14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από niko70 »

Τώρα συγκρίνουμε και τα ασύγκριτα. Η θέση που μπορεί να παίξει ο καθένας δεν είναι κριτήριο για να συγκριθούν. Ας συγκρίνουμε Σάλπι και Μούσλι τότε...και οι δύο φορ είναι. Ο Σάκης έχει τρομερά ΠΡΟΣΟΝΤΑ και είναι ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ. Αυτό που είπε ο Δέρμι είναι πολύ σωστό. Αυτό που θέλω εγώ είναι να βάλει ένα μεγάλο γκολ (νίκης ή πρόκρισης) που θα τονώσει την αυτοπεποίθησή του. Ειδικά στους φορ έχει τεράστια σημασία....
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Bono »

Ας κόψουμε τις υπερβολές.
Ο Σάκης έχει κάνει μεγάλα βήματα από πέρυσι που όταν πρωτοήρθε δεν θύμιζε καν ποδοσφαιριστή.
Ναί, έχασε χθες το άχαστο που θα μας πήγαινε και καβάλα στ' άλογο στην Τουρκιά,έχασε και πέρυσι με τη γριά και τους ψαράδες αλλα και ο Σάλπι έχασε 2 άχαστα με τον Αγιαξ και στο ίδιο ματς,και χθες ακόμα σε ανάλογη με του Σάκη φάση στο α' δεν βρίσκει τη μπάλα φάτσα κάρτα με το άδειο τέρμα.
Γεγονός είναι ότι πρέπει αν θέλει να αλλάξει επίπεδο να τα παστελώνει κάτι τέτοια αλλά είναι νωρίς για να τον κρίνουμε καθώς για μένα φέτος είναι η πρώτη του χρονιά σε υψηλό επίπεδο....πέρυσι απλώς προσπαθούσε να συνέρθει απ' τα όσα πέρασε στα ερπετά και δεν μπορούσες να έχεις την παραμικρή απαίτηση.
Κάπου θα το ξεπληρώσει το χθεσινό και ίσως μέσα στην Τουρκία θα είναι ότι καλύτερο.....

υ.γ. έχω και γω την εντύπωση πάντως ότι ο Κλάους θα το παστέλωνε το χθεσινό γιατί το κρύο αίμα που έχει,δεν το έχει ο Σάκης....
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από interad »

μια μετάγγιση αίματος λοιπόν και γρήγορα...
:twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

gash04 έγραψε:Καλά αν το είχε βάλει θα ήταν ήρωας σήμερα..
ο Κρέσιτς που το έπιασε στο επόμενο λεπτό δεν είναι ήρωας, απλά διακριθής.

Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι ΠΑΟΚτσήδες δεν ψάχνουμε ποτέ για ήρωες, που πάντα υπάρχουν. Ψάχνουμε για εξιλαστήρια θύματα, που επίσης πάντα υπάρχουν.
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Απο βικιπαιδεια:
Ο άνθρωπος μεταβάλλεται σε ήρωα όταν εκτελέσει μια ασυνήθιστη και αξιέπαινη πράξη. Παραδοσιακές ηρωικές πράξεις είναι η θηριοκτονία και η διάσωση ανθρώπων από σίγουρο θάνατο, ή η λύτρωση μιας ολόκληρης φυλής από συγκεκριμένους κινδύνους, ή η αποκρουση ενος σιγουρου γκολ που θα εφερνε την ομαδα του σε πιο δυσκολη θεση (προσθετω εγω :D :D :D ). Συνεπώς υπό κανονικές συνθήκες ο ήρωας εκτελεί αυτό που θεωρείται κοινώς αποδεκτά καλό και ευγενές μέσα στα πλαίσια του πολιτισμού που δρα.
Αρα υπο αυτες τις συνθηκες, ειναι καλο και ευγενες μια ελληνικη ομαδα να αποκλεισει μια τουρκικη και ο Κρεσιτς συμβαλλει σε αυτο.Αρα ειναι ΗΡΩΑΣ!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

ο κρεσιτς ειναι ηρωας και του αξιζει οπωσηποτε η θεση βασικου.μας βοηθησε ο θεος ευτυχως και τραυματιστηκε ο χαλκιας γιατι θα ειχαμε σοβαρο προβλημα.και οταν αποθεραπευθει ο χαλκιας τοτε θα φανει αν ειμαστε αξιοι αυτης της βοηθειας του θεου
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από cronos »

ABOLEYTOI έγραψε:
gash04 έγραψε:Καλά αν το είχε βάλει θα ήταν ήρωας σήμερα..
ο Κρέσιτς που το έπιασε στο επόμενο λεπτό δεν είναι ήρωας, απλά διακριθής.

Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι ΠΑΟΚτσήδες δεν ψάχνουμε ποτέ για ήρωες, που πάντα υπάρχουν. Ψάχνουμε για εξιλαστήρια θύματα, που επίσης πάντα υπάρχουν.
Καλα αν το δεχτει ο Κρεσιτς ποιος τον εσωζε τωρα τον Σακις!!!
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ο Κρεσιτς ηταν μια πολυ καλη επενδυση που καναμε περυσι και αρχισε να μας βγαινει φετος.Δεν πρεπει να ξεχναμε ομως οτι ο Χαλκιας ειναι πιο εμπειρος, ειναι Ελληνας και επισης ειναι ακομα σε πολυ καλη κατασταση και μπορει και βοηθαει την ομαδα οποτε ειναι υγιης.Απλως φετος εχει μεγαλυτερο ανταγωνισμο η συγκεκριμενη θεση.

Για να μην ειμαστε οφτοπικ, και ο Σακης ειναι μια πολυ καλη επενδυση που ακομα εξελισσεται.Δεν ειναι δυνατον να εχουμε την απαιτηση απο ενα νεο παιδι 22 χρονων, που βλεπουμε οτι δουλευει πολυ στην προπονηση, να εχει την ψυχραιμια σε μια τοσο κρισιμη στιγμη που η μπαλα ζυγιζει 200 κιλα να ανταποκριθει σωστα.Λιγο υπομονη να δειξουμε και μεσα στη χρονια πιστευω οτι θα τα θυμομαστε αυτα, και αυτος και εμεις, και θα χαμογελαμε διοτι θα μας εχει αποζημιωσει με αλλο τροπο...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από free4 »

Το φάγανε σήμερα το παιδί όλοι τους!
Λες και γκολ δε χάνουν οι υπόλοιποι!

Θανάση, συνέχισε έτσι, να είσαι μαχητικός και να προσπαθείς πάντα για το καλύτερο!
Fantomas έγραψε:[youtube]aGaYG6U7xvY[/youtube]
1.09, 1.22, 1.32, φάσεις που τα δείχνουν όλα!!

Και στην τελική θυμηθείτε τί έχασε ο Βιειρίνια στην Καβάλα πέρυσι!
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από eliask »

Νομίζω ότι παει πολύ μακρυά αυτή η ιστορία με τον Παπάζογλου.
Είτε είναι χασογκόλης είτε όχι φοράει τον δικέφαλο στο στήθος και οφείλει σεβασμό σε χαρακτηρισμούς μέχρι καπτε να μην αγωνίζεται στην ομάδα μας.

Κι οποίος ένα παιδί 22 χρόνων το κρίνει ότι είναι άσχετο στη καλύτερη περίπτωση δεν έχει ασχοληθεί με τον αθλητισμό στη ζωή του και στη χειρότερη εγκαθετος.

Στα 21 τους κάποιοι έπαιζαν στη Γ ή στη Δ Εθνική και μετέπειτα έπαιξαν Εθνική.
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Tetradje »

Μονο για ηλικιες δεν μπορω να ακουω και για φιλοτιμα γιατι μου θυμιζουν παλιες καταστασεις! Οταν παιζεις στον ΠΑΟΚ, παιζεις στον ΠΑΟΚ και δε με νοιαζει ποσων χρονων εισαι!

Ο ΠΑΟΚ ειναι πλεον ομαδα απαιτησεων που βρεθηκε μια ανασα απο το ch l! Μπορεις φιλε να παιξεις σε αυτη την ομαδα με την πιεση κτλ κτλ? Εχει καλως... Δεν μπορεις? Υπαρχει και ο Ηρακλης βλ. Ηλιαδης, Αραμπατζης να μην πω ο Παναιτωλικος βλ. Μουμιν! Ξεκαθαρα για να μην το λιβανιζουμε το θεμα!

Αφου σε πιστευει ο Θοδωρας και ο Δερμιτζακης, πασο! Ετσι και αλλιως αυτοι θα τραβηξουν το λουκι!

Και μια κουβεντα να πουμε, ενταξει σε φορουμ ειμαστε, δεν θα ερθει και η καταστροφη! Ραντεβου σε μια εβδομαδα ελπιζοντας να μην πεταξει το πουλακι της προκρισης (καθαρα ρεαλιστικα το λεω και οχι πεσιμιστικα)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

συμφωνω ομαρι αλλα αν πεταξει το πουλακι της προκρισης οπως γραφεις θα πεταξει επειδη απλα δεν μπορεσες...αυτη η στοχοποιηση ειναι που με ενοχλει προσωπικα και δε λεω για τον παπαζογλου...δε φταιει ο τσιριλο(οπως πολυ ευκολα στοχοποιηθηκε και ας ηταν κακος λες και δεν εφταιγαν αλλα πραγματα) που αποκλειστηκες απο τον αγιαξ ουτε ο κοντος ουτε ο ιβιτς(οπως κραζαμε τοσα χρονια)...ολη η ομαδα εχασε(την προκριση) γιατι ολη η ομαδα εκανε συγκεκριμενα λαθη...δε φταιει ο παπαζογλου αν αποκλειστεις απο τους τουρκους ουτε ο ζλαταν ουτε δεν ξερω εγω ποιος...αν αποκλειστεις θα αποκλειστεις σαν ομαδα και αν περασεις παλι σαν ομαδα θα περασεις...ειναι πολυ αδικο να χρεωνεις εναν αποκλεισμο ή μια προκριση σε ενα ατομο το ποδοσφαιρο ειναι ομαδικο αθλημα το οτι καποιες φορες τα λαθη καποιων φαινονται και καποιων αλλων απλα δε πληρωνονται δεν λεει τπτ...


τωρα οι γνωμες για τον παπαζογλου και τον καθε παπαζογλου ειναι υποκειμενικες ουτε εγω μπορω να σε πεισω για κατι ουτε εσυ...οποτε δεν στεκομαι ποτε σε τετοια... :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από navigator11 »

δικιο εχεις.ειδικα στο "άλλοι λανθανουν και δε φαινονται,άλλοι λανθανουν και φαινονται".αλλοιμονο αν τυχον αποκλειστουμε να το φορτωσουμε ελαφρα τη καρδια στον παπαζογλου.ή να θεωρουμε οτι μονος υπαιτιος για τον αποκλεισμο απο τον αγιαξ ηταν ο τσιριλο!
maik4
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 01:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από maik4 »

[youtube]hdD0QRVd6T4&feature=player_embedded[/youtube]

αυτο τα λεει ολα,κ μην πειτε πως δεν ειμαι παοκ η τπτ αλλο!!!οποιος θελει να τοθ δειξω το διαρκιας μου κ οκ φοραει το δικαιφαλο στο στηθος αλλα κ ι ομαδα δεν μπωρει να χανει λεφτα για τον παπαζογλου κ τον τσιριλο,ελεοςςςςςςςςς!!!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

παναγια βοηθα οτι θα χρησιμοποιουνταν και ο αλεφαντος δεν το περιμενα ποτε.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

[youtube]Zksu2gRqUEA[/youtube]


αβαντι μαεστροοοοοοοοοοοοοοοοο :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”