Bono έγραψε:Gash τι θα έλεγες γι' αυτό και το βραβείο ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ?Bono έγραψε:Καλά δεν πολυτρώω παπά πως όλα θα τελειώσουν στις 20.00 ακριβώς....στην Ελλάδα είμαστε.
Νομίζω πως άξια κερδίζεις το βραβείο και οφείλω να κάνω πίσω και να στο παραδώκω φίλε bono!
Φοβερή μαντεψιά αν και άργησες λίγο χρονικά!
Πάντως εδώ εδώ πολύ σωστά βλέπετε και εσείς δεν υπάρχει περίπτωση οφσάιντ συνεπώς πολύ σωστά ο διαιτητής δείχνει σέντρα!
Καλώς να ορίσει ο παιχταράς
Πλεον η επίθεση του ΠΑΟΚ βλέπω να γίνετε κάπως έτσι με τον πύραυλο Κατιούσα!
[youtube]rBvC2Wd-Jfw&feature=related[/youtube]