14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από cronos »

mauros hmer έγραψε:Και όσο βλέπω τον "σηκωμένο" από πίσω....

Αυτο ελεγα χθες και γω.... την γκαντεμια μας μεσα.... :?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αδέλφια, όλοι εδώ μέσα εκφράζουμε τις απόψεις μας. Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλες. Αρκεί που συμφωνούμε στον ΠΑΟΚ.
Κάποιοι (interad) θεωρούνε ότι ο Μουσλι είναι καλό φορ που καμία σχέση δεν έχει με τον Σάκη. Εγώ πάλι δεν μπορώ να τον βλέπω. Θεωρώ ότι ό,τι είχε να δώσει το έδωσε. Αντίθετα πιστεύω ότι ο Σάκης ακόμη δεν έδωσε τίποτε από αυτά που μπορεί. Παίκτης που ιδρώνει και βελτιώνεται ΔΕΝ τον φοβάμαι, ακόμη και αν δεν έχει φτάσει στα επίπεδα που όλοι θέλουμε, Εφόσον όμως έχει σταθερή βελτίωση θα φτάσει κάποτε. Ουαί και αλίμονο σε όσους δεν βλετιώνονται.
Αλλά οι απόψεις μας είναι αυτές που ΕΜΕΙΣ πιστεύουμε ως σωστές και δεν είναι απαραίτητο αυτό να ανταποκρίενται στην πραγματικότητα. Άσε που κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά ποια είναι η πραγματικότητα...
Εν τέλει ας γράφει ο καθένας τις απόψεις του, αλλά να μην οδηγούμαστε και σε προσωπικές αντιπαραθέσεις. Ας σεβαστούμε την ελευθερία της διαφορετικότητας του αδελφού μας...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Και καλό θα ήταν να αποφεύγουμε τις ακρότητες:

POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN, POULAIN.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από pilotos »

paok87 έγραψε:Εικόνα

λάθος τοποθέτηση του σώματος στο τελείωμα, χώρια που κάνει και άλμα( :? )
σε τέτοιες φάσεις το σώμα πρέπει να πέσει μπροστά.
νομίζω πρόκειται για τα στοιχειώδη ενός σεντερφορ.

τελοσπάντων συνεχίζουμε (και εσύ σάκη)...

στη φώτο φαίνεται καλά αυτό που λέω πριν 4-5 σελίδες...περίμενε ο Λούσιο από πίσω έτοιμος.........
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν είναι σίγουρο ότι θα την έπιανε ο Αργεντίνος γιατί η σέντρα ήταν κάπως παράλληλη με την γραμμή και ο Lucio είναι λίγο πιο πίσω.
Αλλά η λάθος τοποθέτηση του σώματος είναι γεγονός, γι' αυτό άλλωστε και έστειλε τη μπάλα τόσο ψηλά. Το μικρό άλμα είναι το φυσικό "βήμα" μετά το σουτ.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από novito »

Όσο άχαστο κι αν είναι αυτό που έχασε (που βέβαια έχουμε δει εκατοντάδες παρόμοιες φάσεις), όσο σημαντικό κι αν είναι, όσο και να μπορεί να μας στοιχίσει σε μία βδομάδα, δε μπορώ να κρεμάσω έναν 22χρονο που δείχνει (μια μικρή έστω) βελτίωση σε σχέση με την περσινή χρονιά... Αυτό έστω δίνει κάποιες ελπίδες...
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

Sera4 έγραψε:την πρωτη του χρονια στο μαντσεστερ ειχε χασει αυτο και καποιες αλλες σπουδαιες φασεις...στο μαντσεστερ ειχε στοχοποιηθει...τελικα εφυγε και τωρα ολοι κλαινε ομαδικως εκει...δεν ειναι αλλος απο τον ντιεγκο φορλαν...

[youtube]6_A6QHdWcXg[/youtube]

υγ ακουστε και τον σπικερ
ρε φιλε αυτο το ματς ειναι 4-1 υπερ της μαντσεστερ και ειναι και φιλικο αν δεν κανω λαθος.τι πας και συγκρινεις τωρα?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21323
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από navigator11 »

μικρη τη βελτιωση που εχει παρουσιασει δεν νομιζω οτι τη λες.χθες μονο το γκολ ελειψε.ολα τα υπολοιπα τα εκανε!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

Kαι όχι συγκρίσεις με Μούσλι θα πέσει το σπίτι να μας πλακώσει :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

tsou έγραψε:Kαλή η προσπάθεια στήριξης και εμψύχωσης κάθε παίκτη με τον Δικέφαλο στο στήθος, αλλά υπάρχουν και όρια.

Ο Παπάζογλου, δυστυχώς, κατά κάποιο τρόπο, κρέμασε την τεράστια ΥΠΕΡπροσπάθεια, Δερμιτζάκη(ο οποίος παλικαρίσια ΔΕΝ φοβήθηκε τον λιγότερο παίκτη), Λαού(δεν σταμάτησε να φωνάζει), υπόλοιπων παικτών(που έδιναν το 110% για να καλύψουν το κενό του Βιτόλο).

Και φυσικά είναι ένα γκολ που ΔΕΝ σε κάνει Θεό αν μπεί, καθώς θεωρείται αυτονόητο, αλλά δυστυχώς σε χαρακτηρίζει αν χαθεί(και ειδικά αν το έχεις ΞΑΝΑκάνει, παρόλο που έχεις ελάχιστες συμμετοχές).

Το να συνεχίζεις να δίνεις, μανιωδώς ευκαιρίες στον Παπάζογλου, και να περιφρονείς τον Κλάους, ο οποίος έχει δείξει(παρά τις λίγες συμμετοχές) κρύο αίμα(ακόμα και στο 93' στη Φυλή), είναι, το λιγότερο, άδικο.

Υ.Γ.:Ελπίζω τον Παπάζογλου να ΜΗΝ τον θυμόμαστε καν μετά το Σουκρού Σαράτσογλου και ιδιαίτερα να μην λέμε το κλασικό και εκνευριστικό: ''H πρόκριση χάθηκε στο πρώτο παιχνίδι και ΑΝ έμπαινε το γκολ του Παπάζογλου''.
+++++++1111111000010000
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Fantomas »

[youtube]aGaYG6U7xvY[/youtube]
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από fidel »

Ο προπονητής του ΠΑΟΚ δήλωσε μετά το παιχνίδι για την χαμένη ευκαιρία του Παπάζογλου: "Όταν μπήκε σαν αλλαγή ο Παπάζογλου στόχος μας ήταν να κρατήσει την μπάλα και να δώσει ανάσες. Του είπα, όμως, να κυνηγήσει την φάση, γιατί θα βάλει γκολ. Το ότι βρέθηκε εκεί, εμένα με ικανοποιεί. Είναι ένας πολύ καλός αθλητής."

Σακη γραφτους όλους, όποιος εργάζεται σκληρά κάποια στιγμή ανταμείβεται.........................

και τα γνωστά.................... πόρνη μπάλα, όλα μπαίνουν και όλα χάνονται κ.ο.κ.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

Καλά αν το είχε βάλει θα ήταν ήρωας σήμερα..
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus »

Για τον Αθανασιάδη που λέτε, δε νομίζω ότι θα μπορούσε να κάνει αυτό που ήθελε ο ΠΑΟΚ εκείνη την ώρα (κράτημα μπάλας, εναέριες μονομαχίες). Το θέμα είναι να πάρει ο καθένας τις ευκαιρίες του και να τις αρπάξει απ' τα μαλλιά, δεν τίθεται δίλημμα "Παπάζογλου ή Αθανασιάδης". Τεχνικά μιλώντας, και οι δύο είναι στη δεύτερη γραμμή τώρα.
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Fantomas »

Αθανασιάδη δεν έβαλε ...γιατί ο Σάκης είχε σκοράρει στο φιλικό και θεώρησε ο Δερμιτζάκης ότι ήταν σε καλύτερη φόρμα. ..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”