6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ναι ρε γαμώτο και εγώ δεν είδα κανένα φάουλ θα μπορούσε να ισορροπούσε ο διαιτητής αν έδινε αποβολή και τον δικό τους στο β δεν θυμάμαι όνομα κάτι Ουρουγουανό έλεγε κάτι τέτοιο που τον είχε δώσει κίτρινη στο α μέρος.
Βέβαια με Άγιαξ μας στέρησαν και ένα γκολ αλλά τι να κάνεις και τι να πεις έτσι είναι αυτά.
Πρώτη φορά είναι...
Βέβαια με Άγιαξ μας στέρησαν και ένα γκολ αλλά τι να κάνεις και τι να πεις έτσι είναι αυτά.
Πρώτη φορά είναι...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
τον λουγκ(ρ)ανο λες!εκει ειπε στο σαλπι να σηκωθει!παντως,μου θυμισε Κάκο ο μπαγλαμας.κραταω τα προσχηματα στο α ημιχρονο και σε πηδαω στο δευτερο.γιατι ετσι γουσταρω ....
και τα συνεχη φαουλ σε θεση βολης εξω απο την περιοχη μας στην επαναληψη τα σφυριζε με περισση ευκολια.θαρρεις και μεις φταιγαμε που ο ιδιος εδωσε στο α ημιχρονο 2-3 κιτρινες στους τουρκους.τους τις ξεπληρωσε ομως στην επαναληψη και με το παραπανω .....
και τα συνεχη φαουλ σε θεση βολης εξω απο την περιοχη μας στην επαναληψη τα σφυριζε με περισση ευκολια.θαρρεις και μεις φταιγαμε που ο ιδιος εδωσε στο α ημιχρονο 2-3 κιτρινες στους τουρκους.τους τις ξεπληρωσε ομως στην επαναληψη και με το παραπανω .....
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ο πιανόλας τα άρπαξε τηλεφωνικά, στην ανάπαυλα του ημιχρόνου, από τον λαθρέμπορο ναρκωτικών και όπλων και πέταξε έξω τον οδοστρωτήρα της άμοιρης τουρκικής επιθετικής γραμμής.

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Καλή εμφάνιση, εντελώς άδικη η κόκκινη. Κρίμα... Θα λείψει πολύ απ'τον επαναληπτικό.
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Πολυ αυστηρη η αποβολη αν σκεφτουμε οτι στον λουγκρανο χαρισε μια καθαρη δευτερη κιτρινη οταν εφευγε μονος του ο κοντος.στον επαναληπτικο το κενο του και τα τρεξιματα του δεν αναπληρωνονται σε καμια περιπτωση απο τον σορλεν και δεν νομιζω να εχουμε αλλη εναλλακτικη στα χαφ.πιστευω οτι ισως εκει να κριθει και το αν θα προκριθουμε η οχι
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Έκανε τεράστιο παιχνίδι σήμερα...δεν μπορεί να καλυφθεί η απώλεια του συγκεκριμένου δυστυχώς...

-
professor v
- Δημοσιεύσεις: 112
- Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 03:34
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Σιγουρα κοφτη με τα δικα του χαρακτηριστικα δεν εχουμε παντως σορλεν-φωτακης σε συνδιασμο με καλο παιχνιδι Γκαρσια θα καλυψουν το κενο του, ειδικοτερα καθως δε πιστευω να παιξουμε ανοιχτα. Ολο το θεμα ειναι να σκασει μια αντεπιθεση στυλ αζαξ και να βαλουμε το γκολακι, μετα αντε γεια.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Την κόκκινη "την πήρε" με τρόπο ο Νγιάνγκ και δυστυχώς την πάτησε ο Βιτόλο του 1.55 ύψους.
Αυτά.
Αυτά.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ο ιδιος ο Βιτολο υποστηριζει οτι κυνηγουσε την μπαλα στον αερα και κατα λαθος βρηκε τον Νιανγκ.Τωρα μπορει οντως να εγινε ετσι αλλα η αντικανονικη προβολη τιμωρειται ουτως η αλλως με κιτρινη.Και αφου ηταν η δευτερη... 
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
χουκσβάρνα εισαι παιχταράς, γαμίετ@ι ο κωλογερμανός που σε απέβαλε ενω στους κατσέρ της φενερμπαχτσούλας έκλεινε τα μάτια
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Θα μπορούσε να δώσει μόνο φάουλ γιατί ο Σενεγαλέζος του έρχεται από πισω και δεν τον βλέπει ο Ισπανός. Άσε που ο μαύρος έσκυψε κιόλας. Με τίποτα δεν δίνεται αυτό δεύτερη κίτρινη!
Δεν πειράζει!
Καλό είναι να προπονούμαστε στις κόντρα διαιτησίες, γιατί θα μας χρειαστεί ΠΟΛΥ φέτος!
Δεν πειράζει!
Καλό είναι να προπονούμαστε στις κόντρα διαιτησίες, γιατί θα μας χρειαστεί ΠΟΛΥ φέτος!
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ανύπαρκτη η κόκκινη.
Η πρώτη κίτρινη αυστηρότατη, η δεύτερη ανύπαρκτη.
Μάλλον ο Νιάνγκ έπρεπε να την πάρει για θέατρο, που έπεσε σαν τη λούλα χωρίς να τον ακουμπήσει.
Και το γεγονός πως βγήκαν με τέτοια ευκολία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα με τρόμαξε λίγο και κατέδειξε, κατ' εμέ, πρόθεση.
Εν τω μεταξύ, ούτε ένα εξώφυλλο εφημερίδας, ούτε μία ανάλυση αγώνα σε site, δεν αναφέρει πως ήταν άδικη.
Απίστευτο..
Και ο μ@λ@κ@ς ο Μπραουδάκης μετά τον Άγιαξ έγραφε με εμφατικό και καυστικό τόνο -σε ένα εμετικό άρθρο που σχεδόν πανηγύριζε τον αποκλεισμό μας- πως το πέναλτυ που κέρδισε ο Μπους ήταν ανύπαρκτο...
Και μετά είμαστε εμείς οι κομπλεξικοί...
Η πρώτη κίτρινη αυστηρότατη, η δεύτερη ανύπαρκτη.
Μάλλον ο Νιάνγκ έπρεπε να την πάρει για θέατρο, που έπεσε σαν τη λούλα χωρίς να τον ακουμπήσει.
Και το γεγονός πως βγήκαν με τέτοια ευκολία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα με τρόμαξε λίγο και κατέδειξε, κατ' εμέ, πρόθεση.
Εν τω μεταξύ, ούτε ένα εξώφυλλο εφημερίδας, ούτε μία ανάλυση αγώνα σε site, δεν αναφέρει πως ήταν άδικη.
Απίστευτο..
Και ο μ@λ@κ@ς ο Μπραουδάκης μετά τον Άγιαξ έγραφε με εμφατικό και καυστικό τόνο -σε ένα εμετικό άρθρο που σχεδόν πανηγύριζε τον αποκλεισμό μας- πως το πέναλτυ που κέρδισε ο Μπους ήταν ανύπαρκτο...
Και μετά είμαστε εμείς οι κομπλεξικοί...
- kotsos
- Δημοσιεύσεις: 459
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
- Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Αδελφέ με αμοιβάδες τύπου "Μπραουδάκης" καλό είναι να μην ασχολείσαι, προκαλούν ψυχοσωματικές αναταράξεις χειρότερες και από τον ιό του δυτικού Νείλου.
Λογικός ο εκνευρισμός σου, ένα μπανάκι στο 2ο πόδι είναι το καλύτερο γιατρικό!
Λογικός ο εκνευρισμός σου, ένα μπανάκι στο 2ο πόδι είναι το καλύτερο γιατρικό!
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι δωσαμε δανεικο τον αμπου.ποσο σιγουροι ειμασταν οτι ο βιτολο κ ο παμπλο δεν θα τραυματιστουν ποτε κ δεν θα παρουν ποτε καρτες?