Group Stage Europa League

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Maximus »

Guitarman έγραψε:
Another choice is to go in Amsterdam for a couple of days before the match. Get out your gousta. Take the train from there. Metepibibasi in Antwerpen and vour for Brugge. The distance is 280 km but better being in Amsterdam than in Brussels...

Be aware that the ticket trains in Europe are fucking expensive. The sooner you book your ticket the cheaper it is. " years ago I paid for a last minute 2-way ticket in that route (Amsterdam - Brugge) 90 whole warm Eurolakia
:lol: :lol: :lol: What is "Metepibibasi" ?
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

DamoN έγραψε:Θελω τον ομιλο του ρουλη!!!! μπορω?????????? πφφφφφφφ :( :( :( ....τανα κληρωση :redcard:
Μας έφεξε, μετά από δύο άσχημες κληρώσεις μας έκατσε και μια καλή!

Τα αφεντικά της πόλης θα βαρεθούν τις πίπες αλλά και την κούλα δεν την βλέπω καλά, τόσο καφενείο που είναι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Caballo Viejo την Παρ 27 Αύγ 2010, 15:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Guitarman »

It is not my fault that you dont know good English grandpa!!

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Η κλήση σας είναι σε αναμονή, παρακαλώ μην κλείσετε μέχρι να ακούσετε το σήμα κατηλειμμένου!
Your call is being diverted, please don't hung up unless you hear the busy tone!

uefa.com
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από DamoN »

γυριζει ο τροχος!!!! ως ποτε θα ειχαν κωλοφαρδια!!!! εχουν παει σε 3 τελικους απο κληρωσεις και μονο....και τωρα στους ομιλους.....
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από DamoN »

Jeremy4 έγραψε:
DamoN έγραψε:Θελω τον ομιλο του ρουλη!!!! μπορω?????????? πφφφφφφφ :( :( :( ....τανα κληρωση :redcard:
Τότε γίνε άρης να γουστάρεις :P :P :P :P

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
αδερφε ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ.... 8-)
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Jeremy4 »

DamoN έγραψε:
Jeremy4 έγραψε:
DamoN έγραψε:Θελω τον ομιλο του ρουλη!!!! μπορω?????????? πφφφφφφφ :( :( :( ....τανα κληρωση :redcard:
Τότε γίνε άρης να γουστάρεις :P :P :P :P

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
αδερφε ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ.... 8-)
Εννοείται ότι κάνω πλάκα... χωρίς παρεξήγηση οκ; Όλοι ΠΑΟΚ είμαστε! :pano:
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Jeremy4 έγραψε:
ABALAEA2 έγραψε:Αδερφέ που να κοιτάξω για να κλείσω τρένο?
http://www.b-rail.be/main/E/

Αλλά όπως σου είπα, έχει σχεδόν κάθε μισή ώρα τρένο για Brugge.
Thanks man
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από nico4 »

Guitarman έγραψε:
ABALAEA2 έγραψε:Για Brugge αν δεν κάνω λάθος αεροπορικώς για Βρυξέλλες και τρένω 50 λεπτά.

Ξέρει κανείς κάτι άλλο?

...Be aware that the ticket trains in Europe are fucking expensive. The sooner you book your ticket the cheaper it is. 2 years ago I paid for a last minute 2-way ticket in that route (Amsterdam - Brugge) 90 whole warm Eurolakia...

... :pano:
Επειδή ήμουν στην Μπρυζ πριν απο 4 μηνες ( η οποια ειναι πανεμορφη), το εισιτηριο του τρένου απο Βρυξέλλες είναι 12€ και εχει κάθε μισή ώρα. Δεν χρειάζεται να κλείσεις πιο πριν. Η διαδρομή είναι περίπου 1 ώρα. Όποιος μπορεί να πάει. Αξίζει πραγματικά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21319
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από navigator11 »

βγηκαν οι ημερομηνιες.παππου δυστυχως χανεις το ΠΑΟΚ-βιγιαρεαλ ...
Άβαταρ μέλους
jpm4_neo
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Τρί 13 Ιούλ 2010, 09:54

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από jpm4_neo »

Μπριζ-ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ-Ντιναμο Ζαγκρεμπ
Βιγιαρεαλ-ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ-Βιγιαρεαλ
ΠΑΟΚ-Μπριζ
Ντιναμο Ζαγκρεμπ-ΠΑΟΚ

Οχι ρε π@υστη πρωτο παιχνιδι εκτος! :evil:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από mpafos4 »

Εχει ακουσει κανεις,το ποτε θα βγει το προγραμμα των αγωνων???
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Guitarman »

Mpafe koita epanw.... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

jpm4_neo έγραψε:Μπριζ-ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ-Ντιναμο Ζαγκρεμπ
Βιγιαρεαλ-ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ-Βιγιαρεαλ
ΠΑΟΚ-Μπριζ
Ντιναμο Ζαγκρεμπ-ΠΑΟΚ

Οχι ρε π@υστη πρωτο παιχνιδι εκτος! :evil:
Από που?
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από DamoN »

αδερφε ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ.... 8-)[/quote]

Εννοείται ότι κάνω πλάκα... χωρίς παρεξήγηση οκ; Όλοι ΠΑΟΚ είμαστε! :pano:[/quote]

και εγω πλακα κανω..μν μασας :twisted: :twisted: :twisted:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”