Βαρετή, κοινότυπη, πλήρως αναμενόμενη δήλωση για έναν ποδοσφαιριστή του.
Δηλαδή σαν τι διαφορετικό να έλεγε??
Όσο διαφωνώ με το σταύρωμα οποιουδήποτε ποδοσφαιριστή μας, άλλο τόσο διαφωνώ και με την αγωνιώδη μάχη εξεύρεσης επιχειρημάτων υπέρ του και ελαφρυντικών.
Κανένα γιουχάρισμα στο γήπεδο, αλλά και υπομονή σε λογικά πάντα πλαίσια, αυτή είναι η συνταγή.
Ο χρόνος θα δείξει.