gash04 έγραψε:Επιστροφή Γκαγκάτση!
Έμπειρος μέσα στα κόλπα σοβαρός τίμιος και αξιοπρεπής και το καλύτερο ΚΑΙ κουμπάρος.
Ακούγεται θα μας βοηθήσει στο να έχουμε 50ρήσιες διαιτησίες.
Πληροφορίες που έρχονται αναφέρουν ότι θα βοηθήσει και στην ΑΜΚ.
Θα φέρει το τρίτο συρτάρι απο το γραφείο του κατασκόπου.
Να ερθει απο Σεπτεμβριο ομως που θα εχουμε χρημα απο τους ομιλους του Europa ,ετσι ωστε να ξαναδωσουμε κανα μυριο για κανενα ταλεντακι....
Ελα ρε Γκας τα στομαχι μου δεν το λυπασαι...?