Guitarman έγραψε:
Another choice is to go in Amsterdam for a couple of days before the match. Get out your gousta. Take the train from there. Metepibibasi in Antwerpen and vour for Brugge. The distance is 280 km but better being in Amsterdam than in Brussels...
Be aware that the ticket trains in Europe are fucking expensive. The sooner you book your ticket the cheaper it is. " years ago I paid for a last minute 2-way ticket in that route (Amsterdam - Brugge) 90 whole warm Eurolakia
Group Stage Europa League
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Group Stage Europa League
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Group Stage Europa League
Μας έφεξε, μετά από δύο άσχημες κληρώσεις μας έκατσε και μια καλή!DamoN έγραψε:Θελω τον ομιλο του ρουλη!!!! μπορω?????????? πφφφφφφφ![]()
![]()
....τανα κληρωση
Τα αφεντικά της πόλης θα βαρεθούν τις πίπες αλλά και την κούλα δεν την βλέπω καλά, τόσο καφενείο που είναι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Caballo Viejo την Παρ 27 Αύγ 2010, 15:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
Η κλήση σας είναι σε αναμονή, παρακαλώ μην κλείσετε μέχρι να ακούσετε το σήμα κατηλειμμένου!
Your call is being diverted, please don't hung up unless you hear the busy tone!
uefa.com
Your call is being diverted, please don't hung up unless you hear the busy tone!
uefa.com
Re: Group Stage Europa League
γυριζει ο τροχος!!!! ως ποτε θα ειχαν κωλοφαρδια!!!! εχουν παει σε 3 τελικους απο κληρωσεις και μονο....και τωρα στους ομιλους.....
Re: Group Stage Europa League
αδερφε ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ....Jeremy4 έγραψε:Τότε γίνε άρης να γουστάρειςDamoN έγραψε:Θελω τον ομιλο του ρουλη!!!! μπορω?????????? πφφφφφφφ![]()
![]()
....τανα κληρωση
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Group Stage Europa League
Εννοείται ότι κάνω πλάκα... χωρίς παρεξήγηση οκ; Όλοι ΠΑΟΚ είμαστε!DamoN έγραψε:αδερφε ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ....Jeremy4 έγραψε:Τότε γίνε άρης να γουστάρειςDamoN έγραψε:Θελω τον ομιλο του ρουλη!!!! μπορω?????????? πφφφφφφφ![]()
![]()
....τανα κληρωση
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Group Stage Europa League
Thanks manJeremy4 έγραψε:http://www.b-rail.be/main/E/ABALAEA2 έγραψε:Αδερφέ που να κοιτάξω για να κλείσω τρένο?
Αλλά όπως σου είπα, έχει σχεδόν κάθε μισή ώρα τρένο για Brugge.
Re: Group Stage Europa League
Επειδή ήμουν στην Μπρυζ πριν απο 4 μηνες ( η οποια ειναι πανεμορφη), το εισιτηριο του τρένου απο Βρυξέλλες είναι 12€ και εχει κάθε μισή ώρα. Δεν χρειάζεται να κλείσεις πιο πριν. Η διαδρομή είναι περίπου 1 ώρα. Όποιος μπορεί να πάει. Αξίζει πραγματικά.Guitarman έγραψε:ABALAEA2 έγραψε:Για Brugge αν δεν κάνω λάθος αεροπορικώς για Βρυξέλλες και τρένω 50 λεπτά.
Ξέρει κανείς κάτι άλλο?
...Be aware that the ticket trains in Europe are fucking expensive. The sooner you book your ticket the cheaper it is. 2 years ago I paid for a last minute 2-way ticket in that route (Amsterdam - Brugge) 90 whole warm Eurolakia...
...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21319
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Group Stage Europa League
Μπριζ-ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ-Ντιναμο Ζαγκρεμπ
Βιγιαρεαλ-ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ-Βιγιαρεαλ
ΠΑΟΚ-Μπριζ
Ντιναμο Ζαγκρεμπ-ΠΑΟΚ
Οχι ρε π@υστη πρωτο παιχνιδι εκτος!
ΠΑΟΚ-Ντιναμο Ζαγκρεμπ
Βιγιαρεαλ-ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ-Βιγιαρεαλ
ΠΑΟΚ-Μπριζ
Ντιναμο Ζαγκρεμπ-ΠΑΟΚ
Οχι ρε π@υστη πρωτο παιχνιδι εκτος!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
Από που?jpm4_neo έγραψε:Μπριζ-ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ-Ντιναμο Ζαγκρεμπ
Βιγιαρεαλ-ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ-Βιγιαρεαλ
ΠΑΟΚ-Μπριζ
Ντιναμο Ζαγκρεμπ-ΠΑΟΚ
Οχι ρε π@υστη πρωτο παιχνιδι εκτος!
Re: Group Stage Europa League
αδερφε ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ....
[/quote]
Εννοείται ότι κάνω πλάκα... χωρίς παρεξήγηση οκ; Όλοι ΠΑΟΚ είμαστε!
[/quote]
και εγω πλακα κανω..μν μασας

Εννοείται ότι κάνω πλάκα... χωρίς παρεξήγηση οκ; Όλοι ΠΑΟΚ είμαστε!
και εγω πλακα κανω..μν μασας