που πολλές φορές με τέτοιες εμφανίσεις παίρναμε τη νίκη είτε με τον Ιβιτς είτε με τον Μπακαγιόκο στο 90' είτε με τις τάπες του Κούτσια είτε με το γόνατο του Παπ και όλα αυτά βαφτιζόταν νίκες με μεγαλειώδεις κινήσεις απ' τον πάγκο,άστες για άλλους....
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ρε παιδιά ας ανοίξουμε ένα τόπικ "Santos vs Δερμιτζάκης", θα γνωρίσει μεγάλες στιγμές :mrgreen: :mrgreen:

Τα νεύρα μου κουρέλια από χτες.
Χλωμός ο ΠΑΟΚ σε βαθμό που εκτέθησαν οι ποδοσφαιριστές.
Ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω.
Κι όταν κερδίζαμε στημένα προς το τέλος ένιωθα πως κανένας δεν πίστευε στο γκολ της νίκης, μονάχα κάτι μορφασμούς κούρασης και παραίτησης έβλεπα.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

Καποιοι ξεχνουν πως παρολο τις "γραφικοτητες" που ισχυριζονται ο Π.Α.Ο.Κ επαιρνε την νικη εστω και με στραβοκλωτσια, αλλα την επαιρνε.
Μεχρι να συμβει και αυτο με τον Δερμι, τα λεμε....
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Συμμετέχετε με τόσο πάθος και εμμονή σε αυτή την αντιπαράθεση ρε παιδιά όλοι σας, οι απαξιωτές του Σάντος και οι νοσταλγοί σε ερωτικό βαθμό του Σάντος, που μου δίνετε την εντύπωση πως τα αποτελέσματα της ομάδας είναι απλώς μία αφορμή για να την πείτε ο ένας στον άλλο.
Νομίζω πως υπερβάλλετε λίγο ρε παιδιά και πρέπει να χαλαρώσετε.
Το λέω τελείως φιλικά, ως παραίνεση, μην αρχίσετε το κράξιμο και σε μένα, είμαι ουδέτερος άμαχος πληθυσμός :mrgreen:, έχω δικαιώματα :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Aureliano Buendia την Κυρ 12 Σεπ 2010, 12:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 0-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bono »

Ναι, με το Δέρμι βλέπεις έχουμε καμμιά εικοσαριά ματς που φέραμε Χ και άλλα τόσα που χάσαμε.
Και στην Ευρώπη σκατά τα έχουμε πάει....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνων”