Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
-
arrwstos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
κι όχι μόνο με τον μούσλιRizla έγραψε:Για Μουσλι μην μιλατε ουτε για αστειο...
ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΛΑΙΜΑΙ
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
8Caballo Viejo έγραψε:Τι ώρα κλείνει η θυρίδα του Πιλάβιου;
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Ναι εχουμε στρωσει τραπεζι για πρωινο,φαγαμε δεκατιανο,μεσημεριανο και παμε για απογευματινο καφε...adam04 έγραψε: Εδω ειστε ρε αρωστοι ολοι και σας εψαχνα
Βεβαια οι μεγαλοι σε ηλικια(ονοματα δε λεμε
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Μάγκες....
Εγώ πάω γυμναστήριο... Θα φροντίσω να επιστρέψω κατά τις 7.30...
Πάνω στις ανακοινώσεις θα έρθω και εγώ!!
Εγώ πάω γυμναστήριο... Θα φροντίσω να επιστρέψω κατά τις 7.30...
Πάνω στις ανακοινώσεις θα έρθω και εγώ!!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Eγω που εχω προπονηση στις 7.15 και θα επιστρεψω 9 θα τα εχω στο πιατο! 
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4159
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
«Στέλνουν» (και) Ελ Ζαρ στον Παναθηναϊκό!
Έτοιμος να ντυθεί στα «πράσινα» είναι και ο Ναμπίλ Ελ Ζαρ, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας www.clickliverpool.com, παρά το γεγονός πως λίγες ώρες πριν ο παίκτης φερόταν ως μεταγραφικός στόχος του ΠΑΟΚ. Ο 24χρονος Γαλλομαροκινός βρίσκεται (σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα) στην Αθήνα μαζί με τον Ντάμιεν Πλεσίς, προκειμένου να συζητήσει με τη διοίκηση του Παναθηναϊκού και εν συνεχεία να «κλείσει» στους πρωταθλητές Ελλάδας.
Αν το δημοσίευμα αληθεύει, τότε ο Παναθηναϊκός θα κάνει την ύστατη κυριολεκτικά στιγμή, μία αρκετά καλή προσθήκη στο ρόστερ του, αποκτώντας έναν επιθετικό με παραστάσεις από το αγγλικό πρωτάθλημα.
Ο Ελ Ζαρ έχει 31 συμμετοχές με την ομάδα της Λίβερπουλ από το 2006 που πήγε στο Μερσεϊσάιντ.
sportfm.gr
Έτοιμος να ντυθεί στα «πράσινα» είναι και ο Ναμπίλ Ελ Ζαρ, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας www.clickliverpool.com, παρά το γεγονός πως λίγες ώρες πριν ο παίκτης φερόταν ως μεταγραφικός στόχος του ΠΑΟΚ. Ο 24χρονος Γαλλομαροκινός βρίσκεται (σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα) στην Αθήνα μαζί με τον Ντάμιεν Πλεσίς, προκειμένου να συζητήσει με τη διοίκηση του Παναθηναϊκού και εν συνεχεία να «κλείσει» στους πρωταθλητές Ελλάδας.
Αν το δημοσίευμα αληθεύει, τότε ο Παναθηναϊκός θα κάνει την ύστατη κυριολεκτικά στιγμή, μία αρκετά καλή προσθήκη στο ρόστερ του, αποκτώντας έναν επιθετικό με παραστάσεις από το αγγλικό πρωτάθλημα.
Ο Ελ Ζαρ έχει 31 συμμετοχές με την ομάδα της Λίβερπουλ από το 2006 που πήγε στο Μερσεϊσάιντ.
sportfm.gr
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Μας βλέπω να μένουμε με το πουλί στο χέρι....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
ας πω και εγω την παπαρια μου ! ιβανσιτς λαιμαιιιιιιιιιι....παιζει και 10αρι και θα το χρειαστουμε αν ειναι ο βλανταν οπως προχθες....καλα στημενα καλη σεντρα ψιλογρηγορος με σουταρα γενικα κοντρολαρισμενος ποδοσφαιριστης....ο μαροκινος απο οτι ακουσα απο εσας δεν μου πολυγεμιζει τα αυτια..και να παρουμε και τον ισπανο για αλλαγη του μπαλαφα! 
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
ΑΚΟΜΑ;;
ΑΑΑΑΑΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΛΑΙΜΑΙ!! ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΡΝΕΙ ΕΙΣΗΤΗΡΕΙΑ ΜΕΤΑ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Αν μείνουμε με το πουλί στο χέρι και το μόνο που παρουμε είναι τα @@ μας τότε μιλάμε για το μεγαλύτερο ΜΠΑΜ, καθώς ως γνωστόν έχουμε μεγάλα και βαριά @@!!Bono έγραψε:Μας βλέπω να μένουμε με το πουλί στο χέρι....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Andres D Allesandro..
Ας ρίξω και γω τον παπά μου..Η μεγάλη επιστροφή..

Ας ρίξω και γω τον παπά μου..Η μεγάλη επιστροφή..