Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δεν ειναι λογικη αυτη. Αν ειναι ετσι και οι παικτες που ειναι στον τελευταιο χρονο του συμβολαιου τους θα πρεπει να ειναι τουριστες. Πιο πολυ η ΠΑΕ εχει την εμφανιση γραμμενη παρα η πουμα
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Παντως αυτη θα ειναι η εμφανιση που θα παρω φετος...
Την ριγε ειναι σαν να παιρνω την ιδια ξανα...
Η μαυρη ειναι πολυ φτωχη...
Απο το ολοτελα...
Την ριγε ειναι σαν να παιρνω την ιδια ξανα...
Η μαυρη ειναι πολυ φτωχη...
Απο το ολοτελα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKfanAthens την Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Πιστεύω ότι η φανελα δεν θα ήταν τόσο άσχημη και ο Δικέφαλος θα φαινόταν καλύτερα αν οι μπλούζες ήταν κολλητές. Αλλά σήμερα παρατήρησα ότι όλοι φορούσαν μπλούζες και σορτσάκια σαν να ήταν ράπερς. Ίσως να φταίει αυτό που δεν μας άρεσαν.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Στο πλάι, μεγαλύτερων διαστάσεων και να αχνοφαίνεται ο Δικέφαλος όπως το 96-97.
Σαν κουτσουλιά ήταν αυτός.
Σαν κουτσουλιά ήταν αυτός.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτή η αηδιαστική ταμπέλα (Πάμε Στοίχημα), για πόσα χρόνια θα είναι στη φανέλα?
Τραγικός χορηγός, τραγικά κολλημένος πάνω στη φανέλα.
Ακομά και η Ελπίς Χορτερού, που τους έκανε δώρο το Sport24.gr δώρο φανέλες με τυπωμένη χορηγία το λογότυπο Sport24.gr είναι πολύ πιο επαγγελματικό.
Η φανέλα της Besiktas με τον χορηγό Cola Turka, είναι πολύ ωραία, ποιότική και εντυπωσιακή όπως αρμόζει σε μεγάλη ομάδα.
Πάντα είχαμε ένα θέμα με τις φανέλες, αλλά δε βαριέσαι.
Τραγικός χορηγός, τραγικά κολλημένος πάνω στη φανέλα.
Ακομά και η Ελπίς Χορτερού, που τους έκανε δώρο το Sport24.gr δώρο φανέλες με τυπωμένη χορηγία το λογότυπο Sport24.gr είναι πολύ πιο επαγγελματικό.
Η φανέλα της Besiktas με τον χορηγό Cola Turka, είναι πολύ ωραία, ποιότική και εντυπωσιακή όπως αρμόζει σε μεγάλη ομάδα.
Πάντα είχαμε ένα θέμα με τις φανέλες, αλλά δε βαριέσαι.
-
mcavalera4
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Δευ 09 Νοέμ 2009, 15:41
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Και εκει που πιστευες πως η Puma εχει κανει τα παντα για να μην αγορασεις τη νεα φανελα της ομαδας σου,σου πεταει και τον δικεφαλο σαν ξεθωριασμενη σφραγιδα διπλα στο μανικι για να σου δειξει πως δεν υπαρχει τελος στην κιτσια !!!
Κατι ακουγεται πως θα βγει καινουρια φανελα ασπρομαυρη κατα τα χριστουγεννα...Αντε να δουμε τι αλλο θα κανουν...
Κατι ακουγεται πως θα βγει καινουρια φανελα ασπρομαυρη κατα τα χριστουγεννα...Αντε να δουμε τι αλλο θα κανουν...
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Υπάρχει άραγε οποιοσδήποτε τρόπος, να βρω οποιοδήποτε μαγαζί να πουλάει, την ασημί φανέλα(επί Μπατμαν) του ΠΑΟΚ;
Φαντάζομαι είναι ακατόρθωτο.

Φαντάζομαι είναι ακατόρθωτο.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ενώ συνήθως δεν μου αρέσουν οι περίεργες φανέλες, η ασημί(σχέδιασμένη από τον Μ.Ασλάνη-αν δεν κάνω λάθος-) έκανε πραγματικά παπάδες.
Την ψάχνω αρκετά χρονάκια, αλλά ξέρω οτί είναι σχεδόν απίθανο να την πετύχω πουθενά.
Βέβαια η μεγαλύτερη αποτυχία, νομίζω οτί ήταν μια πορτοκαλί, η οποία φορέθηκε σε ένα ματς(με την Μέταλουργκ στη Τούμπα-νομίζω-) και μετά την κατακραυγή, πετάχτηκε κακήν κακώς.
Την ψάχνω αρκετά χρονάκια, αλλά ξέρω οτί είναι σχεδόν απίθανο να την πετύχω πουθενά.
Βέβαια η μεγαλύτερη αποτυχία, νομίζω οτί ήταν μια πορτοκαλί, η οποία φορέθηκε σε ένα ματς(με την Μέταλουργκ στη Τούμπα-νομίζω-) και μετά την κατακραυγή, πετάχτηκε κακήν κακώς.
-
mcavalera4
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Δευ 09 Νοέμ 2009, 15:41
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Φιλε μου την ασημι μονο σε κανενα e-bay αν την βρεις...Κατα τα αλλα κομματακι δυσκολο να την πουλαει κανενα μαγαζι...





