Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Ο Ελ Ζαρ έρχεται Τούμπα
Ο Μαροκινός και η Λϊβερπουλ έχουν πει το "ναι" για την μετακίνηση του παίκτη στον ΠΑΟΚ και στην ΠΑΕ τρέχουν να προλάβουν τα γραφειοκρατικά
Και το όνομα αυτού Ναμπίλ Ελ Ζαρ. Ο Μαροκινός είναι τελικά ο αντι-Σορλέν, αφού τα βρήκε σε όλα με τον ΠΑΟΚ για τη μετακίνησή του στην Τούμπα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η συμφωνία είναι για τρία χρόνια και ουσιαστικά θα υπάρχει ένα καθεστώς συνιδιοκτησίας με την Λίβερπουλ.
Στην ΠΑΕ τρέχουν για να προλάβουν τα γραφειοκρατικά και να δηλώσουν την μεταγραφή πριν τις 12 τα μεσάνυχτα.
http://olapaok.gr/podosfairo/metagrafes ... 00090.html
Ο Μαροκινός και η Λϊβερπουλ έχουν πει το "ναι" για την μετακίνηση του παίκτη στον ΠΑΟΚ και στην ΠΑΕ τρέχουν να προλάβουν τα γραφειοκρατικά
Και το όνομα αυτού Ναμπίλ Ελ Ζαρ. Ο Μαροκινός είναι τελικά ο αντι-Σορλέν, αφού τα βρήκε σε όλα με τον ΠΑΟΚ για τη μετακίνησή του στην Τούμπα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η συμφωνία είναι για τρία χρόνια και ουσιαστικά θα υπάρχει ένα καθεστώς συνιδιοκτησίας με την Λίβερπουλ.
Στην ΠΑΕ τρέχουν για να προλάβουν τα γραφειοκρατικά και να δηλώσουν την μεταγραφή πριν τις 12 τα μεσάνυχτα.
http://olapaok.gr/podosfairo/metagrafes ... 00090.html
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 31 Αύγ 2010, 20:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Οι προσπάθειες απο ενα σημειο και μετα αφορουν την αποκτηση του Ελ Ζαρ. Ο λόγος που έχει αργησει η ανακοινωνση ειναι οτι η πλευρα του παίκτη ειχαν απαιτησεις που αφορουσαν χρηματα και δανεισμο ή κάτι τετοιο. Η ΠΑΕ ειχε3 απο την αρχη συγκεκριμενη σταση. Τα πράγματα δυσκολεψαν λογω αδιαλλαξιας της πλευρας του παίκτη και του οριστικου οχι της ΠΑΕ με αυτά τα δεδομένα. Ολα άλλαξαν όταν οι απαιτησεις του παίκτη άλλαξαν άρδην με πρωτοβουλιες της πλευράς του, διαπραγματευοντας πλεον την ΑΓΟΡΑ του ποδοσφαιριστή. Λόγω των γεγονότων αυτών υπάρχει η καθυστέρηση αυτη, απομενουν λεπτομερειες με πιθανοτητες πανω απο 90%...
Οπως και να εχει, ότι και πουν, ότι προσπαθειες για υποβαθμιση απο αλλοθρησκους προκειται για μεγάλη αφενος προσπάθεια και μεγάλη μεταγραφη...
Οπως και να εχει, ότι και πουν, ότι προσπαθειες για υποβαθμιση απο αλλοθρησκους προκειται για μεγάλη αφενος προσπάθεια και μεγάλη μεταγραφη...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
ρε μην κλεισαμε τον αγαπημενο μας πλεον σπικερ του αλ τζαζιρα??gash04 έγραψε:[youtube]_6I8roOSQ7E[/youtube]
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Gash τι θα έλεγες γι' αυτό και το βραβείο ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ?Bono έγραψε:Καλά δεν πολυτρώω παπά πως όλα θα τελειώσουν στις 20.00 ακριβώς....στην Ελλάδα είμαστε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Ελπιζω αν κλεισει τελικα να βγαλει μεγαλο ψευτη τον Ολι...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Υπαρχουν και αλλες πηγες που επιβεβαιωνουν ακριβως αυτα που ειπε ο Ολιβαρες.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Θα μου απαντήσει κάποιος, γιατί ενώ θέλαμε έναν αμυντικό χαφ και έναν αριστερό εξτρέμ, παίρνουμε τελικά έναν δεξί εξτρέμ;;;;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Ρε περιμένετε λαίμαιιιιιιιιιιιιιιιι!!
Περιμένετε και τις επόμενες μέρες για το.. μπαμμμμμ
Περιμένετε και τις επόμενες μέρες για το.. μπαμμμμμ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
κοιταξτε το βιντεο..απλα παιχτουρα 
[dailymotion]x70xe1_nabil-el-zhar-compilation-by-c-maji_videogames?start=0#from=embed[/dailymotion]
[dailymotion]x70xe1_nabil-el-zhar-compilation-by-c-maji_videogames?start=0#from=embed[/dailymotion]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gergeo4 την Τρί 31 Αύγ 2010, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Αυτό ελπίζουμε όλοι πιστεύω..Rizla έγραψε:Ελπιζω αν κλεισει τελικα να βγαλει μεγαλο ψευτη τον Ολι...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
ioanmits έγραψε:Θα μου απαντήσει κάποιος, γιατί ενώ θέλαμε έναν αμυντικό χαφ και έναν αριστερό εξτρέμ, παίρνουμε τελικά έναν δεξί εξτρέμ;;;;
και με τα δυο ποδια παιζει αδερφε
-
petros1994
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Παρ 02 Απρ 2010, 22:57
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
παντως για να τον κυνηγανε τοσο πρεπει να εχει καποια καλα χαρακτηριστικα και μπορει να βοηθησει
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Μην κρίνετε παίκτες από βίντεο..gergeo4 έγραψε:http://forum.paokmania.gr/posting.php?mode=reply&f=6&t=4106
κοιταξτε το βιντεο..απλα παιχτουρα