Group Stage Europa League
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
νοβα πανε τα ληκια στα κοιναdeep_down έγραψε:Ρε γμτ, άμα πέσει ο Ρούλης στο Α γκρουπ ναι μεν θα γελάσουμε, αλλά θα παίζουμε την ίδια ώρα. Άμα παίζει με καμια Γιουβέντους κ εμείς με καμια ΒΑΤΕ, θα δείχνει εμάς ή αυτούς στον ΑΝΤ1???
Μπρος γκρεμός κ πίσω ρέμα...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
Παίξε καλά τον ΠΑΟΚ ρε κουφάλα!
Και δείξε την κλειτορίδα και όχι την κληρωτίδα.
Και δείξε την κλειτορίδα και όχι την κληρωτίδα.
Re: Group Stage Europa League
Άντε ρε γ^μώ τα μπαλάκια μου, θα μας πιάσουν τους καλούς ομίλους...Τελευταίοι θα κληρωθούμε??

Re: Group Stage Europa League
novito έγραψε:νοβα πανε τα ληκια στα κοιναdeep_down έγραψε:Ρε γμτ, άμα πέσει ο Ρούλης στο Α γκρουπ ναι μεν θα γελάσουμε, αλλά θα παίζουμε την ίδια ώρα. Άμα παίζει με καμια Γιουβέντους κ εμείς με καμια ΒΑΤΕ, θα δείχνει εμάς ή αυτούς στον ΑΝΤ1???
Μπρος γκρεμός κ πίσω ρέμα...
Αν είναι έτσι, τότε μόνιμα NOVA θα είναι αυτοί! Καλούς καφέδες να πούμε στα παιδιά...