Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
"Παληκαράς" δεν το έπαιξα ποτέ μου,τη γνώμη μου εξέφραζα πάντα...αν για σένα αυτός είναι ο ορισμός του παληκαρά,επειδή δεν σου άρεσε αυτό που έλεγα,καλύτερα να το κοιτάξεις,όπως επίσης σου εύχομαι να αποκτήσεις και το θάρρος να απευθύνεσαι ανοικτά σε κάποιον και όχι με όποιον χαρακτηρισμό σου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό.
Οσο για την ουσία,εμπαθής ποτέ δεν υπήρξα μ' αυτόν για όσο διάστημα ήταν στον ΠΑΟΚ,όσο και αν δεν μου άρεσε ο τρόπος που παίζαμε,όσο και αν δεν μου άρεσαν και κάποια πράγματα που έλεγε....και αυτό το λέω εν πλήρη συνείδηση του τι σημαίνει η λέξη.
Είναι τόσο ανόητο να λέγεται αυτό για κάποιον που πέρα από το ξόδεμα χρήματος και χρόνου,εξαρτούσε κατά πολύ και την καθημερινή του διάθεση από το πως πήγαινε η ομάδα,που ειλικρινά από σένα που έχεις κάποιο επίπεδο,θα περίμενα κάτι καλύτερο.
Ασε και κατά μέρος τις υπερβολές για τα σακάκια και τις γκόμενες....άλλους ενοχλούν ήσσονος σημασία πράγματα όπως σε τι Θεό πιστεύει κάποιος και με ποιές ακριβώς λέξεις εκφράζεται.
Σήμερα και βλέποντας όλα όσα έχει πει(τα οποία όσο και αν μου προκαλούν ένα αυξανόμενο αίσθημα αναγούλας για το άτομό του,δεν παύουν να είναι χρήσιμα για την εξαγωγή συμπερασμάτων)δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω ότι έχω πλέον τη χειρότερη γνώμη για το άτομό του πράγμα που απέχει κατά πολύ για το τι έκανε και τι δεν έκανε ως προπονητής του ΠΑΟΚ.
Με την επιφύλαξη ότι μπορείς αυτό να το καταλάβεις,ίσως συνεχιστεί κάποιος διάλογος...αν όχι,μου είναι και παντελώς αδιάφορο,να συνεχίσω στο ίδιο τέμπο μαζί σου....το μόνο εύκολο είναι να ανταπαντώ στο ίδιο ύφος με τα τελευταία σου πόστ.
υ.γ. με ποιά ακριβώς λογική άνοιξε ξανά το συγκεκριμένο τόπικ,τη στιγμή που του Βρύζα είναι στο άνοιξε-κλείσε??
Οσο για την ουσία,εμπαθής ποτέ δεν υπήρξα μ' αυτόν για όσο διάστημα ήταν στον ΠΑΟΚ,όσο και αν δεν μου άρεσε ο τρόπος που παίζαμε,όσο και αν δεν μου άρεσαν και κάποια πράγματα που έλεγε....και αυτό το λέω εν πλήρη συνείδηση του τι σημαίνει η λέξη.
Είναι τόσο ανόητο να λέγεται αυτό για κάποιον που πέρα από το ξόδεμα χρήματος και χρόνου,εξαρτούσε κατά πολύ και την καθημερινή του διάθεση από το πως πήγαινε η ομάδα,που ειλικρινά από σένα που έχεις κάποιο επίπεδο,θα περίμενα κάτι καλύτερο.
Ασε και κατά μέρος τις υπερβολές για τα σακάκια και τις γκόμενες....άλλους ενοχλούν ήσσονος σημασία πράγματα όπως σε τι Θεό πιστεύει κάποιος και με ποιές ακριβώς λέξεις εκφράζεται.
Σήμερα και βλέποντας όλα όσα έχει πει(τα οποία όσο και αν μου προκαλούν ένα αυξανόμενο αίσθημα αναγούλας για το άτομό του,δεν παύουν να είναι χρήσιμα για την εξαγωγή συμπερασμάτων)δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω ότι έχω πλέον τη χειρότερη γνώμη για το άτομό του πράγμα που απέχει κατά πολύ για το τι έκανε και τι δεν έκανε ως προπονητής του ΠΑΟΚ.
Με την επιφύλαξη ότι μπορείς αυτό να το καταλάβεις,ίσως συνεχιστεί κάποιος διάλογος...αν όχι,μου είναι και παντελώς αδιάφορο,να συνεχίσω στο ίδιο τέμπο μαζί σου....το μόνο εύκολο είναι να ανταπαντώ στο ίδιο ύφος με τα τελευταία σου πόστ.
υ.γ. με ποιά ακριβώς λογική άνοιξε ξανά το συγκεκριμένο τόπικ,τη στιγμή που του Βρύζα είναι στο άνοιξε-κλείσε??
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
LET HIM REST PLEASE!
HE IS TIRED! PLEASE LET HIM REST, HE STAYD IN PAOK BECUASE OF THE RESPECT HE HAS FOR ZAGORAKIS, IN OTHER WORDS HE DONT GIVE A SHIT ABOUT PAOK.
SO LET HIM REST IN THE NATIONAL TEAM!
SANTUS; HAVE A NICE VACATION
HE IS TIRED! PLEASE LET HIM REST, HE STAYD IN PAOK BECUASE OF THE RESPECT HE HAS FOR ZAGORAKIS, IN OTHER WORDS HE DONT GIVE A SHIT ABOUT PAOK.
SO LET HIM REST IN THE NATIONAL TEAM!
SANTUS; HAVE A NICE VACATION
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Προσωπικα ημουν κατα του κλειδωματος και για τα 2.... Ειδικα για την ταχυτητα κλειδωματος τους. Του Σαντος βρισκεται στην ενοτητα της εθνικης, μιας και αποτελει τον προπονητη της... Κοτζαμ ενοτητα για την εθνικη θελατε, να μην την εκμεταλλευτουμε...?Bono έγραψε:...
υ.γ. με ποιά ακριβώς λογική άνοιξε ξανά το συγκεκριμένο τόπικ,τη στιγμή που του Βρύζα είναι στο άνοιξε-κλείσε??
υ.γ. γενικα ειμαι κατα του κλειδωματος οποιουδηποτε τοπικ... ανοιχτα ολα και απλα "πανε προς τα πισω" τα πιο ανενεργα... απλα αναγκαζομαστε να τα κλειδωνουμε μην τα πυροβολα και αυτα ο martin luther freeng....
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Τόπικ Otto Rehhagel υπήρχε?? Αν υπήρχε (γιατί δεν θυμάμαι, δεν το 'χω ψάξει) τότε δικαιολογείται η ύπαρξη αυτού του τόπικ..
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Δεν ειχε ανοιξει κάποιος, οπότε δεν υπήρχε... Δε σβήσαμε κάποιο σχετικό που είχε ανοιχτεί για να κάνουμε το ίδιο και τώρα...
υ.γ. γιατι κολλατε τοσο στο τοπικ του Σαντος και του χ Σαντος...?
υ.γ. γιατι κολλατε τοσο στο τοπικ του Σαντος και του χ Σαντος...?
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
παιδια ο σαντος ειναι πλεον προπονητης της εθνικης...το τοπικ υπαρχει στην ενοτητα της εθνικης...απο εδω και περα ο οποιοσδηποτε σχολιασμος αφορα το εργο του στην εθνικη...δεν καταλαβαινω πνιγομαστε σε μια κουταλια νερο... 
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
"Μην υποτιμηθεί η δύναμη του ΠΑΟΚ"
Ο Φερνάντο Σάντος έκανε τις εκτιμήσεις του για το νέο Πρωτάθλημα χρίζοντας φαβορί τον Παναθηναϊκό και βάζοντας τον "Δικέφαλο" μέσα στους υπόλοιπους διεκδικητές
Λόγω της θέσης του Ομοσπονδιακού τεχνικού που κατέχει, ο Φερνάντο Σάντος βρέθηκε, παρέα με τον συνεργάτη του στον ΠΑΟΚ και την Εθνική ομάδα Αλέξανδρο Μανιάτογλου, στο Περιστέρι για να παρακολουθήσει το φιλικό παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Ατρόμητο. Στο περιθώριο του αγώνα έκανε δηλώσεις και ένα από τα θέματα τα οποία έθιξε ήταν το νέο πρωτάθλημα που αρχίζει στα τέλη του μήνα.
Ο Πορτογάλος τεχνικός έκανε τις εκτιμήσεις του για την κούρσα του τίτλου. τοποθετώντας τον ΠΑΟΚ στο γκρουπ των διεκδικητών, όχι όμως από τη θέση του φαβορί. Συγκεκριμένα είπε: "Ο προηγούμενος πρωταθλητής είναι πάντα το φαβορί για τη σεζόν ακολουθεί. Αλλά δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τη δύναμη της ΑΕΚ, του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού".
τι με θυμιζει τι με θυμιζει
[youtube]-Iu143Kud2s&feature[/youtube]

υγ τι παιζει και δε φαινεται το βιντεακι???
edit θενκς ντι σι
Ο Φερνάντο Σάντος έκανε τις εκτιμήσεις του για το νέο Πρωτάθλημα χρίζοντας φαβορί τον Παναθηναϊκό και βάζοντας τον "Δικέφαλο" μέσα στους υπόλοιπους διεκδικητές
Λόγω της θέσης του Ομοσπονδιακού τεχνικού που κατέχει, ο Φερνάντο Σάντος βρέθηκε, παρέα με τον συνεργάτη του στον ΠΑΟΚ και την Εθνική ομάδα Αλέξανδρο Μανιάτογλου, στο Περιστέρι για να παρακολουθήσει το φιλικό παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Ατρόμητο. Στο περιθώριο του αγώνα έκανε δηλώσεις και ένα από τα θέματα τα οποία έθιξε ήταν το νέο πρωτάθλημα που αρχίζει στα τέλη του μήνα.
Ο Πορτογάλος τεχνικός έκανε τις εκτιμήσεις του για την κούρσα του τίτλου. τοποθετώντας τον ΠΑΟΚ στο γκρουπ των διεκδικητών, όχι όμως από τη θέση του φαβορί. Συγκεκριμένα είπε: "Ο προηγούμενος πρωταθλητής είναι πάντα το φαβορί για τη σεζόν ακολουθεί. Αλλά δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τη δύναμη της ΑΕΚ, του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού".
τι με θυμιζει τι με θυμιζει
[youtube]-Iu143Kud2s&feature[/youtube]
υγ τι παιζει και δε φαινεται το βιντεακι???
edit θενκς ντι σι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Παρ 13 Αύγ 2010, 13:31, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
εγω λεω να τα κλειδωσουμε ολα!τα κρυβουμε ολα κατω απο το χαλί και τελειωνει το παραμυθι .....
μειναμε με το ζαγορ,αυτον ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ,ριχνουμε μαυρη πετρα στο παρελθον και το διοικητικο μητρωο του θοδωρη γινεται ως δια μαγειας tabula rasa!
συμφωνω,λουκετο σε ο,τι "δυσαρεστο" .....
μειναμε με το ζαγορ,αυτον ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ,ριχνουμε μαυρη πετρα στο παρελθον και το διοικητικο μητρωο του θοδωρη γινεται ως δια μαγειας tabula rasa!
συμφωνω,λουκετο σε ο,τι "δυσαρεστο" .....
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
οφείλω να παραδεχτώ ότι δεν είδα που βρίσκεται το τόπικ του Σάντος.Kolokotronis_4 έγραψε:κλείδωμα και αυτό και του Βρύζα
ΟΚ, το πε΄ρνω πίσω για τον Σάντος.
να κλειδωθεί του Βρύζα, μέχρι προσλήψης του στην Εθνική, αν γίνει.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
μπονο,σχηματισες δλδ ακομα αλγηνοτερα εντυπωση δια το ατομον του προπονητη της πιλαβιαδας ακομα κι απο την εποχη του στον ΠΑΟΚ?τί επιπλεον δλδ σου προξενησε τις εξτρα αναγουλες??
μεχρι τωρα ενταξει ειχες την αποψη σου για τα πεπραγμενα του στον ΠΑΟΚ,μετα τον θεωρησες χεστη,που μας πουλησε για τη σιγουρια της εθνικης,τωρα τί?μηπως ευθυνεται αυτος και για το βρυζα??
νικο70 καλα τα λες εσυ αλλα .....
η αληθεια εκ των προσφατων εξελιξεων ειναι οτι ο ρολος του σαντος στον ΠΑΟΚ τα χρονια αυτα ισως τελικα δικαιολογει την ΚΟΥΡΑΣΗ,που επικαλεστηκε ο καρπουζας.δε γινεται να'ναι τυχαιο αμεσως μετα τη φυγη του να γινονται ΟΛΑ ΠΟΥΤΑΝΑ.δεν εξηγειται.μολις "κατερρευσε" η γεφυρα επικοινωνιας μεταξυ ζηση-ζαγορ,επηλθε το ανευ προηγουμενο μπαχαλο.φυσικα,για καποιους ας περνουσε ο καρπουζας τις τουλιπες και ...... να επαιζε η ομαδα πιο ελκυστικο ποδοσφαιρο!δε βαριεσαι .....
μεχρι τωρα ενταξει ειχες την αποψη σου για τα πεπραγμενα του στον ΠΑΟΚ,μετα τον θεωρησες χεστη,που μας πουλησε για τη σιγουρια της εθνικης,τωρα τί?μηπως ευθυνεται αυτος και για το βρυζα??
νικο70 καλα τα λες εσυ αλλα .....
η αληθεια εκ των προσφατων εξελιξεων ειναι οτι ο ρολος του σαντος στον ΠΑΟΚ τα χρονια αυτα ισως τελικα δικαιολογει την ΚΟΥΡΑΣΗ,που επικαλεστηκε ο καρπουζας.δε γινεται να'ναι τυχαιο αμεσως μετα τη φυγη του να γινονται ΟΛΑ ΠΟΥΤΑΝΑ.δεν εξηγειται.μολις "κατερρευσε" η γεφυρα επικοινωνιας μεταξυ ζηση-ζαγορ,επηλθε το ανευ προηγουμενο μπαχαλο.φυσικα,για καποιους ας περνουσε ο καρπουζας τις τουλιπες και ...... να επαιζε η ομαδα πιο ελκυστικο ποδοσφαιρο!δε βαριεσαι .....