Group Stage Europa League
Re: Group Stage Europa League
Χωριζονται σε ωρες ρε ιταλε αναλογα τη χωρα... διαβασε τα παραπανω ποστ... αλλιως πανε στη τριπολη, βρες τον κολλητο σου και βριστε τον δημαρχο πειραια... 
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
Φασούλα-Φασούλα την πούτσα μας μασούλα!!!
Να κάνω κανένα voodoo για το μωρό?markos4 έγραψε:τι καβλι ειναι παλι αυτο???
υγ: Ε! Λαμογίτο, άντε με τα off-topic, τελείωνε..
Re: Group Stage Europa League
βουντου κανε να μας κατσει η γιουβεντους.......yiannisPAOKitalia έγραψε:![]()
![]()
![]()
Φασούλα-Φασούλα την πούτσα μας μασούλα!!!
Να κάνω κανένα voodoo για το μωρό?markos4 έγραψε:τι καβλι ειναι παλι αυτο???
υγ: Ε! Λαμογίτο, άντε με τα off-topic, τελείωνε..
αυτη η καβλα μας καθεται πιο ευκολα!!!!!!!!!!!!!!!!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
Νταξ, εσύ έγραψες πιο πάνω για τελικό στο Δουβλίνο, στη γκόμενα θα μασούσες? 
Χανούμι και ΠΑΟΚ έχουν κλειδάριθμο, δε θα παίξουν ποτέ ίδια ώρα!
Χανούμι και ΠΑΟΚ έχουν κλειδάριθμο, δε θα παίξουν ποτέ ίδια ώρα!
Re: Group Stage Europa League
κλειδαριθμος για μας και χανουμι... να μη παιζουμε ταυτοχρονα...
υ.γ. πολεμος της ουεφα στον αρη της καρδιας μας...

υ.γ. πολεμος της ουεφα στον αρη της καρδιας μας...
Re: Group Stage Europa League
novito έγραψε:κλειδαριθμος για μας και χανουμι... να μη παιζουμε ταυτοχρονα...
υ.γ. πολεμος της ουεφα στον αρη της καρδιας μας...![]()
![]()
![]()
![]()
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
Βρε λες???gash04 έγραψε:Ο ΠΑΟΚ πρέπει να παίξει με σοβαρές ομάδες όπως
1.Juventus
2.Mantsester City
3.Sparta Pragas
Re: Group Stage Europa League
γιαννη η γιουβε με την μαντσεστερ σιτι στο γκρουπ α
οποτε ας αλλαξουμε επιλογη.θελω σαμπτορια
οποτε ας αλλαξουμε επιλογη.θελω σαμπτορια
Re: Group Stage Europa League
Καλά όποιος μπει γκρουπ Α απλά έχει απκλειστεί ήδη. Με καμιά 15 γκολ παθητικό!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
+ ...
Το Ι μια χαρά είναι
μικρή ολλανδέζα
σαμπντόρια
Πολύ καλά κάνεις..markos4 έγραψε:γιαννη η γιουβε με την μαντσεστερ σιτι στο γκρουπ α
οποτε ας αλλαξουμε επιλογη.θελω σαμπτορια
Το Ι μια χαρά είναι
μικρή ολλανδέζα
σαμπντόρια
Re: Group Stage Europa League
C,D,G,H κ για ταξιδακι ωραιο K
Οι αλλοι μακρυα!
Οι αλλοι μακρυα!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gergeo4 την Παρ 27 Αύγ 2010, 13:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.