6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Δεν ξέρω αν θα τιμωρηθεί ή αν έγινε κάτι αλλά το ένα με το άλλο που αναφέρεις δεν έχουν καμία σχέσηABOLEYTOI έγραψε:Θεωρω οτι σε μια ΠΑΕ που πειθει τους οπαδους της να μην αναψουν ουτε 2 πυρσους οι πειθαρχικες παραβασεις τιμωρουνται αυτοματα.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Πιστευω οτι μια ΠΑΕ που μπορει να συνεννοηθει με τους φιλαθλους της, μπορει να το κανει και με τους υπαλληλους της.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Δύσκολη χαρακτήρισε ο Βίκτορ Βιτόλο, μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6, την κλήρωση του ΠΑΟΚ με την Φενερμπαχτσέ στα πλέι οφ του Europa League. «Στόχος είναι η πρόκριση στους ομίλους του Europa League και να κάνουμε κάτι καλό στις ελληνικές διοργανώσεις», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Ισπανός μέσος. «Πιστεύω ότι είναι μοιρασμένες οι πιθανότητες πρόκρισης και ο ΠΑΟΚ θα παλέψει για αυτό τον στόχο», πρόσθεσε.
Ο Βίκτορ Βιτόλο δήλωσε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6
«Η κλήρωση είναι δύσκολη. Όλες οι ομάδες σε αυτό το επίπεδο είναι δύσκολες. Θα είναι δύσκολα παιχνίδια, όμως ο ΠΑΟΚ θα διεκδικήσει το 50% που του αναλογεί από αυτές τις δύο αναμετρήσεις.
Δεν υπάρχει απογοήτευση από τον αποκλεισμό από τον Άγιαξ, αλλά στενοχώρια επειδή φτάσαμε πολύ κοντά στην πρόκριση στα πλέι οφ του Champions League. Ναι υπάρχει στεναχώρια, αλλά ο ΠΑΟΚ συνεχίζει να κοιτάει μπροστά.
Στον ΠΑΟΚ κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Στόχος είναι η πρόκριση στους ομίλους του Europa League και να κάνουμε κάτι καλό στις ελληνικές διοργανώσεις σε πρωτάθλημα και Κύπελλο.
Ο ΠΑΟΚ θα διεκδικήσει την πρόκριση στους ομίλους του Europa League. Θέλει να είναι στους ομίλους της διοργάνωσης και πρέπει να συμμετέχει σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Αφήνουμε πίσω τον Άγιαξ. Ό,τι έγινε, έγινε στα δύο αυτά ματς. Δεν αλλάζει κάτι, γυρίζουμε σελίδα και κοιτάμε μπροστά.
Δεν έχει σημασία το που θα γίνει το πρώτο ματς και που το δεύτερο. Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ δυνατή ομάδα, όταν παίζει γηπεδούχος. Από την άλλη, η Φενερμπαχτσέ είναι πολύ καλή ομάδα με πολύ καλούς παίκτες. Πιστεύω ότι είναι μοιρασμένες οι πιθανότητες πρόκρισης και ο ΠΑΟΚ θα παλέψει για αυτό τον στόχο».
http://www.sport-fm.gr/article/286220
Ο Βίκτορ Βιτόλο δήλωσε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6
«Η κλήρωση είναι δύσκολη. Όλες οι ομάδες σε αυτό το επίπεδο είναι δύσκολες. Θα είναι δύσκολα παιχνίδια, όμως ο ΠΑΟΚ θα διεκδικήσει το 50% που του αναλογεί από αυτές τις δύο αναμετρήσεις.
Δεν υπάρχει απογοήτευση από τον αποκλεισμό από τον Άγιαξ, αλλά στενοχώρια επειδή φτάσαμε πολύ κοντά στην πρόκριση στα πλέι οφ του Champions League. Ναι υπάρχει στεναχώρια, αλλά ο ΠΑΟΚ συνεχίζει να κοιτάει μπροστά.
Στον ΠΑΟΚ κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Στόχος είναι η πρόκριση στους ομίλους του Europa League και να κάνουμε κάτι καλό στις ελληνικές διοργανώσεις σε πρωτάθλημα και Κύπελλο.
Ο ΠΑΟΚ θα διεκδικήσει την πρόκριση στους ομίλους του Europa League. Θέλει να είναι στους ομίλους της διοργάνωσης και πρέπει να συμμετέχει σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Αφήνουμε πίσω τον Άγιαξ. Ό,τι έγινε, έγινε στα δύο αυτά ματς. Δεν αλλάζει κάτι, γυρίζουμε σελίδα και κοιτάμε μπροστά.
Δεν έχει σημασία το που θα γίνει το πρώτο ματς και που το δεύτερο. Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ δυνατή ομάδα, όταν παίζει γηπεδούχος. Από την άλλη, η Φενερμπαχτσέ είναι πολύ καλή ομάδα με πολύ καλούς παίκτες. Πιστεύω ότι είναι μοιρασμένες οι πιθανότητες πρόκρισης και ο ΠΑΟΚ θα παλέψει για αυτό τον στόχο».
http://www.sport-fm.gr/article/286220
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Για να δούμεΑτομικό ο Βιτόλο, "γυμνάσια" από Καρύδα
Πριν λίγο τελείωσε η απογευματινή προπόνηση του ΠΑΟΚ, η πρώτη μετά τον αποκλεισμό από τον Άγιαξ.
Οι παίκτες του ΠΑΟΚ βρέθηκαν και πάλι στις εγκαταστάσεις της Σουρωτής το απόγευμα της Παρασκευής (6/8), δύο μέρες μετά την άτυχη βραδιά του αποκλεισμού από τον Άγιαξ.
Όπως συνηθίζεται μετά από αγώνες οι ποδοσφαιριστές κάνουν πρόγραμμα αποθεραπείας, το οποίο μπορεί να ποικίλλει και να είναι διαφορετικό για τον καθένα. Σε αυτό το πλαίσιο οι παίκτες υπό τις οδηγίες του Νίκου Καρύδα έκαναν το παραδοσιακό τρέξιμο και στη συνέχεια αναλώθηκαν σε διατατικές ασκήσεις και κάμψεις, οι οποίες κράτησαν αρκετή ώρα.
Ατομικό ο Βιτόλο
Ο Ισπανός μέσος δεν βγήκε από τα αποδυτήρια με τους συμπαίκτες του και πήγε αρχικά στο γυμναστήριο και έκανε εκεί κάποιες ασκήσεις. Μετά από δέκα λεπτά εμφανίστηκε και ξεκίνησε τρέξιμο μαζί με τον Κριστιάνο, ο οποίος συνεχίζει το πρόγραμμα αποθεραπείας του. Χαρακτηριστικό το γεγονός πως στις εγκαταστάσεις της Σουρωτής βρέθηκε και ο Ισπανός ατζέντης του, Ραφαέλ Φούρο. Το γεγονός αυτό συνδυάζεται με την αντίδραση που είχε ο παίκτης κατά τη διάρκεια της αντικατάστασής του στον αγώνα με τον Άγιαξ.
Για οποιαδήποτε εξέλιξη θα υπάρξει ενημέρωση.
όλαΠΑΟΚ.γρ
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Και από μια δεύτερη οπτική γωνία!Απορίες για τον Βιτόλο
Σε εξέλιξη βρίσκεται η προπόνηση του ΠΑΟΚ στη Σουρωτή. Νωρίτερα δημιουργήθηκαν απορίες από τη μη συμμετοχή του Βιτόλο στο πρόγραμμα της προπόνησης.
Η παρουσία του μάνατζερ του Βιτόλο, Ραφαέλ Φούρο στη Σουρωτή, η αντίδραση του Ισπανού μέσου όταν αντικαταστάθηκε στον αγώνα με τον Άγιαξ και κατευθύνθηκε στα αποδυτήρια και το γεγονός ότι ο ποδοσφαιριστής δε βγήκε με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του πριν λίγο στο γήπεδο του προπονητικού κέντρου, προκάλεσαν απορίες και έδωσαν αφορμές για σενάρια.
Όπως έγινε γνωστό ο Βιτόλο ξεκίνησε με ασκήσεις στο γυμναστήριο, την ώρα, που όλοι οι συμπαίκτες του είχαν βγει για προπόνηση στο γήπεδο και 20 λεπτά αργότερα, ανέβηκε κι αυτός στο γήπεδο, χωρίς όμως να συμμετέχει στο πρόγραμμα των υπολοίπων.
Την ώρα, που η ομάδα έκανε το πρόγραμμά της, ο Ισπανός μέσος, έκανε τροχάδην γύρω από το γήπεδο και με δεδομένο ότι δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημμα τραυματισμού, όλα δείχνουν ότι πρόκειται για ένα είδος τιμωρίας, για την συμπεριφορά του την Τετάρτη, όταν αγνόησε τον Δερμιτζάκη στην αλλαγή του κι έφυγε στα αποδυτήρια.
Στο μεταξύ, μετά τον Ζουέλα σήμερα αναχώρησαν οι Μπουσαϊντί και Μουσλίμοβιτς για να ενσωματωθούν στις αποστολές των εθνικών τους ομάδων, ενώ το ίδιο θα γίνει αύριο και με τους Έλληνες διεθνείς του ΠΑΟΚ.
ΠΑΟΚ24.κομ
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Νομίζω παραέχει γίνει ντόρος επί του θέματος.
Και ο λόγος είναι η συσσώρευση τέτοιων κρουσμάτων.
Γενικά, έχει συμβεί άπειρες φορές και σε πολύ πιο οργανωμένες ομάδες να φεύγουν παίκτες εκνευρισμένοι στα αποδυτήρια, αφότου έγιναν αλλαγή.
Δεν είναι κάτι το τόσο συγκλονιστικό.
Φυσικά και πρέπει να γίνουν συστάσεις και φυσικά πρέπει να μπει χαλινάρι.
Αλλά δεν έχει μπει χαλινάρι σε πολλές παρόμοιες ή και χειρότερες περιπτώσεις, οπότε μία επιλεκτική αυστηρότητα δεν είναι και ό,τι το καλύτερο.
Αυτό που με ενοχλεί είναι πως αν ήταν στη θέση του Βιτόλο ο Γκαρσία, πάρα μα πάρα πολλοί θα μιλούσαν για ηγετική συμπεριφορά ενός παίκτη που δεν νοείται να βγαίνει από την ενδεκάδα...
Και έτσι, ως γνωστόν, δεν πάμε πουθενά...
Και ο λόγος είναι η συσσώρευση τέτοιων κρουσμάτων.
Γενικά, έχει συμβεί άπειρες φορές και σε πολύ πιο οργανωμένες ομάδες να φεύγουν παίκτες εκνευρισμένοι στα αποδυτήρια, αφότου έγιναν αλλαγή.
Δεν είναι κάτι το τόσο συγκλονιστικό.
Φυσικά και πρέπει να γίνουν συστάσεις και φυσικά πρέπει να μπει χαλινάρι.
Αλλά δεν έχει μπει χαλινάρι σε πολλές παρόμοιες ή και χειρότερες περιπτώσεις, οπότε μία επιλεκτική αυστηρότητα δεν είναι και ό,τι το καλύτερο.
Αυτό που με ενοχλεί είναι πως αν ήταν στη θέση του Βιτόλο ο Γκαρσία, πάρα μα πάρα πολλοί θα μιλούσαν για ηγετική συμπεριφορά ενός παίκτη που δεν νοείται να βγαίνει από την ενδεκάδα...
Και έτσι, ως γνωστόν, δεν πάμε πουθενά...
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Η αντοχη του και το τρεξιμο του τους αποδιοργανωσε στο Α ημιχρονο...Στο Β δυστυχως δεν προλαβε να προσφερει..
Ισως ο mvp για εμενα οσο αγωνιστηκε..
Ισως ο mvp για εμενα οσο αγωνιστηκε..
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
τραγικη απωλεια για τον επαναληπτικο.ελπιζω ο σορλεν να τον αντικαταστησει επαξια.ο γερμανος τον καθαρισε συνοπτικα και δεν του αξιζε χθες του βιτολο!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ΠΑΟΚ ΠΑΟ μού μυρίζει. Χωρίς Βιτόλο παίξαμε και κερδίσαμε.
Πάρα πολύ καλός. Αυστηρή η αποβολή απέναντι στο Σουαρεζοκαραγκουνονιάνγκ.
Πάρα πολύ καλός. Αυστηρή η αποβολή απέναντι στο Σουαρεζοκαραγκουνονιάνγκ.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Κρίμα και αυστηρή αποβολή.
Καλή εμφάνιση όπως πάντα τα συνηθισμένα.
Καλή εμφάνιση όπως πάντα τα συνηθισμένα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝ ΦΑΟΥΛ πανω στο θεατρινο!ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΦΑΟΥΛ!γαμημενε διαιτητη .....