Group Stage Europa League
Re: Group Stage Europa League
ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΛΑΙΜΑΙ
Η ΚΟΥΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΛΑΙΜΑΙ
Η ΚΟΥΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ
Re: Group Stage Europa League
Με τα ευκολα δεν τα παμε καλα...
Πρεπει να προσπαθησουμε διπλα τωρα...
Πρεπει να προσπαθησουμε διπλα τωρα...
Re: Group Stage Europa League
Άντε να δούμε και ημερομηνίες τώρα να μάθουμε τι ματσάκι θα δούμε τον Σεπτέμβρη!
Re: Group Stage Europa League
Ατλετικο-Λεβερκουζεν και η μιξη αυτων (Ατιτλετικο-Νεβερκουπεν) στον ιδιο ομιλο... πως τα φερνει η ζωη....

Re: Group Stage Europa League
Εχασα την λιβερπουλ αλλα θα την συναντήσω στην επομενη φαση
ΠΑΟΚ πραγματικα μπορεις.
ΠΑΟΚ πραγματικα μπορεις.
Re: Group Stage Europa League
ολες οι ομαδες, ειναι ανταγωνιστικες.. και θα κυνηγησουν την προκριση !
Πιστευω με οσα εχω δει ως τωρα απτην ομαδα , μπορουμε να προκριθουμε !
ΠΑΟΚ ΜΠΟΡΕΙΣ !
Πιστευω με οσα εχω δει ως τωρα απτην ομαδα , μπορουμε να προκριθουμε !
ΠΑΟΚ ΜΠΟΡΕΙΣ !
Re: Group Stage Europa League
Ναι. Εμείς κι ένας ακόμα!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Billy4 την Παρ 27 Αύγ 2010, 13:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Group Stage Europa League
ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!!!!!!!!!!!novito έγραψε:Ατλετικο-Λεβερκουζεν και η μιξη αυτων (Ατιτλετικο-Νεβερκουπεν) στον ιδιο ομιλο... πως τα φερνει η ζωη....![]()
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Group Stage Europa League
Δεν φοβόμαστε κανέναν, πάμε με ψηλά το κεφάλι. Είμαστε αήττητοι φέτος στην Ευρώπη, και μπορούμε να το συνεχίσουμε! Δεν είναι όνειρο η πρόκριση, πρέπει να το πιστέψουμε!!
Ακόμα και ο όμιλός τους Β είναι...και είναι μία τροπαιούχος και μία τροπεούχος...μια χαρά όμιλος ο Β
Ακόμα και ο όμιλός τους Β είναι...και είναι μία τροπαιούχος και μία τροπεούχος...μια χαρά όμιλος ο Β
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μπαρκαρούτσος την Παρ 27 Αύγ 2010, 14:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.