Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
navigator11 έγραψε:το παν ειναι ο αντικαταστατης του βρυζα να προερχεται απο το περιβαλλον της ..... ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ του ζαγορ!τωρα η λιλη θα'ναι,αλλο συγγενικο ή συνδεομενο με μακρα φιλια με τον "προεδρο" προσωπο θα'ναι ......
οποιος θελει ας ειναι,αρκει να τον ξερει ο τεο."αδερφος",σαν το ζηση .....
αν μας βγει δε σαν επιλογη και παει να μας ανεβει στο γιακα αργοτερα να μπορεσουμε και πιο ευκολα να τον ...... καρατομησουμε!
navigator11 δεν γουστάρεις άλλο τον Ζαγοράκη στον ΠΑΟΚ?
ή να στο θέσω αλλιώς ....
....ποιον Ζαγοράκη γουστάρεις στον ΠΑΟΚ?
γιατί ο καθένας μας έχει τον δικό του Ζαγοράκη στο μυαλό.
eorptol έγραψε:ποιος της να μην ισχύει ρε παιδιά είδατε εσείς κΑνένα νομό της
σιωπής ; εδώ φτάσαμε εδώ και καιρό να λένε
κλέφτη τον βιολιδη και οτι ο ζαγορ τον καλύπτει
αυτός δεν είναι νομος της σιωπής νόμος
της συκοφαντίας είναι
Νομιζω οτι κανεις δε λεει κλεφτη η ανεντιμο το Ζαγορ.....
Ζήκος. Είναι μη ΠΑΟΚτσής και αυτό πιστεύω ότι θα είναι προς ώφελός μας. Όσο για το αν κάνει καλά τη δουλειά του, ας πούμε απλά πως ό,τι πληρώσεις παίρνεις (βέβαια θα τα ακούσει ο ΑΕΚτσής και μαζί του ο Ζαγοράκης γιατί έβαλε γνωστό του και μπλα μπλα μπλα). Μακάρι να επαληθευτεί το σενάριο, το βρίσκω ελπιδοφόρο. Ανοίγματα στη γαλλική αγορά δεν είναι κακά. Δε θα με χαλούσε ακόμα ένας Σορλέν πχ.
Ο Θοδωρής Ζαγοράκης σίγουρα δεν περνά και τις πιο εύκολες μέρες του στη προεδρία του ΠΑΟΚ, όμως η αλήθεια είναι πως δεν μπορεί παρά να έχει ένα πράγμα στο μυαλό του τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ περιμένει τον διάδοχο, αφού η γυναίκα του Ιωάννα Λίλη Ζαγοράκη, αναμένεται να φέρει στη ζωή το δεύτερό του παιδί και μάλιστα αυτή τη φορά θα είναι αγόρι, έτσι ώστε να είναι σε θέση να προετοιμάσει τον διάδοχό του στη ποδοσφαιρική Ελλάδα.
Ο διάδοχός του αναμένεται να γεννηθεί την Κυριακή και όπως είναι κατανοητό από τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ασχοληθεί και με τον διάδοχο του Ζήση Βρύζα, δηλαδή τον άνθρωπο που θα καλύψει τη θέση του τεχνικού διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος του ΠΑΟΚ.
Φαβορί λόγω υποδομής, γνωριμιών, αλλά και .. φρεσκάδας, είναι ο Άκης Ζήκος, ο οποίος φαίνεται να κερδίζει πόντους από τη στιγμή που ο Θοδωρής Ζαγοράκης αποφάσισε να αγοράσει χρόνο ως προς την αντικατάσταση του Βρύζα.
Κοινοί φίλοι των δύο – Ζαγοράκη, Ζήκου – αναφέρονται σε επαφή που έχει ήδη γίνει μεταξύ τους, όμως τίποτα δεν μπορεί σήμερα να θεωρηθεί σίγουρο αφού και για τον Ζήκο δεν είναι μία απόφαση εύκολη, αφού θα κληθεί να αφήσει άλλες δραστηριότητές και να εμπλακεί σε έναν ρόλο σύνθετο και σε έναν μηχανισμό που δεν γνωρίζει καλά.
Από εκεί και πέρα, ο Θοδωρής Ζαγοράκης θέλει να ενεργοποιήσει στην ομάδα τον Παντελή Κωνσταντινίδη, όμως δύσκολα θα του δώσει το χρίσμα του τεχνικού διευθυντή λόγω απειρίας.
Κανένας δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο για την πρόσληψη τεχνικού διευθυντή, μαζί και βοηθού του, ενώ αν τραβήξει σε χρόνο η αναζήτηση του αντικαταστάτη του Βρύζα, τότε δεν αποκλείεται να εμφανιστεί και άλλο όνομα υποψηφίου.
Sera4 έγραψε:ο Θοδωρής Ζαγοράκης θέλει να ενεργοποιήσει στην ομάδα τον Παντελή Κωνσταντινίδη, όμως δύσκολα θα του δώσει το χρίσμα του τεχνικού διευθυντή λόγω απειρίας
στις κουμπαριές...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Caballo Viejo την Παρ 13 Αύγ 2010, 19:20, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
navigator11 έγραψε:το παν ειναι ο αντικαταστατης του βρυζα να προερχεται απο το περιβαλλον της ..... ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ του ζαγορ!τωρα η λιλη θα'ναι,αλλο συγγενικο ή συνδεομενο με μακρα φιλια με τον "προεδρο" προσωπο θα'ναι ......
οποιος θελει ας ειναι,αρκει να τον ξερει ο τεο."αδερφος",σαν το ζηση .....
αν μας βγει δε σαν επιλογη και παει να μας ανεβει στο γιακα αργοτερα να μπορεσουμε και πιο ευκολα να τον ...... καρατομησουμε!
navigator11 δεν γουστάρεις άλλο τον Ζαγοράκη στον ΠΑΟΚ?
ή να στο θέσω αλλιώς ....
....ποιον Ζαγοράκη γουστάρεις στον ΠΑΟΚ?
γιατί ο καθένας μας έχει τον δικό του Ζαγοράκη στο μυαλό.
εκεινον που επραττε (μονος του ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ με την καμμία) με συνεση,σχεδιο και ελλογο τροπο.τωρα,οπως λεει κι ο καρχαριας,τελωντας υπο συνδρομο καταδιωξης (αυτο το γραφω εγω),κανει ΜΑΛΑΚΙΕΣ τη μια πισω απο την αλλη!ε δε γινεται να μεινω απαθης σε τετοια κατασταση.τον στηριζα το ζαγορακη με ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ,εξακολουθω να τον στηριζω αλλα με παρα πολλες ενστασεις.ουτε το διαρκειας μου θα χαρισω,ουτω θα παψω να ασχολουμαι με τα της ομαδας,που λατρευω.ισως να μην το πραττω τοσο σθεναρα απο εδω μεσα,αλλα θα βρω αλλους τροπους,που με γεμιζουν περισσοτερο .....
δεν ειπα οτι θα σταματησω να στηριζω τον ΠΑΟΚ.απλα,πραγματα που συμβαινουν τις τελευταιες εβδομαδες ειναι ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ για τα δεδομενα μιας ομαδας με ξεχωριστη νοοτροπια σε ολους τους τομεις σε σχεση με ολους τους υπολοιπους εντος των τειχων,οπως τουλαχιστον νομιζαμε οτι υπηρχε στον ΠΑΟΚ μας.γιατι δεν αργησαν να εμφανιστουν και στην ομαδα μας συμπτωματα-συνδρομα ...... κοκκαλη!ΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΝ στη μετα σαντος εποχη ισοδυναμει πλεον με ψαξιμο για ανευρεση αντικαταστατη σε οποιοδηποτε ποστο!αυτος ηταν ο ΠΑΟΚ τα προηγουμενα χρονια?υπηρξε ο ζαγορακης τα προηγουμενα χρονια τοσο "επιφυλακτικος" απεναντι στα ..... αδερφια του,με αποτελεσμα να γινει συγκεντρωτικοτερος απο ποτέ?αφου επελεξε λοιπον να κανει α λα γιωργος μαρινος one man show θα τα ακουει για τις επιλογες του εντονοτερα σε σχεση με πριν,που υπηρχαν μπροστα οι ασπιδες βρυζα και σαντος!