Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
dizar
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 18:53

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από dizar »

Ο Ελ Ζαρ έρχεται Τούμπα

Ο Μαροκινός και η Λϊβερπουλ έχουν πει το "ναι" για την μετακίνηση του παίκτη στον ΠΑΟΚ και στην ΠΑΕ τρέχουν να προλάβουν τα γραφειοκρατικά

Και το όνομα αυτού Ναμπίλ Ελ Ζαρ. Ο Μαροκινός είναι τελικά ο αντι-Σορλέν, αφού τα βρήκε σε όλα με τον ΠΑΟΚ για τη μετακίνησή του στην Τούμπα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η συμφωνία είναι για τρία χρόνια και ουσιαστικά θα υπάρχει ένα καθεστώς συνιδιοκτησίας με την Λίβερπουλ.

Στην ΠΑΕ τρέχουν για να προλάβουν τα γραφειοκρατικά και να δηλώσουν την μεταγραφή πριν τις 12 τα μεσάνυχτα.


http://olapaok.gr/podosfairo/metagrafes ... 00090.html
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 31 Αύγ 2010, 20:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από gergeo4 »

τι δυστηχως ρε φιλε?πλακα μας κανεις?!
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από eliask »

Οι προσπάθειες απο ενα σημειο και μετα αφορουν την αποκτηση του Ελ Ζαρ. Ο λόγος που έχει αργησει η ανακοινωνση ειναι οτι η πλευρα του παίκτη ειχαν απαιτησεις που αφορουσαν χρηματα και δανεισμο ή κάτι τετοιο. Η ΠΑΕ ειχε3 απο την αρχη συγκεκριμενη σταση. Τα πράγματα δυσκολεψαν λογω αδιαλλαξιας της πλευρας του παίκτη και του οριστικου οχι της ΠΑΕ με αυτά τα δεδομένα. Ολα άλλαξαν όταν οι απαιτησεις του παίκτη άλλαξαν άρδην με πρωτοβουλιες της πλευράς του, διαπραγματευοντας πλεον την ΑΓΟΡΑ του ποδοσφαιριστή. Λόγω των γεγονότων αυτών υπάρχει η καθυστέρηση αυτη, απομενουν λεπτομερειες με πιθανοτητες πανω απο 90%...

Οπως και να εχει, ότι και πουν, ότι προσπαθειες για υποβαθμιση απο αλλοθρησκους προκειται για μεγάλη αφενος προσπάθεια και μεγάλη μεταγραφη...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Sera4 »

gash04 έγραψε:[youtube]_6I8roOSQ7E[/youtube]
ρε μην κλεισαμε τον αγαπημενο μας πλεον σπικερ του αλ τζαζιρα?? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από pilotos »

Να πούμε καλωσόρισες ;;;;
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Bono »

Bono έγραψε:Καλά δεν πολυτρώω παπά πως όλα θα τελειώσουν στις 20.00 ακριβώς....στην Ελλάδα είμαστε.
Gash τι θα έλεγες γι' αυτό και το βραβείο ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Rizla »

Ελπιζω αν κλεισει τελικα να βγαλει μεγαλο ψευτη τον Ολι...
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Olorin »

Υπαρχουν και αλλες πηγες που επιβεβαιωνουν ακριβως αυτα που ειπε ο Ολιβαρες.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από ioanmits »

Θα μου απαντήσει κάποιος, γιατί ενώ θέλαμε έναν αμυντικό χαφ και έναν αριστερό εξτρέμ, παίρνουμε τελικά έναν δεξί εξτρέμ;;;;
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από free4 »

Ρε περιμένετε λαίμαιιιιιιιιιιιιιιιι!!
Περιμένετε και τις επόμενες μέρες για το.. μπαμμμμμ
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από gergeo4 »

κοιταξτε το βιντεο..απλα παιχτουρα :opaokara:

[dailymotion]x70xe1_nabil-el-zhar-compilation-by-c-maji_videogames?start=0#from=embed[/dailymotion]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gergeo4 την Τρί 31 Αύγ 2010, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Lord »

Rizla έγραψε:Ελπιζω αν κλεισει τελικα να βγαλει μεγαλο ψευτη τον Ολι...
Αυτό ελπίζουμε όλοι πιστεύω..
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από nikos123 »

ioanmits έγραψε:Θα μου απαντήσει κάποιος, γιατί ενώ θέλαμε έναν αμυντικό χαφ και έναν αριστερό εξτρέμ, παίρνουμε τελικά έναν δεξί εξτρέμ;;;;

και με τα δυο ποδια παιζει αδερφε
petros1994
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Παρ 02 Απρ 2010, 22:57

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από petros1994 »

παντως για να τον κυνηγανε τοσο πρεπει να εχει καποια καλα χαρακτηριστικα και μπορει να βοηθησει
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Lord »

gergeo4 έγραψε:http://forum.paokmania.gr/posting.php?mode=reply&f=6&t=4106

κοιταξτε το βιντεο..απλα παιχτουρα :opaokara:
Μην κρίνετε παίκτες από βίντεο.. :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”