14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Τώρα συγκρίνουμε και τα ασύγκριτα. Η θέση που μπορεί να παίξει ο καθένας δεν είναι κριτήριο για να συγκριθούν. Ας συγκρίνουμε Σάλπι και Μούσλι τότε...και οι δύο φορ είναι. Ο Σάκης έχει τρομερά ΠΡΟΣΟΝΤΑ και είναι ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ. Αυτό που είπε ο Δέρμι είναι πολύ σωστό. Αυτό που θέλω εγώ είναι να βάλει ένα μεγάλο γκολ (νίκης ή πρόκρισης) που θα τονώσει την αυτοπεποίθησή του. Ειδικά στους φορ έχει τεράστια σημασία....
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ας κόψουμε τις υπερβολές.
Ο Σάκης έχει κάνει μεγάλα βήματα από πέρυσι που όταν πρωτοήρθε δεν θύμιζε καν ποδοσφαιριστή.
Ναί, έχασε χθες το άχαστο που θα μας πήγαινε και καβάλα στ' άλογο στην Τουρκιά,έχασε και πέρυσι με τη γριά και τους ψαράδες αλλα και ο Σάλπι έχασε 2 άχαστα με τον Αγιαξ και στο ίδιο ματς,και χθες ακόμα σε ανάλογη με του Σάκη φάση στο α' δεν βρίσκει τη μπάλα φάτσα κάρτα με το άδειο τέρμα.
Γεγονός είναι ότι πρέπει αν θέλει να αλλάξει επίπεδο να τα παστελώνει κάτι τέτοια αλλά είναι νωρίς για να τον κρίνουμε καθώς για μένα φέτος είναι η πρώτη του χρονιά σε υψηλό επίπεδο....πέρυσι απλώς προσπαθούσε να συνέρθει απ' τα όσα πέρασε στα ερπετά και δεν μπορούσες να έχεις την παραμικρή απαίτηση.
Κάπου θα το ξεπληρώσει το χθεσινό και ίσως μέσα στην Τουρκία θα είναι ότι καλύτερο.....
υ.γ. έχω και γω την εντύπωση πάντως ότι ο Κλάους θα το παστέλωνε το χθεσινό γιατί το κρύο αίμα που έχει,δεν το έχει ο Σάκης....
Ο Σάκης έχει κάνει μεγάλα βήματα από πέρυσι που όταν πρωτοήρθε δεν θύμιζε καν ποδοσφαιριστή.
Ναί, έχασε χθες το άχαστο που θα μας πήγαινε και καβάλα στ' άλογο στην Τουρκιά,έχασε και πέρυσι με τη γριά και τους ψαράδες αλλα και ο Σάλπι έχασε 2 άχαστα με τον Αγιαξ και στο ίδιο ματς,και χθες ακόμα σε ανάλογη με του Σάκη φάση στο α' δεν βρίσκει τη μπάλα φάτσα κάρτα με το άδειο τέρμα.
Γεγονός είναι ότι πρέπει αν θέλει να αλλάξει επίπεδο να τα παστελώνει κάτι τέτοια αλλά είναι νωρίς για να τον κρίνουμε καθώς για μένα φέτος είναι η πρώτη του χρονιά σε υψηλό επίπεδο....πέρυσι απλώς προσπαθούσε να συνέρθει απ' τα όσα πέρασε στα ερπετά και δεν μπορούσες να έχεις την παραμικρή απαίτηση.
Κάπου θα το ξεπληρώσει το χθεσινό και ίσως μέσα στην Τουρκία θα είναι ότι καλύτερο.....
υ.γ. έχω και γω την εντύπωση πάντως ότι ο Κλάους θα το παστέλωνε το χθεσινό γιατί το κρύο αίμα που έχει,δεν το έχει ο Σάκης....
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ο Κρέσιτς που το έπιασε στο επόμενο λεπτό δεν είναι ήρωας, απλά διακριθής.gash04 έγραψε:Καλά αν το είχε βάλει θα ήταν ήρωας σήμερα..
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι ΠΑΟΚτσήδες δεν ψάχνουμε ποτέ για ήρωες, που πάντα υπάρχουν. Ψάχνουμε για εξιλαστήρια θύματα, που επίσης πάντα υπάρχουν.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Απο βικιπαιδεια:
Αρα υπο αυτες τις συνθηκες, ειναι καλο και ευγενες μια ελληνικη ομαδα να αποκλεισει μια τουρκικη και ο Κρεσιτς συμβαλλει σε αυτο.Αρα ειναι ΗΡΩΑΣ!!!Ο άνθρωπος μεταβάλλεται σε ήρωα όταν εκτελέσει μια ασυνήθιστη και αξιέπαινη πράξη. Παραδοσιακές ηρωικές πράξεις είναι η θηριοκτονία και η διάσωση ανθρώπων από σίγουρο θάνατο, ή η λύτρωση μιας ολόκληρης φυλής από συγκεκριμένους κινδύνους, ή η αποκρουση ενος σιγουρου γκολ που θα εφερνε την ομαδα του σε πιο δυσκολη θεση (προσθετω εγω![]()
![]()
). Συνεπώς υπό κανονικές συνθήκες ο ήρωας εκτελεί αυτό που θεωρείται κοινώς αποδεκτά καλό και ευγενές μέσα στα πλαίσια του πολιτισμού που δρα.
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ο κρεσιτς ειναι ηρωας και του αξιζει οπωσηποτε η θεση βασικου.μας βοηθησε ο θεος ευτυχως και τραυματιστηκε ο χαλκιας γιατι θα ειχαμε σοβαρο προβλημα.και οταν αποθεραπευθει ο χαλκιας τοτε θα φανει αν ειμαστε αξιοι αυτης της βοηθειας του θεου
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Καλα αν το δεχτει ο Κρεσιτς ποιος τον εσωζε τωρα τον Σακις!!!ABOLEYTOI έγραψε:ο Κρέσιτς που το έπιασε στο επόμενο λεπτό δεν είναι ήρωας, απλά διακριθής.gash04 έγραψε:Καλά αν το είχε βάλει θα ήταν ήρωας σήμερα..
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι ΠΑΟΚτσήδες δεν ψάχνουμε ποτέ για ήρωες, που πάντα υπάρχουν. Ψάχνουμε για εξιλαστήρια θύματα, που επίσης πάντα υπάρχουν.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ο Κρεσιτς ηταν μια πολυ καλη επενδυση που καναμε περυσι και αρχισε να μας βγαινει φετος.Δεν πρεπει να ξεχναμε ομως οτι ο Χαλκιας ειναι πιο εμπειρος, ειναι Ελληνας και επισης ειναι ακομα σε πολυ καλη κατασταση και μπορει και βοηθαει την ομαδα οποτε ειναι υγιης.Απλως φετος εχει μεγαλυτερο ανταγωνισμο η συγκεκριμενη θεση.
Για να μην ειμαστε οφτοπικ, και ο Σακης ειναι μια πολυ καλη επενδυση που ακομα εξελισσεται.Δεν ειναι δυνατον να εχουμε την απαιτηση απο ενα νεο παιδι 22 χρονων, που βλεπουμε οτι δουλευει πολυ στην προπονηση, να εχει την ψυχραιμια σε μια τοσο κρισιμη στιγμη που η μπαλα ζυγιζει 200 κιλα να ανταποκριθει σωστα.Λιγο υπομονη να δειξουμε και μεσα στη χρονια πιστευω οτι θα τα θυμομαστε αυτα, και αυτος και εμεις, και θα χαμογελαμε διοτι θα μας εχει αποζημιωσει με αλλο τροπο...
Για να μην ειμαστε οφτοπικ, και ο Σακης ειναι μια πολυ καλη επενδυση που ακομα εξελισσεται.Δεν ειναι δυνατον να εχουμε την απαιτηση απο ενα νεο παιδι 22 χρονων, που βλεπουμε οτι δουλευει πολυ στην προπονηση, να εχει την ψυχραιμια σε μια τοσο κρισιμη στιγμη που η μπαλα ζυγιζει 200 κιλα να ανταποκριθει σωστα.Λιγο υπομονη να δειξουμε και μεσα στη χρονια πιστευω οτι θα τα θυμομαστε αυτα, και αυτος και εμεις, και θα χαμογελαμε διοτι θα μας εχει αποζημιωσει με αλλο τροπο...
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Το φάγανε σήμερα το παιδί όλοι τους!
Λες και γκολ δε χάνουν οι υπόλοιποι!
Θανάση, συνέχισε έτσι, να είσαι μαχητικός και να προσπαθείς πάντα για το καλύτερο!
Και στην τελική θυμηθείτε τί έχασε ο Βιειρίνια στην Καβάλα πέρυσι!
Λες και γκολ δε χάνουν οι υπόλοιποι!
Θανάση, συνέχισε έτσι, να είσαι μαχητικός και να προσπαθείς πάντα για το καλύτερο!
1.09, 1.22, 1.32, φάσεις που τα δείχνουν όλα!!Fantomas έγραψε:[youtube]aGaYG6U7xvY[/youtube]
Και στην τελική θυμηθείτε τί έχασε ο Βιειρίνια στην Καβάλα πέρυσι!
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Νομίζω ότι παει πολύ μακρυά αυτή η ιστορία με τον Παπάζογλου.
Είτε είναι χασογκόλης είτε όχι φοράει τον δικέφαλο στο στήθος και οφείλει σεβασμό σε χαρακτηρισμούς μέχρι καπτε να μην αγωνίζεται στην ομάδα μας.
Κι οποίος ένα παιδί 22 χρόνων το κρίνει ότι είναι άσχετο στη καλύτερη περίπτωση δεν έχει ασχοληθεί με τον αθλητισμό στη ζωή του και στη χειρότερη εγκαθετος.
Στα 21 τους κάποιοι έπαιζαν στη Γ ή στη Δ Εθνική και μετέπειτα έπαιξαν Εθνική.
Είτε είναι χασογκόλης είτε όχι φοράει τον δικέφαλο στο στήθος και οφείλει σεβασμό σε χαρακτηρισμούς μέχρι καπτε να μην αγωνίζεται στην ομάδα μας.
Κι οποίος ένα παιδί 22 χρόνων το κρίνει ότι είναι άσχετο στη καλύτερη περίπτωση δεν έχει ασχοληθεί με τον αθλητισμό στη ζωή του και στη χειρότερη εγκαθετος.
Στα 21 τους κάποιοι έπαιζαν στη Γ ή στη Δ Εθνική και μετέπειτα έπαιξαν Εθνική.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Μονο για ηλικιες δεν μπορω να ακουω και για φιλοτιμα γιατι μου θυμιζουν παλιες καταστασεις! Οταν παιζεις στον ΠΑΟΚ, παιζεις στον ΠΑΟΚ και δε με νοιαζει ποσων χρονων εισαι!
Ο ΠΑΟΚ ειναι πλεον ομαδα απαιτησεων που βρεθηκε μια ανασα απο το ch l! Μπορεις φιλε να παιξεις σε αυτη την ομαδα με την πιεση κτλ κτλ? Εχει καλως... Δεν μπορεις? Υπαρχει και ο Ηρακλης βλ. Ηλιαδης, Αραμπατζης να μην πω ο Παναιτωλικος βλ. Μουμιν! Ξεκαθαρα για να μην το λιβανιζουμε το θεμα!
Αφου σε πιστευει ο Θοδωρας και ο Δερμιτζακης, πασο! Ετσι και αλλιως αυτοι θα τραβηξουν το λουκι!
Και μια κουβεντα να πουμε, ενταξει σε φορουμ ειμαστε, δεν θα ερθει και η καταστροφη! Ραντεβου σε μια εβδομαδα ελπιζοντας να μην πεταξει το πουλακι της προκρισης (καθαρα ρεαλιστικα το λεω και οχι πεσιμιστικα)
Ο ΠΑΟΚ ειναι πλεον ομαδα απαιτησεων που βρεθηκε μια ανασα απο το ch l! Μπορεις φιλε να παιξεις σε αυτη την ομαδα με την πιεση κτλ κτλ? Εχει καλως... Δεν μπορεις? Υπαρχει και ο Ηρακλης βλ. Ηλιαδης, Αραμπατζης να μην πω ο Παναιτωλικος βλ. Μουμιν! Ξεκαθαρα για να μην το λιβανιζουμε το θεμα!
Αφου σε πιστευει ο Θοδωρας και ο Δερμιτζακης, πασο! Ετσι και αλλιως αυτοι θα τραβηξουν το λουκι!
Και μια κουβεντα να πουμε, ενταξει σε φορουμ ειμαστε, δεν θα ερθει και η καταστροφη! Ραντεβου σε μια εβδομαδα ελπιζοντας να μην πεταξει το πουλακι της προκρισης (καθαρα ρεαλιστικα το λεω και οχι πεσιμιστικα)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
συμφωνω ομαρι αλλα αν πεταξει το πουλακι της προκρισης οπως γραφεις θα πεταξει επειδη απλα δεν μπορεσες...αυτη η στοχοποιηση ειναι που με ενοχλει προσωπικα και δε λεω για τον παπαζογλου...δε φταιει ο τσιριλο(οπως πολυ ευκολα στοχοποιηθηκε και ας ηταν κακος λες και δεν εφταιγαν αλλα πραγματα) που αποκλειστηκες απο τον αγιαξ ουτε ο κοντος ουτε ο ιβιτς(οπως κραζαμε τοσα χρονια)...ολη η ομαδα εχασε(την προκριση) γιατι ολη η ομαδα εκανε συγκεκριμενα λαθη...δε φταιει ο παπαζογλου αν αποκλειστεις απο τους τουρκους ουτε ο ζλαταν ουτε δεν ξερω εγω ποιος...αν αποκλειστεις θα αποκλειστεις σαν ομαδα και αν περασεις παλι σαν ομαδα θα περασεις...ειναι πολυ αδικο να χρεωνεις εναν αποκλεισμο ή μια προκριση σε ενα ατομο το ποδοσφαιρο ειναι ομαδικο αθλημα το οτι καποιες φορες τα λαθη καποιων φαινονται και καποιων αλλων απλα δε πληρωνονται δεν λεει τπτ...
τωρα οι γνωμες για τον παπαζογλου και τον καθε παπαζογλου ειναι υποκειμενικες ουτε εγω μπορω να σε πεισω για κατι ουτε εσυ...οποτε δεν στεκομαι ποτε σε τετοια...

τωρα οι γνωμες για τον παπαζογλου και τον καθε παπαζογλου ειναι υποκειμενικες ουτε εγω μπορω να σε πεισω για κατι ουτε εσυ...οποτε δεν στεκομαι ποτε σε τετοια...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
δικιο εχεις.ειδικα στο "άλλοι λανθανουν και δε φαινονται,άλλοι λανθανουν και φαινονται".αλλοιμονο αν τυχον αποκλειστουμε να το φορτωσουμε ελαφρα τη καρδια στον παπαζογλου.ή να θεωρουμε οτι μονος υπαιτιος για τον αποκλεισμο απο τον αγιαξ ηταν ο τσιριλο!
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
[youtube]hdD0QRVd6T4&feature=player_embedded[/youtube]
αυτο τα λεει ολα,κ μην πειτε πως δεν ειμαι παοκ η τπτ αλλο!!!οποιος θελει να τοθ δειξω το διαρκιας μου κ οκ φοραει το δικαιφαλο στο στηθος αλλα κ ι ομαδα δεν μπωρει να χανει λεφτα για τον παπαζογλου κ τον τσιριλο,ελεοςςςςςςςςς!!!
αυτο τα λεει ολα,κ μην πειτε πως δεν ειμαι παοκ η τπτ αλλο!!!οποιος θελει να τοθ δειξω το διαρκιας μου κ οκ φοραει το δικαιφαλο στο στηθος αλλα κ ι ομαδα δεν μπωρει να χανει λεφτα για τον παπαζογλου κ τον τσιριλο,ελεοςςςςςςςςς!!!
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
παναγια βοηθα οτι θα χρησιμοποιουνταν και ο αλεφαντος δεν το περιμενα ποτε....

[youtube]Zksu2gRqUEA[/youtube]
αβαντι μαεστροοοοοοοοοοοοοοοοο

[youtube]Zksu2gRqUEA[/youtube]
αβαντι μαεστροοοοοοοοοοοοοοοοο